
Navštíveno 6731x

Protože dost lidí nepoužívá nečtené, tak tomu založím nové téma, myslím, že to auto za to stojí.
[ Link ]
1

Motor 4,2l V8, více fotek ve starém tématu.

barva hnusná auto na sprinty dobrý
auto až na ten mišibuši násos a tu barvu zvýrazńovače pěkná:-)

16.06.2008, 20:01 |
Kamil škoda těch zadních světel, jinak mazec :-)

17.06.2008, 07:09 |
TUNER ruffrider : jenže ten násos tam neni pro nic za nic jako na tuzingovejch autech ale má svoje opodstatnění... ;-)
a jaký opodstatnění prosimtě? aby šel chladný vzduch na lahváče co má v kufru ne přeci... :-)
co třeba odvod teplého vzduchu od chladiče/chladičů
jj, tam budou nějaký chladiče v kufru......... ale tak i tak nevim kolik to auto váží ale na sprinty to nebude nejhořší ...... ale na silnici by to udělalo každý sportovnější auto :)

17.06.2008, 08:47 |
Syrup odkdy se teplej vzduch od chladicu "odvadi"? jsem myslel ze se spis privadi, ne? a kdyz tam ma to co tam ma, tak je jasny ze tam musi mit nejakej privod studenyho vzduchu...
Syrup: Odjakživa. Stdený to dostane náporem přes čelo, projde chladičem a teplý vzduch je odveden nahori přes kapotu což měla i RS a LR, ale to zvyšovalo přítlak na přední nápravě. To je problém, že třeba u sériové 120cky jde teplý vzduch dolů pod auto a nadlehčuje už tak lehký předek. Proto ta díra v kapotě na RSu, LRu a tady.
Nismo.Power: Z čeho jsi tak usoudil?
Syrup : jj, od toho se tomu řiká chladič :) přivádí se tam leda teplá voda :)
co sem z čeho usoudil ? :)
Že to udělá každý sportovnější auto... O tomhle projektu víš prd, ale hned víš, který auto tomu ujede :-) Raději prosím už nic nepiš. Děkuji.
celkovo pekne,az na zadne svetla.
každej člověk co tu lehce chápe tuhle problematiku ti tu řekne že na normální silnici kde to nebude samá rovinka tě udělá kdejaký silnější auto co má kvalitní podvozek. . . . .takhle sprintová by skončila v pangejtu neb to nemá vepředu žádnou váhu . . . .
jestly si myslí že mávnutím ruky postaví něco to pojede jako Renault 5 Turbo na klikatý silnici nebo jako corvetta na rovince tak je panáček na omylu.. .. . .
R5 procházela dost těžkym vývojem kvůli motoru vzadu , nesčetně přemístování všeho někam, soupání uložení , výpočtů a roky práce..... tohle je prostě jen mám erko mám motor , zkusim ho tam nějak chytit a šoupnu ho tak aby mi to vyšlo na poloosy což je špatný myšlení. . . . ..
ale jak řikám nemám proti tomu nic jako proti autu na sprinty a práce na tom je dost uděláno :)

17.06.2008, 09:55 |
PL113 | Upraveno: 2008-06-17 09:59:29
To Tuner#2: kašli na Nisma, zase všechno pozná z fotek! Je to moc hezká práce, která si zaslouží poklonu. Zajímalo by mě kolik lidí tady, co to kritizujou by mělo koule na to se do tohodle pustit a dodělat to! Po bitvě je každý generál co? Tohle jinak, tohle fuj, nelíbí, tamto pryč. Sakra lidi trochu uznání za práci nikomu neuškodí! Kdo by dokázal udělat něco podobně razantního ať hodí kamenem...nikoho tu nevidím!

17.06.2008, 10:01 |
PL113 To Nismo.Power:
Sorry Nismo, ale plácat tady takový věci, když o tom autě víš totální h**** je dost od věci! Nevím o tom taky nic, ale říkat tady takový drsňácký soudy nehodlám...to auto jsi stejně jako já viděl na fotkách a fakt o tom hned víš jaký to má vlastnosti, co to zvládne, jak je uloženej motor atd. Nejsi náhodou pan Vševědoucí co všude byl, všechno zná? Mě tak už dlouho přijdeš. Tohle mě fakt dokáže moc nakrknout!!! Nikdo neřekl, že to pojede jako nějaký supersport, ale zatáčet to rozhodně taky umí! A pokud se majitel rozhodl pro takto razantní přestavbu, tak mu ty věci, co jsi zmínil byly určitě jasný (nicméně to by napadlo i dítě na 1. stupni ZŠ, který se zajímá o auta, takže jsi zase tak moc neohromil)! Je to asi tak stejný tvrzení, jako když řeknu že Tvoje Cadiny jsou jenom na rovný US highways na tempomat 60 mil a pravoúhlý zatáčky.

17.06.2008, 10:39 |
zipp já teda naprosto souhlasím s nismem....ve všem

17.06.2008, 10:40 |
zipp jako jedinej tu píše logický názory...ostatní jen blemtáte něco
stačí přečíst diskuzi co se řešila kdysi (koukám že je i link na začátku) a neni tady co řešit s lidma co o tom taky vědi prd :)
přestavbářů je v čr taky dost ale smyslo to má dělat tam kde původní motor nelze použít což taky u tý prdlavky sedí . . . .. nemá smysl se tady o tom hádat majitel na tom má hodně práce a to se cení .. . . . ..
US cars s tuhou nápravou maj i měly lepší časy než vymoženosti s x prvkovou takže tohle fakt nemá smysl rozebírat :)

17.06.2008, 12:14 |
PL113 Nismo.Power nechce nic řešit s lidma co o tom vědí prd a sám to začal odsuzovat... a on to přece zná do posledního šroubku:DDD Tak to je vtipný:)))
Jistě, nebylo by od věci počkat si na názor majitele (nebudeme si dělat iluze, že bude říkat, že je to špatné)! Jako odvážná přestavba, kterou je třeba naložit na valník a dovést na svoje místo, je to krása.
Nejlepší by bylo si s majitelem promluvit na nějakém srazu! Ať si to obhájí sám a každý si na to udělá názor svůj! Tato diskuze je jinak absolutně irelavantní! Ale rozhodně bych to nehanil a neurážel!
proč na valník? Co jsem slyšel, tak na valníku to teda nevozí a ani před přestavbou nic takový nepraktikoval.
PL113: raději si koupím něco pořádnýho než cpát do tohoto.. Zajímalo by mě jak by to dopadlo vedle Nismova cadyy.. takže to prosímtě neřeš
Tak ja musim jednoznacne souhlasit s Nismem a se Zippem.
Ale praci ocenuji, je to udelany pekne.

17.06.2008, 13:00 |
PL113 Midnite:
No pokud si to dokážeš spočítat jednoduchou matikou základní školy, tak by ti vyšlo, že za cenu tohoto by si rozhodně mohl koupit něco jiného! Majitel je zřejmě člověk co nechce mít něco sériového, co si může každý koupit a proto si radši postaví vlastní unikát...cpát do tohoto? Co je na tom špatného nevím? Opět se ptám, kdo z vás co to zatracujete v tom vůbec seděl, nebo by byl schopný něco podobného aspoň postavit? Co na tom autě zůstalo původní by mě zajímalo?
Na Nisma bych si ale nevsadil!
S tím valníkem to byla reakce jak nismo napsal, že to je dobrý ledatak na sprinty!
Ať sem napíše někdo kdo s tím jel...všichni souhlasíte, že to je na hovno? Já vám to neberu...určitě všichni cítíte ten zátah, přetížení, jestli to je přetáčivé, nedotáčivé, jenom z fotek co? Jízdní vlastnosti přece každý tady hned odhadne z fotek!!! A jinak to přeci nemůže být!
samozřejmě mám zdravej rozum a na sprintu by mě naprášil s prstem v nose na půl plynu....... ale myslim že ač mám 1850kg limuzínu s relativně laděnym podvozkem tak na okruhu se zatáčkama by tohle nezajelo o moc lepší čas........
řízení tohohle prostě bude na hovno a vyklepne ho klidně saxo VTS neb tohle bude sakra těžký na řízení a kdo se v tom vyzná tak si bude myslet to samý a zde argument že "motor uprostřed" má nejideálnější těžiště a jízdní vlastnosti zde ztrácí význam neb onomu motoru se musí udělat kastle s podvozkem né stylem "škodovce dát motor" .. . . ..
nic proti tomu nemám je to pěkný (na sprinty) je na tom práce ale kdo ví co všechno je třeba k chodu motoru jako takovýho a viděl někdy motor v chodu bez auta jen s potřebnejma věcma tak ví že toho moc neni , jak je to jen o tom mít flexu, profily a COčko a náladu na to ten motor někam dávat ....... lepší stejně vždycky výjde kooupit auto s motorem a ten vyladit popř. udělat swap mezi kompatabilníma motorama na což jsou ideální sportovní nissany :)
konec hádek, jak řikám až na barvu se mi to líbí :)
Jsou profesionalni firmy zabyvajici se stavbou sportovnich aut, ci ruznymi prestavbami a vysledky byvaji z 80% prave takove: brutalni zatah na rovine a temer neriditelne auto na okruhu. Nikdo nehani praci na tom odvedenou, jen ze do zatacek to auto pravdepodobne moc nebude.
Tady jeden priklad za vsechny s Golfem GTI W12 z Top Gearu.
[ Link ]

17.06.2008, 18:11 |
Kesam Je to brutal me se to pači:-)
Nismo má ssvůj názor a ten mu nikdo nevezme ani nerozmluví. Majitele ERka trochu znám, už v předchozí verzi to fungovalo velice slušně a věřím, že i teď to bude fungovat. Také si troufnu říct, že Saxo VTS to určitě nepokoří. Jinak stavěl si to určitě pro radost a kolik do toho dal je úplně jedno, pokud by na to neměl tak by to neděl.
Pěknej stroj...kdo dotahne takovej projekt dokonce je u me kapacita...
Tak on už to konečně dodělal? Vypadá to super.
já ho fakt neznám ale zcela jistě vim že neinvestoval miliony až stamiliony do vývoje podvozku pro tenhle motor nad zadní nápravou , do auta co udrží 2G boční přetížení bylo nacpáno sakra moc peněz a je to kusovka žádná sériovka .. .. .
pak sou auta který maj podvozek kterej drží a drží natolik na kolik sou dobrý gumy což je skoro i to saxo malý ........ jestly si někdo myslí že když vezme nějakej 8" a 9" ráfek aby to vypadalo , na to nazuje áčka a se sníženym a spotovnim podvozkem mu to udrží do zatáčky tak je na omylu...... to saxo vykrouží zatáčku klidně i s kvičenim gum ale udrží se tam, tohle tam vlítne ve stejný rychlosti a zcela logicky ho předběhne prdel a driftovat s timhle rozhodně nepude to se přetočí ani nebude vědět jak neb na drift je potřeba mít váhu vepředu . . . .
ale jak řikám až na barvu to prostě dobrý je a klidně se na sprinty podívám jak to pojede když to někde bude. . .. ..
pekna prace to je ale z venku se mi to nelibi
NP: vysvetli mi, proc je na drift potreba vaha vepredu...

18.06.2008, 20:34 |
m1tv ¨jak koukam na to video tak ten golf je fakt uplne k ničemu :)udela to nejhorši co muže ..
ugeen: to co napsal Nismo je samo blbost :o)
Na drift je nejlepší mít auto perfektně vyvážené 50 na 50!
Proto se motory posunujou dozadu za přední nápravu!
Na drift byla auta s motorem vpředu a pohonem na zadek vždycky daleko líp ovladatelná, auta s motorem uprostřed nebo všechno vzadu jsou daleko kousavější a méně předvídatelná. To je asi to, co Nismo chtěl říct. Každopádně jsem zvědav na ty časy v závodech s čím to bude srovnatelný. Můj tip je, že sériová M3 E36 tomu natře zadnici.
na drift je nejlepší mít většinu váhy na předku .. . . .. 50:50 a nízký těžiště je na zatáčky a stejně tak speciál co umí 2G zatáčku tohle má , na drift to neni nejlepší ale je sakra problém tohle z auta dostat pokud to někdo nedělá stylem že stojí na váze a přihazuje do kufru kovadliny aby dosáh 50:50 , drifty mám rád a dost dlouho problematiku sleduju takže vim co je pro drift auto dobrý . . . ..
sorry ale nějak mě nenapadá žádný auto který by jezdilo drifty a mělo motor vzadu. .. . . drifty se jezděj zásadně s legendární silvií S12 - 13 -14 -15 , sem tam skyline , atenza , výjměčně BMW a supry . . . .
auta s motorem uprostřed jako RedBaron .. . .lehkym příkladem toho je třeba MR2 , lotus podvozek a snaha dosáhnout 50:50 . . . . MR2 driftovat neumí , umí leda na sněhu . . .
u-geen : to je dotaz asi tak jako kdyby jsi se ptal proč je lepší na drift mít náhon vzadu...... :)
Zcela vyjímačně musím s Nismem souhlasit, auta s motorem v předu a náhonem na zadek se daleko lépe a předvídatelněji chovají v driftu, ale drift je hodně o řidič a na autě až tak nezáleží (každý si ho stejně namodifikuje na sebe) To je jako když někdo dokáže jezdit na mašině po zadním, po předním, tak to předvede na GSXu a stejně i na scootru jak je možno vidět na Streetfighter akcích. Nedávno jsem viděl parádní driftování s 911 RS3 ač má vše vzadu, tak to měl zcela pod kontrolou.
já se o drifty moc nezajímam, ale nějak nevidím ten sníh
[ Link ]
MATTESS : ano, vem turbo, dej jí hodně výkonu , udělej precizně toe a camber resp. totálně pošli do prdele veškerou geometrii auta a pak to se zručnym řidičem jde .. . . .. .
ale zásadně to vypadá u nich spíš takhle
[ Link ]
Tady je jeden special na drifty,motor má posunut dozádu a sedí na zadních sedačkách,a jak auto funguje.
Přijel na KOE a vyhrál závod!
A jen tak pro detail,drift je jak o autě tak o řidiči,protože čím máš lepší auto,tím se ti líp řídí a ovládá a hlavně odpouští chyby!
Což slabší a méně naleděné auto nedělá!

Jo a když se bavíme o autu na drift,tak musí být co nejlehčí,co největší výkon,a co nejlíp vyvážené.
Samozřejmě je tam ještě mnoho aspektů,ale o tom nebudu psát. Na to si každej musí přijít sám.

19.06.2008, 14:59 |
PL113 to fandars: nebylo by více fotek? To vypadá zajímavě!!! Díky
jasný že drift je jak o autě tak o řidiči a čim lepší auto tim mín má řidič práce . . . ...
BMW sem viděl......... vyhrávání v tomhle je hodně relativní pojem
a jedno profláklý videjko když jsme u toho :)
[ Link ]

19.06.2008, 15:54 |
PL113 | Upraveno: 2008-06-19 15:54:59
No ono jde především o TO, kdo sedí mezi sedačkou a volantem!
A to nemusí být zrovna zadokolka, ale klidně i POŘÁDNĚ nadupaný FWD:DDD
No a teď by mě to s těma váhama zajímalo;) I když odpovědi tuším:)
[ Link ]
PL113: To je přesně ten případ, kdy po přední jde jezdit i na scootru, pokud to umíš a máš v ruce.
no nevim myslim si ze Porsche zvaldne drifty celkem s prehledem, alspon co vydavam tady v Moste na okruzich, jinak jako fandars, vicemene vsechny dritcars maji 50:50

19.06.2008, 22:28 |
u-geen | Upraveno: 2008-06-19 22:30:27
NP: ale ty jsi to psal tak, jako by to neslo... samozrejme ze nejlehceji zvladnutelny auto pro drift je takovy, co ma motor vepredu a nahon na zadek a nejhorsi pravdepodobne koncepce motoru uprostred, ale kdyz se to umi, jde drift se vsim, i s nahonem na predek. Pust si nekdy Drift Bible.

20.06.2008, 06:53 |
TUNER Myslim že trochu OT,ale přijde mi tahle debeta o ničem....Vráťa s tim stejně nikde driftovat nebude a dle mýho názoru to má jako auto pro potěšení na víkendvý projížďky a ne aby ho prasil někde při driftech.......
Jako Tuner ;o)
Je zvlastni, jak to obzvlaste nekterejm lidem dokaze hnout zluci...
PL113 : drift s FWD je mnohem jednodužší než s RWD. .. . . . je to o uplně jiný technice ale je to mnohem předvídatelnější, výkon tam nepotřebuješ vůbec..... s primerou GT mi to šlo levou zadní ....... s RWD je to mnohem těžší ale hlavně větší adrenalin :)
Rajdlos : zvládne , ale neni to na to nejlepší ...... kdyby bylo, ztrácely by silvie význam resp. ty japonský drift auta jako nissan SX , RX7 ,AE86 apod......
hlavní co si myslim že víkendový projížďky nebudou mít dlouhýho trvání pokud potká nějaky nedomluvitelný policajty neb tohle nemá na silnici moc co pohledávat takže bud bude průser nebo to bude drahý :)

20.06.2008, 14:15 |
TUNER He he...to by tady potom skoro nic nejezdilo....))))
Já taky nemam na silnicích co dělat ale moc toho nenajezdim,jen tak pro zábavu a za 4 roky mě stavěli jednou.....
Vždycky záleží na "orgánovi" a na chování řidiče. Pokud to nebude auto před rozpadem, tak proč ne...