
Navštíveno 8229x

dával už někdo do Fiata coupe silnější altík?? nebo z čeho by tam tak sednul kupoval jsem novou baterku 66 místo 55origo je to sice nic moc ale lepší než nic... gelovku nechci spíš bych chtěl altík
a silnejsi motory v coupe nemeli silnejsi altiky?
nechápu tvoje myšlenkový pochody asi........jestly® chceš ozvučovat tak si kup pořádnou baterku co to vydrží . . . . řešit alternátor je to nejhorší co by tě vůbec mohlo potkat . . .. . pokud se dávali do coupé silnější o čemž bych fakt pochyboval neb budou pro všechny motory asi stejný tak při výměně za jinej nepočítej s tim že bude Plug&Play . .. . budeš řešit nějaký příruby aby ti padnul na šrouby , budeš řešit aby řemenice byla stejná, možná by tě potkalo i výroba řemenu na zakázku . .. . .prostě demence největšího kalibru . . ..
lepší baterka tě bude stát max 5-10k a bohatě ti bude stačit na sestavu i bez nastartovanýho motoru . . . . .rozdíl mezi maximálnim proudem co udrží je dost propastnej....... 55 si moh mít třeba 450-500A zkrat ...66 máš třeba kolem 600 . . . . . třeba Optima má při 50Ah už 800A zkrat. . . . lepší sou schopný vydat i 2000A i víc . . . . nacpi tam prostě dobrou baterku a uvidíš že ti to bude stačit......
a pokud to fakt myslíš s altíkem a muzikou (SPL) vážně tak ti nezbyde nic jinýho než se poohlídnout po Iraggi . . . . daj se sehnat vpoho 220 nebo 300A ale počítej že ten alternátor neni perpetum mobile a sebere ti výkon . . .. .

14.08.2008, 17:05 |
Fipo jako Nismo.Power
já, kamarád, flexa a kladivo víme svý, když jsme dávali do feldy 120A altík...a nakonec celkem zbytečně
tak jsem to taky řešil ten altík a na coupe jsou stejný a navíc jsem usoudil že je to fakt asi dobrá drbačka, dám na Vás pořeším lepší baterku.
Děkuju moc za rady!!!

16.08.2008, 23:55 |
xid No tak ja sel prene obracene nez psal nismo, bohuzel jsem k tomu mel duvod a to takovej ze mi klasikej altik z feldy odesel takze jsem naoperoval do fava 90A altik BOSH z Iveca a pohoda ale az to soucasna baterie "zabalí" tak samozdrejme prijde i lepsi baterka
neřikám že to nejde ale bejvá to prostě voser..... zvlášť v autech kde neni moc místa . . . . u favorita je kolem toho motorku na stěrače místa tři zadky takže tam se operuje lehce . .. .

20.08.2008, 00:48 |
Olda Já mám ve fávu exide maximu 900dc a k tomu 120A altík z audiny a nemám problém.. dřív se starým altíkem jsem baterku vybil i za provozu :) teď se mi to nestane.
no já vyskouším baterku a když nic tak nic :-) v coupe nedám vůbec nijak ruku do motoru je to tam všechno na cenťáky takže pochybuju o nějakým jiným tipu altíku že by se tam dal nacpát holt mám asi smůlu..
no sice reaguju pozdě ale když tady čtu ty nesmysly tak mi to nedá....viz třeba altík do feldy(1,9)-tam jde z oktávky 140A stačí jen pilníkem opilovat cca 2mm, ono totiž felda je koncernový vůz...momentálně dávam do transportera 190A z audi Q7 a stačí to vyměnit kus za kus....a takhle to jde u 99% aut....a kecy že silnější altík je na prd? to teda neni,stačí fyzika základní školy a je to jasný...zdar práci patlalové
Ano, fyzika základní školy platí i pro točivé elektrické stroje...... a kupodivu i z hlediska příkonu, to je divné, že? :-D. Třeba pro takový čtyřválec ohromojícího objemu 1.3 litru ve Felicii by byl okamžik využítí odběru ze 190A alternátoru úplným orgasmem slasti, tipuju, že by patrně i chcípnul :-D :-D :-D On jaksi totiž motor z Touarega má drobet jinde točivý moment, takže na něm klidně může viset 190A alternátor,to je právě ta fyzika...Zdar práci NEpatlale, vidět Tvé snažení strýček Piech, vysvětlí Ti názorně fyziku z oboru tření povrchů různé tvrdosti a pevnosti :-D :-D :-D
to oni si myslej jak to je prostě jen cosi kde řemeničkou vklidu zatočíš rukou jak u 60ti tak 140ti ampérovýho altíku a vlastně je to závislý jen na tom že nějaký auto má třeba el. okýnka a vyhřívaný sedačky a je vlastně dražší a proto si můžou dovolit dát silnější altík..... ale že takovej altík když má vyrobit 140A je docela brzda na motoru ....a proto jezděj sprinty zásadně se zaplou muzikou na plný kule, všechny světla a neony aby na sebe přitály pozornost a ještě si zapne výgřev zadního skla na fagoritu 1,3 kterej rázem místo 16s na 100 tohle udělá za 20 :)
takže vřele doporučuju aby si navštívil opět základní školo a dával při tý fyzice pozor a možná se dovíš věci nevídaný patlale :)
no nevyznam se v tom az tak. ted sloziim konecne svoji hudbu, uvididim jaky to bude odber, ale co se tyce toho jak jsem cetl ze dej jen baterku a mas vystarano a co alternator, me bylo receno, i elektrikarem kdyz dam do auta baterku treba 100ah se skratakem 1000a ta altik ktery mi bobiji jen 40a odpalim, urcite to nezalezi jen na baterce si mylsim