Navštíveno 1173x

Naši si koupili notebook a je k mání tento stroj, polovina dílů téměř nových, je kompletně vyčištěn (od prachu apod.), takže vypadá jako nový, uvnitř jsou visty a běží překvapivě svižně. Visty jsou aktivovány, ale licenční štítek k tomu nedám. K prodeji jen bedna, monitor, klávesku a myš jsem si nechal. Cenu zkuste nahodit, představu mám, ale nevím jak moc jsem se trefil...
konfigurace dole...

Intel Celeron 2,66GHz - LGA775
ECS PT880PRO-A
1GB DDR2 533MHz
120GB HDD SATA
DVD-ROM Samsung SATA
DVD-RW LG ATA
čtečka SWEEX
Grafika 64MB AGP MX400
Zdroj Mode Com 350W ATX
Ahoj, písni mi do mailu jak je starý a cenovku co bys asi rád, osobně tomu nerozumím nejsem PC odborník ale něco potřebuju na net tatíkovi :-))
jako PAVELK :-(((((((((((((

22.01.2009, 20:44 |
DaveX TheTimo: napiš mi prosím cenu, za kolik si ho prodal do mejlu, nebo ICQ. Mám doma něco podobného (trochu lepšího) na prodej a nemám představu jak to teď chodí.

23.01.2009, 08:30 |
kuja Omlouvam se za pris*ani do inzeratu,ale kdybyste mel nekdo zajem,tak bych mel na prodej tohle
[ Link ] Pro zajemce pridavam Service Tag,podle kteryho si muzete na strankach dellu vyhledat presnou konfiguraci. Je tam akorat pridana DVD-vypalovacka.
Service Tag:GKM032J
prodal se za 3600,- vč. pošty...

23.01.2009, 14:48 |
Drtič :-O tak to jsi prodal teda VELICE dobře. Nechápu, že to někdo za to dal...sorry, za OTčko
3600 za to da spousta lidi, nevim, cemu se divis. je to FUNKCNI KOMPLETNI pc a navic porad aktualni socket 775, takze podle me cena v norme, je dost mozny, ze na aukru by se prodal jeste o neco draz.
kuja: mam zajem, psal jsem na icq, jaka je predstava o cene?
sry za OT, ale kdyz uz prodal, tak muzu: cena je v pohode, ale jde i o prodejce. Od TheTima at koupite cokoliv, tak budete spokojeny. Kdyby byl kazdej takovej...
jo, to by nebylo špatný, sem dát nějaký odkaz na refence členů a jejich prodej ať už o čehokoliv