Škoda Felicia 1,3 BMM Rok výroby 1995, nova STK+ME, Bez Audia
Motor - Snížená hlava o 0,8mm, ostrá vačka 260/260, leštěné sací a výfukové kanály + upravené ventily, kyt sání Green, iridiové svíčky NGK, rezonátor, laděný koncový tlumič výfuku, kompletní barevná uprava motoru a jeho částí, leštění a chromování některých dílů, plynové vzpěry kapoty, …
Kola- Dezent A 8x14 ET15, celoleštěné, pokličky vyřezané laserem, jako podklad kůže v barvě interiéru, Pneu Toyo Proxes T1S 195/45 R14, dve predni pneumatiky mají sjete vnitrky (mel jsem spatne nastavenou geometrii)
Podvozek - Stavitelný podvozek HP Sporting s dodatečně dodělanými drážkami, nyní stavitelný v rozmezí +/- 10cm, rozpěrná tyč předních tlumičů v motorovém prostoru, podložky 10mm pod zadními koly, celý spodek auta je v krémové barvě interiéru, jednotlivé podvozkové části jsou lakovány černou barvou, některé opískovane a nalakované komaxitem
Karoserie - Zahlazený přední nárazník, zahlazený zadní nárazník a rozšíření o 7cm, prahové nástavce, rozšířené přední a zadní lemy blatníků, 5-té dveře celé vyhotovené z laminátu, zahlazený prolis pro znak škoda a sterač, zamračená SPZ, přední světela s angel eyes + blikače z VW Polo, předěláné zadní světela na technologii LED, úprava masky chladiče, sportovních zrcáteka spasovana s dveřmi, zahlazené zámky a otvory pro anténu, jednoramenný stěrač, úprava krycího plastu u stěrače, centrál na DO s vystrelovacím klíčem,…
Interiér - Kompletně přečalouněn béžovou kůží, některé díly lakovány do béžové barvy, budíky podlepené kůží,sportovní volant 32cm s leštěným středem, sportovní řadička a ruční brzda, palubní počítač, loketní opěrka ve předu i vzadu, …
auto je nově postavene a bylo pouze na třech regionalnich srazech (dva minuly rok, jeden tento), z techto tri srazu jsem si odvezl celkem 5poharu (2x 1misto, 1x 3misto, 2x nej motor) + dve nabidky na foceni do casopisu
auto ma nove udelanou STK + ME do 08/2011
nedostatky o kterych vim. neni potreba opravovat, ale radeji je napisu, abych predesel nedorozumneni - dve predni kola maji sjtete vnitrky (spatne nastavena geometrie) zapadava starter (asi nevyjizdi kotva), bude asi potreba vymenit posilovac brzd (nahradni mam), doladit nedostatky.
jedna se ciste o showcar auto, jehoz pouzitelnost je znacne omezena!!!
nutno vidět a hlavně poslechnout :-)
vozidlo je nabizeno bez hudby, audio +35000kc
Audio - Autorádio Alpine CDA-7876RB, čtyřkanálový zesilovač Hifonics Olympus XI 4x125W RMS, monoblok Hifonics Atlas XI Final Edition 1x1100W RMS, přední komponenty repro 16cm EMPHASER ECP26XT3 200W RMS, zadní ovály 7x10 EMPHASER ECX710XT3 250W RMS, subwoofer EMPHASER E12SPL-X3 s vyráběnou ozvučnicí z 25mm MDF a basreflexovými nátrubky Emphaser, kabeláž Dietz 20mm2 a 35mm2, instalační prvky Zealum a Sinus Live, silnější alternátor a baterie, střecha, dveře a částečně kufr jsou vytlumeny sikadampem a tecsoundem v kombinaci s tlumíci pěnou
cena 99 000Kč
audio + 35 000kc
Prosím bez zbytečných příspěvků!!! děkuji
