
Navštíveno 1702x


10.03.2010, 16:25 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-10 16:29:54
Prodám horské kola GT Avalanche 2.0 Disc, vel.L
Kolo je staré cca. 7 let, ale pečlivě udržované a v super stavu ( taková leštěnka ). Vyrobeno v Californii.
Řazení Deore, přesmykač Deore, přehazovačka Deore
Diskové brzdy Avid, nejvyšší řada. Lehké a přesné brzdy. Lepší, než současná střední třída hydraulik. Snadná údržba. Nerezová lanka.
Náboje Deore, přímý výplet. Dráty nerez 1.8mm DT Swiss.
Ráfky Syncross, velmi pevné a lehké, pláště Bontrager Jones AC 2.1
Kliky Race Face Prodigy, zastudena kované.
Nášlapné pedály Author.
Sedlovka Syncross, sedlo Pells Esprit.
Řidítka a rohy Amoeba Scud, ALU + Carbon
Vidlice Marzzochi Bomber 100mm, vzduch-olej, nohy Magnesium, korunka a krk AL, lehká a pevná.
Doplňky: blikačka, počítač VDO C08.
Hmotnost 12.3 kg.
Cena 18tis. Dohoda nemožná. Osobní předání. Možná výměna za SQ zesilovače, oboustranný doplatek ( potřebuji celkem 7 kanálů ).

10.03.2010, 19:01 |
koren sry ale ta cena je absolutne out

10.03.2010, 19:28 |
Kamil jako koren, viděl bych to na cenu sotva poloviční
jj, s cenou jsi trošku ujel.. Myslím, že za půlku a budeš rád.

10.03.2010, 19:33 |
sallam | Upraveno: 2010-03-10 19:33:34
cena absolutne mimo za 12k se da koupit novy vyzsi model 1.0
cena :D a prehazovacku vdim minimalne LX

11.03.2010, 08:03 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-11 08:09:53
Kolo za 12tis. mu opravdu konkurovat nemůže. I nový model 1.0 není takto kvalitně poskládán. Přítelkyně koupila minulé léto GT za 17tis. a sorry, ale s tímto se nedá srovnat, jen na hmotnosti je rozdíl téměř 2 kg a to má menší rám. Ale každého věc. Když ještě nespadal Syncross pod GT, tak jen ten jeden ráfek se prodával za 1900Kč. Tak mi tu holt zůstane.
Ano, přehazovačka je LX.
přesně důvod, proč je mi líto prodávat kolo, 10let zpět jsem za něj dal 20K, pak nacpal dalších min 5K a dneska má hodnotu tak možná 2K a to jen za vidli.
Jj. Toto se se prodávalo za 35tis. Hned v prodejně na něj šla vidle za 13tis. Dráty DT Swiss, cca. 15Kč/ks. Kliky Race Face, pokud si dobře pamatuji 8tis. atd. atd. Spoustu věcí není na první pohled vidět, ale pokud chce někdo nové za 12tis. a myslí si že bude lepší, tak jen do toho.
...pak napiš, za kolik se pak prodalo :-))
Btw na netu jsou nové kola, co rok stojí na prodejně, a pak postupně spadnou z 90 -> 60 jen přes zimu, a to na tom nikdo nejel.
Když to má tak cenné díly, tak to prodej na díly ;-)

11.03.2010, 09:22 |
Kamil hifim@ni@k - musíš si uvědomit, kolik stály komponenty dřív a kolik stojí teď. Teď seženeš kolo osazený XTčkem za cenu kolem 20k a to je nový.
dle mě za tu cenu neprodejné, bazarový A 2.0 chodí ani néé za půlku a ty nadstandartní komponenty těžko někdo tak ocení. za podobnou cenu trochu jiná liga
[ Link ]
Ten Zaskar je pěkný. Nová cena 15tis. níž nejdu. Za 9tis. ho opravdu prodávat nebudu. Dva roky mi tu stojí nejeté, tak bude stát dál.

11.03.2010, 14:55 |
DaveX spousta lidí si koupí za 15 radši nové kolo, než 7 let staré. Já koupil teď toto:
[ Link ]
Ale zas souhlasím s hifim kola pře d 7lety byly kvalitnější to co ted je kvalita LXka to byla kvalita alivia v tej době.Navíc má to dvoustěnný ráfkyALe bohužel to neprodáš.Nech si ho a jezdi na něm.Před 6 lety jsem nastrkal do kola 30tis.A než ho prodat dneska tak za 10tis. nechám si ho do smrti.Stejně všicí jezdíte v autech
Nee. Já běhám. Běh je král pohybových aktivit a z hlediska efektivity strčí kolo do kapsy. Proto je minimálně jeté, ve výborném stavu.
Přesně tak. Kola v té době byla odshora dolů postavena z kvalitních značkových součástek. Třeba komponety dnes popsané jako Alu zajišťoval pro GT Syncross. Ty ráfky jsou lehoučké a i bez výpletu jsou pevné jako prase. Ten výplet má jen 32 drátů 1.8mm a přesto je téměř nezničitelný. Detail nábojů, které v té době stáli více než řada XT.


11.03.2010, 15:41 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-11 15:49:33
Ale když to tak sleduji, tak zřejmě zůstane doma ( ne že by mě to mrzelo ), alespoń se rozjela diskuse :-)
Vidlice je původně 80mm, pružina-olej. Je po přestavbě na 100mm vzduch-olej a celkové repasi. Původní díly mám doma. Dále tu mám představec Ritchey a další díly jako řidítka apod. Možno boty Shimano SPD. Jezdil jsem i pláště Maxxis Fly Weight. Kolo je potom výrazně lehčí a vzhledem k výborné tuhosti celku akceleruje jak střela. Dnešní kola za 15tis. jsou proti tomu bláto, za tím si stojím.
středy pro kotouče jsou vždycky dražší.Muj ráfek bez výpletu stál 1700Kč dráy jsem samo dal z nerezu středy Deore.Kotoučovky nemám,važím jen 80kilo.Natož jsem si připlatil na brzdách a dal Deorečka s posilovačem brzd

11.03.2010, 15:53 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-11 15:56:25
Sada těch nábojů stála 5500Kč a na toto kolo se dávali sériově. Nevýhoda je jejich vyšší hmotnost. Použít lehké náboje, tak hmotnost těch kol je úplně jinde. I takto jsou na tom ale výborně.
V té době jen součet ceny samotného rámu, brzd a vidlice dával cenu kola. Už tenkrát byla ta cena pecka a proto jsem neváhal.
Když už se tu tak hezky bavíme, tak jsem zvědav kdy nás vyšoupnou a řeknou že to m á být o Hifi.Akorát z fotky nevidím co to má za vidlici.
Já byl dlouhá leta spokojen s Manitou a zadní fedro od FOxe
Vidlice je Marzocchi Bomber. Nohy Magnesium, korunka a krk AL.
Měla by to být tato:
[ Link ]
no jo to je babi z dobrý doby
ale udáš to na cyklobazaru
Cena 12tis, pouze osobní předání.
Možná výměna za DLS A5, pouze v perfektním stavu.
myslim, ze na 9ti ti zacnou psat lidi...