Prodám svojeho Brouka...
r.v. neznámý, podle papírů 1975, 1915ccm stav bych řekl slušný
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
Předělávka na kabriolet za použití laminátového paketu firmy Hoffman speedster do tvaru inspirovaného Porsche 356 speedster. Snížené přední okno o 10cm. Výměna dveří za ty z modelu 1963 – bez „větraček v přední části okna. Blatníky a přední kapota z modelu 1967, komplet zavařené lišty kolem celého auta, prední blatník očištěn od blinkerů a držáků nárazníku, přední světla čirá optika z Golf 1, mračítka Bugpack. Zadní světla z modelu 1965, americká exportní verze. Nárazníky a držáky nárazníků z modelu 1959 vzadu, vepředu cystom made spodní držáky. Blinkery choper. Nerezové prahy, zrcátka z Karman Cabrio, custom made stěrače.
Všechny úpravy krom zadních světel jsou homologovány a schváleny TK.
Kola:
Kola Mangels, chrom, replika kol Porsche 356, 5,5“x15,
Lak:
Modrá metalíza, odstín Subaru Impreza WRX STi 2002
Styling motorového prostoru:
Leštěno, v barvě karoserie.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedadla Porsche 911, řadička, kličky a madla dveří Golf 1 GTi, dřevěná palubka leštěný, lakovaný, bělený dub, přídavné budíky Porsche VDO, otáčkoměr porsche 914, Volant MOMO
Styling podvozku:
Komplet lakování bílou barvou (podlaha, podběhy) přední, zadní náprava červená rallye
Audio (použité komponenty):
HU: Clarion DXZ 928Rx, ovládáno přes iPhone, aktivní výhybka Macrom, Zesilovače: ESX Vision 2500.2, 2x ESX Vision 1502, Komponentní reproduktory Rainbow CS265.25 Germanium, Subwoofer JBL W12GTi, kapacitor Dietz 1F, Kabeláž, pojistky – Sinus live, Custom made side-boards pro komponentní repra
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
Plochý 4 válec typu boxer. Objem 1915ccm. Kompletní přestavba. Ponechán pouze blok motoru. Blok přefrézován na montáž pístů a válců ze sady „1915“, kovaná klika a ojnice sériových parametrů, závodní hlavy Magnum 044 s vyleštěnými kanálky, upravenými sedly ventilů a závodními ventily s dvojitými pružinami, vačka W120 Engle 294´, racing zdvihátka, kované tyčky zdvihátek, kovaná vahadla s poměrem 1:1,25 vše od Bugpack racing, dvakrát dvojitá karburace Dellorto 40 přetriskovaná na daný objem, chlazení a alternátor Porsche 911, navýšení výkonu z 25Kw na cca 95Kw.
Tuningové úpravy podvozku:
Upravené torzní tyče a přední náprava pro maximální snížení – vepředu 14cm, vzadu 12cm, komplet vyztužený podvozek, tlumiče Koni, na zakázku upravované firmou HP racing pro tvrdší přední a měkčí zadní odpružení
Brzdy komplet bubnové Brembo, dle rallye specifikace pro daný ročník VW Brouk, silnější brzdový válec z modelu VW 412
Tuningové úpravy karoserie:
Funkční odsazení zadní kapoty a funkční výdech pro lepší chlazení.
