
Navštíveno 11997x

Koupim Yamahu R6 rok 2001-2003
Idealne nepolozena a skvely stav.
Na barve nezalezi.
Cena samozrejmne co nejmene..o))
Nabidky na mail ci sem
dik

OT: pokud je to pro Tebe, tak delas chyb, a budes vypadat hrozne.
Za cenu ty R6 koupis treba RSV mille a to je plnotucna motorka ;)
je to pro me..
no puvodne jsem chtel R1,nicmene je to uz moc veliky a silny,tedy jsem se rozhodl pro R6...
Proc bych na tom vypadal hrozne?Ja nemerim 2metry..o)Nebo z jakeho duvodu?
Italsky moto mi nejak moc nerika....
To stejne jako bych si nikdy nekoupil japonske auto,tak ale naopak moto ano...o))

21.05.2012, 12:58 |
Bucci Pavle, ty seš dost vysokej (takže jeako Honza) budeš na tom jako vosa na bonboně
nehledě na to, že R6 je takovej větší moped...
mam 178cm,coz neni uplne moc....
vcera jsem na ni jel a prislo mi to uplne v pohode...
ty litry mi prijdou hrozne tezkopadny...
Pavel 528-Pavle,chybu určitě neuděláš,zas tak vysokej nejsi abys na tom vypadal jak vosa na bomboně.Klidně bych ale šel do té R1,na ten výkon u té R6 si brzo zvykneš a budeš chtít něco silnějšího.Já už mám druhou R1 a nemužu si stěžovat.
Pavel 528-Koukni se sem,určitě něco seženeš.
[ Link ]
Nejlepší 6tka je 750tka....udělej kompromis:-) GSX-R 750
A určitě s tou výškou na té R6 nijak směšně vypadat nebudeš.
G69:kdysi jsem mel prave FZR1000,ale to je fakt davno a proto jsem chtel R1,nicmene po nekolikatem svezeni na par kusech R6 si myslim,ze mi to bude stacit az az a nerikam,ze nekdy v budoucnu R1 nekoupim...o))
motorkari.cz mam prolezle a sleduju to neustale..o))
AIO:no kdyby Yamaha delala 750,tak asi idealni kompromis,ale Suzu nechci..o))
Pavel 528-To máš pravdu že R6 stačí))
Hele, nechtel jsi nahace? :-D Blazne... :)

21.05.2012, 14:54 |
aTTim No koupit nepadenou je imho utopie, ve skvělym stavu aspoň teoreticky ano, ale stavem toho na co se pojedeš podívat budeš většinou zklamán (výjimky ale mohou existovat). Spíš to bude cena kontra stav ...
Jinak být tebou taky bych se podíval jinde, dole to vůbec, ale fakt vůbec nejede, aby ses trochu pohyboval musíš to škrtit v otáčkách. Navíc váha na rukou. Jo kdybys to chtěl jako okruhovku do začátku na dobití, to bych chápal. Když už něco s kapotou, souhlas s Honzou, RSV-Mille a budeš si chrochtat ještě věčer.
luk:jako jo,ale nakonec ne...
attim:jj jak pises,nepadnuta je skoro utopie,uz jsem se byl na nejakych podivat a kazda neco mela,ale nebylo to tak hrozny a nejaky ten skrabanec mi nevadi...
Dole mas na mysli jake otacky,jasny,ze pod 4 to nejede,ale nekupuju choppera,kde je to neco jineho...o))
Vaha na rukou mi nevadi...a nikde neni receno ,ze to chci na 10let ze jo..o))
Jinak k ty RSV,ja nevim,ty 2valce mi nesedi....
Pavel, no nechapu to, "Italsky moto mi nic nerika" "chci R6"
a minule jsi byl zamilovany do Monstera :D

21.05.2012, 15:14 |
aTTim Jojo je to tak, všechny nebo skoro všechny nějak ležely, otázka je jak dobře to bylo opraveno, což je spíš trochu loterie.
Tyhle šestikila maj prd krouťák, já když na tom jedu, tak od 8000 nahoru se teprve něco začne dít. Nepřeháním, fakt to takhle funguje.
Když už chceš teda kapotu, fakt bych se koukal po litru, vydrží ti déle a motor pojede jen tak, jak moc budeš kroutit kroutítkem. U toho šestikila se ti za chvíli stane, že kroutíš kroutíš a hovno milá máňo, víc to nejede. Já mám tříválec a často jezdím se synovcem na Hornetu a když jakože trochu jedem, tak se snaží, aby mu to nespadlo pod 9tis, jinak hned začnu ujíždět.
A 2V vs 4V to je otázka :) Pro ultimativní výkon 4V, ale podle mě ti 2V dá mnohem více zábavy a pocitově to jede dobře, i když reálně ten 4V jede stejně nebo líp. Určitě se na tom někde svez, stojí to za to. Vůbec bych se nebál SV1000 nebo VTR1000, RSV je ale můj favorit.
jako aTTim, zkus se svezt na SV1000....
luk:no to byl ve smyslu,ze je to zcela jiny druh motorky,ale pak nazivo jsem se opet vratil k tomu co jsem vzdy chtel...nehlede na to,ze je to uplna mrtvola a nejede to...
attim a vlasta:hmm,tak se zkusim jeste pohlednou po tomto a zkusim se na tom svezt...
Pavel: to ze to nejede, tomu verim :o) tohle bude samo jinde...
Pavel: Jak vydržíš na moto bez kuchyňské linky? :))
Jinak to stejně nechápu,prší tam, hmyz taky nežeru a když člověk odejde,tak spadne. Není lepší jednak to auto? Chápu,že musíš jezdit BMW,ale stejně :)))
walish:na motorkach jsem jezdil od 15ti a proste kdyz te to jednou chytne,nevzdas se toho..o))
pak nejaka pauza,kvuli tomu,ze ji proste nebylo kam dat a byly jiny priority a ted ji zase uz bude kam dat a proste ji chci..o))
samozrejmne auto je auto,toho se ale nikdo nevzdava,motorka bude jen na projizdky,na nic jinyho..
btw kuchynska linka-tu ja nemam protoze E60 nemam a ani nechci,protoze tam je prave ta kuchynska linka...o))mam poface e39 a jsem max spokojen

21.05.2012, 15:58 |
clown a vzhledem k tomu, ze skoro v cely Praze budou do roka modry parkovaci zony, tak motorku chapu :))
kup dvouvál,to je mašina pro chlapy,žádnej mixér uječenej:-)

21.05.2012, 18:30 |
DITR ja mel kawasaki zx-6r 2003jku a po roce sem si zvykl a bylo to slabe takze radim litra :)
já to vidím jinak


21.05.2012, 19:11 |
Pavel 528 | Upraveno: 2012-05-21 19:11:44
ditr:nejezdil jsem relativne dlouho..takze klidne po 2letech ji prodam a uvidi se..o]]
pepa:voe,ty ses pacient..o]]]

21.05.2012, 19:27 |
choze Pepe -LOL

21.05.2012, 19:50 |
Cenda Pavle, proč nechceš Suzu? GSXR 750 2000-2003 by byla ideální volba. Měl jsem 01 6let, bez poruchy a jela v otáčkách stejně, jak tehdejší R1. Přitom to má víc síly i ve spodku, oproti šestce, a podvozek byl supr. Stará R6 není taková divočina jako novější 04 a výš, ale stejně ...
Litr je na naše silnice zbytečnost, leda tak na okruh. Nechápu, jak si dneska někdo koupí do provozu litra. Nebejt okruhu, tak moje nynější K8 by šla po třech týdnech zas dál. Starší litry, pod 04-05, jsou zas nemotorný krámy.
Cenda:me se proste nelibej a z Japoncu vede jednoznacne Yamaha...
to je jako v autech,tam bych vybiral jedine mezi nemeckou trojkou,ale olympiadu ani MB si stejne nekoupim a vyhraje vzdy Bmw..o]]
No s tim cos napsal o tech moto dal s tim plne souhlasim...
pywoj: nemecka trojka je BMW, Mercedes a Porsche prece :-D
nemckou 3 bych videl teda jinak
mám víkend za sebou na tomhle, osobně je to pro mě hodně velké sklamání, motorka není bohužel na naše silnice, je to hodně tvrdé a osobně k8 gsxr 1000 fungovala lépe,ve velké rychlosti,opvradu hodně velké, divné proudění vzduchu a štit je hodně malý, nevešel jsem se na tu motorku skoro :-)
za mě doporučení gsrx 750 - rv 06-08 idelní volba

Lucass tady z fora bude prodavat r6, reknu mu at sem jukne, uz sem moc nechodi..
neboj se toho a šup do litra.. R6 jede to moc dobře,ale je to fakt trošku malý,ikdyž váha je zas +

22.05.2012, 16:22 |
R32 | Upraveno: 2012-05-22 16:23:20
Nekupuj R6, je to "mrdka" co nejede. V půlce sezony se budeš bít do hlavy že jsi udělal píčovinu a budeš hledat rybu na kterou bys to navlík aby jsi co nejmíň uletěl.
Výkonově to chce prostě litr a jezdit trochu hlavou. Co se týče tvrdosti jak výše někdo uvedl, tak žádnej litrovej SS není o pohodlí, ale vždy jde podvozek nastavit blíže spokojenosti pilota než to je prostě koupený a nastavený po předešlým majiteli nebo z výroby. Pokud jde o proudění vzduchu kvůli nízkýmu štítu tak za 2ku je vyšší plexi a vše vyřešeno...
Lítal jsem dvě sezony na ZX-10R 07 ta má ze všech litrů nejnižší přední kapoty, nejsportovnější posez co se týče vejšky a polohy stupaček a řidítek a po 3 vyjížďkách jsem si zvykl. Samozřejmě nesmí bejt člověk chcípák nebo gaučák, to je pak možná dolámanej :) Jezdil jsem několik sezon na GSX-R 1000 K5 a R1 05 a obě taky lze doporučit... R1 je taková trochu moc hodná, bez emocí, ale zas má v tom roce asi nej brzdy, K5 je vzhledem ke stáří bezkonkurenční všestranej stroj a když se to náhodou položí nebo něco odejde únavou tak je všede dílů plná prdel.
Sečteno a podrtrženo, kterejkoli "lepší litr", je lepší než 6ka...
Jinak přeju hlavně hodně štěstí a zdraví.
Tak zdar a sílu :)
Nevim jak je na tom ta sestka vykonove, ale ja jezdim na 105konovy 750tce, sice nahac, takze jiny naladeni motoru, mam ji 3 roky a porad mi prijde, ze to jede jako prase. Jasne, od 200 je to slabsi, ale aerodynamika stoji za prd. Jen mi prijde hodne husty psat, ze sestka ho prestane po pul roce bavit prtz nejede.
na naučení je šestka ideál....potom člověk pozná co chce a co se mu líbí a buď si koupí silnější, nebo dvouvál, nebo přejde na naháče, nebo skončí v nemocnici :-D

22.05.2012, 18:29 |
aTTim Luke: ta džamaha bude mít kolem 120k jenže ve 13tis a díky tomu, že to je sportovní 600 tak to prostě pojede fakt až ve velkých otáčkách. Navíc rozdíl krouťáku je 10Nm ve prospěch Z750, takže pocitově i v reálu ta kawa pojede líp, i když ve finále pokud tu R6 budeš škrtit tak ujede.
Na normální ježdění po silnicích mi třeba ta kawa přijde jako lepší volba, než R6 nebo obdoba. I když teda žádný porno to taky nebude a určitě bych neřekl, že to jede jako prase :)
Já tedy ještě pro Pavla - jestli jsi nějakou dobu nejezdil, jsi na tom jako já, doporučuju koupit nahatou motorku a nebál bych se litra, čili třeba:
Z1000
FZ1
Speed Triple
Monster S4
Tuono
Ty dvouválce budou trochu nasraný a méně odpouštějící, nějakej vysavač bude přeci jen lepší volba.
tak se to tu pekne rozjelo a jsem za tuto diskusi a nazory rad,nicmene i pres veskere plusy i minusy jsem stale pro R6 a doporucovani neceho jineho,cokoli silnejsiho ala R1 je uz moc,at uz vahou,velikosti i vykonem,fakt nepotrebuju jezdit 280 a ani na okruhu...
Takze to co eventualne budu zvazovat je nejaky ten 2valec,al epak by to musel byt litr,protoze cokoli mene bude mrtvola...
ale je skvele,ze jsem si dal inzerat a mam tu plno odpovedi,ale ZADNOU konkretni nabidku..o]]]
ale i dal piste tyto nazory a zkusenosti...
aTTim: tak jasne, jde o to kdo je jakej jezdec. Ja rozhodne nejsem zadnej motogp zavodnik, navic je to moje prvni velka motorka, kawa taky dost keca s vykonama.
Ad Z1000- podle me zbytecnost. Aerodynamika tehle zedu je od 140 vejs dlouhodobe neudrzitelna pokud neni clovek masochista. Do tyhle rychlosti to podle me jede dost dobre i 750.
Kazdopadne az se budu posouvat o level vejs tak to bude litrovej SS

22.05.2012, 19:48 |
pali Omlouvam se za OT, ale pokud by jsi preci jen sel do GSX-R 750, kamarad prodava:
[ Link ]

22.05.2012, 20:17 |
Cenda Prodal bych morini, 2V 1200, ale to bude cenou mimo :-)
Souhlas s Lukem288...
pali:to je cenove mimo,ikdyz moc hezke moto..
Cenda:cenove to bude mimo urcite,ale ikdyby cena byla ok,tak nechci takovehle exoty ,ze vsech logickych duvodu...o]]

22.05.2012, 21:24 |
Cenda vole, když budeš uvažovat logicky, tak si motorku nikdy nemůžeš koupit :-) bohužel, zas až takovej exot to není, pár jich tady jezdí a potkávám je. Častějc než třeba Buelly.
o]]
s tim slovem "par" je to skoro doslova..o]]
tak to jeste projizdim a fakt ta RSV nevypada vubec zle,nevim tedy jak je to se servisem,popripade jak se to "se.e" pac je to proste ital a mam na to nazor jako na Fiata..o]]
[ Link ]
nechces CBR 929 RR
2001, prvni majitel v cechach, padla jen lehce, bylo to jen prasklej plast
cena 58.000,-
bylo by k tomu i nejakej zvedak, nejaky dily a drobnosti
cena 58.000,-Kc
od znamyho, koupis ted po letech litrovou KTM, tak CBR je volny
ted stoji v bikers crownu
mela by to byt tahle
[ Link ] 
K007:to je prave uz moc veliky,tezky,silny...kdybych uz chtel takovouhle pilu,tak si radeji koupim R1 a ne Hondu

23.05.2012, 09:07 |
aTTim Těžký a velký ... OK, tak čísla:
R6 2003: 121PS/13000, 68Nm/12000, 162kg suchá, rozvor 1380mm, výška sedla 820mm
R1 2003: 150PS/10500, 105Nm/8500, 174kg suchá, rozvor 1395mm, výška sedla 815mm
929 RR 2001: 152PS/11000, 103Nm/9000, 170kg suchá, rozvor 1400mm, výška sedla 815mm
RSV 2003: 130PS/9500, 99Nm/7000, 187kg suchá, rozvor 1425mm, výška sedla 825mm
Teď ještě vezmu něco naked:
Z1000 2004: 127PS/10000, 95Nm/8000, 198kg suchá, rozvor 1420mm, výška sedla 820mm
Speed Triple 2005: 130PS/9100, 105Nm/5100, 189kg suchá, rozvor 1429mm, výška sedla 815mm
Tuono 2004: 138PS/9500, 101Nm/7200, 185kg suchá, rozvor 1415mm, výška sedla 820mm
To jen pro ilustraci o jakých rozdílech se tu bavíme. Když konkrétně vezmu R6 2003 a nabízenou 929RR tak si dovolím říci, že rozdíly velikost/váha úplně zanedbatelné, výkony jinde. Chápu, že SS litr se může zdát moc a možná ano, jenže ta R6 v porovnání bude mrtvola.

23.05.2012, 09:11 |
aTTim Luke - nikdo tady není MGP závodník, jde o použitelnost v běžném provozu. Na naháči prostě fouká čili to není o top speedu, ale o použitelnosti a elasticitě motoru a to si myslím, že motor co má třeba 100Nm už od 5000 bude o mnoho použitelnější než SS 600, kterou musís permanentně držet u držky a furt řadit, abys předjel a nějak se pohyboval. A to se bavím o rychlostech legálních a kousek nad tím, nikoli 200+.

23.05.2012, 09:13 |
aTTim Ještě k RSV - ten 2001 model má Alda. Jak se to sere - motor je Rotax, tady bez problému, jinak co jsem četl žádné zásadní závady to nemělo.
no ty mi tedy davas attime...o))Ja cekal,kdo se tady s tema hodnotama vytasi...o))
je fakt,ze tam takovy extremni rozdily nejsou no...
s tou elascitou souhlasim a je fajn,kdyz to jede vice od spodu,nicmene kdyz me se tyhle nahace moc nelibej...

23.05.2012, 09:57 |
aTTim Podle mě RSV za ty prachy dobrá volba. Uvažuju o tom přikoupit si RSV na blbnutí, okruh a tak.
Já si naked kupoval i proto, aby mě to nelákalo do nesmyslných rychlostí a funguje to - pouze výjimečně jedu přes 160.
jo, to potvrzuju, ideál 120-140, víc už je spíše souboj než nějakej požitek

23.05.2012, 12:20 |
R32 Luke_288 : v mým okolí 9 lidí z 10ti co kopili 6ku tak ji ještě ten rok dávali pryč a šli do litra. Obzvlášť proto že je to SS a ne ces´ták na kochačky. Když jsem jednou jedinkrát sedl na kolegovu R6 novější model než je nahóře na fotce tak jsem udělal en, en, en, en, a motorka "byla furt na místě". Na litru aniž jezdec chce tak je neustále "kam sáhnout" a "co hledat" pokud se týče výkonu. Když přijde kopec nebo potřeba předjíždět tak 6ku abys skopal o 3 kvalty dolů, u litru netřeba v takovým případě vůbec na řadičku sáhnout a když už to o ten kvalt nebo dva dolů shodíš tak jsi sm obrovským přehledem a bez potřeby pohybu rafiky k omezovači dávno pryč z místa akce zatím co 6ka se zrovna rozjela... Vše je to samo trochu nadneseně řečeno, ale 9 z 10ti jezdců na SS je rádo že vlezlo dolitru a pomalu si zvykli na něco co nikdy nebude "mít málo", narozdíl od těch co koupili 6ku a přišli na to že je málo...
Pavel 528: Když pivo tak 12ku, když SS moto tak litr :) / pokud se nebavíme o new 1198ce :) /

23.05.2012, 16:30 |
Cenda aTTim > tak ještě výšku těžiště :-) ne, fakt, sice se to liší jen o pár kilo, ale hlavní roli hraje rozložení a geometrie. Ovladatelnost šestky a litra ze stejné řady a roku se nedá srovnávat, ta šestka je prostě jinde...
a koukám, že někdo objevil, k čemu jsou supersporty - ty motory se mají vytáčet. Ať je to litr, nebo 125. Když chcete jezdit na 5000ot a neřadit, kupte si čopry.

23.05.2012, 16:56 |
aTTim Já reagoval na "těžký a velký" což prostě není pravda, rozdíly jsou minimální. Geometrii se mi hledat nechce, ani výšku těžiště :) To, že šestka bude díky motoru užší a o něco ovladatelnější, to ano.
A ještě k tomu výběru - právě proto, že SS600 je třeba točit do bezvědomí, je imho lepší koupit 750 nebo teda litr a navrhoval jsem RSV hlavně kvůli pocitově silnýmu 2V. Pořád se bavíme o motorce za cca 60tis, což RSV kolem 01-02 je a oproti R6 stejného roku to bude na ježdění po silnici každým coulem lepší motorka.

23.05.2012, 22:46 |
Cenda Ona se, Ondro, právě díky rozložení hmoty a celkové stavbě potom zdá ne o 10, ale o 30kg lehčí. Kupříkladu moje K8 má 172kg, 600RR 04 (občas si ji půjčim) má 170kg. Prakticky se ale, i přes rozdílný generace, zdá RR o hodně lehčí, i když to není pravda.
Venca > obrazně, chlape :-) ale kamarád to s Drakem 1200 (OK, cruiser) klidně bere do omezovače, no problem.
tak nikdo nic nema na prodej?
je skoro neuveritelny ,ze mi nikdo nic neposlal...

25.05.2012, 13:31 |
aTTim No tak asi tenhle krám nikdo tady nemá :)
Inzeráty na motorkářích, tipmoto atd. nestačí ? Chce to jen zvednout zadek a jet se podívat :)

25.05.2012, 18:50 |
Pavel 528 | Upraveno: 2012-05-25 18:51:54
k007:jo,ale uplne neco jineho...o]]]
prej kram..o]]
samozrejmne,ze to mam prolezle a byl jsem se na dvou podivat,ale nelibily se mi...
Vyser se na mašinu a kup ještě jedno BMW :-)
tak samozrejmne,kdyby moto bmw nebyly tak drahy,tak kupuju bmw,jenze nejsou...{
treti auto fakt nepotrebuju..o]]
[ Link ] Co toto? Nevím, jakej máš cenovej strop
cervena je pekna,ale to uz je relativne dost
ta druha nevim,jak je to s majitelem,pac jsem mu volal uz ve ctvrteka domlouval prohlidku,ted mi nereaguje vubec na tel ani na jine cislo,takze nevim a je to tedy asi prodane...
cenove tak do 60

03.06.2012, 19:50 |
walish | Upraveno: 2012-06-03 19:51:53
A co tohle?
[ Link ] sis stěžoval, že tu nemáš nabídku :)
dik za nabidku,ale jsem rozhodnut pro R6 a po navstivenych kusech chci rok 2004 a vys..
Italské plnokrevníky vyměnit za japonské mleté ryby, to snad ne :)))

03.06.2012, 22:43 |
JR Osobne bych radeji RSV nez R6
ale ja nic nemenim...
ta aprilie mi byla sice nekym doporucovana,nicmene me to stejne nepresvedcilo....o]]

03.06.2012, 22:48 |
JR Me na Aprilii presvedcil Alduv usmev minulej rok, kdyz si ji poridil :-D
Tak ti to řeknu jinak. Chtěl bys raději tlustou a línou žneskou,která tě bude poslouchat a nic po tobě chtít nebo raději krásnou,šíthlou modelku, se kterou je zábava a která tě bude poslouchat za předpokladu, že se jí občas budeš věnovat a vezmeš jí třeba na večeři? Jak to máš doma vědět nepotřebuju, ale tady prostě R6 neee :):)
no presne jak jsi to popsal,tak k te tluste bych prirovnal tu RSV..o]]

03.06.2012, 23:12 |
Cenda | Upraveno: 2012-06-03 23:13:14
když V2 suberbike, tak 1198 :-)

04.06.2012, 12:51 |
aTTim | Upraveno: 2012-06-04 12:51:59
R6 2004+ to už se bavíme o 80k za ty nejlevnější kusy, čili realita kolem 100k a to už jsme úplně někde jinde, tady by se dalo pořídit dost jiných strojů než je R6, třeba RSV 1000R 2004+.
Každopádně ať to tady nezasírám, vybráno už je a nemá smysl to ohejbat jinam, nakonec to pozná sám a bude tlouct hlavou o zeď :)
jj cenovy limit jsem zvedl na cca 80kkc..
jen stale nechapu,proc proc stale prosazujete ty RSV,kdyz to moto je takovy no proste divny...o))

04.06.2012, 14:42 |
aTTim No a to mi teda řekni, co je na tý R6 tak skvělýho? Má to moc válců vedle sebe, zvuk jak vysavač, jede to jen v posledních 3tis před smrtí a navíc je to z Japonska. Co s tím ? :-)

04.06.2012, 15:00 |
Cenda aTTim > projeď se na 06 a výš a uvidíš, jak jede motorka a co je to vysokootáčkovej orgasmus :-) letí to neskutečně, brzdí hodně dobře a skvěle vypadá.

04.06.2012, 15:12 |
aTTim No já teda nevim, z designu teda nejsem zrovna vopařenej :) Pravda, čím novější tak se to zlepšuje, ale ani tak. Jasně, když to držíš v otáčkách tak to pojede, na okruh rozumím, na silnice nerozumím, podle mě na hovno. RSV radím proto, že chce mermomocí něco s kapotama a proto, že to je V2. Zábava, zvuk, podle mě perfektní.
na RSV jsem se svezl, nijak mě to neuchvátilo, z motoru šel rachot jako když se to má každou chvíli rozpadnout (a to byl zánovní kus), takže za mě japonec 100% (i když radši třeba něco jako Hornet900, litrovej Fazer apod)

04.06.2012, 15:34 |
aTTim Ježiš ! Honda ! Tfuj :))))))

04.06.2012, 15:35 |
aTTim | Upraveno: 2012-06-04 15:41:18
Ještě k RSV, jezdil jsem na 05 modelu a nepřišlo mi to teda nijak rachot. To taková dukna se suchou otevřenou spojkou, to je krabička kuliček :) a přitom to není rozbitý :)

04.06.2012, 16:34 |
Cenda aTTim > po víc jak deseti letech jsem taky poznal, supersport nebo superbike je na naše silnice k ničemu. Ale Pavel má jasno, že chce SS. V2 je spur v nahatej mašině, v "silnici" mě to teda nijak neoslovuje ... tam maj bejt otáčky, k tomu jsou ty mašiny určený.

04.06.2012, 18:55 |
aTTim | Upraveno: 2012-06-04 18:55:59
No právě, já bych řekl Tuono 1000, Speed Triple, Monster S2 nebo S4, ale to nechce. Proto pokud kapotu, přijde mi RSV jako dobrá a zábavná volba. A jestli patří dvouválec do superbiku - to se zeptej u Ducati, jestli je V2 (nebo L2) správnej motor :)
nebylo by tohle lepší? :-)

O_O> jo to jsem videl v Plzenskym pivovaru,pekne...o]]

07.06.2012, 13:44 |
gizmi Koukam ze je to tu samej zavodnik na motorce :) Jinak OnlyOne to rozstipnul :D:D

17.06.2012, 19:34 |
erix7 (K)
cusa, no co to ctu, uz koupeno Pywoji ???
erik:cau chlape...jj koupeno,viz odkaz o kousek vejs...o]]