
Navštíveno 932x

prodam
Honda Civic 1.8 VTi, r.v. 05/97, najeto 160tis km, motor B18C4 169koní, samosvorný diferencial,servo,
el.okna, el.zrcatka, el.šíbr, central a alarm, sedačky z polokůže, 16" hliníková kola, snížené H&R pružiny,
dovezeno z německa (2. majitel)opravdu PERFEKTNÍ STAV!, nutno vidět!!!
Cena k jednání 160.000,-Kč
tel: 777876248
mail: school.rubber@atlas.cz
Prosím raději volejte nebo pište na mail. Nemám moc čas sem koukat.

krasavec, přeji dobrý prodej a hezké zážitky novému majiteli!
zapomel si napsat, ze ma klimu
nezapomel, zrovna tenhle kus klimu NEMA, bohuzel
noo, zas takovej Hondar nejsem, ale myslim, ze VTI by mela mit seriove, ne?

13.06.2007, 12:53 |
gebar NE!
skutecne to klima nema!

dobry dobry
nechci se hadat, hosi
ale kdyz jsem VTI kdysi shanel tak klimu meli vsechny (byl jsem asi na 5-ti), a vsichni mi tvrdili, ze je to u VTI serie
aspon to bez klimy pojede líp :)))
Repro: noo, hlavne v zacpe :-)
jinak sory 2 rubber za OT, pekna kara, preju uspesny prodej
woe, tak to cumim, to si snad nekdo nechal tu klimu na zakazku vymontovat, v zakladu byla opravdu ve vsech VTi..

14.06.2007, 01:37 |
gebar kua říkám,že v sérii nebyla a DOST... měl jsem VTíčko,vím o čem mluvím!
vlastah: ale vem si, ze nemusis pohanet dalsi remenici i na prazdno, a auto ma tak o 50kg min :) znát to bude :) já to vim, mám schválně taky auto bez klimy :) a taky 1.8 ale 150ps :)
Repro: ja vim, asi jsem moc rozmazlenej :-)
Psal jsem maila.
Nevíte někdo jak velkej problém by byl nechat klimu dodělat a na kolik by to vyšlo ? Slyšel jsem že u dodělávaných klimatizací se můžou objevovat docela závažný problémy.
je to blbost, je to zasah hlavně do elektroniky a vedení.. musí se měnit komplet topení , přidá se dost trubiček hadiček chladič atd. Silnější altík se většinou dává.. stálo by to podle mě docela dost. teda ne pokud bys měl přímo vyndaný tohle všechno z toho samýho auta, to až zas takový sraní neni.
kámoš si nechával dodělávat klimu do TypeR předposlední gen a vyšlo ho to na 42 000
no u některých aut to bývá všechno připravený, řemenice, kabely, jen dát chladič, čerpadlo, výparník a natáhnout trubky ...
Tak se zrejme jedna o model urceny pro Island, nebo Sibir :) protoze pro CR, DE atd. klima byla v zakladu, taky jsem ho mel.

14.06.2007, 17:11 |
koren 14/06/2007 08:06 ReproBoy
souhlas. ja treba pouzil klimosku za 4 roky asi 3x,takze bych to bez ni v klidu prezil

14.06.2007, 20:13 |
Kmoda Ja dodělával klimu do Civika.Koupil jsem ji za 5tisíc z bouračky,za 1500 jsem nechal udělat hadice místo prasklých trubek a 1000 naplnění.Řemenice,elektrika vše připravené.Už nikdy auto bez klimy. :)

15.06.2007, 05:40 |
Kmoda Scream tu jednu řemenici navíc nemůžeš ani poznat,dokud tu klimu nezapneš.A ne každý má special na sprinty,kterému vadí každé kilo.Žrout výkonu?Zajímavý názor.Většinou ten názor lidi změní když v létě v tom autě jedou a chčije z nich pot.A že by to ubralo tolik výkonu u těch vašich TDI co jdou tak super "vocpodu"? :D
Kmoda: ale muzes. No nemyslim si, že když sem klimu nikdy nemel, že bych nebyl zvyklej. A moje TDI nejde super odspodu, nikdy nešlo a nepujde, takže nevim, kdes to vzal.
žrout výkonu to není, pokud je vypnuta, jak říka Kmoda, tak to nepoznáš! Krom toho klima nevaží 50kg, ale nějakých 10-20 komplet, vymontoval jsem ji z Civica a prodaval taky, takze vim o cem mluvim.
kompresor váží skoro 20 kilo, chladič 10kilo, trubky a výparník 5 kilo, elektroinstalace prd, ale samotný klimatopení min 5kilo. + kladka a řemen a urcite sem na neco este zapomnel. Punto bez klimy má o cca o 55kg min, jak punto s klimou. Obecne tohle byva hodne podobny. Jinak s tim ze to nepoznas taky nesouhlasim, staci o trosku horsi lozisko na kompresoru a i kdyz jede naprazdno, je tam navic i jedna kladka, takze to ti ve finale trosku kroutaku a vykonu ztrati. Nebude to extra znatelny, ale kdyz vemu i tu vahu, tak to znatelny uz bude docela dost. Já klimu měl, automatickou, a stejne kdyz jedu 100km tak to musim vypinat, pac i kdyz mam uvntir 22°C, tak vylezu a zacinam smrkat. Podle me to neni vada na krase prodeje auta.
u TDi to moc poznat nebude, ale u benzinu je to znat hodně.
Jinak koukám že ta Honda má šíbr, tam bych to neresil, nejlepsi co jsem kdy mel byla 145tka s velkym celovysuvnym sibrem, kam se sere klima :)
no tak to Hondy maji asi odlehcenou klimu.. protoze jsem tohle vsechno zabalil do baliku a posilal postou normalnim zpusobem a kdyby to bylo vic jak nevim asi 20kg, tak to nepujde. Chtel bych videt ten 20kg kompresor.. :) predni sedacka vazi 14kg, jen pro zajimavost... chladic 10kg... :)))))) dobrej joke, to bylo asi z Tatry V3S, ne?
Dve stejny auta, jedno s klimou a jedno bez, nereknu ktery je ktery a nepoznas to... (s vypnutou samozrejme)
auto s klimou ma i vetsi baterku a altik, to taky neco prida ;)
Honda a velky baterky? odkdy?

15.06.2007, 19:25 |
Kmoda Někteří členové tady jsou ale vtipálci. :D kompresor 20kg?Troufám si říct že nemá ani 5kg a je to nejtěžší věc u klimatizace.Pokud klima není zaplá,točí se řemenice volně a nepozná to ani moje slabá 1,5ka.A poslední věc,šíbr lepší než klima?Chachááá....Hlavně v těch vedrech co jsou teď v létě si i když otevřeš vše co se dá pustíš do auta zase jen vedro.Vím o čem mluvím,napotil jsem se už dost.Zkuste si kluci někdy auto s klimatizací. :)
Kmoda: no mel by sis dat facku a precist si to znova. V poslední alfě jsem měl autoklima a v Puntu GT jsem měl taky klima :)

15.06.2007, 22:41 |
Kmoda ReproBoy to nebylo přímo tobě. :D
aha tak to sorry .) jinak kompresor ma fakt kolem 20 kilo, neni to zadnej malinkatej drobecek. Jen ta remenice ma 3kg...
verim tomu ze nektery auto ma klimu 30 a nektery 60, rozdily urcite budou.

16.06.2007, 01:44 |
JP Co člověk, to názor:) Já bych si už auto bez klimatizace nekoupil. Občas jezdim jednim autem bez klimy se střešnim oknem a ve vedru je to totálně nepoužitelný - sluníčko mi pálí (nejen) do hlavy a do určitý rychlosti to stejně nic neodvětrá, takže to ani neotvírám. Nehledě na to, že někdy je vevnitř jenom o málo horší vedro, než venku a pak jiná cesta než klima neni. Chápu ale averzi lidí, který maj po ofouknutí čtrnáctidenní angínu, i když sám jí můžu mít na plno třeba 200 km a ani nesmrknu. Taky to chce občas vyčistit:)
S tou váhou to ReproBoy nepřeháněj, odhaluješ tím svojí zaujatost:). Kompresor má 20 kilo možná u MB S...