
Navštíveno 3529x

po delší odmlce jsem opět zde a já doufám že s poměrně zajímavou cenou
takže, Vento Rabbit je ´97 - koupeno v ČR jako nový, jsem třetí majitel, tacho něco přes 150tkm (pravdu neznám), tažný, dálkovej centrál, klima je nefunkční (měly by jen chybět hadice, auto bylo bouchlý na předek), střešní nosič
motor jede na cca 70%, cosi hází řj do nouzáku, ale pro někoho kdo nechce závodit to neni žádná extra komplikace (jezdim s tim rok), spotřeba do 5l, STK do března, na tom neni problém se rozumně domluvit, je spolehlivý denně v provozu, nemám problém jakkoliv dlouhou předváděcí jízdu :o)
cena 39.oooKč bez alu na plecháčích (s alu +4k)
kontakty pod nickem
.

je to hlavně pracant, má kosmetický vady
hele ja bych zájem měl a předváděcí jízdu bych chtěl podniknout z plzně do Chorvatska a zpět tak někdy v červenci :-)
ok, platíš naftu a k*rvy :o))
volove
se tu valim pod stolem
:-))
Ty venta jsou fakt, ale krasne auta:-)
kdo to dá do kupy a za kolik aby to fungoval na 100% klima a motor?? možná bych to podle investice do pravy koupil - leto se blíží
klimu dáš dohromady asi za pár kaček, hadice tak 2,5k, ale motor, to netušim, je to jen nějaká kravina, tyhle TDi se neopravujou draze, ale přijít na to co je to...
teď to jede asi jako TD 55kW
opravit by to moh zdatnej autoelektrikář, diagnostika hází chybu odpojovacího ventilu paliva N75 (myslim), možnej následek týhle chyby je měnší výkon motoru, odpojovací ventil paliva je napojenej přes neoriginální dědělávanej autoalarm kterej to hází do nouzáku, po natažení kabelu tak jak má bejt z fabriky auto nestartuje, odpor má bejt kolem 1ohm a s alarmem takovej je, bez něj je to kolem 6ti ohm..... turbo se zdá bejt ok, dává o sobě vědět ale nepřepíná na rychloběžný lopatky , táhlo mu jde a ulomený neni, zatuhlý to turbo taky nebude, všechny tři ventily na turbo by měly už bejt ok po výměně řj........ je to prostě nějaká kravina v elektrice , bude to oprava cca zadarmo ale musí se přijít na to kde je chyba :)
za tu cenu fajnový úsporný auto, ale do chorvatska bych tim nejel ani zadarmo a to né že by tam nedojelo ale neni to trhač dálničních km je to auto jakodělaný do města :)))
potřebuju popovízdedlo, ale musí mít funkční klimu, s tim se se vyradil na A8 dost porad nede utikla a nebyo to snadný rozchodit, a tak kdyby to nekdo zprovoznil jdu do toho, ale nechci aby stál další mesíc v servisu
potřebuju popovízdedlo, ale musí mít funkční klimu, s tim se se vyradil na A8 dost porad nede utikla a nebyo to snadný rozchodit, a tak kdyby to nekdo zprovoznil jdu do toho, ale nechci aby stál další mesíc v servisu
je mi líto, ale bez záruky prodeje na to auto ani nesáhnu, cena je myslim víc než dobrá a riskovat to že opravim klimu a pak mi to někdo nezaplatí a já budu dál shánět kupce, to by nebylo poprvý a už fakt ne

26.02.2009, 18:03 |
TROY hod to na VW klub
pokud je to AFNko jako mám já, tak není co řešit
kámoš něco takovýho schání.......odkud jsi?
Dobříš, cca 35km po dálnici od Prahy, všechny info pod nickem :o)
N75? Pokud jsi dobre pamatuju tak je to podtlakovej ventil co ovlada turbo :)

27.02.2009, 10:04 |
Pagoš Taky bych to viděl na N75, případně vypadlej nějakej podtlak.
jinak ten N75 je velmi castej problem u techle TDicek, a hodnekrat to dela ze to auto pak pada do nouzaku. Dale zkontrolovat vsechny podtlakovy hadice a je to.
Ten ventil stoji okolo 1000,- Kc
chci zeptat: Co si mám představit " po ráně na předek" ? Jak moc? Má to pytle nebo jen krytky? Jak jsme na to s korozí?
bagy jsou KO, koroze jen minimálně a jen povrchově, ty místa by jsi chvíli hledal, na první pohled nikde nic dá se říct
mimochodem, řekl bych že jsou auta kde už je úplně jedno jestli jsou bořený nebo ne, vzhledem k ceně a k tomu že dobrejch 8 z 10 těhle aut bouranejch více či méně bylo, tak jde spíš o to jestli to dělalo prase nebo ne. Tenhle kousek bude jezdit bez poruch dalších několik let jestli ti jde o tohle, pokud z toho bude někdo chtít Rabbita ve 100% stavu, tak ho nějaká práce čeká, pokud by nečekala, bude cena 65K +
ale pro někoho kdo potřebuje slušnej pojezd za výbornou cenu, tak to bude jezdit i takhle a že by se to vleklo to se říct nedá, chce to projet
není bořený jako bořený. Bořený je pro někoho odřenej blatník pro někoho přejetý od lokomotivy a opravený půlením podýl nebo napříč celýho auta a že tu takovejch aut jezdí :-))).
Uplně stejný Vento mám doma, bohužel ve středu dostalo čelňáka a je to na odpis. Naštěstí jsem v tom neseděl. Tak jsem myslel, že bych pokračoval v tradici....
Jinak Vento docela vydrzi nejakej ten naraz, cili nejaka bezpecnost tam je. Nebyt tech airbagu ve Ventu, tak tu asi uz nejsem :)

28.02.2009, 20:57 |
cippis | Upraveno: 2009-02-28 21:02:00
moji rodiče můžou vyprávět. Jedna koza jim nedala přednost


28.02.2009, 20:57 |
cippis | Upraveno: 2009-02-28 21:00:01
2

Za mě co se týká jízdy dostal výbornou. I když ten motor nejede na 100% tak to není žádnej šnek a na dálnici rozhodně předjíždí kamiony on a ne oni jeho :-).