Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Škoda Octavia I-1,9TDI Combi

 o Navštíveno 1495x o
o 28.03.2009, 05:59 | Zdeny60 | Upraveno: 2009-03-28 06:07:07
R.v. 2001. Barva stříbrná metalíza, žlutý vnitřek. Motor 1,9TDI 81kW, čip CImbu na 96kW/295Nm. 135.000km, doloženo servisní knihou a doložitelnými fakturami ze servisu Škoda.
STav: měněn PP blatník (odřeno o zídku), jinka nic, vše původní. Opticky perfektní, bez promáčklin, pobouchanin, odřenin. Vnitřek viz foto, ve stavu téměř nového vozu (potahy styl RS).
Motor: oleje pouze Castol GTX, všechny úkony prováděny ve ŠKoda servisu dle předpisu výrobce, tzn. rozvody, oleje, filtry, brzdovk a td atd...
V r. 2007 nové přední kotouče ATE s deskami ATE.
Výbava: 4xAirbag, 4xel. okna, el. šíbr, tempomat, vyhř. sedačky,loketka, mezipodlaha kufru, ABS, ASR, Construct, 2xklíč + karta, nyní zimní pneu Kleber asi 50%, letní na ALU (myslím, že taky Kleber, asi 50-60%), špičkové audio- Pioneer DEH 77MP, Dynaudio aktiv dvojpásmo, kopplet vytlumeno-dveře, kufr, MDF redukce, kabeláž 2x4mm2 na všechny repro, zesilovač 4x60W, kap. 1F s displejem, super zvuk, možno i na míru dělaný SW DLS W712 do kufru podle zadní stěny sedadal, foto pošlu.
Auto je mojí manželky, jezdí denně, PŮVODNÍ aku v top stavu (neuvěřitelné!), starty na drb, nekouří.Sotřeba dlouhodobý průměr za celou dobu 5,1-5,2l/100km, denní nájezdy 45km, tzn. ne studené skoky po městě.
Na rovinu říkám, že by možná chtělo kouknout na tlumiče (nemlátí nic, ale už není tak pevná jako když byla nová, ale žádná tragedie, taktéž na rovnu říkám, že tak 1x za měsíc padne do nouzáku kvůli turbu, ale to ve výjimečném stavu, když na to šlapu do kopce na hranici omezovače, což ale není u těchto motorů nic nenormálního, to říkám pro klid zájmeců, turbo funguje jinak bez potíží a při opravdu ostré jízdě se neděje nic, pouze při extrému a to jak píšu tak 1 do měsíce) naftu jsem bral jen a pouze Shell tak jako u všech mých aut dosud, oleje jen a pouze synetiku Castroj po 15tkm, žádný LL. Ve 160 se budou dělat rozvody (cca 3000CZK).
Jelikož auto je v opravdu výborném optickém a technickém stavu, moje cena je bez audia 160.000, s audiem 178.000 (PC audia byla 45.000CK bez práce!). Ke všemu doklady, řádně vedená SK a prokzatelná historie, auto koupeno v ČR jako refer. car se 30.000km, píšu knihu jízd, doložím nákupy PHM a najeté km. Nic nestáčeno ani neupravováno, za kilometry ručím svým krkem a jsou poctivé 135.000km!
Cena je pevná a sleva jestli, tak kosmetická, jde o vůz rodinný s plnu pdržbou a odpovídajícím stavem!

Prosím pouze vážné zájemce, na prodej nespěchám, mám čím jezdit, auto od včera odstaveno z důvoda pořízení nového.

Upřednostnil bych prodej s audi, protože sice mám původní radio, ,ale je mi líto ničit perfektní instalaci a dávat původní reproduktory, ani na to nemám čas.

Kontakt: prosím volejte na 603 862 052, kdykoliv, na sms nebudu reagovat, nebo mail: zdeny60@seznam.cz.
Auto je u mě doma nedaleko Šumperka, vidět o víkendu, jinak ve všední dny po 16:00 hodině po dohodě.
Zaručuji poctivé solidní jednání a za informace zde uvedené ručím.

foto k příspěvku  od Zdeny60



o 01.04.2009, 15:58 | Zdeny60
Aktuální, další foto mohu poslat .
o 02.04.2009, 19:47 | Zdeny60
Nikdo nemá zájem - cena by šla asi upravit:-)
Jinak jse zapomněl - CLimatronic samosebou.
o 17.05.2009, 17:33 | Zdeny60
P R O D Á N O
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3474 sekund.