
Navštíveno 1266x

Tak tohle je opravdu za pul darma (jestli je v odpovidajicim stavu), nadherna kara.. Skocte po tom nekdo:)
[ Link ]
Kdyz jsem videl, jak se jizani chovaj k autum, nechtel bych nic z Italie, Recka, Spanelska, Portugalska.
Ja mel 330Ci z Italie a np, zanedbanejsi interier ano uznavam, ale technicky auto vcajku. Par musek melo ale nic vazneho, novy majitel po me maximalne spokojeny a cena? 2/3 toho sameho z Nemecka..
Spolu s touhle moji jsme privezli jeste 323Ci "99 pro kamose a to je libovka maximalni, auto jak nove a za cenu pekne e36..
Lidi se proste bojej tech kilometru.
Kdyby byl prodavajici kurva, stoci to na 98.000 a do 14 dnu je pryc............
Oni to nemejou, neluxujou, oni to jen uzivaj, kdyz uz teda sviti "service", tak tam s tim dojedou, nebo to hodej do nejakyho rychloservisu, alá zvedak v prujezdu, tady znam jen jednoho cloveka, kterej ma auto jako takovou zalibu a venuje se mu, pravidelnej servis atd... Kdyz vidis ty krasny auta, kterejm neni pres prach z desticek videt kolo, tak to obcas i zaboli.
tappe neda se to takhle pausalizovat, prasata jsou vsude, stejne tak jako fandove.. Je to o konkretnim kusu, jako vzdy.. Tohle auto neznam, jen mi to prislo jako super nabidka na perfektni karu.. Jede to jak prase za 8l dlouhodobe + prima pozitek z jizdy jako bonus:)
Batman 170 na 3,0d neni zase tak moc, i kdyz samo nemusi byt problem do nej nasypat 60 behem par mesicu.. Jak rikam, o konkretnim kusu..:))
Jojo, ale hele, auto od fandy nebude za 2/3 ceny co treba v Nemecku, ver tomu...
Proste se vezme takovejhle kus po praseti, pokud to aspon udrzovat po technicky strance OK, tak se jen zrenovuje lak, odblesi, vycisti a je to jak novy.
no já jen nechápu za e46 s najetejma 170 dát 300tis to je fakt nehoráznost ...... motoru odejdou kolem 200 vstřiky nedej bože turbo a hnedle 50tis v tahu..... ve španělsku sem taky už xkrát viděl autoservisy i to jak se k čemukoliv chovaj a taky bych si to už nekoupil, cokoliv odtamtud je obouchaný i na střeše, ted sem viděl italii a to je mnohem horší teda :)
vetsina baworaku se preci rozpadne na 202tis km, zbytek pak na 212tis km, svata pravda predsedo, at zije cesky clovek :-)))
CV: tak snad chapes ze tolik, co amerika, to nevydrzi... :-D ;o)))))
Asi nerozpadne, ze jo, ale pokud je tam vse puvodni, tak by se novej majitel moh pripravit, ze to neco schramstne.
To takhle jednou bracha koupil 528...
dneska jsme se byl podivat na
e46 330d Touring, manual, xenony, CD, digiklima jinak holota, rok 2002 a cenovka 179.000,-
bylo to asi tukly na pravej bok, opraveno, jen nejaka kosmetika
stoji v Arhu v malesicich
[ Link ]
já neřikal že se to rozpadne, sám vim kolik tyhle starý brambory vydržej (proti novejm) a líběj se mi jen konstatuju že kolem 200 pokud to je původní tak tao fakt chroustně dost peněz a proto řikám že dát 300 za tohle je těžkej úlet .... adekvátní mi příjde možná tak to co sem dal králík a možná i to je dneska v týhle krizi prodat :)
Zajímavý že krize nekrize, žádný vyloženě krásný BMW jsem za hubana ani v krizi neviděl, to co je levný jsou furt jen mrdky. A E46 jako poslední bavor s normálním vnitřkem, s normálním podvozkem bez runflatů a s normálním designem, ještě budete prstíčkem hrabat :o)
Zrovna Northstar je asi tak stejně háklivej jako tohle déčko a vysokýma nájezdama rozhodně neoplývá. A tu Nismovo revizní šňůru po španělských servisech si zase řadím někam k pohádkám...
northstar je háklivej halvně na vložky v bloku motoru v kterejch držej šrouby = může se povolovat hlava = unik vody bez jedinýho náznaku oleje na víčku expansky neb northstar to má odděleně ..... ale celkově northstar by několikrát přežil životnost celýho auta která bude kolem 0,5mega tam by se do něj muselo vrazit hodně aby to bylo k světu zase ale pak by zase jelo mega vklidu..... celkově naprosto pochybuju že víš vůbec cokoliv o northstarech takže si tě řadim do pohádky , držel bych se focení který ti jde :)