
Navštíveno 1027x

Stálý převod 4.22, krátky 4 a 5 st, nové synchrony, barevná úprava.

Vačku na Škoda Favorit, malé uložení, 280/260,

¨kolik cena za převodovku? a co za následek má zkrácení 4 a 5 stupně?
Taky by me zajimala cena prevodovky...
Tweety_xx: Zkrácení 4 a 5 má za následek to, že při přeřazení z 3 na 4 a ze 4 na 5, tě padaje otáčky jen o 400.
Jinak cenu si představuji 3000,- Kč, případné dohodě se bránit nebudu, žáleží na domluvě.
já bych ju i vzal tu převodovku,ale nedokažu si představit,kolik by za to v servisu chtěli.mam špatný synchorny už.
Tak nahoď nějakou svoji představu o ceně, jestli si to dobře pamatuji tak nové synchrony na jeden stupeň stojí cca 300,- Kč, ale to netvrdím určitě.
mám pocit,že LukeFab má Fabii a ta převodovka je na Favorita..
Ano ta převodovka je na Favorit, nebo Felda
Dragster: Asi sem pako, ale jako finální výsledek je co? že to líp táhne?

05.11.2009, 11:40 |
TUNER Samozřejmě - kratší kvalty = lepší akcelerace....
To s tou maximálkou mě taky napadlo že to bude pravda. jinak kámoš uvažuje, tak se to kdyžtak ozve.
Tweety_xx: Ať se kámoš ozve, nahodí nějakou představu o ceně a není problém se domluvit.
A jak je to s tou maximálkou sníží se teda?
omg, proč řešíš maximálku? To jezdíš furt s fel 170? Pokud to má do závoďáku, tak asi ví, co udělá krátká 4,5. Pokud to má do normálního, tak zas tak extra rozdíl bych nečekal, leda se dívat, jestli jezdí furt po dálnici, nebo 100+. Btw ve fel byly 3-4 převodovky, 1,3slabší a 1,6 maj dlouhou, 1,3 50kW by měla mít nejkratší...ale zas tak extra rozdíly tam nejsou. Normální člověk to nepozná.
...za mě si myslím, že maximálka bude uplně stejná...u dlouhé 5tky to víc nepustí aero, u krátké to dál nepustí otáčky
Tweety_xx: Měl jsem jednu také ve formanu, měla jen stálý převod 4.19, jinak také krátká 4 a 5 a max. ryclost dle tacho byla při 6.500ot/min 160km/h.