Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Převodovku Š-Fa, fel

 o Navštíveno 1028x o
o 03.11.2009, 18:34 | Dragster
Stálý převod 4.22, krátky 4 a 5 st, nové synchrony, barevná úprava.

foto k příspěvku  od Dragster



o 03.11.2009, 18:35 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 03.11.2009, 18:35 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 03.11.2009, 18:37 | Dragster
Vačku na Škoda Favorit, malé uložení, 280/260,

foto k příspěvku  od Dragster

o 03.11.2009, 18:37 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 03.11.2009, 20:41 | Tweety_xx
¨kolik cena za převodovku? a co za následek má zkrácení 4 a 5 stupně?
o 04.11.2009, 10:39 | C.A.R.L.O.S.
Taky by me zajimala cena prevodovky...
o 04.11.2009, 12:10 | Dragster
Tweety_xx: Zkrácení 4 a 5 má za následek to, že při přeřazení z 3 na 4 a ze 4 na 5, tě padaje otáčky jen o 400.

Jinak cenu si představuji 3000,- Kč, případné dohodě se bránit nebudu, žáleží na domluvě.
o 04.11.2009, 15:55 | LukeFab
já bych ju i vzal tu převodovku,ale nedokažu si představit,kolik by za to v servisu chtěli.mam špatný synchorny už.
o 04.11.2009, 16:39 | Dragster
Tak nahoď nějakou svoji představu o ceně, jestli si to dobře pamatuji tak nové synchrony na jeden stupeň stojí cca 300,- Kč, ale to netvrdím určitě.
o 04.11.2009, 16:51 | Vencaf
mám pocit,že LukeFab má Fabii a ta převodovka je na Favorita..
o 04.11.2009, 17:04 | Dragster
Ano ta převodovka je na Favorit, nebo Felda
o 04.11.2009, 21:35 | Tweety_xx
Dragster: Asi sem pako, ale jako finální výsledek je co? že to líp táhne?
o 05.11.2009, 11:40 | TUNER
Samozřejmě - kratší kvalty = lepší akcelerace....
o 05.11.2009, 16:25 | LukeFab
ale menší maximálka ne?
o 06.11.2009, 08:09 | Tweety_xx
To s tou maximálkou mě taky napadlo že to bude pravda. jinak kámoš uvažuje, tak se to kdyžtak ozve.
o 06.11.2009, 13:54 | Dragster
Tweety_xx: Ať se kámoš ozve, nahodí nějakou představu o ceně a není problém se domluvit.
o 06.11.2009, 14:01 | Tweety_xx
A jak je to s tou maximálkou sníží se teda?
o 06.11.2009, 17:23 | crestik
omg, proč řešíš maximálku? To jezdíš furt s fel 170? Pokud to má do závoďáku, tak asi ví, co udělá krátká 4,5. Pokud to má do normálního, tak zas tak extra rozdíl bych nečekal, leda se dívat, jestli jezdí furt po dálnici, nebo 100+. Btw ve fel byly 3-4 převodovky, 1,3slabší a 1,6 maj dlouhou, 1,3 50kW by měla mít nejkratší...ale zas tak extra rozdíly tam nejsou. Normální člověk to nepozná.
o 06.11.2009, 17:28 | crestik
...za mě si myslím, že maximálka bude uplně stejná...u dlouhé 5tky to víc nepustí aero, u krátké to dál nepustí otáčky
o 06.11.2009, 18:38 | Dragster
Tweety_xx: Měl jsem jednu také ve formanu, měla jen stálý převod 4.19, jinak také krátká 4 a 5 a max. ryclost dle tacho byla při 6.500ot/min 160km/h.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3499 sekund.