Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Horské kolo GT

 o Navštíveno 1706x o
o 10.03.2010, 16:25 | hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-10 16:29:54
Prodám horské kola GT Avalanche 2.0 Disc, vel.L
Kolo je staré cca. 7 let, ale pečlivě udržované a v super stavu ( taková leštěnka ). Vyrobeno v Californii.

Řazení Deore, přesmykač Deore, přehazovačka Deore
Diskové brzdy Avid, nejvyšší řada. Lehké a přesné brzdy. Lepší, než současná střední třída hydraulik. Snadná údržba. Nerezová lanka.
Náboje Deore, přímý výplet. Dráty nerez 1.8mm DT Swiss.
Ráfky Syncross, velmi pevné a lehké, pláště Bontrager Jones AC 2.1
Kliky Race Face Prodigy, zastudena kované.
Nášlapné pedály Author.
Sedlovka Syncross, sedlo Pells Esprit.
Řidítka a rohy Amoeba Scud, ALU + Carbon
Vidlice Marzzochi Bomber 100mm, vzduch-olej, nohy Magnesium, korunka a krk AL, lehká a pevná.
Doplňky: blikačka, počítač VDO C08.
Hmotnost 12.3 kg.

Cena 18tis. Dohoda nemožná. Osobní předání. Možná výměna za SQ zesilovače, oboustranný doplatek ( potřebuji celkem 7 kanálů ).


o 10.03.2010, 16:26 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:26 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:26 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:27 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:27 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:27 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:27 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:27 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:28 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 16:28 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 10.03.2010, 19:01 | koren
sry ale ta cena je absolutne out
o 10.03.2010, 19:28 | Kamil
jako koren, viděl bych to na cenu sotva poloviční
o 10.03.2010, 19:29 | addamec
jj, s cenou jsi trošku ujel.. Myslím, že za půlku a budeš rád.
o 10.03.2010, 19:30 | addamec
Kamil byl rychlejší :)
o 10.03.2010, 19:33 | sallam | Upraveno: 2010-03-10 19:33:34
cena absolutne mimo za 12k se da koupit novy vyzsi model 1.0
o 10.03.2010, 23:45 | Fox_cali
cena :D a prehazovacku vdim minimalne LX
o 11.03.2010, 08:03 | hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-11 08:09:53
Kolo za 12tis. mu opravdu konkurovat nemůže. I nový model 1.0 není takto kvalitně poskládán. Přítelkyně koupila minulé léto GT za 17tis. a sorry, ale s tímto se nedá srovnat, jen na hmotnosti je rozdíl téměř 2 kg a to má menší rám. Ale každého věc. Když ještě nespadal Syncross pod GT, tak jen ten jeden ráfek se prodával za 1900Kč. Tak mi tu holt zůstane.

Ano, přehazovačka je LX.
o 11.03.2010, 08:05 | Luke_288
přesně důvod, proč je mi líto prodávat kolo, 10let zpět jsem za něj dal 20K, pak nacpal dalších min 5K a dneska má hodnotu tak možná 2K a to jen za vidli.
o 11.03.2010, 08:16 | hifim@ni@k
Jj. Toto se se prodávalo za 35tis. Hned v prodejně na něj šla vidle za 13tis. Dráty DT Swiss, cca. 15Kč/ks. Kliky Race Face, pokud si dobře pamatuji 8tis. atd. atd. Spoustu věcí není na první pohled vidět, ale pokud chce někdo nové za 12tis. a myslí si že bude lepší, tak jen do toho.
o 11.03.2010, 08:48 | crestik
...pak napiš, za kolik se pak prodalo :-))
Btw na netu jsou nové kola, co rok stojí na prodejně, a pak postupně spadnou z 90 -> 60 jen přes zimu, a to na tom nikdo nejel.
Když to má tak cenné díly, tak to prodej na díly ;-)
o 11.03.2010, 09:22 | Kamil
hifim@ni@k - musíš si uvědomit, kolik stály komponenty dřív a kolik stojí teď. Teď seženeš kolo osazený XTčkem za cenu kolem 20k a to je nový.
o 11.03.2010, 09:49 | Dexter
dle mě za tu cenu neprodejné, bazarový A 2.0 chodí ani néé za půlku a ty nadstandartní komponenty těžko někdo tak ocení. za podobnou cenu trochu jiná liga [ Link ]
o 11.03.2010, 14:44 | hifim@ni@k
Ten Zaskar je pěkný. Nová cena 15tis. níž nejdu. Za 9tis. ho opravdu prodávat nebudu. Dva roky mi tu stojí nejeté, tak bude stát dál.
o 11.03.2010, 14:55 | DaveX
spousta lidí si koupí za 15 radši nové kolo, než 7 let staré. Já koupil teď toto: [ Link ]
o 11.03.2010, 14:58 | bobmasitr
Ale zas souhlasím s hifim kola pře d 7lety byly kvalitnější to co ted je kvalita LXka to byla kvalita alivia v tej době.Navíc má to dvoustěnný ráfkyALe bohužel to neprodáš.Nech si ho a jezdi na něm.Před 6 lety jsem nastrkal do kola 30tis.A než ho prodat dneska tak za 10tis. nechám si ho do smrti.Stejně všicí jezdíte v autech
o 11.03.2010, 15:40 | hifim@ni@k
Nee. Já běhám. Běh je král pohybových aktivit a z hlediska efektivity strčí kolo do kapsy. Proto je minimálně jeté, ve výborném stavu.

Přesně tak. Kola v té době byla odshora dolů postavena z kvalitních značkových součástek. Třeba komponety dnes popsané jako Alu zajišťoval pro GT Syncross. Ty ráfky jsou lehoučké a i bez výpletu jsou pevné jako prase. Ten výplet má jen 32 drátů 1.8mm a přesto je téměř nezničitelný. Detail nábojů, které v té době stáli více než řada XT.

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 11.03.2010, 15:41 | hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-11 15:49:33
Ale když to tak sleduji, tak zřejmě zůstane doma ( ne že by mě to mrzelo ), alespoń se rozjela diskuse :-)

Vidlice je původně 80mm, pružina-olej. Je po přestavbě na 100mm vzduch-olej a celkové repasi. Původní díly mám doma. Dále tu mám představec Ritchey a další díly jako řidítka apod. Možno boty Shimano SPD. Jezdil jsem i pláště Maxxis Fly Weight. Kolo je potom výrazně lehčí a vzhledem k výborné tuhosti celku akceleruje jak střela. Dnešní kola za 15tis. jsou proti tomu bláto, za tím si stojím.
o 11.03.2010, 15:44 | bobmasitr
středy pro kotouče jsou vždycky dražší.Muj ráfek bez výpletu stál 1700Kč dráy jsem samo dal z nerezu středy Deore.Kotoučovky nemám,važím jen 80kilo.Natož jsem si připlatil na brzdách a dal Deorečka s posilovačem brzd
o 11.03.2010, 15:53 | hifim@ni@k | Upraveno: 2010-03-11 15:56:25
Sada těch nábojů stála 5500Kč a na toto kolo se dávali sériově. Nevýhoda je jejich vyšší hmotnost. Použít lehké náboje, tak hmotnost těch kol je úplně jinde. I takto jsou na tom ale výborně.

V té době jen součet ceny samotného rámu, brzd a vidlice dával cenu kola. Už tenkrát byla ta cena pecka a proto jsem neváhal.
o 11.03.2010, 16:03 | bobmasitr
Když už se tu tak hezky bavíme, tak jsem zvědav kdy nás vyšoupnou a řeknou že to m á být o Hifi.Akorát z fotky nevidím co to má za vidlici.

Já byl dlouhá leta spokojen s Manitou a zadní fedro od FOxe
o 11.03.2010, 17:26 | hifim@ni@k
Vidlice je Marzocchi Bomber. Nohy Magnesium, korunka a krk AL.

Měla by to být tato: [ Link ]
o 11.03.2010, 17:33 | bobmasitr
no jo to je babi z dobrý doby
o 11.03.2010, 17:33 | bobmasitr
ale udáš to na cyklobazaru
o 15.03.2010, 17:19 | hifim@ni@k
Cena 12tis, pouze osobní předání.

Možná výměna za DLS A5, pouze v perfektním stavu.
o 19.03.2010, 11:56 | CervinVega
myslim, ze na 9ti ti zacnou psat lidi...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3281 sekund.