
Navštíveno 1948x

Sháním tento typ motoru, ustrojený nebo neustrojený. Je to motor do Audi A6 r.v. 05 a výš, 165 kW.(Raději ale ustrojený). Potřebuji přesně tento typ motoru, nic jiného. Prosím nabíděte. Seženete mě na následujících kontaktech:
email: jkarlovsky@revilohifi.cz
tel.: +420777003124
Díky

30.10.2010, 10:09 |
MaxxT copak odesel motor v audine? :-(
ebay, je jich tam mraky, od 3000eur...
Pozeptam se kamose v servise maj furt audiny ...

30.10.2010, 22:04 |
Pekys Satas by ho vyléčit nedokázal? Koupit motor za 3k€ a doufat ze bude OK mi prijde jako dobra loterie.
tappaja: jj, vím o nich ("mraky" je hodně přehnané :-) ) .. Jen to zkouším se podívat i po domovině, jestli se něco nenajde. Ale díky.
Pekys: myslím, že ten můj nevyléčí ani svěcená voda. Na ty motory z DE je většinou 3-12 měsíců záruka. Což je alespoň vidět, že si nepřivezeš něco, co je taky na šrot. Po skušenostech s kolegovými lapáliemi s 2.5TDi a já teď s tímhle můžu garantovat, že tohle je moje poslední naftové auto.. Definitivně.
Co tam na tom odeslo prosim te?

31.10.2010, 07:46 |
choze cca 60000,- s roční zárukou za nový motor s tím, že dáš starý.
Knightey: jsou propálený písty, vybroušené hlavy válců apod. Prostě kus železa na vyhození. Po změření komprese mě v pořádku tlačil jen jeden hrnek, 4 na hraně a 1 už vůbec..
choze díky, ale pokud vemu v potaz ebay, kde motor vyjde na cca 85 tisíc (s 6 měsíční zárukou) se vším všudy a můžu rozprodat díly jako je altík, kompresor na klimu, turbínu, budu mít rezervní střiky atd., tak se mě zdá 60t dost vzhledem k tomu, že by mi vlastně nic nezůstalo. Pokud by to mělo být touto výměnou, tak bych byl ochoten se bavit o ceně do 30-40t.
Jinak příčina může být od střiků, turba nebo nekvalitní naftou, která se tu tak v pohodě prodává. Turbínu mám v pořádku, takže tou to určitě nebylo. Střiky nevím a naftu tankuju zásadně na Shellce. Takže těžko říct. Každopádně nechápu a dost mě to štve, že auto, které je prošpikované elektronikou na každou "píčovinu" nemá čidlo na kvalitu směsi. Dalo by se tím předejít takto závažným problémům, které uživatele těchto motorů čekají. Nejhorší na tom je, že je prakticky nezjistitelné, že se něco děje. Auto jede v pohodě, nehulí, nehlučí a najednou chcípne a nejede, žádný nouzák, nic. Prostě konečná..

31.10.2010, 09:23 |
choze jasný, je to otázka co s tím doopravdy máš a co by stála oprava.
další věc je otázka záruky - jestli jenom na část nebo na komplet.
Je to výhodné pro lidi co nechtějí řešit rozprodej dílů nebo je skladovat, že je někdy budou potřebovat, je to elegantní a rychlé řešení.
samosebou ti nic nenutím, je to jen jedna z možností ;)

31.10.2010, 10:57 |
MaxxT s tou naftou je to fakt spatny tady v CR. Ale jak je znamo tak Shell zrovna moc dobry neni..
[ Link ] ja beru porad jen u Benziny a v podstate jen u trech v CR, protoze vzdycky tak nejak dojedu kam potrebuju a nebo potom v Nemecku. Mam z tohodle taky strach, ale musim rict, ze jeste sem nikdy nic takoveho resit nemusel.
Navic, jestli hodne projezdis tak si udelej kartu jako my
[ Link ] sice mame jen 45 haliru slevu, ale dobry to je s najezdem km co mame. :-)
Hmm to je hnus a ja sem se po tomnhle motoru koukal. Kazdopadne, jak zde nekdo pise Shell na naftu nic moc. Nejlepsi je na tom od Benziny Verva 60 cetanu. Ja ju beru do Focuse, necekam od toho nic, jen ze je to snad oproti venku normalni nafta :(
Revilohifi.cz (P): brouzdám při neděli po fórech a všiml jsem si tohoto:
[ Link ]
tommas díky, zkusím se mu zítra ozvat, zda-li má to, co potřebuji, případně, zda-li je ochoten to prodat samostatně bez převodovky..
Revilohifi: uvidíš, ale na diselpower si sleduj, chodí tam dost lidí a inzerce se hýbe ;-)
nebo třeba doporučí někoho kdo do toho dělá...
Jinak zkus tady na fóru člena Satas, vím, že dělá do V6 TDi...
Pise tam motor A prevodovku, takze neni vylouceno, ze to chce prodat zvlast. Drzim palce.

31.10.2010, 21:24 |
TROY pokud bys na to měl žaludek tak Polsko ;),ale kdoví komu ten motor před tim patřil
TROY: pojeďte do Polska na dovolenou, Vaše auto už tam je ;-)

01.11.2010, 13:17 |
choze TROY - no záleží na koho narazíš. Tady v čechách je ta taky pěkná sebranka.
s tim shellem nevim, já beru jen u něj a na 77kW TDI mám namotáno 227tis km a v pořádku, táta má právě na tomhle 3.0TDI cca 200tis km a taky bere jen u shellu.
nějaký slevový kartu co dává Benzina dává i shell, ale to asi není moc podstatný

01.11.2010, 13:40 |
RedBaron | Upraveno: 2010-11-01 14:58:09
Na slevový karty s.re pes ale palivo, který má 52 cetanový číslo na Shellu, 56 standard na Benzině a Verva 60, tak to už je celkem argument.
Chlapáci sorry, ale mám pocit, že se tu diskuse zvrhává do naprosto jiných směrů. Zkuste se omezit na případné nabídky motoru a o kvalitě nafty si když tak založte jiný topic.. :-) Díkyyyyyyyyyy.. :-))