Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > BMW 33oD M-Paket

 o Navštíveno 5183x o
o 24.12.2010, 00:02 | matik | Upraveno: 2010-12-24 01:10:15
Typové označení vozidla - BMW E46 M-Paket
Karoserie - Limuzína/Sedan
Obsah - 2 926
Rok výroby - 2000-10-19
Výkon - 135kw (184k)
Palivo - Nafta
Barva - Černá
Kilometry - 180 000
Stva vozidla - Výborny
Výbava
Xenony(ostřiky) 6x Airbag, Automatická klimatizace, Autorádio, CD měnič, CD přehráváč, Centrál, Elektrické okna (4x) , Multifunkce (Tříramínko), Tempomat, Sportovní podvozek, BC, ASC, Construct, Černá stropnice, Alacantra/látka, Nové zimáky s plechama, 5-ti kvalt (Manuál)
Popis provedených oprav - Výmněna oleje a všech ostatních náplní, nová geometrie (Vyvážený obě sady kol), Preventivně vymněněný vstřiky
Od doby co auto mám já je vždy pouze ručně myto, ježděno pouze na kvalitní naftu, nikdy nehoněno za studena.

Cena _ 199 ooo (Kdo má opravdu zájem zavolá, přijede se podívat a potom se dá dohodnout i cena)
Telefon _ 775 115 675
Plzeň

Prodejce _ Jiří Friml

Více FOTO [ Link ]

foto k příspěvku  od matik



o 24.12.2010, 00:12 | matik

foto k příspěvku  od matik

o 24.12.2010, 00:15 | matik

foto k příspěvku  od matik

o 24.12.2010, 11:10 | Knightey-
Pekny auto :) Preji rychly a uspesny prodej :)
o 24.12.2010, 11:43 | macek
Nadhernej bramborak :-)))
o 24.12.2010, 12:49 | Roman321 | Upraveno: 2010-12-24 13:49:26
chci se zeptat jakou to ma spotrebu uvazuju nad necim takovym ale jeste sem se nerohodl :-/
o 24.12.2010, 13:09 | AllInOne
Roman 321 - řekl bych že tak 6-10L/100, záleží kde jedeš a jak jedeš:)

Jinak se omlouvám za OT, auto nááádherný a určitě se někdo brzo najde!
o 24.12.2010, 13:21 | matik
Děkuju za komentáře..
Spotřebu jsem sem nechtěl psát, znáte vždy se najde někdo kdo bude říkat že za tolik to nejezdí..
Jinak když už se to nakouslo
Spotřeba do 8 l/1ookm mám ted já a to je většinou město a okresky..Opravdu mi tento motor velice překvapil :)
Jinak kdo má strach z pojistky tak já platím 5555 (škoda do 55mil plus skla do 1otis.)
o 24.12.2010, 13:54 | Rajdlos
sorry za ot, ale z fotek vypada fakt pekne
o 24.12.2010, 15:29 | FBS
sorry za OT, povinný na tohle auto dokážu od 3800Kč. Záležína místě bydliště a věku řidiče...
o 24.12.2010, 16:17 | Veva
jako Rajdlos :-)
o 24.12.2010, 16:19 | Roman321
jo sorry za OT ale cetl sem ze je to fakt dobrej motor s dlouhou zivotnosti a malou spotrebou na ten obsah , ale neznam nikoho kdo to vlastni tak sem chctel vedet ci je to tak ! pekny auto s dobrym motorem
o 24.12.2010, 17:08 | fredy
Já měl 2 roky BMW 530d s výkonem 160kw ale vyloženě spokojený jsem s ním nebyl. furt jsem řešil problém s turbem ikdyž jsem nakonec koupil repas se záruku, tak sem tam prostě nejelo a musel jsem vypnout a zapnout motor... taky mě 2x odešlo sběrné potrubí k turbu, holt dvojitej plech za 7tis je výborný marketing od výrobce :) tímto nechci hanit tuto nabídku, pevně věřím že starší typ byl o něco poctivější...

Ten nájez je skutečně real? to není moc za 10 let provozu
o 24.12.2010, 17:12 | Nismo.Power
spotreba průměrná pořád kolem 8mi.... po praze cukačky kolem 10 i víc ale nic hroznýho..... netáhne vocpod jako koncernový ale zase jede líp než koncernový nafty ale neni to žádnej závodák samozřejmě...v 3er docela svižný, v 5er tak akorát, v X5 lemra líná.... po čipu jede dost dobře a dost čadí....
dlouhou životnost to nemá, resp. umí jí to mít ale chce to opravdu udržovat a chtě nechtě tě to turbo kolem 200-250 určitě potká stejně jako x jinejch věcí maj 3.0d slabiny.... je to drahý ale na oplátku to pak vydrží zase dlouho....
cena jako vždy nepoměrně předražená vzhledem k tomu co to je za auto a jak je starý ale nadruhou stranu tohle proti těm ostatnim vypadá že si tu cenu dokáže obhájit stavem takže ok...
o 24.12.2010, 17:21 | matik | Upraveno: 2010-12-24 18:23:27
Kluci díky.. Jen k těm dílům vždy když jsem kupoval nějaké auto tak jsem si zkontroloval na kolik zhruba vyjdou ND a pokud si dáš čas s hledáním tak to nevychází nějak extra draho :)
Nismo každé auto musí něco vydržet..Jen je to pouze o zacházení :) Já zase na tyhle motory slyšel často chválu..
K ceně se po internetu neudu vyjadřovat kdo má zájem zavolá, přijede a jsme přece lidi takže se i nějak domluvíme :)

Fredy a Nismo
Neberte tento post něco v tom smyslu že bych se chtěl hádat jsem rád za vaše reakce..Já jsem pouze doplnil své zkušenosti :)..
o 24.12.2010, 17:38 | prohifi.cz
Mám novější verzi 3ky, také 3litr nafta (automat) a té spotřebě kolem 8 l věřím. Jsem na tom obdobně, a to jezdím podle chuti a na spotřebu se opravdu neohlížím.

Jednou jsem jel 70 km trasu z Loun do Prahy - ani extra pomalu, ani jsem na to nešlapal - kus okresky, kus dálnice, kus město... a na konci mi to ukázalo 6,4. Na svůj výkon ty motory nežerou.
o 24.12.2010, 18:03 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nismo: a nedala Ti nahodou kdysi jedna 3.0d v 5er kombi kdyz jsi jel s 300PS V8 STS od srahova na McD?? :-D
o 24.12.2010, 20:08 | Kindlik | Upraveno: 2010-12-24 21:10:28
kral007: dala, ale nepřizná.... :) mám za to, že ta e39 byla ale chipnutá.

k tématu o spotřebě: bratr má 3,0d 150kw cupe,automat a jezdí jen Prahu a má dle palubáku spotřebu 9,2 v tomhle počasí. Svezení je v tom opravdu příjemné a zvuk to má krásnej- na naftu
o 24.12.2010, 20:27 | Syrup
bohuzel tyhle 330Cd jsou za totalne fantasmagorickou castku zasahujici do urovne M3.... :(
o 24.12.2010, 22:19 | fredy
co se týká spotřeby tak asi jo, bude to real, já jsem měl 5er kombíka a spotřeba byla do 10 když jsem jezdil svižněji tak i k 11 průměr ale víc se tam neukazovalo...
o 24.12.2010, 22:54 | choze
krasavec, jen škoda těch sériových zrcátek
o 25.12.2010, 17:49 | Syrup
to bych naopak bral jako vyrazny + ... aspon to neni zadnej pekac zkazenej tuzingem ala m3 zrcatka apod.
o 25.12.2010, 19:55 | matik
Na tyhle věci mám stejný názor jako Syrup :)
Auto jsem si dovolil obohatit pouze decentní(Pro mě alespoň ano) odtrhovou hrankou..A černými ledvinami..
U Před Face jsou originál "chromové" ledvinky opravdu nepovedené..
Berte to jako můj názor..Nechci bejt za nějakého diktátora vkusu nebo tak něco :)
o 25.12.2010, 19:56 | choze
Syrup - k paketu ty zrcátka patří. Ani při couvání jsem neměl problém.
o 25.12.2010, 20:00 | Syrup
choze: k jakymukoliv mpaketu, at I nebo II patri ty zrcatka ktery jsou videt tady, naprosto seriovy a puvodni ;) .. nejde o problemy pri couvani, jde o to ze ten kdo ty auta zna vi, ze to tam nema co delat. ale je to samozrejme otazka vkusu kazdyho...
o 25.12.2010, 20:02 | matik
K paketu ? Možná k M-paketu II ale k I určitě ne :)
o 25.12.2010, 23:38 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-12-26 00:41:53
kral007 : opravdu nedala.... jel předemnou a když sem signuma vyprovokoval tak se zařadil předemně a dal plnej... opravdu saze který z toho lezly to bylo fakt maso....pomalu sem neviděl na cestu, jel sem za nim a měl sem pořád rezervu, jak předjel těch pár aut tam na úrovni zastávky tak se uhnul a normálně sem ho předjel a vzdaloval se....
ale uznávám samozřejmě že po čipu to nejede zle ;-)

zvuk to krásnej na naftu nemá, příjde mi že neustále slyšim sanitky když jedu v 3.0d..... divnej dlouhej vzducháč prostě divně to hučí :))

pokud něco má na naftu krásnej zvuk tak to je jedině 2,4jtd alfa ale to je zase jebka :)

BTW tak před rokem sem dělal spojku na e60 530xd čipnutou na max..... po zjištění že to docela jede nás samozžejmě nenapadlo než se hádat s bejvalym kolegou že to dá sts.... nedalo ale opravdu se drželo solidně, prvotní odpich trochu lepší ale když se na sts chytla jednička tak sem ho dotáh.... jako prdel auto výjma tý spotřeby kterou to po čipu ukazovalo, nechtěl bych to živit opravdu.... jinak mělo to mít snad kolem 650nm....
o 26.12.2010, 01:03 | matik
Nismo.Power
Ke zvuku..Za mě dobrej..Jen je to prostě diesel :)
Co znamená chipnuto na max ? Tyhle věty mi vždy dokážou rozesmát :)...Jinak je docela smutný že srovnáváš relativně úsporného diesla s 4,6 osmihrnkem..
Opět to neber špatně..Jen prostě nedokážu pochopit proč máš pořád chuť se do něčeho navážet..Pokud o auto má někdo zájem přijede se podívat zjistí jak to jede a poté se rozhodne :)
Ještě jednou říkám auto jede velmi příjemně ale není to žádný závoďák...Od toho se kupujou jiné auta, taky s jinou spotřebou :)
o 27.12.2010, 15:33 | RedBaron
Musím opět zapět chválu a říct, že trojková řada E46 kor v mpaketu je mezi běžnou konfekcí auto, které dá řidiči opravdovou radost a jistotu v ovládání. Ten, kdo ho umí řídit, bude rychlejší než 99% okolního provozu a jízda ho bude pokaždé těšit. Na kosaté vracečky jsou rychlejší auta, na dálnici v přímce taky spousta rychlejších ale na okreskách tohle auto fakt kraluje.

3.0d je výbornej motor. Spotřebou je cca 1 litr nad spotřebou čtyřválců, přičemž kultivovanost a zvuk je opravdu jinde. Na benzínový pilky to zvukem opravdu nikdy mít nebude ale na diesela hodně dobrý. Já jezdím s 330d kombíkem a manuálem průměr 7.6 půlku města, půlku okresky, dálnice výjimečně a nebojím se říct, že jezdím někdy doslova jako magor (i po okreskách přes 200). Motor bere krásně odspodu, tzn. cokoli nad 1000 použitelného, 1300 otáček pozvolný nástup výkonu, 2000 plný kotel a přes pocit pozvolného uvadání umí točit klidně až do 5000 otáček na pravidelné bázi, samozřejmě potom žere přes 10 litrů ale víc snad není možný aby sežral při dlouhodobém užívání.

Motor jako základ vydrží bez problému půl miliónu km, dřív odejde všechno ostatní, třeba spojka za 7k, která trpí s rozjezdy pod momentem (2000 ot. a víc) nebo dvouhmotový setrvačník za 11k, který odchází zejména podtáčením pod volnoběžné otáčky při rozjezdech. Samozřejmě turbo a vstřiky jsou 10 a 13 tisíc za repas nebo 20 a 50 tisíc za nové díly, jejich životnost je odvislá od zacházení a kvality paliva. Motor má elektrický dohřev za studena, takže netrpí na těsnění a hlavu jako starší řadové šestiválcové turbodiesely ale dávat mu kotel je dobrý až po dvojnásobné době kdy teplota vody stojí na 12. hodině. Ještě odchází podávací čerpadlo pod řidičem, což mě stálo 6,5k i s prací, naopak vstřikovací čerpadlo má životnost až půl miliónu, opět podle kvality paliva (zejména mazivosti nafty). Rozvody jsou řetězem, v naprosté většině případů netřeba na to sáhnout až do šroťáku.

Opravy, o kterých jsem tady psal, se samozřejmě projeví během stovek tisíc km, ne každých pět. Při koupi slušnýho kousku, což tenhle zjevně je, se vesměs není čeho bát, přesto radím nevydávat se při koupi z posledních peněz a mít třeba 30 bokem pro strejčka příhodu.
o 28.12.2010, 14:58 | CervinVega | Upraveno: 2010-12-28 15:59:09
Nismo- na cem zase ujizdis, chlape? "sanitka" je domenou VW, u Bmw je slyset leda "hučení" pod plynem... stejne tak spotreba je realne mezi 6,5-8, pod plynem a po meste ostrym stylem 9-11max, vic si neumim predstavit, leda ze by jsi jel za brachou na Mars a spechal pred flotilou STS s vysunutyma protibaworackyma kryptonovyma stitama .-)
o 29.12.2010, 00:33 | matik
:)
o 30.12.2010, 19:38 | matik
Dohoda :)
o 09.01.2011, 14:02 | matik
Kdo má zájem...Může napsat svou rozumnou nabídku... :)
o 11.01.2011, 06:30 | signum
CV: :o))
o 11.01.2011, 06:32 | signum
Jenom ty štíty se jmenujou protivšemautumnasvětěkroměkadylaku kryptonový štíty
:o).
o 11.01.2011, 07:55 | Barthez
Signum :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
o 25.01.2011, 22:51 | matik
Jsem otevřen vašim nabídkám :...
o 12.03.2011, 14:29 | matik
Kdo má zájem ale cena se mu zdá příliš..Tak ať napíše svou cenovou představu :) Třeba se domluvíme :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3834 sekund.