
Navštíveno 5499x


18.01.2011, 14:27 |
Meda Prodam Audi A4 3.0 V6 162 KW, quattro 9/2001, model 2002, sekvencni vstrik LPG (spotreba 10-13L), nadrz 65L misto rezervy, xenony, ostrikovace svetel, cerna zachovala kuze, 3 ramenny volant, 6x airbag, ABS, ASR, ESP, 4xel okna, el. zrcatka, maxidot - palubni pocitac, central DO se sklopnym klicem, 2 zonova klimatizace, vyhrev sedadel, loketni opery. V minulosti lakovane ridicovy dvere kvuli poskrabanemu laku, ve skutecnosti to ale neni videt tak, jako na fotce. Veskera dokumentace, vuz od noveho do roku 2009 v osobním uzivani reditele ostravske OKD, značkovy servis, pak vozidlo u me.
Za posledni rok delano LPG, rozvody, pruziny Eibach (30mm snizeni), folie na oknech, cerna folie na strese, nektera ramena na podvozku atd.
V soucasnosti je treba vymenit predni naraznik, jsou spatne zadni tlumice, NOVA predni svetla pridam k autu, nebo jeste na auto nasadim. K prodeji na zimnich 16" alu z Pasata-Road america se vzorkem na jednu sezonu.
Cena 169900,-
Praha, 777119737, lukas.havelka@centrum.cz


18.01.2011, 14:31 |
Meda .


18.01.2011, 14:31 |
Meda .


19.01.2011, 13:05 |
Meda | Upraveno: 2011-01-19 13:06:21
.


19.01.2011, 13:05 |
Meda .


19.01.2011, 13:06 |
Meda .


19.01.2011, 13:07 |
Meda .

slušný auto za ty peníze ! :)

19.01.2011, 14:15 |
Meda Bohuzel v CZ vsichni chrochtaji, benzinove auta tu moc neleti, mel jsem vsechny auta na LPG a pri prodeji mi kazdy rikal, ze byt to nafta.... :) A kdyz si spocitam naklady na udrzbu a hlavne na palivo, pri hodne najetych KM je tohle i lacinejsi nez tdi :)
chrochtaj jen idioti neb nemaj za ušima, tady se svezou a ještě je to výjde levnějc..... ale přece jen tam neni to "vocpoda" ;-))

19.01.2011, 15:08 |
JA LPG navždy...
zdá se mi to , nebo jsou L.Z.dveře lakovaný a tmavší..
bez plynu by to trvalo asi dlouho nez by se to prodalo ale s plynem?Se divim ze se jeste neprodala.

19.01.2011, 16:36 |
macek | Upraveno: 2011-01-19 16:43:52
To sem teda nevedel ze ten kdo ma ropaka tak je idiot to je zajimava domenka
Nektery lidi tady na foru trpej tezkym komplexem:-))) ze vas to porad bavi ropa vs benzin rekl bych ze je to kazdeho vec ale nazyvat nekoho idiotem jenom proto ze jezdi ropakem mi pride trochu mimo a o tehlech lidech si myslim sve zvlast kdyz takovyho machra potkas ne benzince a tankuje do toho svojeho super vykonyho silniho a ja nevim ceho jeste za 2 stovky:-))))
Jinak auto znam ve skutecnosti vypada lepe nez na fotkach
idiot je jen psychyckej stav nikoli nadávka :) komplexem tu nikdo netrpí spíš bych řek že rebulika trpí nějakym komplexem "kdo nechrochtá neni čech" / "táhne vocpod pyčo" / "to vočipuju a uvidíte" a hoď tu flintu do kamen blá blá blá....šíří se to tady jako nákaza přitom prokazatelnost úspor je "ehm no comment" .....
je to samo každýho věc ;-)

19.01.2011, 18:27 |
Meda Jasny, neni tam neco "vocpoda", ale o tom tohle neni, samozrejme zatah turba je pocitove neco jinyho nez atmosfera, kazdy musi vedet sam co mu vyhovuje, ale je fakt, ze u M5, ktera kolem 2000ot zabira jako s turbem je to prijemny, navic kdyz neni potreba ji na normalni jezdeni tocit :) To ale tenhle motor neni, ve meste s nim skoro neradim, pri normalnim jezdeni taha na petku diky kroutaku uz od 35km/h a je super, ze nemusim porad kvrdlat, narozdil zase od M5, ktera ma sice silu, velky zatah z nizkych, ale kvalty dlouhe a po Praze se muzu uradit.. :(
Kazdopadne se dostavame jinam, prosim nic neresit, jen ZAJEM
Jinak LZ zadni dvere urcite lakovane nebyly, jedine, co se lakovalo byly ty poskrabane dvere u ridice, vse dela ta blba barva pro foceni :)
závěs to asi nemá co? Jinak to LPG "poslední rok děláno" mám brát jak?Jakože nová nádrž? Nebo popř. na jak je dlouho? Folie jsou s Atestem?

19.01.2011, 19:07 |
MazliG | Upraveno: 2011-01-19 19:08:40
nismo.power:
já tady na to forum chodim už jenom zřídka - ale ty mi tu připadáš jako guru všeho hmotného na světě .. a možná i dál ... .o)
najedu 50 tis. za rok - mám tour TDi, stála 250 bez DPH - můžeš mi prozradit jedinej poznatek, jak mi s tímhle 3litrem vyjde jezdit levněji ? - to prostě nechápu - jaký šílený náklady na TDi - jezdím v TDi motorech od roku 2001 a ničeho jsem si nevšimul - ale možná že jsem na něco zapoměl ...
howk - na reakce nereaguji ... asi .o)
bo kdo není idiot, tak muší pr-at čerpadlářky (čerpadláře)

19.01.2011, 19:16 |
zipp | Upraveno: 2011-01-19 19:19:15
edit: sry, nečetl jsem pozorně
V minulosti lakovane ridicovy dvere kvuli poskrabanemu laku, ve skutecnosti to ale neni videt tak, jako na fotce.
s Nismem absolutni souhlas!

19.01.2011, 19:24 |
zipp je to automat nebo manual? to už jsem snad nepřehlídl :)
Mazlig : "pr-at čerpadlářky " to neni zlej nápad ale je to pod mojí úroveň neb já prostě udělám z lejna na chodníku 108mi oktanovej benzín lusknutim prstu a proto sem taky Chuck Norris :)
řek bych že narozdíl od tourky se tady aspon cejtíš že sedíš v autě né na latríně či na posedu z kterýho dalekohledem vejráš na palubní pc aby náhodou spotřeba neskočila z 6,4 na 6,5 protože to by byl důvod návštěvy servisu a zjištování zdali neni špatný turbo, váha vzduchu, vzduchovej filtr, naftovej filtr nebo cokoli co by mohlo způsobit tento nepřijatelný nárust spotřeby ..... tady prostě máš svejch 220 koní který nejsou slyšet a nestaráš se o ně kolik žerou když to dělíš dvouma..... na to abys dosáhnul s timhle spotřeby 10L můžeš jet tak svižně že aby ses tomu s tourkou udržel bys měl spotřebu už dávno za hranicí 7L tudíž tohle pojede za 5 pořád s tim že jedeš s určitym komfortem a obklopenej určitou výbavou a né vlevo hobby a vpravo holík... ano jednou za 100k tě tu potkaj platinový svíčky která bude stát třeba 400 jedna, rozvody ano ty budou taky tak o dvojku dražší na tohle ale jakou máš pravděpodobnost že ti tady umře vstřik nebo váha vzduchu ? a můžem pokračovat do haleluja....
nepříjde ti vůbec divný že sem se zastal tady německýho auta ? natož konfekční jebky jako je A4... ? mě se to prostě zdá za tu cenu výborný auto takže když sem budeš chodit víc tak zjistíš sám že tady jen nekritizuju a taky zjistíš že tu nikomu do zelí neliezu zpravidla zato s votevřenou hubou tady seru písmena do čehokoliv co je auto/motor/it převážně a pár hovadin kolem.... nikomu tady nekecám do zahrádkaření, chemie a prostě věcí o kterejch vim totálního hňědóje ale taky to tady je autohifi forum takže je divný že se tady vůbec probírá něco jako "auto" vid :)
BTW ty dveře fakt vypadaj divně :D ale fotky často klamou v tomhle
Nismo,ani si nevybavuju, jestli jsi takový odjakživa,nebo se Ti něco přihodilo :o)
Macku asi by bylo vhodné,aby jsi se mě konečně ozval,ať to po roce dořešíme.
K tématu. Jezdím za 17 litrů benzínu a plyn bych tam po dluhatánské ůvaze nedal, prostě tam nepatří. A až to neutáhnu,koupím nějakou jednašestku :o)

20.01.2011, 08:18 |
Meda Ty dvere byly opravdu lakovany v Audi po poskrabani, nevim, co je na tom k nepochopeni..
Jinak je to 5q manual, urcite jsem to zapomnel napsat :)
Nechte prosim dohadu, vecny tema jaky palivo je lepsi se snad probira dost, tohle auto je na LPG a tecka, pro me je to idelani kombinace, pro nekoho nemusi, nikomu nenutim, ale prestante si tu hajit svoje..
Jo a LPG delane loni, to znamena, ze se loni davalo do auta, mel jsem ho tedy predtim v Mercedesu, ale pred rokem a pul kdyz se to davalo do Audi, menili se vsechny vstriky a nadrz ma urcite platnost jeste vic, nez to auto bude jezdit :)
signum :)))
no vidíš ....17L a táky to neřešíš....ale sou prostě lidi který tohle nechápou a pořád ti budou řikat "proč si nekoupíš tdi jezdil bys pak za 8, tohle tě sežere" ....a budou ti to řikat každej den jak jejich oktávka nic nežere ale taky je uplně k hovnu neb ty si aspon jezdíš rádoby většim suv a máš v tom alespon něco čemu se dá říct adekvátní motor a ne jak dalších 99 ze 100 který tam maj 3.0d a jezděj s tim za 10 :)

20.01.2011, 08:21 |
Meda Dalsi na co jsem zapomnel-folie bez atestu, nikdy s tim ale problem nebyl..
signum: patri, nepatri, radio si v aute taky menis, ikdyz tam nepatri, kola taky snad nemas originaly na cem to vyjelo z fabriky, ne :)? Jezdim hodne KM a kdyz tim LPG usetrim 100 000,- rocne, nejak neresim, jestli ma pak auto "jinou" image :)
lakovaný v audi? prosímtě v kterým audi jsou takový amatéři že takhle hrubě netrefili odstín?
jinak benzín vs nafta- to už tu takovej sport. furt tady čtu o tom, jak lidi s naftou přesvědčujou benzíňáky, jak si maj koupit oktávku v naftě- za posledních x let jsem tu nenašel jedinej příspěvek, kterej by někomu nutil naftu.
naopak modelová situace- řeší se naftový auto- rozjede se flejm jak je to k ničemu, že radši silnej benzín v plynu. tak nevím... jinak samozřejmě, úspora 100K Kč ročně, to je pecka. jen pro představu by mě zajímalo, při jakým ročním nájezdu je takhle velká úspora?

20.01.2011, 09:13 |
Nora a kolik to má real km za sebou?
Luke_288: Tak mně do budoucna taky připadá lepší řešení 550i v plynu s 370 sametově běžícími koníky a krásným zvukem V8 než další upocený chrochtal 3.0d s 230ti. O dieselu bez commonrailu bych neuvažoval vůbec, na commonrail Škodovka přišla asi před 3 roky a BMW už ho používá 13 let. Já jezdím s jedním z nejlepších naftových motorů který se v roce 2001 dělal a přesto trpím. Výhodou je jenom spotřeba, nic jiného.
RB- však jasný, ale je tu na foru někdo, kdo by ti tu 550i v plynu rozmlouval a vysvětloval ti výhody o polovinu slabšího nafťáku? myslím že ne a o tom tady píšu. naopak jsou tu pořád argumenty vibrací a hluku a já se teď vozím s novým commonrailem a nic takovýho nepociťuju. prostě vývoj jde dál, ale nikomu to necpu.
já zas těžko koupim do firmy pětilitrovýho benzína jako služebáka

20.01.2011, 10:21 |
Meda To jsem taky zapomnel napsat? Ma to cca 270 000km, do 200 000km servis v Audi, zbytek u me :)
Podle toho je i asi jasny muj najezd km, od 65 000km do 80 000km rocne.
Jinak 550i spravna volba, mam taky, tedy M5, taky na LPG a naprosta spokojenost, v lete i pri max 20L spotrebe jsem do 2,50Kc/km, ted v zime do 3Kc/km, ale v klidu i 2kc/km, kdyz to nehonim. Pujde za par mesicu taky pryc, potrebuju na praci neco vetsiho :(

20.01.2011, 15:55 |
signum | Upraveno: 2011-01-20 15:58:00
Meda: Však já se bavil o mým BMW, co si dáš do své Audi je mi srdečně jedno :o) V dobrým slova smyslu.
Jinak rádio s navi mám origo , a kola ty ,co s nima vyjela s fabriky :o) A gumy , ty teda kupuju neorigo,mi vydrží sezonu a půl ( Jak letní,tak zimní).

20.01.2011, 15:55 |
signum | Upraveno: 2011-01-20 16:03:39
a

20.01.2011, 18:13 |
Meda Tak to jsem asi narocnej, ja vsechno menim, i v BMW jsem musel vymenit navi, protoze origo stala za prd :)
jenom k tomu lakovani,lakovali nam u tukase vw modrou takovou tu zakladni,lakovali narazniky a prave zadni bok a vypada to jako ty dvere.
Skoro vždycky to pro ně lakuje někdo jinej, že by měl každej dealer svoji lakovnu, toho jsem si teda nevšimnul.

26.01.2011, 10:10 |
Meda Stale na prodej :)

26.01.2011, 14:20 |
DaveF | Upraveno: 2011-01-26 14:21:18
sorry za OT, ale k tomu lakování, známej co stříkal u většího dealera Škodovky tvrdil, že museli např. při opravě dveří dělat rozstřiky do půlky dalších dílů aby to nebylo vidět. Že byl problém trefit stejnej odstín.
OT k laku: mně udělali ve škodovce na služebnim rozstřik až do interiéru a zvenku u B sloupku radši foukli víc laku, asi aby to víc vydrželo na parkovišti, ale bohužel jim to steklo, a to nešlo o rozstřik, ale lakování celýho boku

26.01.2011, 19:05 |
Meda Tak vidite, ze si nevymyslim :)

31.01.2011, 07:05 |
Meda Stale na prodej :)

02.02.2011, 15:26 |
Meda Aktualni

06.02.2011, 20:19 |
Meda Stale k mani :)
co přesně za plynovou přestavbu tam je?

20.02.2011, 16:35 |
Meda Lovtec, Magic II
Doplneno foto interieru, pocasi ani cas mi nepreje, takze jen tak v rychlosti fota spinaveho vnitrku :)


20.02.2011, 16:35 |
Meda dalsi


20.02.2011, 16:36 |
Meda dalsi


20.02.2011, 16:37 |
Meda posledni
