
Navštíveno 4663x


06.04.2011, 08:45 |
Duri | Upraveno: 2011-04-06 08:47:00
r.v. 2001
142kw
V6 4motion
172tis najeto
highline
chrompaket
couvací senzory
DVD
19" original Audi Alu (2x 235/35/19 Michelin 2x 235/35/19 Goodyear)
POV: 3850,- Kč/rok
cena 140tis., dohoda jistá


06.04.2011, 08:48 |
Duri
Shnaim auto na plyn, za kolik to tak jezdi, co opravy? U plynu pry nejvic odchazeji KATy, lamdy a kazdych 10tis se pry musi delat svicky
pardon za OT

06.04.2011, 09:56 |
Duri Arnie_one: cca 12-14l/100km, s autem jsem najel cca 40tis a kromě ramen, nové baterie a destiček, oleje jsem nedělal na tom nic

06.04.2011, 10:22 |
TT tiptronic nebo manuál? děkuji...

06.04.2011, 10:26 |
Duri TT: manuál

06.04.2011, 11:05 |
TT děkuji, předám dále...

06.04.2011, 17:22 |
Ladic To Arnie, to by mě zajímalo kdo ti to řekl, že to odchází. Já mám s plynem najeto přes 200.000km a nic takového jsem nepozoroval tedy. Svíčky měním po 30.000km.
pardon zase za OT
Ladic:
Slysel sem to od cloveka co plyn montuje, nemaji to pry rady halvne lambdy a svicky pry co 10tis. Jelikoz chci koupit auto s plyne, tak me vse kolem zajima.

06.04.2011, 21:10 |
TUNER Nevim jak který auto,ale svíčky jsem plynový měnil snad jen na škodofce,ale tam bylo hafo úprav a nebylo to plynem. Ve Fordu jsem najel nějakejch 100 000 a měnil jsem je snad jednou...
Ve volvu ma teď najeto nějakejch 14 000 a že by byla potřeba výměnA mi nepřijde....

06.04.2011, 22:13 |
Hráďa plyn celkove potřebuje pro zapálení silnější jiskru, jinak ma tendenci zlobit a třeba detonovat každý druhý zapálení - proto se doporučuje preventivní výměna zapalovacích kabelů, palce na rozdělovači, víčko rozdělovače, cívka a hlavně svíčky
toto vše je sice pravda ale, je tu to ale: vše tohle platí u starších aut - třeba favo i Brisk na to specielně dělá svíčky na ply a ani je pravda že mají kratší interval výměny (předepsaný)10 _15tis. km ale tam svíčka stojí 35-100 Kč/ks
pak sem měl pašíka a tam sada kabelů stojí 700,- oproti favu 150,- a svíška na plyn od NGK 700,-/kstakže se tam pradly normální a pocitově žádnej rozdíl
závěr: spousta věcí je doporučeno ale ve finále se to nemusí, protože to nemá efekt a spoustu věcí nemusí a radši je udělam aby byl pohon na LPG bezproblémový (výměny a číštění LPG filtrů)
měl jsem 2 sporáky a nebyl nikdy problém - jen s předstihem a tam mi nikde neporadily (vždy ho v servisu nastaví podle tabulek na dané auto - a to je na benzín) na plyn musí pálit dřív právě kvůli větší jiskře a tgo sem si dodělal sám doma - je to kompromis mezi jízdou na LPG a benzín
pro pořádek -Favo karburátor
Passat - vstřik LPG 1bod
Ehm, jak souvisí hodnota přestihu s velikostí jiskry? Předstih přeci nedokáže pohnout elektrodama na svíčce :-D :-D :-D
Ad lambdy: díky vyšší teplotě hoření při spalování LPG jsou lambdy na LPG spokojenější, lépe regulují, více kmitají (jemnější regulace) a hlavně netrpí dohoříváním nespáleného benzínu v katu nebo tepelnými šoky od proniknuvšího nespáleného benzínu do výfukového traktu. Toto vše ovšem platí za předpokladu, že je LPG systém seřízen a tedy směs lpg se vzduchem drží se kolem bodu stechiometrické regulace, stejně jako na benzín (plus korekční dávka daná jinými fyzikálními vlastnostmi LPG). Pokud to někdo kroutí od oka a ucha v garáži, dosáhne na LPG snadno i desetinásobné bohatosti směsi než je třeba ( a auto pořád ještě pojede), a takovéto přesycení směsí samozřejmě lambdu po čase oddělá. Ale za to nemůže LPG, za to může jen a pouze ten kdo seřizoval směs, seřizoval ji bez analyzátoru i bez osciloskopu, tedy se vůbec nepodíval, zda to seřídil dobře.....
Asi se zase opakuju, ale tak jak s léty roste úroveň konstrukce a řízení spalovacích motorů, tak roste i nabídka prvků, funkcí a strategií moderních LPG systémů a je NEZBYTNÉ, aby v souladu s tímto vývojem rostla i úroveň znalostí a vybavení montážníků LPG. Strécové zvyklí před 15ti lety na montáže LPG do škodovek a žigulů se bez doučení teorie a praxe řízení moderních motorů nedokáží s novými auty a novými LPG systémy poprat, výsledkem bývají zmršené přestavby a nejezdící auta, nad kterými se nadává na LPG, jaký je to "klump".... pravda je vždycky ale někde úplně jinde....

07.04.2011, 21:31 |
Hráďa samo že to neovlivní jiskru.
jinak plyn protože hoří jinak se musí i jindny zapálit než směs benzínu stejně jako ethanol prostě musí mít jiný předstih než na benzín

07.04.2011, 21:31 |
Hráďa samo že to neovlivní jiskru.
jinak plyn protože hoří jinak se musí i jindny zapálit než směs benzínu stejně jako ethanol prostě musí mít jiný předstih než na benzín
" jen s předstihem a tam mi nikde neporadili (vždy ho v servisu nastaví podle tabulek na dané auto - a to je na benzín) na plyn musí pálit dřív právě kvůli ODLIŠNÉ RYCHLOSTI HOŘENÍ LPG a to sem si dodělal sám doma - je to kompromis mezi jízdou na LPG a benzín"

04.05.2011, 09:47 |
PK Ahoj, je to ještě aktuální? Pokud ano, můžeš mi poslat víc foto a info do mejlu? Předem díky