
Navštíveno 1884x


01.08.2011, 22:45 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2011-08-01 22:49:44
Koupim tuhle Magdu ve slusnym stavu cenovka do 200.000,- benzin/nafta nerozhoduje... Nevite o necem? Co nej stav a vybava nejlepe 2006+
Diky

01.08.2011, 23:53 |
Zdeny60 | Upraveno: 2011-08-01 23:54:25
A to jako za trest? nebo jsi masochista? :-)
Doufám, že jsi proštudoval celé www.mazdaclub.cz, hlavně ty katastrofické scénáře a volání o pomoc všech těch "nadšenců" Mazdy.
Hlavně sekci "koroze", "přibývá mi olej v motoru", FAP a klaibrace ŘJ a další mazďácké chťovky.
Japonce mám rád, naftu celkem taky, ale mazdu jsem měl a už bych ji podruhé nechtěl ( a to jsem mlě skoro novou 3MPS 2008 :-)
Ale jinak dyzjan je hezký, to zase tedy ajko ano :-)
Mrkni na www.auto-re.cz, občas tam mají slušné kusy.

02.08.2011, 00:16 |
JP | Upraveno: 2011-08-02 00:22:21
Sháněli jsme asi dva měsíce zpátky šestku 1.8i nebo 2.0i do 200 pro kamaráda. Poznatky jsou takový, že najít v ČR dobrej kus neni dost dobře možný a když se nějakej objeví, hodně rychle zmizí. Naše 6 2.0i 2003 má najeto něco do 230tkm a pocitově se s tim pořád jede úplně stejně, jako když byla nová a nedělá vůbec nic, co by dělat neměla. Jediný co za ty roky chtěla mimo běžnou údržbu (oleje, filtry apod.) byl kroužek pod volantem asi za 1400,-. Naprosto bezproblémový auto, přestože ho nikdo nešetří a půlka nájezdu je po rozmlácenejch polskejch okreskách, který jsou v zimě prosolený skrz naskrz. Proti tomu jsem viděl v bazarech (zvlášť okolo Prahy) naprosto dojetý vraky se 150 na budíkách, kterejm se při startu vyvalil modrej dým z vejfuku (kterej byl měněnej, přestože náš je pořád původní), vůbec nebyly schopný udržet volnoběh, případně skoro nedržely na silnici. Tzn. šestku určitě ano, ale asi bych ani nekoukal po těch v ČR... Problém s nima je podle mejch zkušeností hlavně v tom, že 4 z 5 neautorizovanejch servisů tady zná Octavii, Fabii, Passata, popřípadě něco jinýho do čeho se dávalo TDI a když tam člověk přijede s Japoncem, tak vůbec netušej která bije. Díky naprostý neschopnosti a diletantství běžnejch servisáků (ideálně kamarádů) pořád slyšíš "jo pane, to je Japonec, tam se všechno mění celý, měl jste si koupit Octavii" a podobný kecy, díky čemuž jednak zaplatíš nakonec víc než v dobrym autorizáku a ještě je to auto nakonec často napůl dokurvený od člověka kterej to dělá poprvé. Pak ty auta dopadaj tak jak dopadaj...
Průser bez diskuzí je, že to (zvlášť před faceliftem) naprosto ostudně rezne a to úplně všude kde je něco plechovýho, ne jenom zespod. Puchejřky snad na všech dílech na karoserii, zadní lemy, motorovej prostor, dveře, prostě všechno...
JP: jak je na tom tvoje s korozí -2003 byla ještě před změnou některých dílů z hlediska ošetření proti korozi?
Jinak plnej souhlas - seŕvis může být pro auto smrt (potvrzji coby vlastník dvou japonců). T r a g e d i e!
JP: Hezky napsaná část o servisu :)
JP: presne tak s tema servisama a servisakama-kamaradama. Kdybysme vsichni jezdili v oktavce, fabii nebo golfu, tak mame po problemu. Ale vono si to musi koupit francouze kterej ma torzky, nebo japonce kterej ma turbo v benzinu s boxerem, atd ...
Coz mne jen tak mimochodem privadi na otazku, jak je mozny ze je se skodovkama/vw tolik zkusenosti v opravach :D

02.08.2011, 00:39 |
M.a.R.i | Upraveno: 2011-08-02 00:41:41
Přitom je docela jednoduchý řešení. Jezdím do Toyoty, kde mi po šichtě auto opraví. Mají to mechanici povolený přímo od majitele servisu. A určitě si myslím, že to nebude jedinej servis, kde je to možný. Díly si můžu přivést vlastní a cena za práci je směšná, přitom jí dělají školený profíci a používají profi nářadí a stroje. Kamarád dělal v Toyotě a pořád dělali nějaký kurzy a školení. Nakonec ale odešel do VW kvůli lepším platebním podmínkám. Říkal, že kolikrát nevěřícně kouká, co všechno se tam opravuje. Než odešle z Toyoty, tak mi auto opravoval on a pak mi doporučil kolegu.
Z autorizáku mám zkušenosti pouze s tímhle servisem, tak je možný že jinde jsou taky fušeři jako ve stodole v každý vesnici :)
Diky za rozbory, ale neptal jsem se na kvalitu a servis. Auto neni pro me. Narovinu vsechny tyhle moderni mrdky maji problemy podobny tak nevim co resite ;-)
Ale v jednom Mazda vyniká - v rychlosti koroze u nových aut:-) Jinak souhlas.
krome koroze (podle vseho do faceliftu v 2007) a par zborenych nebo vylitanych kusu, ktery maji vyse uvedeny problemy, bych rekl nadprumerne spolehlivy model
ja bych se 6-tky nebal, ale asi opravdu jedine dovoz...
mrkni tady, na pár auto jsem se tam byl dívat a vždy to byl slušný vůz, zrovna nedávno mi tam utekla jedna libová Maxima, která se na place ohřála necelé tři dny a byla fuč
[ Link ]

02.08.2011, 16:45 |
lišky LJ musí ti to říct, když si nikdy asi nedělal s autama néééé? :)
Diky vsem... Jiz koupeno... Nakonec jsme nasli jednu moc peknou v Linci. Po dceri majitele dealerstvi Mazda... Jedina majitelka, 100.000 najeto 2003 vyroba do provozu 2004 opravdu moc peknej kousek