
Navštíveno 2145x


27.08.2011, 20:04 |
gizmi [ Link ] nebráním se dohodě, ale chce to stroj vidět - špatně se hledají v takovém stavu (nepoložené, originál, neorvané, nevylítané)
což tu cenu možná i ukecáš pokud je fakt tak zachovalá....
jen si myslim že k tomu budeš muset přidat několikerý sex se slečnou na fotce :))
a to má fajt jenom 10kw nebo to je TP údaj ? já měl kdysi na af1 myslim 21kw a pak s polinim asi 26-27 nebo už nevim..... jen si pamatuju že žádný NSR by aprilii nikdy neujelo zato NSR se nesralo a aprilia pořád :)))

27.08.2011, 22:06 |
gizmi Nismo: chce to videt..kdy jsem hledal NSR, tak vetsina varena, rovnana, plasty KO, atd.. Myslim ze pro nekoho super motorka do zacatku :)
- sex neklapne - od soboty manzelka :) A tu fakt nedam, protoze je jeste vzacnejsi (blbe se hledaj dlouhonohe sportovkyne co umi super varit, zehli, perou, atd..)
- 10kw je TP udaj .. v realu po odblokovani kolem 20ti (znam par NSR vyladenych tak, ze by se hodne lidi divilo..ale je to o penezich a ja byl vzdy na originalitu bez tuningu. V seriich udajne Mito a na druhem miste NSR co se tyce 125tek a vykonu..)
- jinak je to snim jako u aut - kvalitni olej a pece = neznicitelny stroj :)
varit/zehlit/prat ...... to se schvaluje, ta bude dobrá :))
no a porovnávat itala a japonce to máš taky jak s autama, o itala se můžeš starat jak chceš a beztak se to sere kudy jedeš , prostě NSR jen tak nezadřeš, nežere to svíčky na kila, nerozpadne se za jízdy.... sice proste ten ital jel líp a i krapet líp vypadaj ale kvalita jak řikám jako u aut :) kdo neodstraní oilmaster tak zadře a kdo ho vyndá tak zadře pozdějc....
většina vařená a rovnaná to dá rozum, sou to stroje pro začátečníky tak na tom taky začátečníci jezděj a tak to taky vypadá pak..... já nikdy nic nepoložil snad ani fichtla ale jednou sem pučil aprilii a hned mi jí složil páč si asi myslel že aprilia z roku 90 nemůže bejt takovej rozdíl jako jeho SR50 z roku 2000 :)))
jenom ze vetsina malejch italu,hlavne aprilie stejne mela rakouskej motor...:-)
mam doma krom RSV1000 jeste zminene mito.neskutecna sranda.o sto kilo min nez RSV a srandy kopec s nim :-D

28.08.2011, 09:42 |
Ladic Kua motka pěkná, ale ta cena mě stejně vyrazila dech, na ten rok i stav lze za tuto cenu koupit obsah 900 s 135koníkama, tak mě to přijde nepoměr malinko.

28.08.2011, 10:09 |
Rudi Ladic - to sice můžeš, ale nemůže na ní legálně lítat 16ti letej...

28.08.2011, 10:17 |
Ladic Tento úhel pohledu mě nenapadl, už mě je tak nějak víc než 16 :)))

28.08.2011, 10:21 |
gizmi Rudi: presne tak - tohle jsem chtel napsat..
Ladic: navic jukni co stoji nahradni dily na tyhle stroje a za co se prodavaji v DE.. pod 1000Ecek pekne NSR tezko najdes a pripocti si raketu za dovozovku, znacky, atd (nehlede na to ze v DE jsou vetsinou blokovane na 80km/hod)
..jinak v cene je uplne nova predni pneu!! Je to asi jedina vec co chci jeste vymenit a novemu majiteli vymenim..
jako bezpochyby se na těhle 125kách který sou lehký vyřádí člověk víc než na nějaký těžký 600+ která sice má sílu ale v zatáčkách budí respekt.... tohle se dá klopit a drtit co to de stejně tak sem na ní bral a brzdu uplně na krev a jediný co tak se mi chtěla stavět na předek ne jako co jezdim na gsx kde když se cukne do brzdy tak pomalu letim na držku :)
KaCzaba..... jasný no, Rotax 123 ani mi neřikej..... a teď mám rotaxe na leonardu a posral se japonskej startér :)))

28.08.2011, 21:27 |
JR Ty woe, ta motorka je ze zlata? Za 45k koupis novy CBF 125.

29.08.2011, 01:42 |
Jozzo za 45 koupíš dospělou motorku :D
a co asi budeš dělat s dospělou motorkou ve věku když na ní legálně nemůžeš? chodit kolem ní v garáži a onanovat? navíc už to tu padlo v 10:09

29.08.2011, 10:26 |
gizmi Jozzo: dej si facku, precti si text, dej si znovu facku - pak dej znovu bazar - najdi si powernaramek, zakup jej a bud proste vpohodeeee :o)
JR: helet za tyhle penize koupis mraky cinskejch veci a mraky ruznych stroju - nemas zajem - nevidel jsi - neremcej..dekuji..;)
JR : nj jasně že koupíš jenže CBF nejede ani zdaleka jako tohle..... to bys potřebovla CBR R jenže to se bavíme tak kolem 70k a pořád o nějakejch 10kw....
stará škola je lepší prostě :)
za těch 40 koupíš vklidu i nějakou RS125 aprilku tak roku 03 třeba.... a přece jen ecnu má na dohodě tak si myslim že když někdo dá 35 tak je to ok ....

29.08.2011, 11:18 |
Jozzo dejte si facku vy,přizdisráči !
V 15-i jsem lítal na třiapule.

29.08.2011, 11:30 |
JR Jsme na diskuznim foru, nechces komentare, dej si inzerat do Annonce :-)

29.08.2011, 11:41 |
Rudi Jozzo chovej se slušně a né jako idiot! To, že si v 15-ti lítal na třiapůle, to seš teda frajer, borec a na vesnici si byl určitě za krále. Nicméně nejezdil si na tom legálně, takže jezdíš do prvního flastru a pak budeš čumět jak péro!

29.08.2011, 11:42 |
Jozzo Rudi: tak to máš samozřejmě pravdu,bohužel nejsem z vesnice tak až takový obdiv to nebyl :-D
a to samé s tím tuzingem většiny lidí tady,do první nehody a prošetřovaní se jezdí v pohodě.
cena je lehce vyšší, ale pokud je stav opravdu dobrej tak proč ne. NSR je jedna z nej silničních 125 v poměru kvalita(spolehlivost)/vlastnosti(rychlost i ovladatelnost)/ spotřeba ...
povozil jsem se na hodně 125 a líp než nsr jeddou opravdu jen Italové (mito/rs) ale zase tam náklady na provoz(poruchovost, ceny dílů, spotřeba!!! ) jsou uplně někde jinde.
A srovnávat podstivou NSR s CBR125 nebo dokonce CBF125, ty činský mrdky ani nemluvím .... to jste asi na te motorce nikdy neseděli...
jinak o omezovači na 80km/h na NSR slyším poprvé, kamarád vozí motorky z D ve velkým a to v 99% 125 a hodně z nich bylo NSR a omezovače všude byli na výkon. Někde 7kw , někde 9kw, někde 11kw ... Ale omezovač na 80 neměla ani jedna a minimálně 100 jeli i ty nejvíc uškrcený ....

29.08.2011, 13:01 |
gizmi Big_Max: zvlastni - opravdu jsem jich videl hodne s jednotkou na 80.. ale holt je mozne ze to je "lokalni zalezitost".. jinak 100% souhlas se vsim - vsak jsem napsal ze Mito je asi nejlepsi 125tka, ale ma sve neduhy..
Nismo: presne tak - jen nehodlam snizovat cenu nejakemu honimírovi na netu - kdo prijede s vaznym zajmem, pohovorime i o cene ;)
..jinak pojedu zitra pro Castrol oleje, takze bude mit nove vymeneny olej + dolity olej (litam na Castrol - drahy, ale nejlepsi a Hondou doporucovany)..
- 2.9. odlitam na svatebni cestu - po navratu (15.9.) moznost opet prijet a videt..
jj pravda že sice mito či rs/af1 jedou líp ale spotřeba..... musim říct že pod 7L sem se s ní nikdy nedostal.... s polinim sem jezdil klidně kolem 10L .... s NSR se nechá jezdit kolem 4L vpohodě ale to by mě prostě ani tak nesralo jako že se italové serou prostě....

29.08.2011, 14:47 |
gizmi co je ted zprevodovana do sily, tak pokud jedu do 7t otacek (coz u me moc nehrozi) - kolem 4 litru spotreba..pokud jedu svizne (ma standardni jizda pote co se ohreje) - kolem 6 litru
...dlouhodobe si drzim 5,8 litru a jeste se mi nepovedlo hnout se vejs nebo niz :o) Ale to je zkratka tim, ze uz je na me "mala" (co jsem mel hondu vision skutra, tak jsem ze zacatku jezdil usporne a pak uz jsem taky neumel jezdit jinak nez tumáááááš) - kazda motorka nizke kubatury se "ojzdi" a je cas jit dal - muj pripad :)

16.09.2011, 17:32 |
gizmi dneska provedeno:
vymena engine oleje - vcetne vyplachu (mel jsem tu stejny olej, ale starsiho rocniku, tak poslouzil na vyplach) - original Castrol co tam ma byt (mam fotodokumentaci)
doplneni michacky olejem na full - Castrol
komplet natankovano na full
takze pripravena jen jezdit.. ;)