
Navštíveno 1327x

Prodám Powerbox (p-box) pro koncernové vozy 1.9TDi 66kW a 74kW
Dle výrobce pasuje na vozy:
Bora 1.9 TDI 74 kW
serie 74kW/100PS/240Nm
p-box 90kW/122PS/290Nm
Golf IV 1.9 TDI 74 kW
serie 74kW/100PS/240Nm
p-box 90kW/122PS/290Nm
New Beetle 1.9 TDI 74 kW
serie 74kW/100PS/240Nm
p-box 90kW/122PS/290Nm
Passat 1.9 TDI 74 kW
serie 74kW/100PS/240Nm
p-box 90kW/122PS/290Nm
Polo 1.9 TDI 74 kW
serie 74kW/100PS/240Nm
p-box 90kW/122PS/290Nm
Sharan 1.9 TDI 66 kW PD
serie 66kW/90PS/240Nm
p-box 80kW/108PS/290Nm
lze nastavit 7stupňů výkonu
-30%
-20%
-10%
0%
10%
20%
30%
Zapojení "Plug and Play" - otázka 10minut (1konektor, napájení + a -)
původní cena cca 27000.
prodej pouze zprostředkovávám, majitel nemá představu, jaká je reálná cena. Nabídněte.
reálná cena je to vzít a vyhodit, sorry, musel jsem nedalo mi to
cendler: nikdy jsem se tím nezabýval, tak nevím.
to je to úplně bezcenné?
ano, protože tu bylo hodně atrap o jednom odporu a to je všechno, ale třeba se to udá, na aukru se prodávají větší zvěrstva, když to tam dobře popíšeš, tak to někdo koupí ;-), lidi jsou pitomí
aha :-/
mno, asi mu to pohodím zpátky na stůl, ať se na tom kabelu od toho oběsí :-)

24.09.2011, 07:30 |
gizmi tahle hracka umi 100% jednu krasnou vec a to odrovnat motor - resp. snizovat mu zivotnost..
- jinak ty prvni 3 "stupne" - to jako vykon snizuje??? looool..to jsem jeste nevidel..

24.09.2011, 19:59 |
maxov | Upraveno: 2011-09-24 20:00:06
gizmi no jo,ale nezapomen že pri -30% to auto má spotřebu 0,5l/100km...a to se vyplatí
stejně,v tom powerboxu musi mít prsty Horst z TV shopingu,to mě neřikejte ,že ne

26.09.2011, 13:12 |
lišky ty legrace s odrovnáním motoru jsou trochu mimo, předpokládám že kdo tohle říká, tak s tím nikdy nejezdil :) Má to cenu kolem 1000kč, přidá to trochu na dávce nafty, stejně jako když máte studený motor tak si jednotka taky přidá naftu. Nic zničujícího na tom nevidim, jezdil sem s tím na staré oktě 100 000km a motor měl 300 000km, 2 roky po prodeji motor jezdí stále skvěle.
Kdysi jsme to kupovali na prvni TDíčka, stavalo to kolem 5000 kč a znat to urcite bylo, nevim jak to fungeje, nebo nefunguje ted, ale tenkrat to byl tady celkem hit. Takze myslim ze Ti co to tu pomlouvaji, nevedi o co jde;-)
2 matis77: väčšina funguje tak že to zvýši dávkovanie/tlak nafty, plus nejaké to malé kúzlo :-)
nebo právě věďí oč jde tak to jsem napíšou . je v tom jen odpor který klame řídici jednotku že máš studenej motor tak to tam valí víc nafty ...

26.09.2011, 17:59 |
gizmi lišky: chlape kdyby jsi vedel jak to funguje a kolik stoji vyroba, tak krome vyrvani vsech vlasu uznas ze to je pekne na nic. Jukni kolik stoji odpor, otevri tu kouzelnou krabicku, jukni do schemat co to vlastne dela a pochopis. To ze auto jeste dneska jezdi - ANO, pridava to nejake kone a motor muze vydrzet - ale proc vyhazovat penize za takovouhle nejistou kravinu ktera oblbuje jednotku, kdyz muzu za podobne penize zajet do firmy, ktera vymeni vstriky (doporucuji - kord u hodne kilaku najeteho auta) a upravi jednotku (u 66kw nutne pajeni) - alespon to auto funguje jak ma, mas doma graf z brzdy - rozhodne to prida narozdil od odporu o mnoho vice koniku a mas zaruku, atd..
zkratka dneska tohle koupi opravdu jen blazen

26.09.2011, 23:42 |
lišky Vim o co jde, jen jsem napsal cenu za jakou se to da prodat. Odpor oblbne jednotku a dava vic nafty jako pri studenym motoru. Na druhou stranu když přehraješ soft jednotky tak jí neoblbneš? :) Já bych to tu dál neřešil, zasahovat sem se vstřikama a pájením jednotek už je zase trochu jinde. Třeba někomu do služebáku je tohle ideální věc. Bez investic, bez práce.

26.09.2011, 23:47 |
lišky Mimochodem jsou i auta které při jiném softu nefungují jak mají a powerbox je jediná šance jak zvednout výkon. Třeba espace v automatu, přehraješ soft a podřazuje o pár vteřin později. Proto se nechávají origo softy a dávají se powerboxy. A takhle si můžem měsíc vyměňovat příklady proč ano a proč ne.