
Navštíveno 2074x


23.10.2011, 19:25 |
KAJEL Saab 9-5 AERO
karoserie:sedan
rok výroby 2000
objem válců 2,3T
výkon:169KW
palivo:benzín
najeté kilometry:169800
STK do 2013
Cena 100000Kč,dohoda
výbava:4xairbag,ABS,TCS,dvouzonova automaticka klimatizace,palubní počítač,světlý kožený interiér,vyhřívání všech sedaček,dálkové centrální zamykání,okna v el.,manuální převodovka,tažné zařízení,
opravy:4xkotouček a destičky,přední i zadní tlumiče,čepy na přední nápravě,zadní silenbloky,škrtící klapka,palivové čerpadlo,výfuk od turba bez kat.3palec
Auto bylo dovezeno v roce 2009 ze Švédska a hned byla vyčištěna olejová vana a vyměněna odvětrávací sada,olej Mobil 1 měněn po 10000km,auto je po nekuřákovi
důvod prodeje je že potřebuji kombi jinak bych si ho nechal
kontakt:723 910 598
kajel.havlicek@seznam.cz


23.10.2011, 19:26 |
KAJEL

23.10.2011, 19:26 |
KAJEL

23.10.2011, 19:27 |
KAJEL

23.10.2011, 19:27 |
KAJEL

23.10.2011, 19:28 |
KAJEL

23.10.2011, 20:07 |
Veva sorry za ot... tohle auto se mi vždycky strašně líbilo :-) kolik si to vezme?
přeji brzký prodej
me to novejsi facelift aero s 250ps jezdilo kolem 9 litru, na delsi cesty po dalnici kdyz jsem se drzel predpisu nebyl problem kolem 7,5 litru.
luxusní spotřeba!auto taktéž

23.10.2011, 20:24 |
KAJEL jo spotřeba kolem těch 10 a dálnice těch 7,5 a na ten výkon si myslím že spotřeba pohoda

24.10.2011, 17:39 |
KAJEL Eko daň je zaplacena a jsou k tomu i 16 plecháče na zimáky

24.10.2011, 21:20 |
hanzz Tohle je fakt krásný a času nepodléhající auto! Škoda, že je ta automobilka v totální p*deli...

24.10.2011, 21:23 |
CRK mě se saab nikdy moc nelíbil, až ty poslední modely, ale výkon a interiér pěknej. Jak je to živý a co na to stojí servis?
opět pardo za OT ale to auto je fakt krásný! Jak praví hanzz, času nepodléhající auto.. A motor vydrží taky věčnost, když člověk pamatuje na to, že je tam turbo.
sorry za OT, nádhernej kousek, pro neznalé jen dodám, že to originál audio jest Harman Kardon repro, rádio je Harman Kardon/Pioneer a hraje to veelmi dobře, jinak ze zkušeností s 2001kou 3.0TiD - auto je "obývák" na kolech, velmi pohodlný, v druhovýrobě velmi roumné ceny spotřebáku, náhradní díly nejsou drahé, být v lepěí finanční situaci, velmi vážně bych o tomhle autě uvažoval :-)
jinak ač je to sedan, tak je až neuvěřitelně velkej, co se týče objemu harampádí, naložitelného do kufru a na zadní sedačky :-), bohužel větší kočárek je problém kvůli výšce kufru.

25.10.2011, 19:18 |
KAJEL v tomhle bohužel Harman Kardon není ale hraje to dobře,obývák to je i když to má sportovnější podvozek tak to je celkem pohodlný a díly drahý nejsou podle mého srovnatelný s Octavií a co jsem jezdil do Prahy do servisu tak cenově dobrý a přístup k zákazníkovy perfektní

25.10.2011, 23:42 |
JP Lichka: To si děláš srandu?:D Tyhle motory jsou proslulý problémama s mazáním snad ještě víc než ty tebou zatracovaný Twin Sparky:DD. Proto taky nejspíš píše o tom, že byla vyměněna odvětrávací sada a olej měněnej po 10 - při takový péči to snad bude OK. Radši nemluvim o tom že se to občas při svižnější jízdě přehřeje a zadřou se ložiska na klice i když je mazání v pořádku. To je problém kterej ty motory trápil už u předchozí 9000...
jako JP, nicméně to nemá smysl tady řešit, Saaba si nekupují lidi jako rohlíky na krámě tj. kdo jde do Saaba, ví o jeho výhodách, ale i o jeho slabinách
JP: O tom motoru sem měl jiné reference od člověka co s ním má najeté kolem 500tis. Je možné, že je tomu jinak :)

26.10.2011, 15:34 |
KAJEL jak jíše JP ale ono to souvisí taky jaký se tam leje olej,někdo doporučuje to a druhej zase něco jinýho ale já si myslím že ten Mobil 1 je výbornej,jinak je to super auto a na motor si nemůžu stěžovat