Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P:V70II 2,5T r.v 2005

 o Navštíveno 2714x o
o 25.10.2011, 11:52 | xSam | Upraveno: 2011-10-25 11:56:45
Najeto 181000, původ ČR
motor: 2,5T 154KW
Serviska
Výbava Summum,
plná výbava mimo navigace:
kožené vyhřívané sedačky, řidiče elektrická
senzor deště
parkovací senzory
xenony
tažné
atd

Auto ve velice dobrém stavu, servisováno u MÁRRY.
Za poslední dobu uděláno:
Rozvody, filtry, oleje, brzdovka
Přední tlumiče Sachs
čepy, kosti, kuláky
Nové výbojky do xenonů
Nové přední brzdy a desky ATE
Naplněná klima
A nějaké drobnosti, vše mohu doložit.

Neduhy:
je potřeba udělat silentbloky ramen, oprava cca 2500, asi stihnu udělat.
Blbne jeden parkovací senzor, přidám, nebo stihnu opravit.
Přední nárazník je trochu poškrábanej od kamínků, jinak moc hezký lak.
Zaslepeny ostřikovače světel.
Cena 220000, nebo výměna za diesel stejné velikosti
Důvod prodeje:
mám čerstvě rodinu a nevycházím s penězmi. Hodně dojíždím a potřebuji něco uspořit
Jinak bych neprodával
Auto mam necelé dva roky najel jsem cca 50k, bez jediného problému. Je to úžasné auto, které mám fakt rád:-(((

otázky ohledně spotřeby: Mám dlouhodobou spotřebu 10litrů. 50% dálnice a 50% Praha. Jezdím svižně, takže by se spotřeba dala asi o litr snížit.
tel: 605 584 313

foto k příspěvku  od xSam



o 25.10.2011, 11:52 | xSam

foto k příspěvku  od xSam

o 25.10.2011, 11:52 | xSam

foto k příspěvku  od xSam

o 25.10.2011, 11:53 | xSam

foto k příspěvku  od xSam

o 25.10.2011, 13:14 | Only_One
co přestavba na LPG? nebylo by to docela efektivní řešení?
o 25.10.2011, 13:22 | xSam
Řešil jsem to, ale bohužel mě LPG nepřesvědčilo.
Spousta lidí s tím ve Volvících mají velké problémy a to já nechci riskovat.
o 25.10.2011, 21:20 | Kotass
Super auto .. můžeš to s tím LP rozvést ? Ty motory si s tím nerozumí nějak hromadně ?
o 25.10.2011, 22:58 | Ladic
No, co se týká LPG a jeho vývoje, tak motor z roku 2005 je pro přestavbu malina, dnes jde už plyn namontovat úplně do všeho a funguje na 100%. Co se týká ceny není špatné auto odvézt na přestavbu do polska, stojí to přibližně polovinu, ale hlavně tam tomu ti lidé opravdu rozumí, ne jak tady. Přihlášení je řešeno individuální přestavbou a stojí cca 2500,- Kč. Kamarada do 330i to vyšlo na 21k s těmi rychlejšími střikovači.
o 26.10.2011, 04:51 | Zdeny60
A co písty a ventily? jak snáší vyšší teplotu spalování - obzvláště pokud je mechanik lempl a nastavil hodně chudou směs? Co kontroly ventilových vůlí? Jak to je řešeno u těchto turbo motorů? Podložky? Jak často se dělá servis u LPG motorů?
o 26.10.2011, 14:52 | macomb
Přestavba XC70 na lpg, sice to není stejný motor, ale jen pro info [ Link ]
o 26.10.2011, 15:29 | Zdeny60
Ten link je celkem o ničem. Bude zajímavé vědět, jak to bude vypadat po 50-80.000km.
o 26.10.2011, 19:15 | macomb
Zdeny: všichni nejsme tak výřeční :) tohle možná poslouží lépe. Sám Volvo nemám, ale na některém fóru jsem narazil na tuto montáž a borec si to vychvaloval :)

[ Link ]
o 28.10.2011, 09:40 | Zdeny60
macomb:

sice tu kecáme do inzerce xSamovi (ale zase bude nahoře) - LPG je velice diskutabilní záležitost.
Kdysi jsem si udělal čas a spočítal poctivě všechny sumární náklady na provoz auta s LPG, šlo o hypoteticku variantu, kdy se LPG muselo koupit nové a provést instalace. Předpokládaljsem nájezd asi 20tkm/rok a návratnost mi vyšla v tehdejších cenách asi 2,5-3 roky. A to je už pro mnohé lidi perioda, kdy se auta zbavují a pořizují jiné.

Takže je třeba brát v potaz, že montáž stojí dejme tomu 25tCZK, k tomu ostatní vedlejší náklady, jako je svíčky, nějaký ten servis (aspň 1xrok kontrola atd...) pak je otázkou, zdali radši nejezdit bezoroblémové na benzín za 10x33,5, nebo LPG za 12x16,5, nevozit v autě 60kg zátěže navíc (toroid a náplň)nemít půl kufru zabraného rezervu, která se nevejde tam, kam má, riskovat s opravnou sadou,že píchnu v dešti v noci mimo civilizace atd atd atd... Po výpočtu mi vyšlo, že LPG nemá pro mě cenu.

A to nekomentuji takové věci, jako že se musí (měla by) dělat kontrola ventilových vůlí a pod, což si já sám udělat neumím = servis = 1 den bez auta = když jsou špatné, tak v případě Subaru 3 dny bez auta + motor ven = dost velká suma peněz.

Takže toliko jeden z pohledů na LPG.

Nicméně, k danému Volvu 2,5T, je to dobrý auto s dobrým motorem a hlavně vysokou míru pohodlí. Myslím si, že kdo shání pohodlí, jistý imdž, tak tady ho může mít.Navíc v dost dobré výbavě.
o 28.10.2011, 13:59 | Kounect
Hynek s tou XC70 jezdí dodnes, už na Volvofóru popisuje i zkušenosti s odstupem času a vše pořád funguje jak má.
Moje S60, též od Greenfuela, plynově funguje stále dobře, bohužel benzínově ji potkala jistá závada s kterou si prozatím nikdo neví moc rady.
Případné detaily popíšu později, ale LPG za to na 95% nemůže. To vše po najetých 100t km na LPG.

Ventilové vůle se u Volva kontrolují a seřizují skrz víko ( jsou v něm šrouby na měrky ) a to za pomoci několika přípravků. Obvykle to ale nikdo nedělá a i tak mají ty motory obecně hodně přes 300 :o)
o 28.10.2011, 14:12 | Zdeny60
KOunect:

tak to je celkem dorbá informace - o jakém motoru na LPG konkretně nyní mluvíš? myslím, ten, u kterého se seřizují ventily skrz víko?To by znamenalo, že tato operace nemusí být nijak moc náročná a drahá? (např. na rozdíl od Subaru)??
o 28.10.2011, 18:16 | Tajda
Osobně vlastním tentýž motor narvaný do Focuse a mám tam namontovaný LPG systém ICOM, který současně vstřikuje jak LPG tak i benzín - poměr množství LPG/BENZÍN se odvíjí od stylu jízdy. Pokud jedu lehká noha tak řekněme že poměr může být 95'% LPG 5%BENZÍN. Pokud na to šlápnu, je to cca 60% LPG 40% BENZÍN. Výhodou je šetrnost k motoru díky neustálému vstřikování aspoň minimálního množství benzínu a neznatelný pokles výkonu . Nevýhodou je vyšší pořizovací cena. Mám bohužel systém ICOM, který asi kvalitní, ovšem v ČR není moc k dostání, ovšem určitě by se našla alternativa a jezdit při spotřebě pohybující se od 10-18 L za 1l/15.50kč je opravdu minimálně rozumné a pro mě jediná šance, jak si dopřát takto výkonný vůz.

Jedinou nevýhodou je náchylnost na nekvalitní LPG- už se mi jeden vstřik zanesl a musel jsem nechat pročistit.
o 28.10.2011, 18:59 | JA
no a proto jsem pro čistej plyn a druhou sadu vstřikovačů..a jelikož mám 6tý lpg doma, tak o šetrnosti a nešetrnosti si myslím svoje...ale tady určitě jsou mechanici který viděli motor po LPG z Holandska a po 250tisících.To jsem měl já a ani jsem nevěděl , že mám motor(P 406 1.8i16V,nepřímej vstřik)
o 30.10.2011, 18:58 | xSam
ups
o 02.11.2011, 12:06 | xSam
up
o 02.11.2011, 15:44 | radek.613 | Upraveno: 2011-11-02 15:49:17
Zdeny, u všech normálních aut, kromě Subaru a Oltcita není nutné vyndavat motor z auta nebo sundavat přední kola kvůli svíčkám a ventilům. A kde to hrozí, stačí zavést otevírání předku společně s blatníkama, jako třeba ve 30tých letech u T57 :-D :-D :-D Ale hlavně u Volva nejsou žádné problémy se zadírám ventilům a poškozením vyšší spalovací teplotou, neboť materiálově jsou ty motory dostatečně dimenzované. Jezdí nám spousta atmosfér i turb a nemají žádné problémy, krom těch vezí, co mají benzínový okruh bez zpětného vedení do nádrže a dodávka benzínu probíhá modulací výkonu čerpadla, u těch se sype systém měření tlaku benzínu v railu (ano, problémy má u nich benzínová, nikoli plynová část). A k tomu propočtu návratnosti.... auto co po přestavbě nejezdí se rozumně nezaplatí, to je jasné. Nicméně kupecké počty stále platí, takže jakmile najedeš zhruba tolik km, kolik korun stála přestavba, máš ji "doma", opravdu není třeba najet trojnásobek..... Intervalu výměny aut u "většiny" lidí aka 2 - 2,5 roku se můžu jen smát, to možná na šumpersku....

U xSama docela nechápu důvod výměny - máš auto které znáš, víš v jakém je stavu, servisuješ ho, je bezproblémové a stačí vložit cirka 25k a jezdí v přepočtu za 5 litrů benálu na sto (a to čistě dle Tvé svobodné volby, stačí zmáčknout tlačítko a frčíš dál ne benzín, tu volbu máš kdykoli, na rozdíl od vibrujících dehťáků), když je pro Tebe 10 litrů moc. Tohle vyměnit za olítanou ropu s neznámým stavem, na které se má už statisticky možnost vysypat o X věcí víc a že se to děje, a jezdit sice dejme tomu reálně do 7 nafty, ale furt v ceně cirka 32-33 za litr, to mi hlava nebere. Věřím že víš co děláš, ale zkus si to ještě nechat projít hlavou, podle mě výměna za ropáka nejen že nic nevyřeší, ale ještě přinese problémy...
o 02.11.2011, 16:34 | Zdeny60
radek.613:

naprosto uznávám a respektuji tvé komentáře a v zásadě s nimi i souhlasím, až na jednu výjimku:

bohužel ZNÁM lidi, co mají přestavby na LPG ve Volvech, Hondě a Fordu a ani jeden z nich nemluví o LPG zcela jasně pozitivně. Všichni - a to podotýkám - bydlí v jiných končinách naší minizemičky a ani se neznají, takže náhodas vlivem pšatné instalace je snad vyloučená - uvádějí víceméně shodné problémy, které některé přímo, jiné nepřímo souviksí s LPG a ve výsledku zněpříjmeují ježdění: motor ve vyšších otáčkách cuká - asi seřízení. Všichni uvádějí, že byli poučeni o nutnosti seřizovat a min. kontrolovat ventilové vůle - proč?? a všichni stěžují na kolísavou kvalitu LPG - jeden uvádí časté výměny jakéhosi filtru 2x do roka (najíždá kolem 15-20tkm) a jelikož si to neumí udělat sám, jezdí do servisu, což ho stojí čas a peníze.

Ten, co má Forda, měl ještě jakési jiné problémy stran instalace, snad se měnily nějaké těsnící kroužky u vstřikovačů, nevím, to je ale fuk.

Já běru to, že i bez kupeckých výpočtů vidím jasnou úsporu - ALE - musí vše fungovat tak, jak má a hlavně - BEZ nutnosti provádět nějaké servisní úkony na motoru (ať v podobě revize či seřizování ventilů).-To pak už znamená jistý diskomfort a pokud jsi zmínil Subaru (což je vlastně můj dvojitý případ:-) - tak ano, Subaru montuje řadu systémů přímo tzv. ve výrobě, něco monutje Cougbal (Vialle), ale všichni jakjeden mluví stejnou řečí: víte, pane, máme tu Subaru, která najela už hodně přes 152-200.000km na LPG, ale já jsem viděl - na mé vlastné oči, auta, co měla neskonalé potíže následkem použití LPG a cena za opravu několikanásobně převýšila úspory, tak se mi nediv, že se na LPG dívm i z té druhé, méně zajímavé, stránky a podávám to pouze jako proti-argument.
Znám hodně dost lidí, co jezdí na LPG léta, dlouhá léta, alevětšinou jde o starší vozy, kde se na nějaký ten problémek nehledí a zcela jasně jde o vozy jednoché - bez přeplˇování,s jednoduchou elektronikou a s minimem věcí, co se mohou teoreticky pokazit. A ti jsou relativně spokojeni, protože možná ani neregistrují, když auto nejede 100% a možný pokles výkonu či cukání a pod. připisuí stavu auta jako takovému (stáří 10 let a více) a atk to neřeší.

Kdyby to bylo s LPG opravud černobílé, tak budou výrobci "lákat" zákazníky na možnost jezdit na levné palivo a žádné lobby je nezastaví, naopka, prodeje jim porostou a pokud vím, sand jen pár zanček dělá montáže LPG z výroby, ale jde o mizivé %.

to, co jsem napsal, ale neznamená, že stále neuvažuji, zdali nepořídit auto na LPG, protože jsem možná ochten riskovat jisté potíže za cenu úspory na drahém ( a bohužel s perspektivou cenovéhu růstu) benzínu. Taky kdysi jsem založil vlákno, které se jmenovalo - jaký nejlepší motor vybrat pro LPG - a nikod nenapsal nic adresnéo a konkretního. To, že jezdí obecně všechny značky běžných výrobců na LPG, vím. Ale nikdese člověk nedoví - motor BZSVFEHW od značky ZSNOHD je osvědčený a nemá s LPG žádné vedlejší problémy. Nic tak jednoznačného není, spíše je web plý neurčitých informací, zkreslování a polopravd.

ALe v případě daného Volba bych šel naprosot jasně cestou, co píše Radek, tedy přestavba a naftu bych zásadně odmítnul, právě z důvodu daleko dražších rizik a obecně nejasného původu a stavu auta při koupi.
o 02.11.2011, 17:16 | xSam
Já jsem hledal všechna pro a proti přestavby LPG přes půl roku.
Mluvil jsem se spoustou lidí co to mají na stejných autech. A zkušenosti jsou velmi rozporuplné. Někteří jsou velmi šťastní někteří nešťastní.
Nechci to nějak bagatelizovat, ale mě to prostě nepřesvědčilo.
Poslední hřebíček do rakve myšlenky LPG bylo to, že jeden můj kamarád co má to samé auto a LPG chválil do nebes, momentálně stoji a shání nový motor, jelikož ten jeho je prokazatelně zničen LPG. Pravda po tom co najel na LPG 95k a auto celkově má 300. Ale 90k já najedu za 2,5 roku a ke 300stovce také není daleko.
Investice do přestavby na můj motor je cca 40+ alespoň s manuálním přimazáváním ventilových sedel. Spotřeba není bohužel poloviční, žere to kolem 12-13 litrů tudíž návratnost je cca po jednom roce. A mně to prostě nestojí za ten risk, že mi začnou odcházet postupně váhy vzduchu, lambdy, že se začnou podpalovat ventily a já nevím co všechno.
Mé rozhodnutí je tedy jasné, nechci a pravděpodobně nebudu do tohoto vozu dávat LPG.

o 02.11.2011, 17:45 | Zdeny60
To potvrzuje moje úvahy nahoře - i u tohoto motoru = ventily a jejich poškození následkem spalování LPG se bohužel nevyhnou asi ani švédské oceli:-)Je to holt risk (a nebo taky silná ztráta).
o 03.11.2011, 00:11 | radek.613 | Upraveno: 2011-11-03 00:12:49
Opakuji, při korektní instalaci švédská ocel na ventily netrpí, což mohu doložit provozem tuším sedmi volv a jejich statisíci najetými kilometry na LPG. Při zmrvené přestavbě či tužbě jezdit za 8 plynu to do háje samozřejmě půjde, ale za to nemůže motor ani materiály na něm použité. A seřizování ventilové vůle je normální předepsaný servisní úkon, takže nevím proč se tu z něj pořád dělá něco jako problém. Někomu prostě dva dny vyndavají motor z Audi aby udělali rozvody, u Volva holt tři hodinky padnou na ventily, každá věc má své. No a co. Zase je ten motor krásně časovaný, stabilně a netrpí pružností a defekty hydroštelů. Oproti tomu třeba u Subaru může být směs naprosto učebnicová, a stejně odejde, neb je poddimenzované a nevydrží to (vyjma fabrických verzí BA+LPG, které mají z mě nepochopitelných důvodů inkriminované díly z lepších materiálů, než jen benzínové verze).

"A mně to prostě nestojí za ten risk, že mi začnou odcházet postupně váhy vzduchu, lambdy, že se začnou podpalovat ventily a já nevím co všechno.
Mé rozhodnutí je tedy jasné, nechci a pravděpodobně nebudu do tohoto vozu dávat LPG."

K tomuhle snad dodám jen "hodně štěstí při výběru a následném řešení dieselové ojeté verze. Budeš ho potřebovat a nebude to jen o váze vzduchu.... "
o 03.11.2011, 09:56 | xSam
Výběr dieselu se štěstím nemá co dělat, buď budu trouba a vyberu si vrak, nebo ne.

Myslím, že není nutné zde pokračovat ve flame jestli LPG ano, nebo ne. Prodávám zde auto, takže pokud máte někdo zájem, volejte:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3756 sekund.