Prodam sveho golfa z duvodu nevyuziti (mit TDi na popojizeni po meste je skoda a tejrani tohoto auta)..
Cena komplet: 170 000,-
řadička SuperB (s originál mínus 500,-)
letní kola - 18tky PLW made in Germany na 215/45/18 Pirelli 2x a Fulda 2x (budou srovnaná a vyvážená) (bez nich mínus 13 000,-) na podložkách 0,5cm do strany (SpeedPro) a nových středících kroužkách a šroubech (jen tyto tři položky stáli 2000,- takže bez nich mínus 2t)
zimní kola - úplně nová 4x Dunlop Winter-sport na plechách (minulý rok kupované obutí - vítěz testu v Německu) (bez nich mínus 6000,-)
nové žárovky
nové otvírání kufru (černá matná - originál nemá antikorozní ochranu - častá závada GIVek)
zadní čirá světla (s originál mínus 1000,-)
hyperflex silentbloky zadní nápravy (konec s trápením co se týče zadní nápravy - opět častá závada u GIVek)
druhý vystřelovák klíč (nechal jsem si udělat ještě jeden - často se lámou)
alarm s otřesovým čidlem a GSM vyhledáváním (bez GSM modulu mínus 2000,- ale vzhledem k tomu jak se kradou bych jej v autě asi nechal)
bezpečáky na kola (bez nich mínus 500,-)
nová vana (loni jsem škrtnul o vystrčenou dlažební kostku - stará vana zavařena a vyčištěná k tomu)
olej, filtry (každých 10 000 km měněno - na nějaký longservis z vysoka kašlu, rád dopřeji autu péči)
nová baterie (bez ní - nemám náhradu mínus 2000,- - kupoval jsem silnou vzhledem k muzice)
nové relátko varovných světel (opět častá závada u GIVka)
motor úprava: FIRMA DIESELPOWER = kvalitní úprava se zárukou na brzdě se simulací protitlaku (mám spoustu fotek z úprav):
x vstřikovače SPRINT 764
x nové svody
x repasované turbo
x EGR pryč
x nové podtlakové hadičky
x vše čištěno
x nová jednotka (programovatelná) s chipem a odladěním tak, aby se vše uchladilo a nemělo vliv na životnost (při běžném ježdění nekouří a lze pří dokoupení ICčka vyladit na daleko lepší hodnoty)
brzdy všechny 4: (Brembo MAX a Textar) - teprve zajeté
maska bez znaku (s origo mínus 400)
nový výfuk z nerezu, KAT pryč
denní svícení s vlastní jednotkou (bez něj mínus 2000,-)
teplotní čidlo, brzdové čidlo, atd atd.. (mraky čidel vyměněných)
čepy přední nápravy, kuláky
brzdová kapalina
nové uložení tlumičů a dorazy + sportovní štelovák od JOMu (2x reklamace, takže pravá strana je po 2 letech opět nová)
ramínko za sedačkou na kabát (:o)))) bez něj mínus 130,- loool)
středová konzole potažená ala karbon
těsnění pod vanou, rozvody, pumpa (vše před 40 000km, takže na vše čas)
po geometrii
tempomat (dodám)
olej do převodovky (dodám)
muzika: o tu se postarala společnost Hifonics Pavla Čecha (zajisté si pamatujete jeho VW Bora nebo MR2 ze soutěží) a vše sladěno do značky CRUNCH (bez ní mínus 9000,- ale je to škoda - na vše záruka, účty a za tu cenu nikdo nepostaví ani zpoloviny toto..
x rádio Kenwood
x Crunch BMX6.2C ve dveřích (kompo-sytém) s jedovatýma vejškama zabudovanýma do originál slotů)
x zesilovač Crunch (4kanál)
x basák Crunch (malilinký co nezabere kufr a snadno sundavací, ale zatlačí po nakrmení 1kW opravdu skvěle)
-muzika stavěna na kvalitní čistý poslech (nikoliv obrovský kravál)
x kvalitní kabeláž, pozlacené držáky, atd
jinak údaje k vozidle:
motor:
1.9 TDi, 66kW -) po úpravě 150PS/350Nm (graf z brzdy mám)
najeto: 200 000 nestočených kilometrů (vlastním z DE kopii TP že jej vlastnil postarší pán), mnou najeto 70 000km z toho rok každý den Praha-Plzeň (dálnice) proto tolik kilometrů - ale po tom všem co se na voze dělalo jsou kilometry opravdu nepotřebný údaj
- vozidlo nehavarováno - v ČR jsem si nechal vůz zkontrolovat v Porsche Plzeň lustrací i detektorem tloušťky laku - vše originál kromě zadního pravého nadkolí (dle záznamu lehký ťukanec - bohužel nekvalitně antikorozně opravený - viz vady na konci)
interiér čistý (v rodině je firma na čištění interiérů, takže sedačky kvalitně vytepovány a pokud se neprodá, tak na jaře opět bude komplet vydrbán)
výbava:
nechtěl jsem klimu, takže bez klimatizace (jako astmatik ji nemohu a v úpravách jen brání:o)) )
komplet centrál s dálkou a alarmem + vyhledávání
ele zrcátka
ele všechna okna
pytle + pytle v sedačkách (za příplatek 2000,- mohu dát k autu sportovní sedačku Sparco)
za příplatek dám k vozu olej za super cenu (Castrol Magnatec)
závady:
lak - z venku stopy vandala (klíčem), na pravém předním nadkolí koroze (zatím jsem čekal až se to rozroste a udělám komplet lem po zimě)
startér - startuje pěkně, ale ted v sichravem pocasi se ozve lozisko starteru (mozna je to jen vlhkosti, na funkci nema vliv)
čidlo ABS - mám nové, jen není počasí na výměnu (10min práce)
dokoupil jsem si tempomat, ale bohužel nebyl cas nandat
koupen olej do převodovky (stejně jako s tempomatem - nebyl čas)
více asi nemám co k vozu dodat - jede velmi pěkně, vždy čekám až se zahřeje olej než mu šlápnu, nechávám vychladnout když dojedu, na dálnici nemá problém s většinou vozidel díky úpravě.. Pokud někdo hledá TOP stav, tak to nemohu sloužit díky vandalům (ikdyz to neni tak hrozne)..ale kdo hleda usporne spolehlive vozitko ktere nekdo jiny jiz odladil a vychytal mu chyby, tak to slouzit mohu 8) Za techniku dam hlavu na spalek, nebranim se napichnuti na VAG, nebo lustraci..vyplněnou servisku od počátku mám (ikdyz serviska = tema samo pro sebe)
jeste k cene: ANO, je to hodne, ale bez kol (na vlastnich) a bez muziky jsem na 140t coz za odladene auto jiz je realne (jen uprava motoru viz cenik firmy)
Fotky:
u DP, bohužel pršelo, takže zaprasený:
[ Link ] fotky u baraku:
[ Link ] dokonce si 20.8.2011 střihl i naši svatbu :o))
