Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: vw golf IV TDi motortuning

 o Navštíveno 2147x o
o 26.10.2011, 15:30 | gizmi
Prodam sveho golfa z duvodu nevyuziti (mit TDi na popojizeni po meste je skoda a tejrani tohoto auta)..

Cena komplet: 170 000,-
řadička SuperB (s originál mínus 500,-)
letní kola - 18tky PLW made in Germany na 215/45/18 Pirelli 2x a Fulda 2x (budou srovnaná a vyvážená) (bez nich mínus 13 000,-) na podložkách 0,5cm do strany (SpeedPro) a nových středících kroužkách a šroubech (jen tyto tři položky stáli 2000,- takže bez nich mínus 2t)
zimní kola - úplně nová 4x Dunlop Winter-sport na plechách (minulý rok kupované obutí - vítěz testu v Německu) (bez nich mínus 6000,-)
nové žárovky
nové otvírání kufru (černá matná - originál nemá antikorozní ochranu - častá závada GIVek)
zadní čirá světla (s originál mínus 1000,-)
hyperflex silentbloky zadní nápravy (konec s trápením co se týče zadní nápravy - opět častá závada u GIVek)
druhý vystřelovák klíč (nechal jsem si udělat ještě jeden - často se lámou)
alarm s otřesovým čidlem a GSM vyhledáváním (bez GSM modulu mínus 2000,- ale vzhledem k tomu jak se kradou bych jej v autě asi nechal)
bezpečáky na kola (bez nich mínus 500,-)
nová vana (loni jsem škrtnul o vystrčenou dlažební kostku - stará vana zavařena a vyčištěná k tomu)
olej, filtry (každých 10 000 km měněno - na nějaký longservis z vysoka kašlu, rád dopřeji autu péči)
nová baterie (bez ní - nemám náhradu mínus 2000,- - kupoval jsem silnou vzhledem k muzice)
nové relátko varovných světel (opět častá závada u GIVka)
motor úprava: FIRMA DIESELPOWER = kvalitní úprava se zárukou na brzdě se simulací protitlaku (mám spoustu fotek z úprav):
x vstřikovače SPRINT 764
x nové svody
x repasované turbo
x EGR pryč
x nové podtlakové hadičky
x vše čištěno
x nová jednotka (programovatelná) s chipem a odladěním tak, aby se vše uchladilo a nemělo vliv na životnost (při běžném ježdění nekouří a lze pří dokoupení ICčka vyladit na daleko lepší hodnoty)
brzdy všechny 4: (Brembo MAX a Textar) - teprve zajeté
maska bez znaku (s origo mínus 400)
nový výfuk z nerezu, KAT pryč
denní svícení s vlastní jednotkou (bez něj mínus 2000,-)
teplotní čidlo, brzdové čidlo, atd atd.. (mraky čidel vyměněných)
čepy přední nápravy, kuláky
brzdová kapalina
nové uložení tlumičů a dorazy + sportovní štelovák od JOMu (2x reklamace, takže pravá strana je po 2 letech opět nová)
ramínko za sedačkou na kabát (:o)))) bez něj mínus 130,- loool)
středová konzole potažená ala karbon
těsnění pod vanou, rozvody, pumpa (vše před 40 000km, takže na vše čas)
po geometrii
tempomat (dodám)
olej do převodovky (dodám)
muzika: o tu se postarala společnost Hifonics Pavla Čecha (zajisté si pamatujete jeho VW Bora nebo MR2 ze soutěží) a vše sladěno do značky CRUNCH (bez ní mínus 9000,- ale je to škoda - na vše záruka, účty a za tu cenu nikdo nepostaví ani zpoloviny toto..
x rádio Kenwood
x Crunch BMX6.2C ve dveřích (kompo-sytém) s jedovatýma vejškama zabudovanýma do originál slotů)
x zesilovač Crunch (4kanál)
x basák Crunch (malilinký co nezabere kufr a snadno sundavací, ale zatlačí po nakrmení 1kW opravdu skvěle)
-muzika stavěna na kvalitní čistý poslech (nikoliv obrovský kravál)
x kvalitní kabeláž, pozlacené držáky, atd


jinak údaje k vozidle:
motor:
1.9 TDi, 66kW -) po úpravě 150PS/350Nm (graf z brzdy mám)
najeto: 200 000 nestočených kilometrů (vlastním z DE kopii TP že jej vlastnil postarší pán), mnou najeto 70 000km z toho rok každý den Praha-Plzeň (dálnice) proto tolik kilometrů - ale po tom všem co se na voze dělalo jsou kilometry opravdu nepotřebný údaj
- vozidlo nehavarováno - v ČR jsem si nechal vůz zkontrolovat v Porsche Plzeň lustrací i detektorem tloušťky laku - vše originál kromě zadního pravého nadkolí (dle záznamu lehký ťukanec - bohužel nekvalitně antikorozně opravený - viz vady na konci)
interiér čistý (v rodině je firma na čištění interiérů, takže sedačky kvalitně vytepovány a pokud se neprodá, tak na jaře opět bude komplet vydrbán)
výbava:
nechtěl jsem klimu, takže bez klimatizace (jako astmatik ji nemohu a v úpravách jen brání:o)) )
komplet centrál s dálkou a alarmem + vyhledávání
ele zrcátka
ele všechna okna
pytle + pytle v sedačkách (za příplatek 2000,- mohu dát k autu sportovní sedačku Sparco)
za příplatek dám k vozu olej za super cenu (Castrol Magnatec)
závady:
lak - z venku stopy vandala (klíčem), na pravém předním nadkolí koroze (zatím jsem čekal až se to rozroste a udělám komplet lem po zimě)
startér - startuje pěkně, ale ted v sichravem pocasi se ozve lozisko starteru (mozna je to jen vlhkosti, na funkci nema vliv)
čidlo ABS - mám nové, jen není počasí na výměnu (10min práce)
dokoupil jsem si tempomat, ale bohužel nebyl cas nandat
koupen olej do převodovky (stejně jako s tempomatem - nebyl čas)

více asi nemám co k vozu dodat - jede velmi pěkně, vždy čekám až se zahřeje olej než mu šlápnu, nechávám vychladnout když dojedu, na dálnici nemá problém s většinou vozidel díky úpravě.. Pokud někdo hledá TOP stav, tak to nemohu sloužit díky vandalům (ikdyz to neni tak hrozne)..ale kdo hleda usporne spolehlive vozitko ktere nekdo jiny jiz odladil a vychytal mu chyby, tak to slouzit mohu 8) Za techniku dam hlavu na spalek, nebranim se napichnuti na VAG, nebo lustraci..vyplněnou servisku od počátku mám (ikdyz serviska = tema samo pro sebe)

jeste k cene: ANO, je to hodne, ale bez kol (na vlastnich) a bez muziky jsem na 140t coz za odladene auto jiz je realne (jen uprava motoru viz cenik firmy)

Fotky:
u DP, bohužel pršelo, takže zaprasený: [ Link ]
fotky u baraku: [ Link ]
dokonce si 20.8.2011 střihl i naši svatbu :o))

foto k příspěvku  od gizmi



o 27.10.2011, 23:42 | Knightey-
Probehl jsem to v rychlosti, jaky je to RV vubec?
o 28.10.2011, 10:49 | gizmi
RV a Kilometry jsou u takhle vymazleneho auta myslim TOTALne zbytecny udaj - ale je to jeden z prvnich 98micka a schazi mi do 200t najeto 120km coz prekonam cca do tydne.. Jinak neni problem kdyby se to nekomu nezdalo nechat stahnout a omladit :D Ale na tyhle kilaky je veden muj deník který si vedu (aneb co, kdy, od jake firmy a za kolik) takze by to nesedelo :D:D)

k zavadam: starter pote co auto stalo v garazi pres noc jiz ty zvuky nedela = opravdu to delala vlhkost a to cidlo nez se proda zvladnu vymenit :) Auto bude tedy technicky v TOP stavu (tyden po oleji a filtrech)
o 28.10.2011, 22:59 | lišky
předem se omlouvám za OT
no dejme tomu ze se v serii se tyhle prvni kousky prodavaji za 80k tak kdyby sis prihodil 40k za tuning a udrzbu, coz je stejne dost, sme na nejakych 120k. Jak si se dostal na cenu 170k mi opravdu neni jasné.
o 29.10.2011, 02:56 | Knightey-
gizmi: docela se pletes, protoze udaj o RV hraje poradne velkou roli :)
A ikdyz je to v tom stavu co pises, tak uprimne receno ta cena je mimo :)
Tot muj nazor ale kazdopadne preji rychly prodej :)
o 29.10.2011, 07:59 | Nora
uff... a teď zpět do reality :D
o 29.10.2011, 10:18 | gizmi
lišky: proc se omlouvas a udelas to? :D Nemas zajem = nemelu :) slova jako prvni kousky, natocene kilometry, metla, táhne odcpoda..atd..proste tohle vse je me uprimne jedno. Ja radeji koupim auto v peknem stavu, na kterem je mraky veci vymeneno a auto je udelane, nez starou jebku za minimalni cenu. Jinak jukni na net, tech 80t je vcelku mimo - za tu cenu jdou totalni vraky a nebo 1.6tky a jine lepsi motorizace. Dale: jen se podivej co stoji kvalitni uprava u dieselpower, co stoji muzika od Hifonics a na kolik vyjdou 18tky kvalitni kola s kvalitnim obuti. A pak mi tu hazej 40t. Jen pitome obuti od Pirelli vyjde na 20t, kola na 15t, atd.. ;) A to jsem nezacal hazet ceny veci v motoru - helet nemas poneti, fakt radeji nepis..

Knightey-: videl jsi to auto? jel jsi v tom? RV je udaj, kterej me zajima opravdu nejmene. Navic u tohoto auta je RV jen dobre, protoze diky nemu je to 66kW TDi starej dobrej nejlepsi motor co VW vubec bylo schopno vymyslet a sestrojit. Tyhle motory vydrzi neuveritelny veci a ve 200t je ten motor jen dobre zajetej..

Jinak prosim o ukonceni OT - pokud nemate zajem, nevidim duvod proc by mel nekdo psat pod inzerat ;) Kazdy at si koupi co chce. Jinak nikde nepisu ze cena je pevna, ale nehodlam se s nekym bavit po internetu, kdyz auto nezna a vi o nem prd ;)

..jinak jsem zapomnel dodat ze na palubce je solarni panel (dobíjení) baterie od kvalitni firmy (montovano vzhledem k pageru, ktery ma staly odber)
o 29.10.2011, 10:35 | walish | Upraveno: 2011-10-29 10:35:54
A přece si rýpnu: "je to 66kW TDi starej dobrej nejlepsi motor co VW vubec bylo schopno vymyslet a sestrojit" - není to pravda,VW má s tímhle motorem velice málo, je to původem Fiatí Tdid, který se dával do Fiatu Croma již na přelomu 80. a 90. let a tady u toho je snad jen lehce pozměněná hlava. VW na tomhle motoru nevymyslel a nesestrojil lautr nic, to jen tak na okraj :)

EDIT: Ale máš pravdu, že je to nejlepší motor, který se do VW dával, důvod je napsán výše :)))
o 29.10.2011, 10:48 | gizmi
walish: mno vida - to jsem nevedel :) Nejaky dukaz pro tohle tvrzeni? At to neni "jeden walish povidal" :D:D
o 29.10.2011, 10:59 | Jaklik
Je to na 110% pravda,VW tanhle motor nevymyslel,koupili ho od fiatu a trošku pozměnili a dali si na něj logo.Největší blbost fiatu že se vzdal tak skvělího motoru!
o 29.10.2011, 11:00 | walish
Je to vlastně první turbodiesel s přímým vstřikem, není to audi, jak si někteří myslí. Tyhle první verze byly náchylné na vstřiky a při ostré jízdě a velké rychlosti bylo riziko, že se utaví píst, Fiat od toho tedy upustil, Bosh dal jiné vstřiky a od té doby to používá VW. Fiat tam pak dal na svůj původní Tdid VTG, lepší vstřikování a lehce poupravil písty. Pak vymysleli common-rail systém(první v AR 156-1997) a Tdid se již nezabývali.Bosh odkoupil patenty a dávali to do MB. VW to začali dávat skoro o 10 let později :))
o 29.10.2011, 11:05 | Nora
tohle je ten kvalitní panel?
[ Link ]
o 29.10.2011, 12:22 | thepyroman
Nora+1 bludistak..:D a pustit z ust ze R.V. je poslednoi co me zajima pri koupi auta a ze si nechci koupit starou ebku mi trosku protireci.. kazdpopadne preju prodej alespon za 130..
o 29.10.2011, 14:17 | gizmi
Nora: to, ze to ma podobnej vzhled neznamena ze to je ono (viz kopie kol, kopie dilu, atd) - hodnotama je to co jsi nasel peknej smejd.. takze odpoved NE, není - dál?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4026 sekund.