Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Škoda Octavia II 1.9TDi 77kW COMBI Elegance

 o Navštíveno 2776x o
o 05.12.2011, 19:08 | BadyS
ŠKODA OCTAVIA II COMBI ELEGANCE 1.9TDI 77kW

najeto 143.850km - skutečných !!!
rok výroby 2005
počet majitelů 2 (jezdilo původně jako firemní u jednoho člověka, které si pak odkoupil domů) majitel 69let !!
Servisní kniha + literatura k vozu, 2x klíče originál vystřelováky + klíče CONSTRUCT

výbava: klasická ELEGANCE, climatronic dvouzónová klimatizace, multifunkční volant, autorádio STREAM CD, 4x el. okna, el. zrcátka, tempomat, MAXIDOT budíky, zamykání zpátečky CONSTRUKT, 4x airbag, ABS, ASR, vypínatelný airbag spolujezdce, jumbo box, 2x loketní opěrka vpředu a vzadu. 16" ALU 205/55 R16 5x Alu kolo (i rezerva) obuto na letních CONTINENTAL CONTIPREMIUMCONTANT 2 DOT 2010 stav nových, najeto 1500km !

Cena vozidla 185.000,-

kontakt: badys.ahc@seznam.cz nebo 604 858 434. Ostrava díky

foto k příspěvku  od BadyS



o 05.12.2011, 19:08 | BadyS

foto k příspěvku  od BadyS

o 05.12.2011, 19:08 | BadyS

foto k příspěvku  od BadyS

o 05.12.2011, 19:08 | BadyS

foto k příspěvku  od BadyS

o 05.12.2011, 19:09 | BadyS

foto k příspěvku  od BadyS

o 05.12.2011, 19:09 | BadyS

foto k příspěvku  od BadyS

o 05.12.2011, 19:09 | BadyS

foto k příspěvku  od BadyS

o 05.12.2011, 19:13 | Jozzo
kamarad koupil FF taky klasika,plna serviska, majitel stary pan ,nikdy nebourane atd :D a po tukanci v zime se ukazalo ze naraznik byl lakovany a spravovany minimalne 2x :D
o 05.12.2011, 19:19 | BadyS
jozzo: jenže když je kupec ocas a nezeptá se na spoustu informací, tak to pak takto dopadá...já nemám problém kupujícímu auto předvést, ukazat, co kde bylo, můžeme vyjet servisní historii k vozidlu a je na jeho zvážení, zda za ní ty peníze dá, že ?

každopádně díky za OT
o 05.12.2011, 19:22 | LukeFab
tam byly původně xenony?
o 05.12.2011, 19:25 | BadyS
nemá xenony, ani nikdy nebyly, pouze ostřiky
o 05.12.2011, 22:47 | Marceliusis
...zajímala by mě, co je to na těch dveřích u řidiče - plast-
o 05.12.2011, 22:50 | Lukasino
Docela se divim, ze v roce 2005 to ma stale jen 4 bagy :-O

Ale jinak vypada hezky, at se proda ;)
o 05.12.2011, 22:53 | BadyS
Marceliusis - myslíš to červené ? to mám velkou škrabku na led :-)

Lukasino: 4x je u OII základ, samo se dělají i hlavové clony
o 05.12.2011, 22:58 | vypuk
Určitě myslel Marceliusis to "zkrabatění" na horní hraně dveří... otlačení od loktu by to mohlo být, je tak? :)
o 05.12.2011, 23:02 | FBS
ano a je to u každé druhé octII nad 120 tis km :-)
o 05.12.2011, 23:21 | rcman
U nás ve firmě má tohle otlačení (občas i díru) v tapecu každej automat...

Jinak auto vyoadá velice slušně. Když porovnám těch pár kousků co jsem viděl v poslední době.

Přeju at se brzo prodá!
o 05.12.2011, 23:39 | Marceliusis
aha, já to vidím prvně.. Servisku to asi má viď.. Kde by byla k vidění??
o 06.12.2011, 00:12 | LukeFab
já to viděl u kotávek,který převážně jezdily v Praze.Skoro každý auto.
o 06.12.2011, 07:12 | tappaja
Ty jo fakt, a cim je to zpusobeny? Loket? Nebo na to ma nejakej vliv jezdeni po Praze? :o)
o 06.12.2011, 08:19 | JR
Je to loket. Kamos to ma u rok staryho Supa v mnohem vetsim rozsahu.
o 06.12.2011, 08:32 | tappaja
Aha tak to jo, ja stahuju okynko akorat kdyz platim u meka, natoz abych strkal loket ven. :o)
o 06.12.2011, 08:38 | JR
To je loket vevnitr ...
o 06.12.2011, 09:21 | tappaja
Ja vim, ale sedacku mam na nejnizsi poloze a loket na rantlu bych si rameno musel vykloubit! :o)
o 06.12.2011, 14:15 | Luke_288
rcman: jakou souvislost s tímhle důlkem má automat? já to mám na OII taky a je v manuálu. je pravda, že po 250tis km je ten důlek tak třetinovej než tenhle
o 06.12.2011, 14:34 | radek.613
Luke_288: třeba to, že většina praváků u aut s automatem drží na delších štrekách volant dole pravou rukou (neb nemusí řadit) a levou zbůhdarma povalují loktem na dveřích mnohem častěji, než praváci z manuálem, kteří si levou rukou musí pokaždé když řadí (třeba když chtějí vyjet kopec :-D) chytit volant a tedy frekvence odloženého loktu u nich není tak častá?
o 06.12.2011, 15:09 | Luke_288
nějakej smysluplnější důvod bys z rukávu nevytáh?
o 06.12.2011, 21:14 | radek.613
Smysluplnější? Pak mě napadá prosté "shit kvalita tapecu" .....
o 06.12.2011, 21:20 | LukeFab
tak kdyby tam byl tupej tvrdej plast jako ve fabce,tak se tam nic neotlačí.
o 06.12.2011, 22:13 | Luke_288
Lukefab: tohle bude asi problem skodovky s materialem, prtz u jinych automobilek jsem to nezaregistroval a urcite to nebude tim, ze ridici oktavek jsou uplny kreteni a nedokazou pri razeni udrzet volant s loktem oprenym u okna.

radek: ano, smysluplnejsi, prtz jakej podil automatu je v prodanych oktavkach? 10%, 20%? A vzhledem k tomu, ze tyhle dulky ma snad vic jak kazda druha, tak to tema automatama asi nebude. Nicmene chapu snahu bejt vtipnej za kazdou cenu.
o 06.12.2011, 23:40 | rcman
Jasně že je možné že to má i více manuálů než automatů...
K nám prostě jezdí firma kde těch Octavií v automatu maji přes 100. A maji to u všech. U manuálu to osobně na dílně tak často nepozoruju.
Ale asi půjde o stav kilometrů. A taky o to kde se s autem jezdí více... Po městě se člověk třeba nemá čas tolik opírat jako když jede po dálnici...

Další možnost stim otlačenim může být i v častém telefonování za jízdy bez použití HF.

Jinak je to jedna z bolestí u Octavií II... A ani po faceliftu to bohužel nikdo nevyřešil.
o 06.12.2011, 23:48 | LukeFab
já bych řekl,že to je spíš z toho,jak člověk stojí na v zácpě,jak z toho že jede po dálnici nebo po okresce
o 06.12.2011, 23:53 | rcman
LukeFab: Každej to má asi trochu jinak... Někdo ti je schopnej po pár kilometrech voškubat volant a zrejpat na hadr řadičku. Jinej zase zjištuje že už půl hodky jede po dálnici a že se vlastně může opřít o loketní opěrku...
o 07.12.2011, 07:30 | lišky
Já bych zase dodal, že když někdo koupí NEbouraný vůz a pak zjistí že byl lakovaný nárazník, že to taky vůbec nemusí být vůz bouraný že? :) Já mám OII taky nebouranou a mám odřený nárazník. To znamená, že když ho nechám nalakovat, mám stále NEbouraný vůz s lakovaným nárazníkem :) 210 000km a ďůlek od loktu nemám, volant odřený nemám, řadičku odřenou nemám.
o 07.12.2011, 09:13 | Luke_288
nebude to jen u OII. u supa se mi to místo začíná protlačovat taky a to si myslím, že tam loket zas tak často nestrkám...
o 07.12.2011, 20:22 | BadyS
díky za konspirační teorie o vzniku boule na pražských cestách, docela jsem se tu pobavil :-)

jinak prosím lock či delete....vozidlo prodáno, díky
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3764 sekund.