Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > K : AUDI A4/A3 2.0TDI

 o Navštíveno 2050x o
o 22.02.2012, 12:03 | Entone
koupim a4/a3 v manualu 2.0tdi do 200000kc od roku 2005. Posilejte nabidky na email ; Anton15@seznam.cz diky


o 22.02.2012, 12:21 | Mila
[ Link ]

Kdybys chtěl něco víc, tak kdyžtak na mailu - stodola@atlantis.cz

Mila :-)
o 22.02.2012, 12:23 | Mila
hmm, teď koukám, že chceš manuál, tak to asi nic...(ale věř, že s DSG je to mnoohem pohodlnější) :-)
o 22.02.2012, 12:50 | Entone
to ti verim ;) hadat se nebudu ale klacek je klacek a to mi nikdo nevymluvi ;) ale jinak pekna a3...... Neco takovyho bych si predstavoval :) bud tenhle sportback a nebo a4 v kombajnu ;)
o 22.02.2012, 19:37 | Nismo.Power
a je ti jasný že si kupuješ kasičku ? :))))))
o 22.02.2012, 20:26 | Entone
by me zajimalo co tim myslis??? mas s Audi nejaky zkusenosti??? povidej :D
o 22.02.2012, 20:36 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Nismo nevi, jeste nema urcite ani ridicak :-D

PS: neni mozne ze jsi o nismo.powerovi jeste neslysel :-)
o 22.02.2012, 20:48 | Entone
jeste sem o nem neslysel :D rikas ze to je dalsi typ cloveka ktery teoreticky vi vse ale prakticky si neumi utrit zadnici??? :D
o 22.02.2012, 20:52 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
LOL :-D
o 22.02.2012, 22:03 | tommas
Ale je fajn, že ve světě internetu, v roce 2012 jsou na světě lidi co neslyšeli o Nismovi a hlavně bláhově věří v dlouhý a spolehlivý život 2.0 TDi - vždyť to je vlastně ta stará 1.9 převrtaná a "vylepšená" :D
o 22.02.2012, 22:46 | MAX
Chlapi,je pravda, že jsem se nikdy o koncernové auta a zvlášť diesely nezajímal, protože jsem měl většinou japonce a hlavně benzíny, do kterých se lije benzín a co 10tkm olej, takže ani já jsem do nedávna netušil, že 2.0 je nějaká kasička.. :-)
o 23.02.2012, 01:15 | maca123
na odpověď chucka se už ted těším :)))
o 23.02.2012, 06:25 | Entone
dobre uznavam ze 2.0 TDI je kase ale pokud si ji koupis od ”prvniho” majitele a je stocena z pul mega na 150tkm ;) to pak vetsinou bejva ze se to sere a je treba neco vymenit ;) taky zalezi jaky prase s tim jezdi (jezdilo)!!! pak se siri ze to sou kase ;P
o 23.02.2012, 08:23 | tommas
hPředesílám, že jsem jsem koncern positive.
2.0 TDi ve všech PD verzích mají nějaký průser nebo kombinaci průserů. Já čekám až budou v bazarech za rozumnou cenu CR, protože to snad už bude aspoň relativně v pohodě.

Mám kolem sebe 3 kousky 2.0 PD a ani jeden nejezdí jak by měl, kámoš v tom utopil asi 80K a raději to už prodal.

O autech s odtočeným půlmilionem se nebavíme, všechy mají historii a nebo první majitele. Průser je, že první problémy se objevují už právě kolem 120K km.

Ale třeba budeš mít štěstí a nic se neposere.
o 23.02.2012, 08:36 | Entone
a o jaky problemy jde??? At mam dostatecne info.... ;) a jakej motor si myslis ze je nejspolehlivejsi??? Pripadne co by si doporucil za alternativu misto audi??? Bmw??? Nafta vs benzin????
o 23.02.2012, 09:21 | Mila
Kdo je teda ten Nismo ? :-D Jinak 2.O TDi a kasička ? NIKDY !!! :-) Ale teď vážně - Už mam druhou a prostě na každým autě odejde něco ... Tady se prostě musí počítat se vstřikama (hlavně SIE), sem-tam rupne hlava (ta se dá sehnat taky docela v pohodě), no a když v tom člověk má přes 120kW, tak tomu holt odejde turbo (a s tím se taky už vlastně počítá)...celkově to pak je zas investice na delší dobu ...
Nemyslím si, že by v tom člověk vytekl za nějaký uplně nesmyls peníze, ale musí se o to holt aspoň trochu starat.
Co jsem viděl i US auta i japonce, tak tam sice neodcházej tyhle dražší "banality", ale zase se jim pro změnu vysere převodovka, nebo odejde vačka (nebo co to bylo) atd ... :-D takže asi tak...

A teď do mě naskočí Nismouš, viď? :-))
o 23.02.2012, 09:39 | tommas | Upraveno: 2012-02-23 09:39:45
je to o štěstí, ale znám i následující postup oprav u Octávky v kilometrech:
120tis - vstřik
140tis - klimakompresor
150 - dvouhmota
160 - vytržený ložisko z pouzdra 6kvaltový převodovky
180 - hlava s turbem
A ještě do toho chytíš auto s filtrem pevnejch částic a je vymalováno, prodat barák aby to člověk rozjezdil a mohl prodat do AAA.

Já bych koupil asi spíš 1.9, ta se ověřila jako docela nezmar ve firemních flotilách.
o 23.02.2012, 09:52 | Entone
a jak to pobere 1.9 tdi 96kw v 6kvaltu(4x4) s chipem??? Co turbo , spojka a prevodovka? Vydrzi to???
o 23.02.2012, 10:06 | tommas
tak co vím, tak 1.9 tdi 96kw je docela v pohodě. Je to ještě 8V, takže to něco vydrží.
Zbytek nevím, zkušenost nemám.
o 23.02.2012, 10:24 | Mila | Upraveno: 2012-02-23 10:26:35
No, moje vlastní zkušenost -

VW Passat 2,0 TDI 103kW rv 7/2007 (kupován nový)
Do 99kkm naprosto napohodu
1měsíc před koncem záruky a v 99kkm jsem byl na reklamaci s hučícím ložiskem na PP kole, a přitom mi vyměnili i řadící páku a kůži kolem ní (prej už to nevypadalo jako nové) - vše zdarma ! (auto nebylo servisovaný ve VW, ale u kamaráda ve škodovce, ale při reklamaci to vůbec nevadilo).
146kkm - odešly 2 vstřiky SIEMENS (z ničeho nic) - tyhle vstřiky měl pouze tenhle můj konkrétní typ motoru a pak 125kW a RS OCT2. Oprava - repas u Beda-Alfa asi za 10kkč.
průběžně se u toho pak měnily silentbloky a tak... Jednou se mi zakousli sami od sebe naklapěcí bi-xenony, ale pak se sami rozběhly.
Ve 148kkm v 10/2011 jsem ho prodával se ztrátou cca 750kkč (a to na tom asi nejvíce mrzelo), ale celkově, když se na tom zpětně zamyslím, tak to prostě nebyla taková pokladnička i vzhledem k tomu, jakou to mělo pořizovací cenu. Jen pro info, první dva roky jsem platil povinné s pojistkou cca 30kkč/rok...

Tak to jsou mé vlastní zkušenosti s 2.0TDI...
Jinak ted mam audi a po investovaných 50kkč po 100 000 km je zase jako nová, takže uvidíme, jak dlouho ji to vydrží. Je pravdou, že jednorázově je to vysoká cena, ale z dlouhodobého hlediska se na tom zas budou měnit jen silentbloky, olej a brzdy ...

o 23.02.2012, 10:34 | clown
proste pocitej, ze co 1 km, tak 1 kc na servis schovat :)

DSG sice super rychly, ale motoru ubere dost sily a pomerne nesikovne na horach, na ledu a v hlubokem snehu 10cm pomerne problem :)
o 23.02.2012, 10:49 | tommas
clown: tak při plnohodnotném servisu - oleje, filtry, pneu, brzdy, tlumiče, silentbloky byla myslím 1Kč u Felicie :-)))
Už jenom tím, že tyhle auta jezdí na R16, žerou 5W30 to bude za víc:-)))
o 23.02.2012, 10:58 | Luke_288
clown: myslím, že tvý auto je nějaký divný:)) jezdím s DSG taky, nevnímám, že by ubíralo sílu (ale neporovnával jsem stejnej motor v manuálu), ale už jsem projížděl o dost hlubší sníh (že se mi hrnul dost přes nárazník) než pražských kalamitních několik cm a bez problémů...
o 23.02.2012, 10:59 | clown
tommas ..
na servis .. , ne na beznou spotrebu provoznich kapalin :)
vim co jezdim uz 4 roky + :))

tu zhavicky
tu hall snimac
tu novy lampy
tu lozisko
tu 3x altik (3 ruzne kokty)
tu 2 spojky

ja ty auta proste nemam rad :)
o 23.02.2012, 11:00 | clown
luke .

prave porovnavam 103kw DSG x 103kw manual rocnik 2006 a 2007 :) OII hatch vs kombi
o 23.02.2012, 11:02 | clown
a asi takhle ..
nebejt tu manualni OII tak omlacena od jednoho kretena, tak bych to za svoje dsg menil hned :)

jenze vyjde levneji si nechat dodelat maxika, nez nechat nastrikat cely auto :)
o 23.02.2012, 11:06 | Entone
chlapy diky za rady!!! Dost ste mi pomohli. 1.9tdi 96kw bude asi nejlepsi reseni. :)
o 23.02.2012, 11:19 | Mila
Clown - promiň, ale moc nesouhlasim :-P

Mam aktuální porovnání mezi stejnejma motorama 103kW s manuál 6ti kvalt a DSG 6ti kvalt a je to nebe a dudy (myslím dudy jako dudy a ne jako dudy :-D )...

Manuál (Passat 2007 sedan) - pomalejší, nestíháš leckdy nakopat kvalty do trojky, protože 1 a 2 jsou dost krátký ... Spotřeba průměr (hlavně Praha - okolí) 7,5-8 L nafty.

DSG (audi A3 sportback)- masakr... jedna dva tři při přeřazování pod plným plynem prohrábnou kola (kvalty to má snad ještě kratší, ale to ti je už jedno). Na zrychlení to dává do stovky i GTi golfy a RS oktávky. Spotřeba při nešetrném zacházení 7L. Cesta ve 4 lidech Trnava - Praha (průměr rychlost 150km/h) 5,4Litru. Třeba dnes ráno - Barrandov - Dejvice - Barrandov - Václavák - Štěrboholy (v zácpách) = 5,4 Litru ... Pravdou je, že je to nepoužitelný na ledu a do hor radši beru služební oktávku ... Přece jen 225/45/17 nemají na sněhu optimální athesi :-) a to DSG je sem tam až moc živý...
o 23.02.2012, 11:27 | radek.613
Jestli se tedy můžu vetřít, třeba mě by zajímaly myšlenkové pochody, které způsobí, že si člověk dobrovolně, bez nátlaku a ještě za ty peníze co to stojí, 2.0 TDi vůbec koupí.....
o 23.02.2012, 12:49 | tommas
radek.613: psal jsem to nahoře, lidi si myslí, že je to převrtaná rotačka 1.9 z devadesátých let. Bohužel několik let vývoje se projevilo hlavně v násobně nižší životnosti než byly R5 TDi v Transporterech a AGR 1.9TDi v Golfech a Octávkách. Honí se emise, hlučnost a imaginární spotřeba v laboratorních podmínkách.

Výsledkem je skutečnost, že zaklínadlo TDi pořád drží nad vodou majitelé obstarožních aut které jsem popisoval výše s nejetým nezjistitelným počtem kilometrů a zanedbatelným servisem.

Až tyhle auta z důsledku nehod a zanedbávání základního servisu (olej+filtry) umřou, umře s nima i pověst TDi.
o 23.02.2012, 12:52 | tommas
o Transporteru píšu, ale na legendární Audi 100/A6 s kadle/kadle pětiválcem bych málem zapomněl.

Ta pokud měla olej + pravidelné rozvody a nejezdila jenom na bionaftu, tak jezdí dodnes;-)
o 23.02.2012, 12:52 | clown
mila ..
srovnavas auta ktery nejsou stejny .., ani kategorii, ani vahou :)

btw .. DSG pod plnym plynem, myslis tim proslapnuti toho spinace pod beznym plynem ?

o 23.02.2012, 13:14 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nismo? :-D
o 23.02.2012, 13:50 | Mila
clown - váha +- 100 kg stejná (na audi mam o palec větší a o 2cm širší gumy...) Takže tohle asi neřešíme... Kategorie je samozřejmě jiná, ale pořád mluvíme o pověstných 2,0TDI 103kW se stejnými parametry, akorát jiným kodem ...

Jinak jako Tommas ve 12:49 ... Leckdy jsou to prostě fámy, za který může to, že tyhle motory jsou absolutně nejrozšířenější a tím pádem je o nich i nejvíce slyšet ...

Pak ani většina lidí neví co chce... Když už připustěj, že na 2.OTDI to jede fakt docela obstojně, tak pak dodají, že je to stejně nesmyslně přeturbený a předimenzovaný a stejnak se to vysere :-D Takže tam pak už není co vysvětlovat.

Nezastávam se jich, protože sem prostě taky už po 100kkm a 150kkm zažil různé patálie, ale pořád se to podle mě vyplatí víc, než si koupit velkoobsahový auto na benzín, který se čistě hypoteticky bude srát míň, ale když se vysere, tak mě to celkově i s PHM výjde na mnooohem víc, než tenhle pomlouvanej "dízl", kterej maj i všichni taxikáři :-)
o 23.02.2012, 14:02 | tommas
Jako Mila, je jich nejvíc, tak je taky nejvíc vidět závady
Ono poruchovost dehťáků z posledních let se táhne napříč značkama.
třeba můj kolega tady z kanclu v naftový Mazdě 5 utopil 100K za udržení auta v pojízdným stavu v docela krátký krátký době a pak to raději prodal, aby se vyvaroval dalším 50K za servis. Je to běžnej "user" pro kterýho auto je dopravní prostředek a jezdí s tím občas do autorizáku, občas do obyč servisu.
Další znáný pustil do zpojízdnění HDi 80K než to bylo v 100% stavu.

V porovnání s tímhle je pro mě koncernová 2.0 ropa stejnej eklhaft jako ostatní auta, akorát se toho nebojí tady u nás v podhůří v servisu.
o 23.02.2012, 14:05 | Mila
A ještě jedna věc, kterou jsem chtěl jen tak bokem napsat .
Sem tam se tu někdo někdo sarkasticky, někdo i vážně naveze do Nismouše... On je sice totálně zaujatej proti snad čemukoliv, co není US neb JAP, ale na druhou stranu rozumí fakt peckově i koncernům a jeho názory jsou třeba pro mě leckdy fakt přínosný a důležitý (člověk si mezitím musí odmyslet vulgarismy týkající se značky,zpracování a kurvítek), ale nevaří z vody... A i tak bez něj by to tu nebylo ono, ne ? :-)
To abys mě tak nesundal, i když vim, že to uděláš, viď Honzo ? :-)
o 23.02.2012, 15:20 | Entone
tohle bylo asi na me co?? ;) ja proti Nismovi nic nemam ;) jediny co napsal tak ze to je kasicka a vic se nevyjadril ;) to ja muzu napsat o cemkoliv ;) treba jeste napise duvod sveho nazoru ;) cekame tu na nej ;)
o 23.02.2012, 15:31 | tommas
Entone: jsi tady nový, threadů na téma 2.0TDi tady byla spousta, Nismo tady svých zkušeností napsal taky spoustu.
o 23.02.2012, 15:33 | Mila
nene, nebylo to teď na nikoho konkrétního. Jen vsuvka, aby pochopili i ti co ho neznají osobně ;-)
o 23.02.2012, 16:02 | Entone
to verim ze tu toho bylo spousta ;) tohle mela bejt poptavka na audi a misto toho vzniklo diskuzni forum ;) a jak to vse ctu zacinam o 2.0tdi dost pochybovat. A nebejt Nisma tak se o tech problemech ani nedovim ;)
o 23.02.2012, 22:46 | Luke_288
Ja bych se celkove 2.0tdi pd bal. S 1.9tdi pd jsem najezdil 240tis km a bez problemu,auto jezdi furt. Ted jezdim 2.0 tdi cr, ten motor je kulturou chodu nekde jinde,spolehlivost tezko posoudim,mam na nem 60tis km
o 24.02.2012, 11:15 | Nismo.Power
po obědě to tady rozhřešíme ;-)
na takovou slohovku se musim kvalitně nadlábnout jinak by mi v půlce článku došly síly ;-)
o 24.02.2012, 11:22 | tommas
Nismo: aby to nebylo v podobném smyslu jako měl scénku Matonoha na téma otevřený dopis KSČM
[ Link ]
o 24.02.2012, 11:56 | Entone
nismo -> uz se tesim ;) a priznam se ;) asi se na tdi vyprdnu ;) radsi mi pomluv 1.9 JTD a 2.4JTD ;) Muzes plusy a minusy ;) sem jedno velky ucho ;)
o 24.02.2012, 11:56 | Entone
nismo -> uz se tesim ;) a priznam se ;) asi se na tdi vyprdnu ;) radsi mi pomluv 1.9 JTD a 2.4JTD ;) Muzes plusy a minusy ;) sem jedno velky ucho ;)
o 24.02.2012, 13:22 | Nismo.Power
najeden a připraven (leč za chvilku stejně mizim do MB)

asi takhle :

ad 23.02.2012, 06:25 | Entone :
i když koupíš od prvního tak se sere a zapomeň že by to někdo stáčel z 500tis protože ten motor neni schopnej se těhle km dožít žádnym způsobem....
prase neprase to je uplně jedno, vysere se ti tak i tak je to poddimenzovaný ve všech ohledech a předimenzovaný výkonem na litráž

ad 23.02.2012, 09:21 | Mila :

jeho passat trávil víc času v servisu než na silnici, a ukaž mi japonce s mrtvou převodovkou nebo odešlou vačkou ??? asi si myslel odešlý 5ti a 6ti kvalty na oktávkách či passatech či audinách nebo si myslel odešlý vačky na 2.5tdi.....

ad 23.02.2012, 09:39 | tommas :
najeto 180 na jednu hlavu ? to byla opravdu 103kw ?

ad 23.02.2012, 09:52 | Entone :
96kw pd je mrka ale ani zdaleka ne taková jako slavný dvoulitry, 4x4 u audi neni tak hrozný, u oktávky katastrofa..... turbo ti odejde vždycky ale samozřejmě na 66,74,81,85,95,110 kw jednadevítkách to trvá sakramentsky dýl než u slavnýho dvoulitra kde to je otázka někde mezi 30ti-100tisícema třeba.....

ad 23.02.2012, 10:24 | Mila :

jak řikám jeho passat byl víc v servisu ať už kvůli samochybě nebo chybě řidiče myslejícího že passat f tédéíčku zatočí kdykoli kdekoli v jakýkoli rychlosti a když ne tak bezvadná esp ho zachrání a hle urval kolo....
já mu řikal už když měl najeto 60 že to auto se začne po 100k hrozně srát a nevěřil a cpal mi pohádky jak támhle někdo má 180 a nešáhnul na to..... už před 100 se mu o začlo srát a po 100 jako kráva..... zapoměl podotknout že mu fouklo těsnění pod hlavou či odcházela spínačka na bezvadnej zasunovací klíček..... toť z toho co vyplavalo na povrch a nebylo ututláno.....
jinak servis kterej popisuje on s tim se nesetkáte na 99procent natož pokud nemáte známýho kterej vám při koupi udělal slevu 1/4meg a při servisu mu vyměnil manžetu že prej nevypadala...... vy auto koupíte a hned při prvnim servisu s váma budou vymrdávat ostatně jako s nim kde ho výměna oleje stála 16kkč takže lidová cena ....
za 700ho koupil a prodělal 750 takže někomu doplatil 50 aby to vůbec vzal.... prodal to asi za 250 těsně před rozkladem a lituju toho kdo to koupil.....

ad 23.02.2012, 10:34 | clown

DSG nnei špatný dokud funguje.....díly se nevyráběj mění se celá..... v zimě nepoužitelná převodovka natož v kombinaci krouťáku odspóda kterej si hraje na výkon přitom to jede jak nudle z nosu.....

ad 23.02.2012, 10:58 | Luke_288 :

každá věc na motoru ubírá sílu od serva po výhřev zadního okna odraženej ve většim odběru z alternátoru...... převodovka +/- ubírá 15procent výkonu motoru u manuálu a kolem 30procent automat..... DSG je manuál tudíž ubírá něco do 20ti procent určitě....

ad 23.02.2012, 11:06 | Entone :
nebude to nejlepší řešení, protože ty motory sou tak starý v tak starejch autech tak stočený že se to sere víc než dvoulitry..... už sou prostě posmrti včetně aut....

ad 23.02.2012, 11:19 | Mila :

nesouhlasim..... on si myslí že to jede přitom to prostě nejede nijak závratně na to jak se to sere...... jeho spotřeba je fakt divná protože dvoulitr PD aby žral pod 6 je unikátní zatimco audi hlásí klidně 5.... běžná spotřeba je kolem 8mi těhle PD takže nechápu kde udělala audi chybu.... možná proto že nemá ne vejfuku ani lambdu ani dpf....

ad 23.02.2012, 11:27 | radek.613 :

stačí jen dodat AMEN

ad 23.02.2012, 14:05 | Mila :

máš štěstí , budeš žít dál.......

ad 23.02.2012, 15:20 | Entone :

taky máš štěstí a budeš žít dál....


ad všechno tak si ani chvilku nemyslete že to co přišlo po PD s názvem CR je výhra, trochu pozjišťujte a zjistíte že to je uplně stejná špína jako PD akorát to má zcela jiný neduhy.....takže prostě 2.0 cokoliv nebrat..... ani FSI nebo TFSI protože to zase zní jak traktor ty řetězy....
o 24.02.2012, 13:47 | Entone
nismo : si to vzal sakumprask vsechno ;) pokud vis jeste neco o AR 159 1.9jtd / 2.4jtd tak napis a diky ;)
o 24.02.2012, 14:37 | jzxr
jako Mila, jenom doplním že by mě tu Nismo taky chyběl, by to tu bez něj a bez slohovek Zdenyho 60 bylo docela mrtvý:)
o 24.02.2012, 19:27 | Nismo.Power
Entone : když k tomu něco napíšu tak se tu seběhne JP a spol a roznesou mě na kopytech co si vůbec dovoluju se navážet do takový mrdky jako je JTD .......

máš to jednoduchý, otevři bazar-ostatní a tam hned z vrchu máš lancii kappu na prodej za 14tis s tou slavnou 2,4kou.... udělej si o tom obrázek a pokud chceš dopadnout jako on kup si JTD nebo 2.0tdi tam je ta šance opravdu hodně velká že se ti povede co jemu.....

ke mě jednou přijela hezká 159ka.... najeto nevim něco mezi 50-100 prvnim majitelem...... šla jak pumpa na sračky tak sem odhalil "nefunkční štekr" na vstřiku kterej sice vůbec nebyl zkorodovanej ale prostě sem přihnul kontakty a chytla se..... pak ještě chcípala a nešel výkon......skončil sem odhalenim vadný ECU (na asi 3roky starý auto super ne) který byla myslim nějakejch 40bez daně..... no a pak si to kup ..... že měl prdlou hadici od turba v místě kde by to nikdo neřek to nechám stranou to samý se ti stane na 1,9tdi na místě kde to nepochopíš a stejně tak nepochopíš že to je ze 3kusů ta hadice od turba k ic ale prodávaj to jen komplet ne po kusech takže dostaneš jednu co nepotřebuješ, trubku a hadici co ti rupla..... naštěstí to stojí asi 3,5k jen takže ok ale princip na přes držku.....

a k AR se vyjadřovat nebudu už vůbec, JTD motor je zlatá věc proti autu jako takovýmu to jen šlapeš z hovna do sračky..... to fakt máš mnohem lepší si koupit posranýho B5 passata s 1,9kou v nejakym kloudnym stavu než koupit AR s najetejma 100-150....
suore sportivo to nevim jak myslel soudruh ital, je to sportovní asi tak jako rádoby sport od škodofky (RS)....
Ital/Francouz to sou národy který by se na výrobu aut měly fakt vysrat a živit se tim co jim jde což je v případě italů nadávání a hádání a v případě francouze pojídání šneků a žab, nic jinýho neuměj a stejně tak jako polska by jich škoda nebyla......

o 24.02.2012, 19:35 | Syrup
:D
o 24.02.2012, 20:15 | Entone
koukam ze to mas vse zkouknuty :D tak mi teda porad neco co by stalo za hrich :D podle tvejch nazoru sou vsechny auta nahovno :D sem zvedavej co mi doporucis :D
o 24.02.2012, 20:35 | Nismo.Power
staci jednoduse napsat co shanis co od toho chces a kolik cca penez.... ono cena vykon vzhledem k rv laka hodne aut, to co jsi jmenoval je zde napsano dobre o co go, pak jsou jeste horsi pasti jako trebas super rodinej kombik v nafte laguna a c5. .... to sezenes za par neb to nechce ani sadomasochista takovy sracky nebo nevi do ceho jde :)
o 25.02.2012, 03:17 | Entone
no chci naftu a neco do 200tkc a aby to nebylo moc stary. doted sem mel jen Italy a tak to asi stejne zustane :D ale rad si prectu i jiny nazor :D
o 25.02.2012, 12:16 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nismo: pise se to "Cuore Serviso" .-D
o 25.02.2012, 12:35 | Duri
Tak já zas musím říct ze moje Škoda Octavia Combi RS "2.OTDi" DPF r.v.2007 aktuálně 220tis najeto a mimo oleju a bežného spotřebáku mě "ZATÍM" (tuk tuk tuk) nic nepotkalo. Jsem druhý majitel, z 80"% je nájezd jen dálnice
o 25.02.2012, 17:18 | Nismo.Power
Entone.... Zkusmsi sehnat novy mondeo....motor je okac je to puvodem hdi a automtaky dobry..... Ital te nauci ;))

Kral : tak tak ;)

Duri : bud kecas nebo si jedinej protoze to neni mozny aby se toho ten motor dozil...... V kolika si koupil.? Znas servisni hystorii? kolik si najel? pokud se toho stejne nejakym omylem ten motor dozil tak ted pocitej kdyz se posere co je dano tak ve skodovackejch cenach budes za servis nekde 300-400tis to dat do pojizdnyho stavu...... To mas hlava, vstriky, tandemovka,svazek do hlavy, altik, dvouhmota,spojka sada, dpf...... Mozna i ta cena co sem napsal by bylo malo a nejedna se o joke ;)
o 25.02.2012, 18:22 | Duri
NP: nemam jedinej duvod psat a vymyslet si chujoviny:-)...koupil jsem to 6/2011 se 160tis. Nyni 220tis. Servisni historii znam a jak jsem psal vyse.
o 26.02.2012, 02:17 | Nismo.Power
Na tom aute proste uz musel bejt servis ;) a pokud fakt ne tak to ti nezavidim bud to zkus prodat nebo si na me vzpomenes ;)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.365 sekund.