Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: VW Passat 1,9TDi Highline

 o Navštíveno 13796x o
o 07.06.2012, 13:23 | P3RF3KT
Předem podotýkám že se nejedná o bazarový prodej. Vozidlo patří známému který mne požádal jelikož se v této branži pohybuju o pomoc s prodejem.

Jedná se o VW Passat combi 1,9TDi 96kw tiptronic. Vozidlo koupil jeho otec který ho vlastil 4 měsíce a poté náhle zemřžel na mozkovou příhodu. Auto stálo půl roku v garáži než se vyřídilo dědictví. Nyní je vše uzavřeno a vyřešeno a jelikož on má služební auto je mu passat k ničemu. Tudíž by se ho rád zbavil.

Automobil má najeto 205 000km, rok výroby 2002, výbava Highline - myslím že do plné výbavy tomu chybí jen navigace a xenony. Z výbavy tedy: 4x airbag, klimatronic, výhřev sedadel, cd měnič, komplet kožený interier, kožený multifunkční volant, tempomat atd.
Převodovka chodí velmi libově. Až sem byl sám hodně překvapenej. Auto stojí v Ústí nad Labem. Prohlídka je třeba předem domluvit aby byl majitel doma, dost jezdí po republice a stává se že třeba 3 dny v kuse se nevrací domů. Více info klidně po mailu. Co nebudu vědět zjistím.

Cena podle mě směšná jelikož auto jen překáží a neni využité je 75 000,- Kč - EKO poplatek se neplatí ( dědictví )

foto k příspěvku  od P3RF3KT



o 07.06.2012, 13:24 | P3RF3KT

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 07.06.2012, 13:24 | P3RF3KT

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 07.06.2012, 13:24 | P3RF3KT

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 07.06.2012, 13:25 | P3RF3KT

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 07.06.2012, 13:25 | P3RF3KT

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 07.06.2012, 16:22 | PlusOne
Do plné výbavy tomu chybí víc věcí, než jen xenony a navi, ale za ty peníze je to pecka!
o 07.06.2012, 16:34 | tappaja
Kua, mit to 6ti kvalt, tak si pro nej jedu :o(
o 07.06.2012, 16:58 | bafis
Kdyby vyridil dedictvi o mesic driv, tak jsem B5.5 v automatu shanel, ale kdyz jsem vydel ty vylitany hajtry za balik penez, tak jsem radsi nakonec koupil vymazlenou B5...Myslim ze tyhle prachy by dostal ve slusnym bazaru i na vykup.
o 07.06.2012, 17:39 | Docthor | Upraveno: 2012-06-07 17:43:34
tapaja: máš nějaký speciální důvod k 6q, jen se ptám, protože z vlastní zkušenosti 6q oproti 5q má větší spotřebu a automat je na takové auta uplná pohodička :-)

Jo a ještě dotaz, nemá náhodou Highline alcantaru a chrom hagusy?
o 07.06.2012, 17:54 | tappaja
Mel jsem vzdy 6ti kvalt, spotrebu az tak neresim, o tiptroniku jsem slysel vypravet ne moc hezky veci, tak jen proto. Proste o jedno kurvitko min.
o 07.06.2012, 19:00 | Docthor
Tak to jo, jen že většina lidí mi pořád tvrdí že 6q je stokrát lepší a nejsou mi schopni vysvětlit proč :-)

Končím s OT, přeji úspěšný prodej.
o 07.06.2012, 19:17 | P3RF3KT
já si myslim že za tyhle peníze už asi neni moc co řešit. Za ten automat se zaručim chodi fakt na 110% jak řikám až sem sám čuměl jak chleba z tašky. Kam se chrabe muj v bmw. Jinak mi teď volal jeden místní člen a pro něj REZERVOVÁNO DO SOBOTY
o 07.06.2012, 20:48 | jackobo | Upraveno: 2012-06-07 20:49:28
hele sorry za OT, nevim do jake emisni normy tohle spada, ale pokud do nejake "zpoplatnene", tak se obavam, ze novy majitel EKOvypalny platit bude.
To dedictvi se vztahuje akorat pri prepisu na dedice, tam je ta vyjimka. Ovsem dalsi majitel (dalsi prepis) ho platit bude. Pokud ho samozrejme uz pri koupi nezaplatil ten chudak pan kteremu budiz zeme lehka.
Uz se to tady resilo.
Kazdopadne gut cena, tohle se proda asi pomerne snadno :).
o 08.06.2012, 01:00 | Kamil07
Pokud nějaké EKO bylo, tak je určitě zaplaceno, když píše, že půl roku stálo v garáži a před tím ho měl jen čtyři měsíce, takže při koupi ho určitě platil.
o 08.06.2012, 07:39 | P3RF3KT | Upraveno: 2012-06-08 07:44:49
Teď koukám do TP. EKO je vyřešený

Jinak už je vás tolik že ani nevim kdo byl dřív. Přišlo mi spoustu mailů a sms. Tedy jak jsem psal do soboty rezervováno, případně že by neodjel tak potom kdo přijede dřív. Žádná další rezervace už nebude.
o 08.06.2012, 08:18 | vinzek fa
ze sou takovi auta pokazdy o tejden pozdejc -))
o 08.06.2012, 08:27 | P3RF3KT
Pokud neco scháníš zkus mi občas napsat :)
o 08.06.2012, 08:58 | P3RF3KT
Jen pro představu co se dá třeba za stejné peníze pořídit :)
[ Link ]
a nebo o 5tis. dražší s krásnými 341 000 km :)
[ Link ]
o 08.06.2012, 09:10 | party_boy
No já to moc dobře vim, co se dá sehnat za takovýhle prachy. Když jsem scháněl naftovýho passata s automatem do kila před pár měsíci, tak to byl jenom samej pelech zralej do šrotu a teď je tu za třičtvrtěkila tohle. Achjo :-D
o 08.06.2012, 09:28 | Rudi
tady žadný eko není, je to EURO 3ka
o 08.06.2012, 09:42 | Losky
Škoda, tyhle auta jsou fakt vždycky když člověk nic neshání
o 08.06.2012, 10:18 | P3RF3KT
já jen doufám že to v sobotu odjede protože od rána nedělám nic jinýho než viřizuju maily a smsky na passata :D
o 08.06.2012, 10:37 | cendler
Nehápu, kdo v dnešní době čeká na někoho do soboty, potřebuji auto, je tu krásný kousek, tak si domluvím dovolenou a jedu, takovou věc bych nikdy nerezervoval, prostě kdo dřív přijede, ten si vybírá a odjíždí
o 08.06.2012, 10:46 | P3RF3KT
Beru to tak že tenhle jedinej člověk zvedl telefon a zavolal. Všichni ostatní jen píšou :) Ale máš pravdu, je to vyjímka potom už to bude tak jak píšeš :)
o 08.06.2012, 12:11 | Rudi
tak asi zavolám taky perfektovi a domluvim se na sobotu odpoledne :-)
o 08.06.2012, 12:14 | P3RF3KT
no v 11 v sobotu má přijed ten kdo nevim kdo to odsud je :-D a kdyby sme se nedomluvili tak hned myslim že ve 12 bude auto volný pro dalšího zájemce :)
o 08.06.2012, 19:05 | tesil | Upraveno: 2012-06-08 19:06:33
Myslím, ze ti volal včera jeste kámoš z práce a domlouvalii jste se, ze mu dáš v sobotu vědet, jak to dopadlo. On sem na fórum nechodí, tak se mu prosím ozvi. Díky.
o 09.06.2012, 00:13 | P3RF3KT
jj psal mail urcite dam vsem pak vedet a napisu to i sem jak to dopadlo
o 09.06.2012, 07:03 | Raimmii
ty woe to auto ještě je? se divím že nebylo pryč už toho 7.6 :-D
o 09.06.2012, 09:53 | Collin
To si tak Passat drží cenu,že tohle je dobré? Už je to 10 let starej vuz.. Ale je to teda uplně někde jinde jak co prodává Only One a cenovku máte stejnou.. Co tam bylo/je potřeba udělat,co se týče tech. stavu..
o 09.06.2012, 11:28 | P3RF3KT
Tak auto je volný. ŽÁDNÁ rezervace už nebude. Kdo první přijede bere.

Collin: Udělat jen brzdy.

Tady moc nebudu takže volat na tel. pod nickem
o 12.06.2012, 15:14 | P3RF3KT
Stále aktuální.
Telefon se mi nezastaví ale nikdo nepřijede ani se podívat. Tomu nerozumim..
o 12.06.2012, 17:28 | tesil
Tak ono je to tezky, kdyz kamos chtel dojet, ale ma to pres celou CR a ty mu reknes, ze ti volaji stovky zajemcu:-)) a ze to musi jedine risknout. A kdyz si musi vyridit v praci volno, nekoho sehnat, kdo ho tam odveze a kdyz je o ten skvost takova rvacka, tak na to asi rovnou sere, protoze by jel urcite zbytecne. Kdyby jsi mu to podrzel do druhyho dne a mohl si to zaridit, tak uz prasat jezdi nekde jinde.
o 12.06.2012, 17:47 | vinzek fa
tesil to je risk jednou jel porec z Ostravska k nam k Decinu pro forda prijel nekde v 11vecer otevrela se garaz tipek rekl to je ten mezimodelco je nam na nic a jel domu to je proste risk v obhode ti taky nikdo rohliky nepodrzi -))
o 12.06.2012, 18:54 | tesil
Jasne chapu, ja jel takhle Brno - Dortmund. Ale kdyz to nekdo chce podrzet do druhyho dne a prodavajici ho vyfakuje, tak bych se od nej vysral i na ty rohliky. Kdyz vim co prodavam, tak prece udelam normalne rezervaci na jeden den a dalsi zajemce se objedna dal. A nepotrebuju vysvetlovat jak se prodavaji auta. Za zivot jsem jich prodal tak asi 20 a vzdy to tak slo.
o 12.06.2012, 19:07 | vinzek fa
nj jenze on tu napsal uz zadna rezervace a zase cekat treba do dalsiho dne nekdo prijede a rekne ne diky a zase znova cekat nekam volat pamatovat si kdo je v poradi -))
o 12.06.2012, 19:49 | tesil | Upraveno: 2012-06-12 19:51:42
Jak pamatovat proste reknu do zitra je rezervace tak si zitra zavolej. A kdyz ma prece nekdo zajem tak zavola. Ale kdyz zadna rezervace......
o 12.06.2012, 19:55 | vinzek fa
a neni problem asi jet po praci
o 12.06.2012, 20:03 | P3RF3KT
Tesil: víš půlku tak tu nemel blbosti. Potom sem mu napsal že auto je volný a podržet ho na cestu řikam všem že neni problem. Zejtra ma přijet někdo z Plzně. Domluvili sme se tak že rano zavola řekne že 100% přijede a do večera mu to podržim. I když mezi tim mi volali dalši dva z Prahy co chtěj taky zejtra přijet. Jenže tohle řekne každej a už se neozve. Samozřejmě že sem nenecham jet 4 lidi najednou aby se tu poprali.
o 12.06.2012, 20:13 | tesil
Jen pisu co mi rikal, pokud je to jinak tak sorry. Vinzek - mne to nemusis rikat, posledni auto jsem kupoval nekdy v 1 v noci. Ale kazdej neni takovej strelec a vim, ze kamos mel ty prachy na to nachystany.
o 12.06.2012, 20:15 | PAVELK
kdybych už nekoupil do firmy služebáka jedu pro něj hned to mi věř a bez výkrutků jako lidi uměj po telefonu, kašli na to někomu rezervovat, dej to tomu kdo přijede nebo ti to pak zůstane doma, mám to několikrát za sebou, lidi jsou kreténi
o 12.06.2012, 23:34 | Rudi
Hele perfekte, když to vidim, dělaj snad rezervačky na max.půl dne bo todle jednání lidí je fakt k blití...
o 13.06.2012, 07:40 | P3RF3KT
No to by se muselo k nějaký rezervaci dostat. Každej zavolá chci ho, chci ho, chci ho. Ale můžu nejdřív až zítra 100% přijedu ráno vám zavolám v kolik bych přijel. Ok. No... a už se neozve.
Včéra mi tohle řekli dva pražáci a jeden z Plzně. Tak uvidímě jestli se někdo z nich dneska ozve.
Stejně splašenej byl i včera Maxov odsud z fora. Ale ten aspon zavolal po pul hodině že žena rozhodla jinak :D
o 13.06.2012, 10:21 | maxov
mnojo no,ženský neporučíš:DDDDD
o 13.06.2012, 10:27 | M.a.R.i
Lidi jsou fakt divný. Volal mi týpek, když jsem prodával MR2, že okamžitě vyráží a jede pro auto (vzdálenost 40km), čekal jsem hodinu,dvě,tři. Po 5hodinách mu volám a nebyl schopnej ani zvednout telefon. Opravdu nechápu co je za problém alespoň napsat, že si to rozmyslel :)

Sorry za OT
o 13.06.2012, 10:53 | P3RF3KT
Pro klid duše jsem nechal ještě auto prověřit přez cebii. Odkaz k nahlédnutí zde: [ Link ] jinak papíry dodám k autu.
o 13.06.2012, 10:53 | maxov
Mari to já zažil už typa,kerej mě volal,že jede at mu to podržím....za cca 2hodiny volal,že stojí na D1 ,že nějaka bouračka...tak si řikam,tam je furt něco,počkám dál

cely den sem mu pak zkošel volat a nic,druhy den ráno sms,že je v nemocnici,že boural


pointa



ten den odpoledne přijel,že mu bylo blbý mě říct o slevu,tak čekal,jestli mu rodiče nepůjčí peníze:)
o 13.06.2012, 10:56 | P3RF3KT
Aktuální stav km je 205 754 a podotýkám že auto od konce léta 2011 nejezdí. Ještě jsem dohledal potom jeden záznam a ten byl 10.2011 a to 204 808km. Takže si myslim že i ty kilometry odpovídají.
o 13.06.2012, 11:00 | P3RF3KT
některý lidi sou fakt kokoti :-D
o 13.06.2012, 14:13 | Transportérák
JJ s kupcema to tak je. Jinak jestli můžu, tady máte origo výbavu z jakou to sjelo z linky...Ať se to rychle prodá. Cena je O.K. A kilometry pravděpodobně sedí.



Data vozidla
Data vozidla

Značka: V Identifik. čís. vozidla: WVWZZZ3BZ2E411366 Kód země: FRA
Modelový rok: 2002 Popis: Passat Wag. Trendline 96 TDI5at Region: 995
Prodejní typ: 3B6265 Datum výroby: 2002-04-09 Číslo obchodníka: 02240
Kód mot.: AVF Datum prodeje: 2002-07-25 Leasing:
Kód přev.: EYF Číslo typového schválení:
Barevná výbava Typ Kód barvy Číslo laku (lak. kód záv.) Popis
vnějšek (karoserie/střecha) 2A/2A urban gray metallic/urban gray metallic
vnitřek ZA black, hole pattern/black/black
PR-čísla průb.čís. Čís. Původ Rodina Popis
1 0DE L AED installation differentiation for build status of vehicle class B5 (VW Passat)
2 0FA L FAD Průběh dokončení-standardní
3 0G7 L GES Tiptronic
4 0GE L AGM Exhalační předpis EU3
5 0JH L GKV Váhová třída "8" pro přední nápravu
6 0K0 L ASY Bez alternativního pohonu
7 0KA L KAE Bez nálepek a emblému
8 0L2 L GAB Elektrické ovládání plynu E-Gas
9 0LJ L SIZ special plates/stickers/ safety certificates for France
10 0SG L SAU Nálepka/štítek ve francouzštině
11 0TD P ZFM Vkládané koberečky vpředu a vzadu
12 0VA L BTA Bez provozního návodu
13 0Y1 L KLZ Standardní klimatické oblasti
14 0YC L GKH Váhová třída "3" pro zadní nápravu
15 1AT L BRS Elektronický program stability - ESP
16 1BE L DAE Odpružení/tlumení - sport
17 1C1 L FRO Odolnost proti mrazu do -25 stupňů C
18 1D0 L AHV Bez závěsného zařízení
19 1DG L SZU nameplate set "TDI" (pump-jet injection system)
20 1E0 L AKB Bez nádoby na aktivní uhlí
21 1EX L TYP Se spec. typ. štítkem pro Evropské spol.
22 1G2 L RER Ocelový rezervní disk s jízdním obutím
23 1KD L BAH Kotoučové brzdy zadní
24 1N1 L LEN Řízení s posilovačem
25 1NA P RAA without wheel covers
26 1PC P ABR Šrouby se zabezpečením proti krádeži (neuzamykatelné)
27 1Q1 L TGL Dynamický tlumič na volantu 26,5Hz
28 1SA L TWU Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky
29 1T2 L VBK Výstražný trojúhelník
30 1V0 L ZRE Bez pneumatik s celní úlevou
31 1VG L TWL Zástavbové díly pro 4-válcový motor
32 1WD L GFW Příruba hřídele převodovky pro "Tripode"
33 1X0 L ATA Přední náhon
34 1YA L GFH Bez příruby převodovky pro zadní nápravu
35 1Z0 L KRM Sériová prvotní náplň paliva
36 1ZC L BAV Kotoučové brzdy vpředu - Geomet D
37 2B1 L GRD Přídavné tlumení vnějšího hluku
38 2G0 L EBB Bez vložky pro tankování
39 2JB L STF Se standardními nárazníky
40 2WA L ZBR Bez dodatečné sady kol s obutím
41 2ZB P LRA Kožený multifunkční volant
42 3B4 L ZKV Upevnění dět. sedačky pro sedačku ISOFIX
43 3C7 P SHM Tříbodový bezpeč. pas vzadu uprostřed
44 3CA L TRW Bez dělící stěny
45 3FA L DEI Bez střešního okna (plná střecha)
46 3GK L LBH Bez přídavného spodního dílu pro náklad.podlahu
47 3J7 L KOV Výškově a sklonově seříditelné opěrky hlavy pro obě přední sedačky
48 3L3 L SIE Mechanické výškové seřizování obou předních sedaček
49 3LJ P TSV foamed film door and side panel trim inserts in leatherette
50 3MQ L BOB Potah podlahy - Ibolours
51 3NW L HIS Zadní sedadlo a opěradlo dělené, sklopnéa s loketní opěrkou
52 3Q6 P KOH Hlavové opěrky vzadu - 3 kusy
53 3QT L RSV 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, při nehodě napínaný, výškově seříditelný
54 3S2 L DAR Střešní nosič - černý
55 3X0 L DLS Bez vaku na lyže ve vnitřním prostoru
56 3Y0 L SSR Bez stahovací ochranné sluneční clony
57 4A3 P SIH Vyhřívání předních sedaček s oddělenou regulací
58 4B1 L SSL S bočními ochrannými lištami
59 4GH L WSS Vrstvené čelní sklo tónované s barevným pruhem
60 4K3 L TKV Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem
61 4KC L SSH Boční a zadní okna s ochranou proti oteplení
62 4L2 L IRS Vnitřní zpětné zrcátko
63 4LF P BED Ovladač pro rádio a tempomat
64 4M6 E BEH Držák nápojů
65 4P1 L PBH Modul podlahy zadní - provedení 2
66 4Q0 L SES Bez těžko vznětlivých hmot
67 4R3 L FEH Elektrické ovládání oken
68 4SD L MSL Make-up zrcátko vlevo s osvětlením
69 4TD L MSR Make-up zrcátko vpravo s osvětlením
70 4U5 L GNF Kapsy v opěradlech sedadel
71 4UE L AIB Airbag pro řidiče a spolujezdce
72 4W0 L KBO Bez odkládací poličky na kazety/CD
73 4X1 L SAB Boční airbag vpředu
74 4Z2 L HAK S uzamykatelným víkem odkládací schránky
75 4ZB L ZIE Ozdobné lišty lesklé
76 5C0 L KSA Bez zvláštně vyztužené karoserie
77 5D1 L TRF S frekvencí 433,92MHz
78 5K1 L LAC S konzervací laku (vosk)
79 5MD L EIH Dekorační obložení - hliníkový dekor
80 5RQ L ASR Zpětné zrcátko vpravo, konvexní
81 5SL L ASL Zpětné zrcátko vlevo, asferické
82 6A0 L FEU Bez hasicího přístroje
83 6E3 L MAS Loketní opěra vpředu
84 6EP L ZKS Přídavné boční kryty karoserie proti odlétajícímu kamení
85 6PC L HBV Madlo ruční brzdy z kůže
86 6Q2 L SAG Hlavice řadící páky z kůže
87 6R0 L SHV Zakrytí řadící páky pro automat. řazení
88 6SL L KBB Potah podlahy zavazadlového prostoru Velur
89 6U0 L ZTD Bez vnějšího přídavného těsnění
90 6W1 L KZV Držák poznávací značky vpředu (velký)
91 6XN L ASE Vnější zrcátka el. stavitelná, odděleně vyhřívaná
92 6Y0 L GWA Bez varovného zaříz.překročení rychlosti
93 7A8 E CDW CD-měnič vpředu
94 7AB P EDW S imobilizérem a alarmem
95 7B3 P STD 12-ti V zásuvka(y)
96 7E0 L WSA Bez tepelného akumulátoru / přídavného topení
97 7K0 L RDK Bez kontroly tlaku v pneumatikách
98 7N0 L ALS Bez držáku na brýle
99 7P4 L LOR Bederní opěra v předních sedadlech manuálně stavitelná
100 7Q0 L NAV Bez navigačního přístroje
101 7QA L CDR Bez CD ROM jednotky
102 7X0 L EPH Bez pomocného parkovacího zařízení
103 8AR P RAO Rádio "GAMMA" s odnímatelným panelem
104 8BG L HSW Dvojité hlavní světlomety, pravostranný provoz, s integrovaným hlavním světlom.
105 8E2 L ENT Odrušení pro příjem UKW a MW vysílání
106 8F2 L SLE S postranními směrovými světly
107 8GL P GEN Alternátor 120A
108 8K0 L FLS Bez speciál. spínání jízdního osvětlení
109 8KA L KUE Bez kontroly katalyzátoru
110 8L3 L ANT Střešní anténa
111 8N4 L SWS Intervalový spínač stěračů, seříditelný potenciometrem (4 stupně)
112 8NA L STK Bez kontroly funkce světel
113 8Q1 L LWR S dálkovou regulací polohy světlometu
114 8R1 L HBL S vysoko umístěným brzdovým světlem
115 8RM P LSE 8 reproduktorů (pasivní)
116 8S4 L LEL Dvě čtecí světla vpředu a dvě vzadu
117 8SA L SBR Zadní skupin.svítilny-normální provedení
118 8T1 P GRA Se zařízením pro udrž.konstant.rychlosti- tempomat
119 8TC L NEL S koncovým mlhovým světlem, pravostrannýprovoz
120 8WD L NES Mlhové světlomety (integrované)
121 8X0 L SWR Bez omývacího zařízení světlometu
122 8Z5 L MKU Chlazení motoru-provedení 1
123 9A0 L TAA Bez taxialarmu
124 9AK P HKA Klimatronic bez freonu
125 9D0 L VEF Bez přípravy pro vestavbu vysílačky
126 9F0 L VRT Bez přípravy pro výstražné zvukové zařízení a bez vysílací antény
127 9FB L AKA S kontrolním ukazatelem automatické převodovky AG
128 9HA L FFA Bez přídavného ukazatele poruch funkcí
129 9J0 L STA Bez silného zvukového zařízení a regul. intervalu tónu
130 9JB L RAU Kuřácké provedení, popelník vpředu a vzadu
131 9M0 L ZUH Bez přídavného/nezávislého topení
132 9P0 L SGK Bez kontroly zapnutí bezpečnostních pasů
133 9Q2 P MFA Multifunkční ukazatel
134 9T1 P BWD S vyhřívanými tryskami ostřikovače skla
135 9W0 L VTV Bez přípravy/vestavby autotelefonu
136 9Y1 P ATE S ukazatelem vnější teploty
137 A8S I AUS Standardní výbava
138 B08 L TPL Země typových zkoušek-FRANCIE
139 B0K L BLB Sada dílů, provedení vozů-FRANCIE různé díly
140 C05 E COC COC-dokument 05
141 C4A P RAD cast alloy wheels 7J x 15 offset 37 (3B0 601 025 K)
142 D3E L MOT 4-vál. turbodiesel 1,9l/96kW TDI PD EU3 Agregát: T9J
143 E0A L AAU Žádné akční provedení
144 F0A L FZS Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení
145 FB3 E LAK surface, interior trim, soft-touch paint
146 G0F I GSP 5-ti stupňová automatická převodovka
147 H6T P REI Pneumatiky 205/60 R15 V
148 J0R L BAT Baterie 380A (80Ah)
149 K8D I KAR Kombi=variant
150 L0L L LEA Levostranné řízení
151 N7J P SIB part leather seat coverings, seat insertwith hole pattern
152 PH2 G air con "Climatronic", free of cfc
153 PJ1 G "Wellington" 4 alloy wheels 7J X 15 tires 205/60 R 15, wheel locks
154 PM2 G multi-function leather steering wheel (4-spoke), cruise control (CCS) for radio "gamma" and "delta"
155 PST G third headrest and 3-point seat belt for center rear seat
156 Q4H L VOS Sport-komfortní sedadla vpředu
157 QA0 L KIS Bez dětské sedačky
158 QG1 L WIV Prodloužený servisní interval
159 QJ0 L CHR Bez chromového paketu
160 QV0 L TVE Bez příjmu TV/digitální radiopříjem
161 RCH G radio "gamma" removable operating panel
162 T9J I GMO 4-vál. vznětový motor 1,9l agr.038.K
163 U0C L INS Přístrojová výbava s km/h,otáčkoměr digitální hodiny a denní počítadlo km
164 V0A L REL Pneumatiky bez určení značky
165 VC0 L GRT Bez zařízení pro otevírání vrat
166 VX0 L SPA without hands-free system
167 WE1 G technical equipment package including anti-theft alarm system
168 WLL G leather on sports seats fine napa with hole pattern
169 X3A G Prodejní program FRANCIE
o 13.06.2012, 14:16 | P3RF3KT
hmmm tak to smekám.. Díky :)
o 13.06.2012, 14:46 | m | Upraveno: 2012-06-13 14:48:02
perfekt: vždycky mě zaráží, jak "bazarníci" čuměj jako puk na něco co si každej s trochou šikovnosti a fištrónství nainstaluje doma sám a sám si tyhle specifikace vyjíždí. Každej kdo dělá s jetejma autama by k tomuhle měl mít proboha přeci přístup ať už legálně či ne aby věděl co mu přišlo pod ruku ne?

EDIT: minimálně u ošemetnejch značek to jde všude - koncern, mercedes, a bmw to donce umí přes web zadarmo a legálně :(
o 13.06.2012, 15:11 | P3RF3KT
m: sory ale neumim. Možná proto že nejsem klasickej bazarista v nějakym bazaru na poli, nýbrž bazarista v autosalonu kterej prodává tři druhy značek. Tudiž se tu nespolupracuje s žádnejma překupníkama, nekupujou se sem šunky z ulice ale jenom vozidla protiúčtová ( výměnou za nové) která si prověřujeme trochu jinak :)
o 13.06.2012, 21:06 | P3RF3KT
PRODÁNO
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3258 sekund.