
Navštíveno 2717x

Nevíte o nějakym dědovi, co by prodal svoje Uno ? podmínka soc výbava, 3 dveř, ideálně pastelová barva, bez koroze (nebo min.) s platnýma papírama? pouze první model, tj. rok 85-89 .. ideálně něco takovýho (samo bez těch kol a podvozku :D :D


05.09.2012, 08:14 |
Bucci evokuješ ve mě vzpomínky... rv 88 jsem před 10ti lety měl taky :-)
bez koroze to půjde asi těžko, leda by ho už někdo měl vymazlenýho...

05.09.2012, 08:47 |
jp1 na to mám někde v garáži ještě nějaký díly :-)

05.09.2012, 10:04 |
šimák taky mám plno dílu na turbínu.. ale nikdo o to nema zajem, takže to poletí do šmelcu.. rad vzpomínam na tohle auto..
Moje první auto... To byly casy :-))) i kdyz jen 1,5ie ale super auto

05.09.2012, 11:36 |
Bucci vesměs jako L-J, já měl tenkrát obuto na 205/50/13, byla to přestavba 1.5iE (přechozí majitel tam látal turbo), já to vracel do původního, protože to kravilo...
bobmasitr: to je bohužel šrot, nechal jsem si poslat detailní fotky od majitele a je to všechno zatřený, aby nebylo vidět jakej je to prach...
všichni víte že jsem měl un asi 8, z toho 7 bylo Uno Turbo a některý ne zrovna seriový. Moje první uno byl ale litr a toho sem si chtěl postavit na takový to občasný poježdění, abych zamáčkl slzu nostalgie :D
Pro Nisma: nemá to takovou reakci na plyn jako Honda v 1,5 :D
Měl jsem kdysi 1.0 FIRE původně z tuzexu, ale rez ho sežrala na kaši. Najít kus bez koroze je utopie.
Taky sem jeden čas měl 1,5ie a jezdilo výborně! Úžasně živý auto a dalo se do něj nacpat uplně cokoli. Měl sem v něm asi čtrnáct reproduktorů typu ARN 226 a ARV 104 :o)))))
ARN226 a ARV104 měli ty bohatší, já jsem tam měl ARN567 a ARV161 :D :D
tohle byl můj tuning v roce 2004 :D
