
Navštíveno 3850x


05.09.2012, 10:05 |
M.a.R.i | Upraveno: 2012-09-05 10:13:06
Plánoval jsem si auto nechat ještě alespoň 2 roky a pak koupit LS430 nebo LS600 dle finanční situace. Ale naskytla se mi super nabídka na LS430, tak zkusím svý auto prodat.
Inzerát je platnej do doby prodání LS430.
Jinak auto rv98, na tachu 215tkm, skutečně najeto něco málo přes 300tkm. Auto má jasnou historii, celou svojí éru jezdilo do autorizovaných servisů. Mám k němu spoustu informací a řekl bych, že je ve velice hezkém stavu.
Nedávno legálně předěláno na LPG, udělány rozvody, olej, komplet brzdy. Nový klimakompesor, spodní levý rameno na přední nápravě (byl jeden silentblok KO.
Víc toho psát nebudu, tohle auto se jentak neprodá a kdo bude mít opravdu zájem, tak zavolá nebo napíše :).
Rychlá cena 130k na origo kolech, v případě sehnání kupce dám 5k provizi o který se kupec nedozví.
Vady: teče pravej zadní tlumič (mužu sehnat komplet zadní nápravu s najetejma 40tkm za 7k). Na autě to není jinak znát. Opotřebovaná kůže na loketce a řidičovo sedačce (možná stihnu do prodeje zrepasovat), jsou lehce máčklý spolujezdcovo dveře, ale není to téměř znát (možná bude do prodeje pořešeno) a rezne hrana střechy u čelního okna (vina debilů co měnili sklo, taky možná bude do prodeje pořešeno)
Ještě k výbavě, auto má maximální výbavu co se dala v evropě objednat (xenony, komplet v elektrice, digitální duální klima, samostmívací všechny zrcátka, navigace,changer na 6CD vyhřívaný všechny sedačky, leštěná kola, vzduchový podvozek atd atd.
Na speciální přání šlo ještě doobjednat střešní okno a autotelefon, jinak nic víc...
foto zde:
[ Link ] tel: 737a510b283c
email: lukasmarinov(zavináč)seznam(tečka)cz

nafot jeste intros, urcite bude potencionalni kupce zajimat
jj, nemůžu najít foto. Dodám

05.09.2012, 13:48 |
GCHonda | Upraveno: 2012-09-05 13:55:46
Tohle přesně udělal kamarád...měl LS 400, koupil skoro novou 430, konkrétně tuhle:
[ Link ] Chce se vrátit zpět k LS 400...prý už to není ono, tak že to ještě promysli, aby si pak nelitoval jako on...ale co člověk, to jiný názor...prosím tě, na kolik vyšlo LPG na LS 400 a jaký systém by si doporučil...taky uvažuju o přestavbě...díky
To jako ta 430 najezdila jen 7tisíc ročně? To se nějak nechce věřit..
Vencaf: Na to jsem čekal, umíš číst? Si to ověř podle VINKA v Lexusu...mužu Ti ho případně poslat...určitě bude min. o 200 stočenej...pak taky nechápu, jak to souvisí stím, co píšu MARIMU...

05.09.2012, 14:16 |
tygrm :) velice úsměvné, s jasnou historií a kilometry mají dva údaje.
GCHonda: číst umím, nerozčiluj se, ať ti nepraskne cévka.
Vencaf: Tak to jsem rád...příště k tématu...kilometry řeš s prodávajícím případně se zastoupením Lexus...díky.
GCHonda: Prý LS430 je tvrdší a má trošku sportovňejc lazenej podvozek, jestli se to dá takhle u tohohle auta říct :). Ale to by mi nevadilo, spíš naopak, jsem mladej floutek ještě :D. Ale stejně se ta LS430 prodá rychle a já zlevňovat nebudu, takže to jenom zkouším, kdybych měl štěstí a zrovna někdo LS400 sháněl.
A k tomu LPG, mě vyšlo na 33k v Soběhrdech, mám kombinaci vstříku Magic, Nádrž tuším Lovato a zbytek nevím. Šel bych po Magicu nebo prý Stag je taky dobrej.
Jinak k plynu. Benzínu to baštilo 8-13l dle trasy, ale samozřejmě dokázalo jet i za víc. Plynu teď mám spotřebu 13-15l, podle toho jestli tam mám 16" nebo 20" kola. Ale navíc si to schramstne v létě cca 1l benzínu a v zimě 2-3l. V -20 i 4l benzínu.
Takže jsem spokojenej tak napůl :). Ale těší mě, že zbytečně nervu do chřtánu peníze státu.
Mari: Ty jsi mel tu velkou navi, nebo jsi ji dodelaval? :-O Parada, ja porad myslel ze mas "bez" :o)
Preju, at vymena vyjde ;o)
nedodělával :). Byla tam původně.
No, stejně to nevyjde to LS430 bude hodně rychle pryč, je za čupr cenu :).
Nejhorší je, že jsem zjisitl, že tu LS430 potřebuju a nemůžu bez ní žít a LS400 se mi už nelíbí :D
Tak to je pěkný!
Čupr nečupr cena, pořád je to Lexus, takže to tak rychle pryč nebude, ale to bohužel platí i pro to Tvoje :( Lidi v v ČR bohužel Lexusy nemusí :( ale zase je to výhoda pro nás, ceny jsou nízko :D
Uvidíš, je fakt, že moje GSo bylo pryč během týdne/dvou :o)
moc šancí tomu nedávám, kdybych ho dal za 80, tak věřím, že je hned pryč, ale takovej blázen nejsem. Sice LS430 potřebuju, ale ne zas tolik :).
Když vydržím dva roky, tak bude třeba LS430 facelift a nebo LS460 :). Koukal jsem, že LS460 jsou už za 20k EUR.
M.a.R.I: sorry za OT, kde sjit o servisoval? Myslím mechanický věci - tlumiče, nápravy? Jak to vychází cenově na starší Lexusy - věděl bys doporučit slušný neznačkový servis na GS300/430/460? Cenově bdou asi dražší vzhledem k stáří, než tvůj kus??
ja snad ani nikdy nevidel ls bez tyhle navi :-)
Zdeny60: Tak předchozí majitelé jezdili to Tsusho Praha a já to servisoval v Toyota Hovorka. Ale moc ti neporadím, protože jsem tam měl známého, který to tam dělal neoficiálně. Takže ceny i přístup luxusní. Ale docela jsem slyšel chválu na Tsusho
N.P: V Americe jsou kupodivu hodně často holoty bez navigace a vzduchovýho podvozku ale v Evropě je to tak 50:50
no já nevim no, já snad bez vzducháče a navi LS ještě ani nepotkal ..... a mít takový tak se s tim stydim vyjet do ulic :D
NP: No právě když jsem sháněl sám LS, tak jich byla spousta bez navi :(

06.09.2012, 18:01 |
macek Nismo tak treba na tipcars jedna bez navi zrovna je

06.09.2012, 18:11 |
macek Nismo tak treba na tipcars jedna bez navi zrovna je
Uz se tu na to nekdo ptal- jak je mozny u auta s jasnou historii, ze nesedi udaj km s realitou?
Luke_288: možné je to např. tak, že některý předchozí majitel stočil tachometr...reálné km nejspíš prokázal autorizovaný servis po zadání VIN a následně zjištěné servisní historie vozidla...
NP: mám ten samý vůz bez NAVI...prosím Tě, brzdové kotouče na tenhle model? Uměl by si nějaké slušné za dobrý peníz? Bremba cca. 1600 kč, ale M.a.R..i psal, že se mu zkroutili, tak nevím...Našel jsem i Niparts za cca. 1700 kus, ale nejsou dostupné...
M.a.R.i: omlouvám se za OT...jinak sehnal si už nějaké kotouče? Ty tvoje Bremba dostaly "trochu" sodu nebo se zkroutili při relativně normálním brždění? Díky za info, taky mě to čeká...
:D hodne stesti, bud bremba a nebo jakoparts, nic jinyho nesezenes, na to dam hlavu na spalek. Bremba dostali max 30pr. Brzdeni. Nipparts jsou pry za posledni 4 roky smejdy. Takze jedine origo za 9,5k a nebo EBC z anglie za 7k. Ale resim s Matejckem dovoz EBC za lepsi cenu.
Luke_288: jak jsem psal, auto jezdilo celou dobu do autorizaku, takze jsem zjistil servisni historii, navic koupeno v CR, takze mozna jsem debil, ale beru to jako jasnou historii. Mam i info o vsech predchozich majitelech