
Navštíveno 16190x


03.01.2013, 02:17 |
matik Typové označení vozidla _ BMW e46 330CI Mpaket
Karoserie _ Coupe
Obsah _ 2 993
Rok výroby _ 2001/9
Výkon _ 217kw (295ps)
Palivo _ Benzín
Barva _ Černá
Kilometry _ 192 ooo
Stva vozidla _ Výborný
VIN _ WBA3N51040JT66783
Dodatek _ Úprava motoru od AC Schnizter (kompresor, airbox, výfuk ACS, Svody supersprint), Shortshift.
Výbava
Xenony, Automatická klimatizace, BC,Autorádio s CD, centrál, 4x el. okna, 6xairbag, Deštoví senzor, Samozatmavovací zpětné zrcátko,DSC, Sporotvní sedačky (alacantra látka), skivak, sklopné zadní sedačky, El. polohovatelné přední sedačky (u řidiče i s pamětí), 5ti kvalt, Manuál, Servisní kniha (Poctivě vyplňována do 150tis.km.), Origo Mpkaet (vše tak jak má být)
Opravy
Nové brzdy ATE powerdisk vč. desek, Nové tlumiče Sachs (Mpkaet) Nové zimní gumy, Nové všechny svíčky, Nové Lambdy (4), Nové filtry, Separator oleje vč. hadic, těsnění, vodní pumpa, řemeny vč. těch od kompresoru, Repas vanosu.
Více Foto
[ Link ] Plzeň
775115675
Cena _ 249 ooo

03.01.2013, 02:17 |
matik | Upraveno: 2013-01-03 02:18:42

03.01.2013, 02:19 |
matik

03.01.2013, 02:19 |
matik

03.01.2013, 02:19 |
matik

03.01.2013, 02:20 |
matik

03.01.2013, 02:20 |
matik

03.01.2013, 02:20 |
matik

03.01.2013, 02:21 |
matik
jeste bych dodal, ze tohle auto je legenda nejen na E46 klubu :))) to zamavalo z radou zivotnich osudu nekolika teenagru :)))

03.01.2013, 11:50 |
Augi darkbug: Jak tomu mám rozumet?
v jaké stavu je motor? měřil si tomu komprese? auto žere olej - kolik?
aleee tak, protocilo se pres nekolik rukou, pak udajne bylo koupeny z penez od matky jisty pritelkyne... jistyho clena e46 klubu, pak byla mensi valka komu to auto vlastne patri :) nasledne to zustalo u nejakyho mechanika, kterej udajne zacal chodit s tou jistou pritelkyni :) proste BRAVICKO totalni hadr :D bohuzel tenhle schnitzer byl hlavni hrdina toho pribehu :D rekneme, ze za posledni rok s tim jezdilo X LIDI :D

03.01.2013, 12:50 |
dddd krásný, krásný, škoda toho příběhu

03.01.2013, 12:54 |
matik | Upraveno: 2013-01-03 12:58:04
darkbug
Mlejt hubou umíš moc hezky :)... Ale zasloužilo by se říct že poslední majitel který s tím jezdil byl mechanik (který na žádost toho co údajně vzal přítelkyni prachy) dal do auta cca 70tis. a je na tom komplet vše uděláno :).. I bez kompresoru to auto jede daleko líp než většina 330i :) .. Měl jsem dvě a ani jedna nejela ani náhodou tak jako tohle :)
Já se ptám proč proboha se vždy najde nějakej takovejhle závistivej ubožák a kecá o autě které v životě neviděl ale hned o něm ví všechno :)
matik asi proto, že o autě zjevně něco ví ( z historie ) a kdybych byl já potencionální kupec, tohle info bych docela uvítal ;)
Spíš to ledasco vypovídá o Tobě.. O tom v jakém stavu byli Tvoje auta se bavit nemusíme, to ví každý kdo navštěvuje BMW fora..

03.01.2013, 13:10 |
matik To chápu ale domnívám se že darkbug nebyl ani majitelem a jediné co o autě ví je ten příběh :)
tomi666
V jakém byli ? Ty jsi je viděl ?
matik: proc bych ti to mel jako zavidet? Tohle bych fakt pral akorad nejvetsimu nepriteli :) a celou tu story jsem videl live na E46 klubu jako pulka mistnich clenu :) tak nevim co tady zkousis ty :)
Taky nějak nepobírám, co je na tomhle k závidění? Jo sory, ono je to vlastně BMW.

03.01.2013, 13:26 |
matik Já tu story taky četl, ale tvůj post vyzněl jako v tom smyslu každej mladej blboun to pojezdil a poslal dál.. A to se mi dotklo.. Jelikož stav auta je opravdu výborný a ty peníze v tom nainvestované jsou :)
Moc pěkný auto! Sakra, až nebudu muset vozit v autě velkej kočár, chtěl bych přesně něco takovýho. Celkem škoda, že taková kára postrádá takovej základ jako multifunkční volant :o( Celkem by mě zajímalo jak to jede??
Taky by mě zajímalo jak to jede, za kolik to umí 100 a 200, jaký jsou reakce motoru, průběh výkonu a spotřeba v běžných režimech město/dálnice/okresky ve srovnání s obyč třínulkou.

03.01.2013, 18:14 |
matik 323marty
Multifunkce není problém dodělat :) vč. tempomatu..
Kdo by chtěl tak mohu odělat za cca. tisícovku :)
vznesu dotaz jeste jednou, jak je na tom motor? vykon někdo měřil? kolik vozidlo mělo majitelu? bourane?

03.01.2013, 18:56 |
matik Motor je ve skvělé konici, výkon někdo nejspíš měřil ale graf z brzdy se ke mě nedostal, teď u sebe nemám TP ale vím že už byl druhý (takže buď ztráta nebo 6tý majitel)
Bourané by vozidlo být nemělo.. Avšak předek se údajně lakoval kvůli kamínkům :)
může mi někdo vysvětlit, co je na tom 12let starém autě za 250kolíků?
Ale asi jako walish, sorry ono je to BMW plečka.

03.01.2013, 21:26 |
dddd asi ta uprava od schnitzera, takovejch v republice moc nebude

03.01.2013, 21:31 |
Alííí Na fotkach moc krasny auto. Skoda ze neumim jezdit se zadnim nahonem a ze za 250 bych si asi 12 let stary auto nekoupil.

03.01.2013, 22:16 |
Pajk Řadička je na přes držku. Kde jsou objahovači BMW kua. :D Posledně, když jsem zlehka hanil cenu M3, tak jsem byl málem ukamenovanej. :D
Megane killer? :-))
řadička je bohužel design ACS
už je tady:) (i když ted bawo nemám)
Pěkný kousek a pokud je v topu tak tu cenu mít bude. Hold není to VW aby se to prodávalo za 50tisíc po 10letech :)
Kamarád chce za 10let staré Mko více než půl míče a nevidím na tom nic špatného když je o auto řádně staráno a je v kondici. Mike mi jistě rozumí :)

03.01.2013, 23:12 |
matik Pajk _ Origo Short shift ACS
Cendler
Ano je to BMW plečka... Jen na mobile.de je v této úpravě jediný kombík za cenu 375tis. :).. Jiný auto jsem s touto úpravou na prodej nenašel :).. Nebudu však říkat že za cenu 375tis. je to prodávat utopie..
Kouknite kolik stojí obyč 330ci :)
mikeVR6
Ano podvozkově atd. je M3 o něčem jiném ale na 400m ztratí ACS oproti m3 pouze 1,5m alespoň zkušenost bývalého majitele z letošního BIGu :)
Uprava sice fajn, ale s touto upravou je to takovej exot, že pokud na tom něco zakuká tak pochybuju, že to pujde sehnat nebo max nové od ACS pokud ještě vyrábí a za těžký eura.

04.01.2013, 11:40 |
OMEGA Kdo chce vopici, musí mít na banány tak to vždycky bylo a vždycky bude.

04.01.2013, 18:22 |
Kesam Přesně jako OMEGA pak to koupí nějakej vocas a něco se tam zesere za 50 klacku a muže to poslat bud dál nebo do šrotu :-)
Ono se na BMW může něco pokazit?? To slyším prvně

04.01.2013, 22:26 |
muSlim | Upraveno: 2013-01-04 22:26:39
OT: ja by som bazar prerobil a to tak, že by sem típek vložil inzerát, fotky, kontakt, cenovú predstavu a všetko by si riešil prípadný záujemca potom cez email/mobil/IM s típkom. Inzerát by bol zamknutý po vložení poslednej fotky/príspevku. Toto je už fakt na hlavu čo robíte...

04.01.2013, 23:04 |
matik | Upraveno: 2013-01-04 23:10:04
Vasekkch
Popravdě sám nevím ale pole mého na 99% je motor totožný s obyč 3.0i od BMW jen u tohoto kusu je přidán kompresor :).. Takže žádné pálky na tebe při opravách nečekaj :)
Kesame
Zeptám se tě na jednoduchou otázku :) ... Je ekonomičtější narvat 50tis. do 12let starého a vcelku raritního BMW kde se počítá že cena bude klesat minimálně nebo stejných 50tis. narvat do 20let staré fiesty kde už při tý 50tis. investici měla fiesta hodnotu 2.2 za kg ? (teď přesně nevím kolik mají v kovošrotu výkup) :) ... Vůbec to neber zle jen mi mrzí že zrovna ty mi tady povídáš něco o šrotu..
Walish
Ano může, a nikde to nepopírám tak buď tak hodnej a přestaň ze mě dělat něco co nejsem :)
BMW je značka každá jako jiná ale mě z těch co jsem vyzkoušel vyhovuje nejvíce ale také dokážu přiznat její slabé stránky :)
Jediné co nechápu je to že mi kazíte inzerát aniž bych cokoliv špatného řekl, ale jen díky tomu že prodávám BMW :(.. Je mi 19 let a slušnost mám o dost větší než většina tady z vás remcálků :) ... Pak jak je mládež nevychovaná :)
matik: sory, to nebylo na tebe. A ten tvůj dodatek někteří velice špatně ponesou :)))
muSlim: Není od toho annonce, bazos apod.? Tohle je DF, tak se tu kecá a komentuje jako všude jinde. Zrovna v tomhle inzerátu tu není nic tak hrozného...
matik: aspoň máš "poď mi hop" :)
No a nektery e30 stali vic nez tohle :-)
Auto jsem viděl u posledního majitele a je vážně v luxusním stavu, cena je adekvátní..
asi začnu pilně sledovat posty KKKuby.... to musí bejt autoexpert kterýmu se asi ani legenda jako já rovnat nemůže a měl bych mu předat žezlo :)
-------------------
1/4 míče za e46 ? dyť to je zcela obyčejná 330i která má navíc nějakej bolt-on kompresor a bůhví zdali to má nějak uzpůsobenou jednotku když to má jen 0,3b....
e46 sou těžce předražený zboží na to co to auto neni, stále jak sice řikám sou to jedny z posledních rádoby kvalitních BMW neb vejš už bylo hůř ale dávat za to 1/4 míče za to že to má na sobě přimontovaný kurvítko upravující rozsah spotřeby z 10-20 na 10-30 aneb kombinovaná bejvá uprostřed tak nevim co je na tom za výhru... ? motor bude samozřejmě zcela stejnej....
BTW :
Dane to tě tyhle chůjoviny ještě nepustily aneb jak si dopad s tramvají v podobě leonu ? tohle bude to samý a majitele to bude měnit buď kvůli problémum nebo spotřebě....
------------------
další bod.... aneb je tohle AC Schnitzer ?
-kola ano
-originál bmw
-zrcátka originál místo kapek s emblémem AC, U AC to rezne možná to někoho nasralo
-křídlo třeba nebylo povinný ale chybí, ano taky reznul kufr s AC křídlem
-křidýlko nad kufrem chybí
-řadička AC aneb stejně jako kola se koupí všude
-typickej AC pruh na boku je kde ?
-neměly by 330i mít stříbrný paraboly vpředu ?
takže ve finále je to 330ci se sociálnim volantem,světlama stříknutejma na černo a dodělanym AC kompresorem koupenym kdesi na ebay.de ??
na tohle by se chtělo jet podívat s měřákem laku zjistit že to je celý přelakovaný, přeskládaný části jako volant apod aby to zakrylo stáří aneb každej z majitelů udělal něco a poslal to dál..... pak se zeptat co na tom vlastně má cenu o 150 větší než je cena reálná a dnes běžná když stejný auto bez kompresoru teď kdosi koupil za nějakou takovou cenu... takže kopresor sada co tehdá mohla stát max 100klacků dneska zvedá cenu o 150 nebo jak je to ? nebo prostě tim že je to BMW tak to má stát hodně i když to neni nic extra ?
---------
sem jedinej komu příjde divný že
lehce fouklej 3litr by se měl nějakym zázračnym způsobem prej držet M3 ?
230hp origo motor + přidělanej kompresor s 0,3b maximální hodnotou kde ani kdyby to bylo turbo beroucí od 2 do 7tisíc tak bych neveřil ani trochu že si to pohraje s M3 atmosférou kde je 3.2 340hp origo naladěnejch koní na vysoký otáčky kdeždo vypatlanej kompresor v tomhle autě tlačí 0,3 maximum který dosáhne ani se neodhodlám tvrdit při jakejch otáčkách ale z nízkejch to rozhodně bude problém pro kompresor a chytne se možná někde v půlce spektratakže mezi 3-4tis by moh mít maximum třeba a prostě neni to turbo takže to nemůže udělat zázrak s autem jen mu to lehce vypomůže od negativní práce motoru a to bez jakýhokoliv chlazení stlačenýho vzduchu ....
M3 má samosvor tohle má leda černý folie což na rozjezd asi nepomůže.... takže už na startu tomuhle M3 musí naložit pár aut náskok a rozhodně jí tohle nemůže dohánět pak takže zase někde vzniknul nějakej hoax neb možná někdy někde to auto jelo (když nebylo rozbitý nebo v přepisu) a nějakej trubec se nedokázal s M3 rozjet a nechal si ujet tuhle plečku z čehož je následně hned všeobecně známý že tohle jede jako M3 vlastně což je všeobecně známý že corvette se dle internetu nedokáže držet octavie 4x4 aneb stejnej případ co popisuju teď....
------------
BTW zprvu sem se tomuhle postu vyhnul ač sem ho viděl možná i první a nechtěl sem rejpat ale OT už je tu dostatek na to aby se pár kloudnejch faktů odemě ztratilo.....
no a že mu je 19 je mi uplně jedno prostě jen opice co nemá na banány která si myslí že bmw je nejlepší což si myslí hodně takovejch lidí protože to přitahuje mařeny jenže zpravidla ty nejvíc vylízaný ale to nějakejm lidem vyhovuje neb normální mařeně je jedno v čem jede a jede po tom na sedačce vedle ne po tom aby před ostatníma mařenama přijela na meeting s někym v bmw jehož majitel je jí uplně volnej.....
AMEN ...
kompresor kit :
-kolečko s řemeničkou a půlou turba.... Xenon by moh povídat k čemu to je dobrý
-hliníkový držáky všeho
-karbonovej kryt motoru (to dělá cenu)
-karbonový sání (to dělá cenu ještě větší
-hadice
-řemenice + řemeny
- A POZOR ! Nálepka !
z toho sestává přeplnující kit od AC Schnitzer...

zde graf z krapet lepšího kitu pro e46 of VF obsahujícím krapet víc věcí než zde AC od lepšího vortech kompresoru (beztak k hovnu) s maximem 6psi (tj kolem 0,4baru) softu s posunutym omezovačem otáček a hromady kokotin kolem snad i se vstřikama...
má zvedat z 225originál koní na 309-330hp....
graf jak vidět tak běžná M54 dosáhne kolem 200koní (těžká realita kterou lidi nejsou schopný překousnout)
zvedá na odbržděnejch 289 takže teď výzva pro zde AC aby obhájilo aspon 250 koní z brzdy.... :)


05.01.2013, 12:26 |
matik Nismo
estlisi si dobře všiml tak auto není exteriérově schnitzer.. Je to origo Mpaket II.. Úprava od schnitzera je pouze to co jsem vypsal ...
Stříbrný paraboly se dávali alespoň na sedan v před FL provedení :)... A u coupéčka se to také lámalo ale tam FL přišel až příliš pozdě..
Na internet jsem se dozvěděl že předek auta by měl být lakovaný a to z důvodu toho že předek auta byl oprýskaný od kamínků..
V cenách se opravdu nevyznáš a to vcelku velkým rozdílem cena úpravy činila 600tis. :)
Někdo se mi tady ptal jak to jede a já mu odpověděl to co mi řekl minulý majitel..
Ale tím s opicí a banány si mi opravdu rozesmál :) ... Co na to chceš dát za odpověď ? Asi jen to že moc dobře vím co si dovolit můžu či nemůžu už jsem měl 2x 30i od bmw tak vím moc dobře jaká je spotřeba :) ... Ale nebudu lhát že přes den raději jezdím s naftou...
Neřekl jsem že BMW je nejlepší to si z toho postu nevyčetl ? BMW mě vyhovuje nejvíc a to hlavně díky pohonu RWD... Lexus se mi nelíbí a mercedes příliš také ne.. Tak ono moc na výběř nemáš...
S holkama si totálně přestřelil od toho si BMW rozohdně nekupuju.. Zaprvé jsem dva roky ve vztahu kterej mi baví a zadruhé balit holku na auto je pod mojí úrověň :)
rozsekala me veta: Na internet jsem se dozvěděl že předek auta by měl být lakovaný a to z důvodu toho že předek auta byl oprýskaný od kamínků..
a to si par clanku vyse odsuzoval par clenu ze o aute vedeji ho*no a ze to jen nekde cetli na netu a sam se tim ridis? :D:D

05.01.2013, 12:33 |
matik A byl bych strašně rád abysis nejdříve proklepl VINko a až poté tady měl řeči o tom jak se měnili díly ojeté na méně ojeté :)
Jinak blinky nejsou sprejem ale kouřové (mám za to že Depo) ... Takže asi jako vždy chytrej až za roh ale přitom u poloviny věcí meleš hubou na prázdno :)
Přijeď se na auto podívat a až poté haň ale takhle z fotek je to ubohé :)
Ještě si všimni jak jsem úplně klidnej v tom když mi vykládáš jak auto bude mít sotva 250ps a že to je vlastně mrtvola.. Mě je to fuk ale pamatuju si jak ty si zde na klubu vždy řval jak malej kluk když se někdo opřel do zrychlení STSka :).. To bylo pláče a urážek :D
Nekde sem cet 14k kit ale nevim ceho "k" :-) bejt to neco s cenou 30kc za jednotku tak sme na 420k czk a je uz jedno zdali to je 420 nebo 600 ale podivej se teda znova na obrazek kitu a ujasneme si tu absurditu jejiz cena to dela pouze jeste vic absurdnejsi....
Ani nemusim zminovat ze vf stoji asi 120k a je absurdne lepsi

05.01.2013, 12:36 |
matik thepyroman
Ono je rozdíl číst na internetu hádky kde hlavní hrdinou byla tahle 330 a pak podle toho psát že s tím jezdil každej kdo měl díru do prd... A je rozdíl se dozvědět na internetu že tohle auto měl nějakej lakýra cca 3roky zpět na to aby nalakoval předek :) ... Myslím si že to není špatný abych to do inzerátu napsal..

05.01.2013, 12:38 |
matik Nismo
Já nevím mě je to fuk :).. Úprava byla dělaná před x lety třeba ten kit stál prostě víc ... Diť se do toho musí ještě započítat ten výfuk atd. to vše stojí také dost peněz..
Ano vf je třeba lepší ale já zde inzeruju Schnitzera tak buď tak hodnej a jdi to srovnávat do pokecu ale né sem...

05.01.2013, 12:39 |
OMEGA Já mám nápad :
BMW JE NEJLEPŠÍ!!!! :D
Happy flaming

05.01.2013, 12:42 |
matik OMEGA
Viz. o tom rozumu co jsem psal výše :)
Mě se třeba tahle E46 líbí.
Ale minimálně by to chtělo alespoň graf z brzdy.
Auto sice pěkný bmw je bavariše motor ale za ty prachy ne. To radši něco podobného alespon stím bude sranda
[ Link ] a pokud bychc chtěl cpát peníze do starýho auta tak veterána
[ Link ]
To je hodně naivní si myslet, že na AHC klubu se něco prodá :-) Já tady vidím akorát padesát offtopiců, protože je každej hrozně chytrej.
- jestli je cena přestřelená - BMW 330i z tohoto roku se pohybuje kolem 150 tisíc, 100 tisíc navíc za kompresor - to je snad otázka kupce, jestli se mu to vyplatí připlatit nebo ne.
- jaká je minulost auta - to tady nikdo neví a ani vědět nemůže. Taky jsem osud auta sledoval a víme akorát to, že auto měl nějakej idiot, kterýmu ho pak ukradla buchta, která ho dala svýmu novýmu nabíječi a pak se kruh uzavřel... ale není to jaksi úplně jedno??? Auto mělo kvůli milostným problémům třeba šest různých lidí, ale o stavu auta to snad nevypovídá nic, ne?
- komentář k tomu, jak jsou ty BMW předražený, snad ani nechci říkat... jak já bych si rád koupil něco jinýho než drahý BMW, ale pak se člověk sveze ve Fordu, v Mazdě a dalších autech... a běží vděčně zpátky k BMW. Zatím jsem bohužel nenašel lepší kombinaci výkonu a pohodlí. Možná má Audi kvalitnější interiér, ale taky žere o třetinu víc. Až někdo vyrobí nový auto, který bude mít stovku pod pět, bude to luxusní sedan/kupé a bude stát nový 500 kolíků, tak mi dejte vědět a kupuju ho hned.

05.01.2013, 17:03 |
matik | Upraveno: 2013-01-05 17:05:18
Mr.scully
Promiň ale 30i v coupéčku a v paketu seženeš možná za 150tis. ale auto bude právě před tím velkým servisem :).. A podotýkám že toto vozidlo po tom velkým servisu je :)... Nehledě na to že 30i je pro mě za tu spotřebu lenoch :)
Každej tady uctívá m3maniaca schválně se ho poptejte za kolik dokáže 330ci v paketu dovézt :)
Pro vážného zájemce jsem ochoten jednat o cenně, ale určitě né s člověkem který mi bude vykládat že auto má hodnotu 120tis. a že kompresor je v něm na škodu :)
Nismo
Plná huba keců jak je to skládačka a pak po mém vysvětlení bez reakce :)
Užívej života a nepiš příště bludy do inzerátu :)
Já jsem se tě zastával, jestli jsi to nepochopil :-) Ad cena - jasně, je to o stavu, jestli do toho kupec zahučí dalších 30k nebo s tím bude dva roky jezdit bez jakékoliv investice. Pokud je tohle auto v top stavu, tak ta cena může klidně odpovídat.

05.01.2013, 19:43 |
Q Jdu si koupit bawora. chci ty lehký holky.
Nismo nemá čas, sedí u googlu aby zas mohl dělat chytrýho. Takže nismíku, ty retarde-zachovalý E36 se pořád pohybujou okolo 100k(ano, za 17let starý auto, to čumíš viď), takže čtvrt mega za top E46 s kompresorem mi připadá jako přiměřená cena. Komu se to zdá drahý nechť se poohlídne jinde, tohle auto si kupce najde...
e46 Ci jsou normalni nekde 130-150tis v pohode
obyc e46 jsou 80-100tis taky v klidu
a za 160tis koupis i obyc e90
Cena navic se odviji pak podle vybavy jak je clovek narocnej
Tipuju ze tohle se realne proda na hranici 200tis a to jeste horko tezko

06.01.2013, 00:31 |
matik Kral007
Cena je samozřejmě nastavená tak že vážnýmu a rychlímu zájemci dokážu s cenou slušně zahýbat :)
330ci ve stavu jako mám já i bez paketu seženeš horko těžko za 130tis. :D.. A jestli ano tak mi jich ukaž alespoň 3 a veř tomu že já je z fleku beru :) ... A to myslím zcela vážně :)
Kamaráde byl si se podívat na e90 za tyto peníze ? Pokud ano tak sám moc dobře víš že je vcelku náhoda narazit na dobrý kousek nebo to ženeš někde přes firmu kde se vyprodávaj flotilové auta :)
Děkuji ostatním aby už neřešili cenu... Každej prodává za to za co chce a lidem to může být ukradené :)
Auta brutalne padaj s cenama, cim vic exot a nebo drahy auto tim vic cena dole
Pred temer rokem jsem chtel neco obrobnyho
Stejny jak tohle, jen obc 3.0i m-pack a jeste navi, sound system, a sport sedacky v kuzi
A cena byla 170tis. Taky to padalo z pres 200 a nakonec sla asi 159
Macek tady koupil peknou e91, naftu, velka navi a cena 170
A uz je to taky za chvili rok
Auta jsou, jen se dneska blbe prodava...
matik : jasan je to německej stupid úpravce předraženej takže mě nedělá problém věřit ani 600 pokud to je s vejfukem, kolama , řadičkou, nálepkou ;-)) ale i tak je tohle spíš absurdita a prostě si musíš (neber to jako urážku) uvědomit že exot (kor u nás) se prodává horkotěžko a většinou to ceně nepřispěje spíš jí to degraduje a tohle prostě je tak nějak lehce exot takže na to čecháčkové budou čumět jak půl prdele z křoví a ťukat si na hlavu ale ani jednoho nenapadne že za 3-4 hodiny z toho udělá originál ;-) stejný jak s tuning autama to prostě taky nemáš šanci zde prodat a když jo tak za zlomkovou cenu než sis myslel..... to samý s opravama resp. povinnym servisem aneb nikdo tě do něj nenutil před prodejem a prodejní cenu to nezvedne o tolik kolik si platil za servis ale o zlomek opět :) tak to prostě chodí.... když koupim favorita nacpu to něj milion (k hovnu) a dám ho na prodej za 900k tak to bude posměch celýho internetu :)
----------
ano mě se taky takováhle e46 líbí a jak řikám je to poslední z kvalitních ač prostě na e46 za tyhle léta neni už nic tak kvalitního aby to obhájovalo cenu 1/4mega ... i tak to prostě beru jako lepší aužo než e90 kde můžu vystát jedině kupátko který vypadá k světu jako jediný že zbytku celý E řady kde co model to perla.... a hlavně ty perly maj po těch pár letech nesčetně víc problémů než právě tyhle starý werky ale jakmile de cena dolu u novějšího modelu tak automaticky padá i cena starších a pokud se nejedná o unikát (což stará trojka s milionovejma prodejema neni ani v křeči) tak cena de taky dolu.... a je uplně putna kolik se pohybujou ceny na internetu neb tam ty auta taky stojej rok a jen se snižuje cena a pořád to nikdo nekupuje takže auto co tam má prodejní cenu 150 se neprodá nakonec ani za kilo a majitel je rád že se toho konečně někdo ujmul.. takže spíš je lepší sedět v realitě než čekat na rytíře na bmw koni kterej si přijede pro tu mojí nádheru co bude stát jako 535i e60 a je jedno jakej škopek může bejt ta e60 prostě v očích kupce seš ty s přestřelenou cenou za starej šrot vs "nová" mašina za stejnou cenu s lepší výbavou, mladší a kdovíjaký sračky koho napadnou :)
auta prostě padaj všechny teď na držku a neni sebemenší důvod proč by ceny BMW neměly padat taky ....
internet existuje a neni na tom nic tajnýho tedy
e46 330ci AC Schnitzer kompletní úprava od novýho vozu najeto lehce zjistitelnejch 170tis a kupovalo se to teď za 90tis.... mě osobně to přišlo pořád ještě drahý na to co to je v reálu a samozřejmě to auto potřebovalo nějaký koruny do startu ale pořád je to ACS s M54 za 90tis kupátko.... aneb reálná prodejní dnešní cena a to neřikám že to auto má kompletní AC paket a kraviny jako MF volant a Harman chrastící soundsystem resp. že mu chybí jen navigace jinak má všechno to auto co mohlo mít.....
KKKokot : možná to tak občas vypadá ale nesedim tu jak slepice na vejcích takže nemám čas imrvére všechno sledovat....
Q : konečně si na to přišel, na porše se ti lepit nebudou ale když vystoupíš z BMW a je jedno že to bude největší holota hnusná e60 520i tak si prostě hnedle ředitel zeměkoule pro mařenu :) už jen z těhle důvodů mě bmw nechává chladnym.... jel sem v dostatku BMW na to abych moh tvrdit že jejich podvozek má relativně příjemný jízdný vlastnosti leč komfortní neni a nejlepší už vůbec ne....
auta prostě sou, aut je hormada ale je minimum kupců a točej se teď leda škodovky/fordy či nový korejci u všeho jinýho to stojí a cokoliv nad 200 je drahý kor auto takhle starý ...
ano na AHC se auta moc neprodávaj ač rozumný auto za rozumnej peníz tu zmizí okamžitě ;-)

06.01.2013, 10:31 |
gizmi No pravda je, ze mit tyhle penize na utratu do auta, tak tohle BMW nekoupim :) Otazkou je trebas smysl tehle upravy - ma to byt auto pro zabavu? Nemuzu si pomoct, ale to uz radeji TypeRa a za zbytek penez mu pomoct..

06.01.2013, 11:46 |
matik | Upraveno: 2013-01-06 11:50:43
gizmi
Zábava s předokolkou ? Ale budiž každej si auto na zábavu představujeme jinak :) Teď mám na běžní ježdění FWD a to auto mi neskutečně ničí :)
Nismo
Konečně rozumná řeč :).. Už jsem se lek že nše diskuze skončí jen na tom že jsem mladej machýrek v BMW :)..
Proč se zde z každého pokusu o prodej auta (zpravidla) stane fraška?!
camron: Protože u každého pokusu o prodej auta je nesmyslná cena. :)

06.01.2013, 15:07 |
323Marty | Upraveno: 2013-01-06 15:09:48
Když mě na tom tady pořád nesedí jedna věc. Ta debata tady je jak na novinkách.cz :o( Zajímalo by mě, kolik lidí to auto fyzicky vidělo, nebo v něm přímo jelo. Všichni tady můžou mít pravdu, ale celý je to založený jen na "jedna pani povídala" :o( Už sem taky seděl v mnoha autech, vlastně jim ani moc nerozumim, ale snad dovedu poznat auto, o který je postaráno a o který ne. Co se mě týče, neřeknu prodejci na cenu ani popel, dokud se v tom autě osobně neprojedu. V čr se prodávaj všude samý zhuntovaný šunty a podle toho ty ceny vypadaj a snižujou automaticky ceny i hezkejch aut. Pokud ale někdo má auto, o který je deset let poctivě staráno a jeho stav je prvotřídní, tak nevidim nejmenší důvod ho prodávat za cenu, za kterou se prodávaj vraky. O ceně se podle mě můžu dohadovat po tom, co to auto vidim. Co se mě týče, pokud by tohle auto bylo v takovim top stavu, o jakém se píše, koupim si ho daleko radši, než cokoli nového na současném trhu do 300.000,- (Mě se prostě e46 kupé líbí a kdybych nemusel mít "rodinnější" e39, rozhodně bych se na takový auto jel podívat.)

06.01.2013, 15:15 |
323Marty | Upraveno: 2013-01-06 15:16:25
Ještě mě napadla jedna věc - motor M54. Jak sem psal před chvilkou, určitě se v autech a jejich servisu nevyznám třeba jako Nismo, ale mě charakter toho motoru naprosto vyhovuje. Jasněže to asi neni nejlepší motor na planetě, ale připadá mi, že v tý e39 co mám, je to dobrá kombinace "rozumný" svižnosti při "rozumný" spotřebě a neřkuli když je mýmu autu už dvanáct let, troufám si říct i slušný spolehlivosti. Celkem by mě zajímalo, jakej motor může dobře konkurovat těmahle vlastnostma M54. (opravdu mě to zajímá, nechci se dohadovat :o))

06.01.2013, 16:09 |
matik | Upraveno: 2013-01-06 16:14:46
cr4sh3r
Jediné co jsem na internetu našel..
[ Link ] Tomuhle piš že se pomát s cenou ale mě do toho laskavě netahej :)... A dost OT o cenně :)... Do které vám je úplně kulové co mluvit :)
Jste komici já sem auto nedával aby jste mi ho ohodnotili jako v AAA :)... Já auto prodávám za danou cenu né dražím či se neptám jakou má podle vás cenu :)

06.01.2013, 16:16 |
CRK to je ti ale prd platný tady :)
Ono kdyby do toho nezačal rejpat místní děd vševěd(kterýho se na jeho debilní názory nikdo neptal) tak tady relativní klid byl. A o stavu není třeba pochybovat, znovu opakuju-naživo vypadá naprosto luxusně.

06.01.2013, 19:24 |
macek Vypada nevypada to je fuk je to proste stary a drahy hotovo

06.01.2013, 20:16 |
Pajk Drahý to je, o tom žádná. Nicméně najde se nějakej kupce, kterej to auto koupí. Věk okolo 18ti, čekající na svůj první úvěr.

06.01.2013, 20:27 |
matik DĚKUJU MODERÁTORŮM ZA SMAZÁNÍ TÉMATU :)

06.01.2013, 20:49 |
macek :_)))
jsem čet na TF že je to prodaný za kolik nakonec šel?