
Navštíveno 6582x

Prodám Opel Omega 2.5TD Caravan, r.v.: 4/1998
VIN: W0L0VBF35W1194048
Jde o řadový 6ti válec (není to TDI V6)
EKO zaplaceno
Vše dle TP sedí, evidenčka i u byrokratů bude OK. Sedí gumy, hmotnosti, všechno ... (on by se i člověk divil, co nesedí u starých aut).
Nájezd:
Stav tachometru 178tis, V roce 2009 stočeno z 246tkm na 154tkm, já jsem najel cca 24tkm. Reálný nájezd tedy 270tkm.
TK a EM: 11/2013
Výbava:
Na Omegu celkem základní, takže přední okna a zrcátka v elektrice, výškově elektricky stavitelné sedačky, ABS, manuální dvouzónová klimatizace, hágusy, přední mlhovky, dálkový centrál, nové zimní gumy (rozměr přesně dle TP) - vzorek 8mm. Sklopná přední spolujezdcova sedačka (nyní u škodovky horká novinka :)), takže vznikne hodně velký prostor pro přepravu čehokoliv.
Stav:
Na Omegu bych řekl že celkem slušný, nevybydlený interiér, vše co byste čekali od Omegy nebo od starýho auta se tu nekoná. Ruční brzda ok, okýnka stahují, zrcátka vyhřívají, slušné startování, skoro bez koroze - ano, sem tam nějaký pupínek tam je, ale vzhledem ke stáří je to ok. Všechno svítí, včetně ofuků a slunečních clon (všechny žárovky sem měnil), neprosezené sedačky, stěrače ok, hever, rezerva i lékárnička ok. Takže po koupi se nekoná několikastovková investice nákupu těchto základních věcí. Nějaké známky opotřebení vzhledem ke stáří a nájezdu samozřejmě jsou, ale že by něco vyloženě trčelo nebo bylo upadlé, to ne. Baterie dobrá a velká - 100Ah.
Něco ze servnisní historie:
03/2012 - vyměněn řídící vstřik a přepadové hadice
05/2012 - výměny ventilků v klimatizaci, naplněno, promazáno, nový kabinový filtr. Dvouzónová klima funguje bez problému.
11/2012 - výměna oleje, olejového filtru, palivového filtru, vzduchového filtru
12/2012 - výměna předních světel (do této doby sem si myslel, že si auto ještě nechám)
01/2013 - výměna převodovky - hučelo ložisko (už dlouho a odkládal sem to)
Důvod prodeje:
Drahá polovička tuto "krávu" nechtěla řídit a protože sem chtěl aby jezdila i ona, koupil sem jiné auto v zájmu kompromisu.
Na prodej nespěchám, cenová představa 29.990,-
Ano, jsou horší i lepší Omegy, levnější i dražší, klidně si rozvíjejte OT na mýty a pověry. včetně toho že je to akorát pojízdná fabrika na saze (Zdeny) nebo auto zprčený už od výroby (Nismo) :)
Všechny fotograie zde:
[ Link ] 
na tohle muzu rict jen jedno: MŇAM!!!!!!!!!!!!!!
pokud se k tomu TDS někdo choval normálně tak tohle pro něj neni ještě tak kritickej nájezd a takováhle omega ještě stejně 2x přežije včera prodanou novou oktávku....
za tu cenu se rozumnější auto sehnat nedá to řikám pořád ;-) do kombíku se nacpe lednička, odveze to všechno a většinou i doveze :)
Moc hezká a praktická. Za ty prachy myslím dost rozumná koupě!
Jedno ot nefunguje odkaz na fotky

20.03.2013, 22:08 |
Only_One | Upraveno: 2013-03-20 22:08:33
proč je na údržbě klimatizace napsáno provedeno v 512 XXX km? :-)) místo datumu to fakt vypadá jako KM :-)

20.03.2013, 22:13 |
Jozzo jasně tam vidím 5. měsíc roku 2012
Ono TDS když nebereš studený u huby tak je takřka nesmrtelný, horší je to s čerpadlem, to je u většiny před smrtí. Ale pokuď to má teplý starty v pohodě tak to vydrží ještě mraky kilometrů, toho bych se nebál.
Jen pro zajímavost, zlí jazykové tvrdí že tenhle stejnej motor je v E34(která je zhruba stejně těžká) o dost rychlejší, měl někdo možnost srovnání?
Ha pánové pardon, funkční odkaz na foto zde:
[ Link ]
KKKuba a pro ostatní. Tento motor je původně BMW označovaný jako TDS, který měl 115kW mám ten dojem. Opel ho vzal a předělal - jiná hlava, jiný turbo a možná ještě něco. Výkon byl ponížen na 96kW. Mýty o prasklých hlavách je v tom, že pokud tomu dá někdo zastudena céres, tak je jasný že jelikož je to řadový 6ti vál a hlava je dlouhá, tak se nepřiměřeným rozehřátím zkroutí.
Čerpadla na vině nejsou. Rozvody jsou dělány řetězem a ten se časem vytahá. Pak je potřeba seštelovat předvstřik a jelikož to skoro nikdo neumí (neb je to moc zdlouhavé práce za málo penež), tak je lepší si říct o tzv "repas" čerpadla za hrozný love, kdy v něm defacto jen vymění gumu v hlavě čerpadla. Teplý horší starty bývají způseobený tím, že pokud je motor teplej a nežhaví (u Omegy asi 60-70 stupňů, teď nevím přesně), tak nejede ani podávací čerpadlo v nádrži - tzn spadlá nafta a delší start než si to cucne šťávu z nádrže.
Mimochodem, jen upřesním že podávací čerpadlo je ok a světe div se, dokonce funguje i mini "sahara" u intercooleru, což je u Omegy s tímto motorem pravděpodobnost 1:100 že půjde. Sám sem ji rozdělával, promazával a zkoušel :)
na omegu fakt hodně zachovalá! jen tě opravím,TDS 103kw a toto 96kw :-)
prostě pořád lepší než koupit posranýho passata ftédéíčku i kdyby stálo dvojnásobek tak to bude krutě větší paštika než tohle ;-)
TDS umí najet hodně , jenže bavme se o praxi a tam to hodně najelo fakt jen mizivýmu procentu majitelů většině se to u 200 rozpadloi na fidliprcičky jenže co si budem povídat stačí se podívat na nový auta kde už 200 se řadí do kategorie mýtů :)
Tady je ještě teplý start, co jsem točil včera:
[ Link ]
Pěknej kousek to už se moc nevidi takhle zachovala tuplem před face.

21.03.2013, 12:08 |
tesil K tem teplym startum. Mel jsem TDS v BMW a za studena start na brnk, pri startovani horkyho motoru taky hned. Nejhorsi bylo startovani kdy teplota spadla nekam mezi 50 - 70 st., Treba kdyz jsem stal nekde 1/2 az 1 hodinu. Pak to tocilo aji 10s, aby pak naskocil a celyho me zahalil do cernych sazi, co vyletely z vyfuku. Kamos mi pak nabastlil neco na cidlo teploty, ktery se vzdy pri zapnuti klicku na par sekund odpojilo a motor nazhavil a zase na otoceni chytl. Pred 3 rokama slo auto z domu s najetyma 390.000 najeto a nekdy pred vanocema jsem ho videl na dalnici, takze jeste zije.
Omega toho taky najezdi jeste spoustu - pri slusnym zachazeni, takze super.
tesil: nabastlil ti tam časový odpojovač. Sice to furt žhavilo ale jelo i ono podávací čerpadlo v nádrži, takže ti nepadala nafta.

21.03.2013, 12:44 |
OMEGA Jojo...překvapivě jsem taky měl, 3 roky :) Sedana v maximálním nášlehu a v automatu. Až na automat přežilo vše a jediný co mě sralo byla spotřeba dost neadekvátní výkonu a vzhledem k tomu že jsem to nehonil. Jinak kromě výměn předních kostí a toho že mi shnily zadní lemy sloužila 3 roky naprosto bez problémů. A ještě na tom visela značka AHT 11-11 jako bonus zdarma! :)

21.03.2013, 12:46 |
tesil Jo, jasne bylo to casovy rele. chtel jsem udelat edit, ale byl jsi rychlejsi.:-)
Nechci malovat čerta na zeď, ale na 99% bude mít v úterý nového majitele :)

21.03.2013, 17:54 |
JA a ta jízda...jako v kočáře :-))

21.03.2013, 17:56 |
walish | Upraveno: 2013-03-21 17:57:06
beztak to koupí Nismo, aby měl v čem vozit Fiestu.
Někteří lidi mají smysl pro humor, musím se podělit :)

Napis mu ze ok, ze to beres teda :-))
Takovejch curaku je plno

22.03.2013, 08:04 |
mista Presne tak, kdyz jsem prodaval Lagunu, prisel mi od tohoto samyho typka podobny vzkaz. Ted jsem si to overil v mailu protoze ten styl mi byl povedomej. za Lagunu mi nabidl 15000 :))

22.03.2013, 08:10 |
AR mista: tak to byl zas opačný extrém kdy nabízel víc než byla cena auta ne? ;)

22.03.2013, 08:17 |
mista AR: :), noo cenovka byla o neco vys. byla to Lag I, RV 2000, ne ty novy zrudy. Cili jeste celkem slusny auto na francouze. mel jsem to 6 let, krom beznyho servisu jsem nic zasadniho nemenil. Mozna bych to ani neprodaval, lec dve auta nechci a exmanzelce ji ho prece nenecham, ze :)
Pěkná je, pěkná :-)
Ono jestli to má 270 tisíc, je to teprve zajetý :-)
Motor, pokud nedostával za studena kouř je takřka blbuvzdorný, na RWD se dá zvyknout, fámy o zimních problémech potvrdit tedy nemohu (jezdím v Omegách 10 let).
Nějaká koroze - dá se opravit za pusu, díly jsou na to levný. Svezení k nezaplacení a užitná hodnota kombíku neskutečná - větší auto na trhu s ojetinami těžko hledat.
Cena mi přijde krásná.
Uvažoval jsem o tom, že bychom udělali kšeft, ale byla by už zase třetí :-D - to mi doma neprojde :oDDD
K tomu inzerátu - za 5000 si může sám sobě samospádem maximálně leštit tyčku :oDDD
voe za lagunu nabídne 15000 když má cenu tak 5 a za omegu nabídne 5 když má cenu tak 30 :D týpek má ten byznis nějak pomatenej :D
voe za lagunu nabídne 15000 když má cenu tak 5 a za omegu nabídne 5 když má cenu tak 30 :D týpek má ten byznis nějak pomatenej :D

22.03.2013, 11:11 |
mista Tezko rict co to je trotla. Nejakej spekulant bazaru... Lag mela polovicni najezd mozna proto tak zavratne pridal :D
Ono je takových chytráků celkem dost. Když sem sháněl převodovku do Omegy, tak sem dostal supr nabídku, že výměnu převodovky mi kdosi udělá "jen" za 10tis a to že je to ještě levné. Nakonec převodovka 1500,- s vypínacím ložiskem, kulisou řazení a práce s výměnou oleje za 1700,-. Holt někteří se snaží mít prachy co možná nejvíc "zadarmo" :)
Milhauzz: Já taky nemám rád takové lidi, kteří chtějí slevu 20 tis. aniž by auto viděli..ale mezi náma, kolik má takové auto hodnotu které je 15 let staré ? Nic proti, ale já osobně bych ti nabídl 1 Kč.
Já to prostě nechápu, lidi tady řvou jak je Ochcafka předražená a spousty aut, a za tohle muzeum má dat někdo 30 tis ? Já myslím že za ty roky je to 0,-.
Neber to zle, snad to dobře prodáš.
Docthor: Máš to nějaký pomotaný, takže když lidi vysolí za 10 let starou Oktávku 100.000,-, tak je to OK, ale 15 let stará Omega, která je o třídu vejš jako třeba Superb, je podle tebe bezcenná?

23.03.2013, 08:04 |
Vencaf | Upraveno: 2013-03-23 08:12:11
edit double

23.03.2013, 08:29 |
Lubak bejt vpředu znak slepičky tak by taková Škoda Omega měla v takovémhle stavu cenu min,80 tis. ale je to přeci jen Opel tak je to za 0 .-) fakt nechápu názory některejch

23.03.2013, 08:37 |
Docthor | Upraveno: 2013-03-23 08:40:31
Kluci já nikomu nic nevnucuji, už jednou jsem to někde psal, je to čistě můj názor, pro mě auto starší deseti let (pokud to není veterán nebo nějak jinak ceněná rarita) je šrot a nikdo mě nepřesvědčí jinak.Takže pro mě NULA :-)
A nikde jsem nepsal že bych dal za 10 let starou ochcafku 100 tis. takže v hlavě to mám absolutně v pořádku :-)
Nechci se dotknout někoho kdo má starší auto, ale pro mě je to tak..
A ještě když jsem prodával od mladé fábii 10 let starou, tak se mě nějakej idiot ptal jestli to má pravidelně vedenou servisní knížku a jestli mu poskytnu záruku, a to bylo auto za 35k , a tohle je normální ???
Když se nechceš nikoho dotknout, tak mu to nepiš do inzerátu. Jinak samozřejmě ať si každej koupí za svoje peníze co sám uzná za vhodný, o tom žádná.
Docthor: Musíš to brát tak, že ne každý má na to,aby si každé 2 nebo 3 roky kupoval nové auto.
s8a8 je nejakej vraker, ma na aukru plno inzeratu na dily
Omlouvám se za OT k inzerátu, normálně když nemám zájem tak nic do inzerátu nepíšu.
Jinak Milhauz přeji ti ještě jednou ať se prodá, věřím že jsi o ni pečoval dobře a třeba někomu dalších pět let poslouží.

23.03.2013, 11:50 |
JP Na Aukru je a8s813 (teda jestli myslíme toho samýho) a to neni on, má jinej mail (taky s tou 13) a prodává věci jen na Audi A8/S8. Už jsem od něj několik věcí kupoval a vždycky OK...

23.03.2013, 11:59 |
AR tvl zas nějaký zavatovaný vypatlanec tady

23.03.2013, 12:00 |
JP | Upraveno: 2013-03-23 12:01:56
Jinak v čem vězí zvýšená užitná hodnota novějšího auta proti staršímu mi asi zůstane navždy utajeno. Mě záleží na stavu, ne na stáří. Když mam na výběr třeba mezi novou Fabií za 300 a zachovalou starou Lybrou nebo Omegou za 30, tak fakt netušim jak bych si před sebou tu Fabii obhájil když stojí 10x tolik a je horší snad úplně ve všem. Snad jedině že bych měl krátkou garáž.
JP:
Odpocet DPH, zaruku, relativni spolehlivost, 100.000 km bez investic
4roky STK, lepsi na havarijni pojisteni, zavist sousedu :-D
Edit:
Taky slusna prodejnost za 3-5let...

23.03.2013, 12:17 |
JP No ono když dáš za auto desetinu, tak pak právě trochu ztrácí význam řešit odpočet DPH, prodejnost za 5 let (a třeba následný řešení nesmyslnejch problémů s kupcem), jedno STK navíc, havarijní pojištění nebo podobný věci. Najít ojetinu co přežije 100tkm s max. drobnýma investicema nevidim jako problém. Závist sousedů je tak jediný co mi "dává smysl", ale to je asi ta poslední věc co mě u auta zajímá.
Ty zanovni auta jsou kolikrat v horsim stavu, nez nejaka 15 let stara Omega.
Je to jen o tom, jak se kdo o stara.
Ale tvrdit, ze auto starsi deseti let je srot, tak to je postavene na hlavu.
AR: Jsem nevěděl že tak moc dobře znáš mou finanční situaci :-) teda pokud ten "vypatlaný zavatovanec" jsem měl být já :-)
Kral: ještě jsi zapoměl že v tom nevypdáš jako romsky baron :-)
JP: No vidíš, každý to vidíme jinak ;-)
Koukám, co člověk, to názor :)

23.03.2013, 15:08 |
AR Tvá finanční situace je mě u zadele, ale už tvé tvrzení o tom že 10+ staré auto ti nesmí do baráku a má cenu 0kč o něčem vypovídá...tvoje věc, tvůj boj.

23.03.2013, 16:21 |
Tendr mně naopak nesmí do garaže auto 2000+ :)

24.03.2013, 16:10 |
JP Dneska jsem si vzpomněl na Freeriderovu zmínku o zimních fámách, když jsem před hodinkou vytlačoval Omegu B fkombíku ze sněhu na úplný rovině:D. Při rozjezdu mu to hráblo a pak už z toho důlku nevyjel ani po dlouhym "rozhoupávání". Je pravda že pneu už neměl nic moc (tak 4mm), ale byla to fakt rovina, nechápal jsem:D.
A nestacilo naskocit do kufru a zatizit zadek?

24.03.2013, 17:40 |
JP Do kufru jsem mu lézt nechtěl, měl tam nějaký pytle a vůbec jsem toho člověka neznal, jen jsem na něj chvilku koukal z auta jak je bezradnej tak jsem mu šel pomoct. Ono stačilo 3x zatlačit a vyjel, byla to fakt rovina.
JP: no to je právě ono - jakmile máš na zadku horší gumy, je to v pytli :oDD
Mně to u té první, co jsem měl taky vytrestalo. na gumách ve spojení s RWD se nevyplatí šetřit :-)
K těm starým šrotům, jak psal Docthor:
Až nějaký nový auto najede 650 tisíc kilometrů jako jedna z mých Omeg, poté projde legálně technickou a bude po tom provozu vypadat zvnitřku i zvnějšku na třetinový nájezd, budu o tom uvažovat.
Omegy mám nyní dvě, měl jsem jich snad 10 a všechny měly nájezd (až na jednu jedinou) 200+. A všechny stály na údržbě polovinu toho, co garanční prohlídka ve 120 tis. na Octavii.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale mít za 3 roky ztrátu na autě 350 tisíc (mám na Octě za 3 roky 180 tisíc km) mě sere.
V čem souhlasím,je že novější auta nejsou rozhodně ani tak zdaleka kvalitní jako ty starší generace.Spolehlivost je určitě jeden z nejdůležitějších artiklů, nicméně nevím proč bych měl mít stejný názor v těchle věcech jako ostatní.
Nemyslím si že bych byl rozežraný, nebo nějaká fajnovka co říká na vše fuj co není mladší tří let. Jen mi to nedává smysl proč v jiných odvětvích je to jiné jako v automobilovém průmyslu.
Viz. například telefony,televize, kolik z vás má doma Iphone, nebo LCD,Plasmu a kolik z vás klasické CRT,nebo Nokii 3210 ? Asi málo,a proč ? Nebyly snad funkční a spolehlivé ?
Nevím, rozjel jsem sice debatu o hovínku, ale zajímá mě jaký je rozdíl mezi novým Iphonem a novým Autem, krom teda ceny, proč si lidé kupují tedy nové auta a nejezdí ve starých,kyž jsou tak spolehlivé a kvalitní..

26.03.2013, 08:11 |
DaveF | Upraveno: 2013-03-26 08:13:28
tak on je rozdíl jestli si tu věc koupíš za 1výplatu nebo za výplat 20...
podle mě není rozumný dávat za auto víc jak 1/2roční plat tj. nemá každý na nové auto a proto mají smysl a svoji cenu i ta stará

26.03.2013, 08:14 |
codexx | Upraveno: 2013-03-26 08:16:42
tohle srovnani je tezke, ale zjednodusene se pokusim:
1) cena - tel. stoji max. 20k, nove auto 300k+
spousta lidi vydela na novy telefon v radech mesicu, na auto setris roky
2) dnesni telefon, treba iPhone, je kvalitativne jina vec nez 3210 (kvalitativne mysleno vlastnostmi)
dneska telefon primarne nemas na volani, ale pouzivas ruzne socialni site, fotis, navigujes, poslouchas muziku... Delas tedy s telefonem veci, ktere u 3210 technicky nejdou.
Auto ale stale slouzi k premistovani z bodu A do B. Nove kvality (vlastnosti) nova auta oproti starym nemaji nebo nejsou tak podstatne (adaptivni tempomaty atd..) nebo dokonce je lidi nechteji (DPF a dalsi eko nesmysly).
Rozdil tedy vidim ve zpusobu pouziti obou veci, kdy pouziti telefonu se v posledni dobe dost zmenilo narodil od auta. Proto si koupim novy telefon, diky kteremu zahodim kompakt, mp3 player, navigaci... a nosim jenom jedno zarizeni v kapse. Nevim, co noveho by muselo umet auto (umet letat/plavit se po vode?) abych ho rozhodne preferoval pred starsim. Pro me nove auto neprinasi zadne vyznamne zlepseni cestovani (nejezdi rychleji, pohodlneji, levnei...), spise naopak.

26.03.2013, 09:48 |
AR Nevím jak ostatní ale já osobně nemám potřebu měnit vše co už není IN, founa nosím tak dlouho dokud maká a nemá nějaké vady, ano občas sem si founa vyměnil dříve než ale to byla čistě imidžovka ;) či operátor nabídl fajn cenu na dotovaný tak proč toho nevyužít že. Telku taky nemám potřebu co rok či dva měnit, hraje tak si ji nechám až dohraje půjde z domu a pořídí se nová. A srovnávat nový foun v ceně v řádech tisíců a nové auto v řádech statisíců je trošku jako srovnávat jabka s hruškama.
codexx: No a právě že z místa A do místa B trávím víc času než doma, a netvrdil bych že starší auta jsou více pohodlná a mají menší spotřebu, spíše si myslím že je to naopak a co se týče bezpečnost jak aktivní a pasivní jsou dnešní auta mnohem dál, a to nemluvě o pohonu 4x4 a automatických převodovkách..takže že automobily se nevyvíjejí tak jako telefony je smělé tvrzení :-)
AR: Však jo,a proč si kupovat nové boty a rifle ,když mám 10let krásné modré tepláky které ještě poslouží, s přítelkyni do restaurace fajn :-) mi přijde že někde se zastavil čas..chjo..
Jasne ze auta take prodelavaji vyvoj, ale ten neni tak markantni. Automat je naprosto bezny od 80.tych let, 4x4 je spis jenom siditko (pokud nebereme v potaz Subaru a OffRoady), 99% majitelu techto aut to nikdy nevyuzije atd...
Analogicky k telefonum - behem poslednich 10 let se do mobilu presunuly funkce minimalne 5ti drivejsich stand-alone zarizeni. Tenhle kvalitativni posun v autoprumyslu z pohledu uzivatele za stejny casovy usek neni. Auta se vylepsuji, ale rozhodne neprinaseji nove moznosti vyuziti (trichu s nadsazkou letani, plavani...). Jestlize se u mobilu mluvime o revoluci, u aut spise o evoluci.
Vsechno ale je o cene - vec za 20k je proste dosazitelnejsi nez vec za 300k, z toho vyplyva i interval obmeny jednotlivych zarizeni.

26.03.2013, 18:41 |
AR docthor: ok no pokud je tebe auto za půl míče na stejné úrovní jako tepláky od wonga za ťiťapade tak proč ne, klidně si je měn co půl roku ale pro většinu českého národa je prostě pořízení nového auta co dva roky prostě neúnosné, né každý má totiž příjem 200k měsíčně pokud sis toho nestihnul všimnout.
Pánové ... sorrrrrrrrrrry za OT :) Auto prodáno :)
Milhauzz: Prosím bez OT když se tu bavíme :-D
codexx: Ano,v tomhletom máš určitě pravdu,co se týka vývoje elektroniky je to hodně velký skok,to musím uznat..
AR: Ale pro mě také není reálné kupovat každé dva roky nové auto,ne že by se mi to nelíbilo, ale jsem nohama na zemi, asi jsem to špatně předtím formuloval..myslím že je lepší koupit auto max 4 roky staré,kde ten největší cenový úlet zaplatil právě majitel který si ho koupil nové,vidím to u těch operativních leasingu, cena nové Audi A6 1,5 baňky, za tři roky je na 500k, a pak to z cenou jde dolů už pomalu, nebo Ford Mondeo,rok 2010 - nové v náloži -xenon,alcantara,navi 850k za tři roky 250k, vím že to není 50k,ale když si spočítám vše pro a proti, pořád mi vychází lépe 4 roky staré auto, než auto starší 10 ti let..
Samozřejmě pokud na to máš,stejně každý člověk má hodnoty života někde jinde, někdo postaví dům za 4mil. a jezdí ve felicii a je spokojená želva, někdo bydlí v bytě a jezdí v audi za 500k, jde jenom o stanovené priority každého jedince..a někdo to neřeší vůbec a žije a je rád :-)
Docthor: Ze začátku to vypadalo, že kupuješ nové auto každý měsíc, ale takhle už to zní rozumněji.
Jinak pokud je ten příklad s Mondeem realný, tak fungl nové auto koupí jen blázen.
Milhauzz: Gratulace k prodeji.
no ale nekde se ty jety auta brat musej
To je jasné, ale uletět 600 tis. za tři roky není dle mého úplně v pořádku.
Kamil07 a věř že "těch bláznu" je opravdu hodně..jinak jako kral..


27.03.2013, 00:24 |
Kamil07 | Upraveno: 2013-03-27 00:25:09
A na to já bych se mohl akorát tak vysrat, za tři roky 600 tis. je opravdu hodně.
Na starším autě jsem nikdy netratil ani korunu, spíš jsem na nich ještě vydělal, ale u nového je tohle nemožné.
Řídím se ale heslem, že každé auto má svého kupce a na prodej nikdy nespěchám.