Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > K.auto do 150tis :)

 o Navštíveno 5463x o
o 05.11.2013, 11:47 | BRASEL | Upraveno: 2013-11-05 11:48:12
zdravim tak po 6 letech chci koupit jine auto mam na to 150tis a ted fakt nevim jake ,chtel sem octavii 2 combi,nebo passate B6,ford titanium ,uz jen na takove to rodinne jezdeni ale pohodlne ,hledal sem info a octavky a passati ,tam je problem z motorama 2.0 tdi ,mam moznost koupit ale take 2.0tdi mimo kuze v plne vybave.a ted fakt nevim urcite chci combi,mate zkusenosti muzete nejake auti doporucit ,predem vam dekuji ,pokud mate na prodej tak prosim info moc dekuji


o 05.11.2013, 12:03 | kuchta
Hele byl sem na tom stejně jako ty. Nakonec to vyhrála Toyota Avensis.Je to pohodlný velký a tichý auto se slušnou spotřebou.
o 05.11.2013, 12:33 | BRASEL
no take tam sou problemy z motorem D-4D s výkonem 85 kW.chapu ze vsude je neco ale kdyz jezdim 6roku z octavii 1 a jen nafta a olej ,zadna zavada tak potom kdyz ctu recenze tak pak je problem do ceho jit ?
o 05.11.2013, 12:39 | Petura
zůstat u O1 když vyhovuje a je bez problémů ...
o 05.11.2013, 12:42 | BRASEL
octavie zustane doma bude sni jezdit manzelka ,ale ja potrebuji auto
o 05.11.2013, 13:03 | mrazik
Brasel ten motor co zminujes je starsi konstrukce a skoncil na konci roku 2006 s faceliftem, kde ho nahradil D4D s vykonem 93kW, 6 rychlostni prevodovkou, coz byl a je nejlepsi motor. Ale zpatky ke starsimu motoru 85kW, tam o nejakem velkem problemu tedy nevim, ani si nevybavuju na toyotaklubu, ze by nekdo resil nejake zasadni problemy. Resi se klasicke jako jsou vstriky (spatna nafta).
V tve cenove relaci v pohode sezenes ten novejsi 93kW, ktery s avensisem jede naprosto v pohode. Doporucuji koupit kus, ktery byl tady prodany, protoze nebude mit DPF. Dotazene z nemecka ho maji, na to pozor. Ja ho mel 6 let a nemel jediny problem. Idealni pohodlny rodinny auto a z meho pohledu daleko lepsi nez Octavia 2.
o 05.11.2013, 13:16 | Lukasino
2.0TDi je motor jako každej jinej, záleží jak bylo zacházeno a staráno. Současně motor 2.0TDi není jeden, je jich vcelku dost a každý je jiný.

Neodsuzoval bych to ;o)
o 05.11.2013, 13:51 | mrazik
No pokud bych si mohl vybrat jestli 2.0 D4D nebo 2.0 TDi, pak je volba jasna na D4D.
o 05.11.2013, 14:20 | suchos
Ahoj, taky mam OI 1.9TDi 81kw r.v. 1999. Trh s ojetinama sleduji a o auta se zajímám od mala. Taky nevím, co bych si vybral za další auto.

Tady skoro každý na octávku nadává, ale většinou jsem se nedozvěděl co jinýho, lepšího koupit. Tak teď, když někdo potřebuje poradit, tak poraďte...

Mam dlouhodobou spotřebu 5,1 l/100km dle dotankování. Na delší trase, pokud člověk nespěchá a jede plynule, tak jedu do 4,5 l/100km, přitom nejsem brzda provozu. Economy jízdou se vejdu do 4l/100km. Do Rakouska jsem ted jel svižněji, přes Německo cca 170 km/h. Víc bych stejně asi nejel ani s V6 a spotřebu jsem měl 5,5 l/100km. Ročně najedu kolem 23000km. Když si člověk spočítá, že by měl spotřebu 8l, tak je to celkem dost peněz rozdílu.

Jel jsem s Octávkou i do Francie 1450km a bez problémů za 12h jsem byl na místě. Samozřejmě bych si dovedl představit i komfortnější cestování, ale nemám s tím větší problém.

Jezdím v autě většinou sám, ale kufr potřebuju, často něco vozím, skoro je mi liftback už málo. Na dovolenou jedeme ve 4, i na hory jsme se bez problémů vešli a nikdo si nestěžoval. Pro 5 lidí to auto rozhodně není, to uznávám.

Taky do něj neleju jenom naftu a olej, už jsem dost věcí vyměnil. Určitě nejde o nejspolehlivější auto. Ale většinou to byla otázka pár korun a člověk si snadno na googlu najde kde je chyba a opraví si auto sám. V nejhorším ho umí opravit "Lojza" v každý vesnici. Nikdy mě nikde nenechalo.

Pro novější auto mluví určitě bezpečnost, tu patrně Octávka nebude mít nejlepší. Ale jaký auto mě po 14 letech provozu nikde nenechá,nebude hnít, najede bez větších problémů 500 000km, bude mit kombinovanou spotřebu do 5,5 l/100km a opravy budou stát pár korun a půjdou rychle vyřešit? Navíc aby bylo lepší, komfortnější atd.

Jezdil jsem i s novějšími auty (passatem, mondeem, tiguanem, fabii II, octavii II ...), že by mne nějaké chytilo za srdce a hned bych chtěl prodat octávku, to říct nemůžu. Byl jsem pouze vezen např. Q7, nebo X3 a překvapilo mě, že na to jaký to jsou "krávy" je uvnitř celkem málo místa, také mě to nějak nechytilo za srdce.

Nechám si rád poradit, abych si nemusel koupit zase Octavii II. Koupil bych si 1.9 TDi bez DPF. Máme jednu v rodině a je s ní maximální spokojenost, navíc se mi to auto i líbí.

Avensis se mi zrovna dvakrát nelíbí, ale (asi bohužel) nevybírám auto jenom podle toho co se mi líbí.

Nad čím by se dalo možná uvažovat:

Volvo V70 2.generace 2.4D5 120kW r.v. 2001-2005
- dneska už vzhled asi nikoho neohromí, mělo by být ale spolehlivé, bezpečné a úsporné
- ale například nová komplet spojka 34 000,-. Poloosa se mění pouze komplet...

Mondeo 2.0 TDCi 103kw od r.v. 2007, první auta ještě neměly DPF. Pokud je ve výbavě Titanium, Convers +, tak i interier vypadá k světu. Mělo by být spolehlivé a vcelku úsporné.
- mně se líbí i na dnešní poměry
- široká síť servisů
- filtr pevných částic by neměl vážněji zlobit a vydržet cca 250 000km (nový "jenom" cca 15 000,-)
- 150 000,- stačit ale nebude
- Hodně aut bude stočených...

o 05.11.2013, 14:30 | Lubak
Suchoš - tak pokud se ti oktávka zamlouvá , dle mého už jsi defakto rozhodntuje, tak si jí kup. Přece si nebudeš kupovat auto, které se ti nezamlouvá ne?
Snad máme každej svůj rozum a nějakou soudnost a zvednout prdel od pc a auta si vyzkoušet na vlastní kůži, což jsi ty konkrétně udělal, tak není co řešit.
Když si porovnám z toho co jsi vybral, tak tyota vyloučena a zbude ti V70, Mondeo, Oktávka.
V70 mi přijde vzhledově nic moc, ale auto jako takové na svezení vcelku příjemné.
Oktávka a její podvozek je tragickej, za mě by to bylo mondeo nebo Volvo
o 05.11.2013, 15:00 | suchos
Já jsem zatim s OI spokojen, ale po novým zatím jenom pokukuju...
Až budu opravdu shánět, tak si zjistím víc infomací a s autem se svezu.

To jenom, že jsem narazil na tohle vlákno, taky bych nevěděl co si vybrat, tak jsem napsal. Vybavilo se mi jak všude všichni nadávají na octávku. Tak mě zajímá co doporučí zdejší odborníci.

Jinak to neberu tak, že mi někdo řekne, že je volvo dobré a půjdu a koupím první v bazaru :) Ale zajímá mě názor ostatních, pak si zjistím další informace a udělám si svůj názor. Taky jsem chtěl napsat nějaké moje typy BRASELOVI... Mondea mám 3 ve svém okolí a všichni jsou spokojení. Myslím, že u Mondea je slušný poměr cena/užitná hodnota. Mně osobně je příjemnější Mondeo, než Passat B6.
o 05.11.2013, 23:05 | BRASEL
no tak to je super ,ted sem prisel z prace a cucim ,chapu ze za 150tis nemohu chtit luxus,hodne uvazuji o te octavce je to elegance model rok 11 2006,ale 2.0 103kw vim o problemech z hlavou ale to mnelo bejt 2004 az 2005 zda se nepletu pak snad upravily hlavu ,kod motoru je BKD,jinak ten ford titanium je moc hezky ,no nic projedu se v nich a pak uvidim ,jinak vsem moc dekuji
o 06.11.2013, 17:37 | Zdeny60
Brasel: tvůj největší problém je s hlavou - tvojí. Proboha, aspoň ty hrubky si oprav, na ostatní se kašle...

K autu: být tebou, pokračuji ve značce.
o 06.11.2013, 19:03 | packet
Kup si OII 1.9 Tdi a budes spokojen. Jinak problemy muze mit kazde auto. Ale to asi vis :-)
o 07.11.2013, 18:47 | bafis
Mel jsem O1 dva roky a byl jsem spokojenej, pak jsem koupil passata a jsem jeste spokojenejsi, na jare se chystam omladit a rozpocet mam taky kolem 150 k. Premyslel jsem o Volvu o X-type, nebo o Saabu, abych vyzkousel neco jinyho nez koncern, ale nakonec u nej zustanu, protoze jsem za ty roky spokojenej. Zacinam sondovat Passata od roku 2006, nebo Octavii II RS v naftovym provedeni (rocne najedu kolem 40 tkm). Urcite bych chtel dovoz ze srn, uz jen kvuli stavu silnic tam, ale z dalsich duvodu.
o 09.11.2013, 18:20 | BRASEL
tak po dlouhem hledani a cteni sem dosel k nazoru ze ono je fakt jedno zda to bude 1.9 nebo 2.0,pokud sem to dobre pochopil tak od roku 06 uz hlavy nepraskaj nebo aspon ne tolik jako pred rokem 05,vstriky ty muzou odejit kdykoliv ,sondoval sem zda se daj sehnat za dobry peniz tak jo daj,jinak mam tu moznost koupit octa 2 combi rok 11 06 elegance ,je z srn uz sem se projel a zatim vse v poradku jeste to poradne prohlidnem a pokud kolega rekne ze je v poradku tak jdu do toho ,co sem hledal tak s tou vybavou co ma toto auto nic neni fakt sem projel vse co sem nasel .
o 09.11.2013, 21:46 | SilverGhost
Já jsem chtěl místo francouze tentokrát vyzkoušet z důvodu snadné dostupnosti dílů i ceně něco od koncernu. Kufr nepotřebuji častěji než jednou do roka a vozit sebou batoh jako má OII se mi nechtělo, takže to padlo na Golf V či VI nebo Leon 1P. A protože Leon je hezčí, není jich tolik a jsou cenově zajímavější, šel jsem do něj. Ale hledal jsem ho dlouho, raději kupuji auto dražší a s historií, než dovoz a tak jsem ho sháněl půl roku. Teď už mám a jsem spokojen. Jen je to tvrdé, ale zase sedí jako motokára. Až se vyblbnu a zestárnu, koupím si zase francouze.
o 20.11.2013, 11:27 | BRASEL
zdravim nikdo neprodava ?porad koupim :)
o 20.11.2013, 11:49 | Lubak | Upraveno: 2013-11-20 11:50:01
Kdyby jsi to přehodnotil tak bude k prodeji Mondeo MKIV 2007, 1,8 TDCi 125PS s 6st. man. převodovkou -bez DPF, najeto 214 poctivejch nestočenejch.bude pod 140 tis.pravděpodobně. Po větším servisu - novej startér, komplet výfuk, olej, filtry
ČR původ, doložitelné km
o 20.11.2013, 12:25 | BRASEL
je mozne foto?dekuji
o 20.11.2013, 13:52 | Lubak
foto bude cca. tejden pak 14 dní až budu mít auto u sebe
o 22.11.2013, 20:24 | golfista hanz
BRASEL : kup si O2 TDI 77KW a budes spokojenej mame v rodine tri auta s timhle motorem a vse o.k maj najeto od 150 do 300 tis a bez problemu... FORDA NEBRAT !
o 22.11.2013, 20:44 | BRASEL
dik moc jeste pojedu na jednu octu 2.0 tdi 103kw BKD tak snad bude v poradku 1.9,tdi elegance tech je malo nebo sem jich moc nenansel a kdyz jo tak skoro 3OOkm daleko :)
o 22.11.2013, 21:11 | Lubak
Golfista - když už napíšeš Forda nebrat tak nám také prozraď důvod, ať se pobavíme.-)
o 22.11.2013, 23:30 | rebel
mam feldu 1,3 za 150 000 je necham
:-)


žert
o 23.11.2013, 10:09 | golfista hanz
Lubak : nechci nikoho bavit jen poradit aby si nekoupil srac do kteryho bude jen cpat prachy.. neni to zrovna auto levný na servis ( setrvačník, vstřiky, čerpadlo. atd. ) ano je to o dost levnejší nez normalní auto ale rychle se to vyrovna tim co do toho narves..
o 23.11.2013, 16:33 | Bart 007
a tyhle věci ( setrvačník, vstřiky, čerpadlo. atd. )
škodovka nemá? :-O
o 23.11.2013, 16:57 | jerzy05
Bart 007: má ale, u škodovky se to bere jako spotřebák, tam se s tím asi normálně počítá, kdežto u ostatních aut je to závada nepředstavitelného rozměru :)))
o 23.11.2013, 17:03 | Lubak
Az na to ze golfista si plete mondeo mk3 (ktere na vstriky a cerpadlo trpelo) s mk4 o ktere pisu ja a tam bych rad tyhle problemy fakt rad videl,nebot mk4 mondea najizdej 250tis km bez mrknuti oka. Jerzy to napsal presne
o 23.11.2013, 17:29 | golfista hanz | Upraveno: 2013-11-23 17:30:32
Bart 007 : jasne ze ma ale dilu na O2 je mraky a za uplne jiny penize.. rozhodnout se musi sam
o 23.11.2013, 20:48 | BRASEL
moc dekuji,uz sem se rozhodl tak to bude octavia 2 2.0 BKD kolega prodava a zatim je vse v poradku jeste to poradne projdem v servisu u brachy a pak se rozhodnem ale kolega je puntickar tak ocekavam ze to bude v poradku ,jinak vsem dekuji
o 23.11.2013, 20:58 | mrazik
golfista hanz muzes byt konkretni v tech cenach dilu ? Prosim o realne ceny a ne nejake zlodejny.
o 23.11.2013, 21:35 | Lubak
Typickej příklad co uvádí golfista, franta v garáži říkal, že na škodovku je nejvíc dílů a za lácino.-)
to snad nemyslíš vážně že v dnešní době je nedostatek dílů, evidentně internet používat umíš, tak se stačí podívat na ty propastné rozdíly ND u škodovku a např. Fordu že.
Např. na kotoučích je Ford o strašných 300 kč dražších než škodovka u podobné motorizace.
Spojka stojí např. od Luku totožné peníze na "české" Das auto jako na Mondeo, tak tyhle žvejky o levnejch ND a dostupnost servisů už snad v době internetu nikdo "normální" nemůže myslet vážně.
a to nemluvím o tom, že pokud budu parkovat na ulici, tak by si majitel "Das Auto" koupit hlídače , aby auto ráno našel tam kde ho nechal
o 23.11.2013, 23:34 | golfista hanz
BRASEL : dobra volba kdyby jsi neco nahodou potreboval tak super vrakoviste na skodovky je u prahy v zapech jezdim tam casto maj super ceny a dobrej pristup. jinak klasicky e-shop na dily doporucuji autorozvody.cz ma lepsi ceny nez v kelly po sleve 40% . kdyby jsi neco potreboval klidne napis mail tady s fordakama to nema cenu se dohadovat...
o 24.11.2013, 20:18 | mrazik | Upraveno: 2013-11-24 20:26:58
golfista dekuji za potvrzeni toho, co jsem predpokladal.
EDIT: Co me teda udivuje, ze casto jezdis na vrakoviste, to tak casto potrebujes nahradni dily ?
o 24.11.2013, 20:34 | golfista hanz
mrazik : ano občas tam jezdim ale hlavne pro díly na přestavbu narozdil od forda když te oktavka omrzi muzes si ji predelat na RS nebo facelift atd.. vzdyt ti toho tveho forda nikdo nebere jen si s tim jezdi jak jsi napsal je to kazdyho volba... ja bych zase nechtel auto ktery ma motor z francouze.. :)
o 24.11.2013, 20:49 | mrazik
Tak ted nevim, jestli se pod tihou prvniho argumentu mam smat nebo plakat. To snad nemuzes myslet vazne. Ale pristoupim na tvou hru - predelat Focus nebo Mondeo na verzi ST (srovnatelna s Octavii RS) neni problem, u faceliftu zalezi na verzi.
Aktualne mam pod kapotou motor vyvinuty a vyrobeny primo fordem.
o 24.11.2013, 21:33 | golfista hanz
smej se cemu chces.. je mi to jedno. ja ti jen slusne odpovedel na tvuj dotaz proc jezdim na vrakoviste. jasne ale mluvime tady o motoru 2.0tdci 103kw
o 24.11.2013, 21:40 | Samantus
Nejvíc keců maji majitele koncernu... jinak ale musim souhlasit s tim at si kazdej jezdi cim chce.... a kdyz mi nekdo rekne "fordem tam, vlakem zpet" tak ok... usmeju se, protoze par Das Auto a skodovek uz jsem za sebou na lane tahnul :-))
o 24.11.2013, 22:37 | mrazik
Ja se moc omlouvam, za tenhle flame, ale me uz to prijde neuveritelny, na jednu stranu smesny a na druhou k placi. Kde skonci tyhle argumenty fanatickych zastancu koncernu ? Nejdriv zacnou cenou, kdyz to nevyjde zkusi spolehlivost, kdyz ani to nevyjde, tak zkusi argument servisu na kazdem rohu a i kdyz tam to taky nepadne na urodnou pudu, dozvime se pro me novy argument, ze si z toho muzu kazdy rok udelat nabrousenou verzi nebo faceliftovanou. Ja vim, at si kazdej koupi co chce, ale proste obcas mi nad argumenty, proc takove a takove auto, zustava rozum stat.
o 24.11.2013, 22:44 | Luke_288
Vidim tu posledni dobou dva tabory- fanaticky zastance koncernu a fanaticky zastance fordu, pro ktery je mondeo best of ever. Ani jeden tabor si nemate co vycitat.
Tvrdim, ze umim koupit jak skodovku, tak forda a jak jeden tak druhej se mi muze rozesrat pod rukama. treba to jednou pochopite.
o 24.11.2013, 22:51 | golfista hanz
nechapu ze te to tak vytaci... nuti te nekdo aby jsi jezdil v koncernu ? kdyz te to tak sere to tady cist tak to necti a jdi na fordfans..
o 24.11.2013, 23:00 | walish
Tak toto už je diagnóza :))
o 25.11.2013, 09:42 | bafis
walish : rozesmalo me ze jsi to napsal zrovnal ty :) urputny zastance italu....
o 26.11.2013, 12:47 | cupra.165
:-D
o 29.11.2013, 08:06 | Docthor
Octavia II je asi největší mrdka mezi auty téhle třídy.. bože, na tom autě není nic dobrého, ani motor, ani podvozek, většina verzi SOCIÁL a krade se..díky ale kur.a dík :-) a slavná 1.9 TDI je takový traktor, že se mi chce to auto předběhnout když šlápnu na plyn..

o 29.11.2013, 08:33 | Zdeny60
Za 150 papírů bych šel a koupil Citroena C5 2,0HDI.
A pokud někdo argumentuje, že motory HDI jsou špatné, pak zřejmě neviděl opravdu špatný naftový motor:-) HDI patřily a patří k tomu nejlepším, co jde na trhu sehnat.
Auto velký, pohodlný, nehnijící (to vidím jako největší plus proti Mondeu/Fordů, které mají do roku 06 problém s dveřmi), je vcelkue dobře spolehlivé (můuvím z praxe, měli jsem dvě C5 na firmě a například ves rovnání se SharanemTDI to bylo nebe a dudy, Sharan stál co chvíli v servisu jeden nebo druhý), dále HDI je tišší než TDI, jako celek zejména po FL je C5 i hezká. A co je i plusem, tak se nekradou tak, jako koncern VW. A pokud seženeš s hydractivem, pak máš komfort, nak který jiný auta týhle třídy nedosáhnou a servis koulí je dnes za pár peněz.

Ber to jako námět. Nikomu jej nevnucuji.

PS: pokud bys oželel místo v kuftu, klidně bych mohl doporučit i P407s 2,0/2,2HDI. Obecně jde o slušný auto, ale třebas proti P406 je cítit, že se asi muselo šetřit. P406 je hodně dobrý auto.(měl jsem 2, mohu potrvdit na základě zkušeností)
o 29.11.2013, 08:39 | Lubak
C5 s HDI není úplně špatná volba co se týče motorizace.
Ale nemále problémy s elektrikou se objeví na každém druhém kusu .-)
Jinak k Mondeu - ZDeny já dával námět na MKIV Mondeo tzn. 2007 a mladší které se do 150 tis. už dá sehnat,tam tvé problémy nejsou, to je pro upřesnění.
o 29.11.2013, 10:29 | Zdeny60
JJ, mkIV může sehnat, ale nechětl bch ho vidět. To radši mkIII, ale v top stavu, jak jsem sehnal na jaře tátovi (r.v. 2006, asi 95.000km ověřený nájezd, ano, mělo měněný blatník a světlo, ale vše zdokumentované, jasné) Interier jako ový, nový gumy. Cena byla 156.000Kč. Ale autop je fakt jako nový.
o 29.11.2013, 16:27 | Lubak
Zdeny po vikendu ti jedno ukazu najeto 212,koupeno v cr dolozitelne km,po servisu citajici new vejfuk,naplne repasovanej starter,slusna vybava a bude do 150tis -)))
o 06.12.2013, 10:10 | Lubak
Tady speciálně pro Zdenyho, že i MKIV se dá sehnat za slušnej peníz do 150 tis. vč. nové STK a větším servisu v podobě nového výfuku, repas. startéru atd. Najeto poctivejch 216 tis. koupeno nové v ČR se slušnou výbavou

foto k příspěvku  od Lubak

o 06.12.2013, 17:20 | tommas
lubak: rezatý spodky dveří, nebo k čemu tam je bílá barva?
o 06.12.2013, 18:40 | Lucni.konik
.......samolepa
o 06.12.2013, 21:35 | Zdeny60
Šak píšu, ne, že olítaný pelech s 216tkm jde sehnat. Auto na dožití:-)
A co je uvnitř?
o 07.12.2013, 00:56 | Lubak
Zdeny.ty jsi to auto videl ze soudis?zadne rezate spodky dveri,proste puv.majitel si auto polepil. At si to novy majitel klidne sunda.
Z ceho soudis ze je to pelech?z toho u auta uvadim skutecnej stav?motor jde krasne,je suchej,cistej.
o 07.12.2013, 16:15 | mrazik
Lubo to je preci jasny, protoze ostatni auta maji v inzeratech nalitano jen 140 tKm, tak tohle uz musi byt olitany pelech, kdyz to ma nahrbu 216 :D
A hlavne Zdeny je odbornik a pozna to podle fotky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3151 sekund.