Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: veterána Fiat Uno TUZEX

 o Navštíveno 9454x o
o 04.01.2014, 20:43 | Reprák
Prodám z nedostatku času Fiat Uno 45 1,0 karburátor, 1985, 33kW, 4kvalt, TK10/14. První majitel do roku 2010, auto koupeno v tuzexu a nikdy nejezdilo v zimě. Prahy, podběhy, vše původní a bez koroze. EKO poplatek vyřešen. Najeto 91000km. Nový termostat, olej, zadní brzdy po GO - ručka funguje bezvadně, nový rozdělovač, kabely a svíčky. Přední brzdy závodní OMP u Uno Turbo i.e. (240mm větrané), pružiny Novitec nový lak, nové manžety na tlumičích. Digitální přístrojová deska Uno 75SX - vše funkční. Turbo i.e. pěkný volant. Dobové radio Tesla. Prodloužený středový tunel a červený pěkný koberec z Turbo i.e. Zadní laminátová vrata Turbo i.e. ve stejné barvě v originálním laku. Všechno funkční, bezproblémů. Rok stará baterie. Sednout, jet a užívat si ten pocit. Original kola Turbo i.e. a zánovní zimní pneu 155/70R13. Fotky jsou aktuální. Pouze fandovi. Bohužel nemám čas na to dodělávat co bych chtěl ani jezdit :( Cena je pevná. Takové Uno u nás už možná není. Zadny tuning. Auto má vypadat jako Turbo i.e. Spotřeba 5/100, motoricky vpořádku.

foto k příspěvku  od Reprák



o 04.01.2014, 20:44 | Reprák
Cena 25000

foto k příspěvku  od Reprák

o 04.01.2014, 21:26 | dalio
a ta cenoffka ?
o 04.01.2014, 21:26 | dalio
už ji vidím ;)
o 04.01.2014, 22:00 | Lukasino
Žádný tuning a přitom rádoby Turbo? :o)
o 04.01.2014, 22:46 | Reprák
Vsechny pouzite dily jsou original co tam patri. Jenom je to lehce upravene tak, aby to vypadalo lip. Jinak neni to radoby turbo, je to vzhled turbo. Technicky je toto daleko spolehlivější.
o 06.01.2014, 11:33 | 323Marty
Moc se omlouvám za OT, ale fakt mě to pobavilo!
"jen sednout, jet a užívat si ten pocit"
:o)))
Jako pocit z čeho? Z třicetiletýho Una s dechberoucíma 33kW?
Asi sem malej fanda Una. A to sem dokonce měl 75ie :o)
Ale "TEN POCIT" sem asi nikdy nezažil :o))) A ta cenovka je teda mega úlet. Tušim, že za 30 sem prodával tu 75ie mimochodem mladší a taky v super stavu tak před 12ti lety :o)
Ještě se jednou omlouvám, nemyslim to zle, opravdu sem se zasmál :o)
Přeju ať se najde ten správnej fanda!
o 06.01.2014, 11:53 | Pavel 528
taky tomu uplne nerozumim,co je na tom extra zajimavyho...jakoze bych mel ten super pocit,ze je to z Tuzexu?..o))
To preci nemuze mit realne hodnotu ani 5tis...
o 06.01.2014, 13:15 | tommas | Upraveno: 2014-01-06 13:15:46
taky nevím co za pocity nabízí Uno. MOžná legraci z pouštění světel a stěračů pákama vedle budíků a psycho centrální stěrač :D

foto k příspěvku  od tommas

o 06.01.2014, 13:23 | Only_One
hele na nindža stěrač mi nesahejte :-) to bal jedna z mála kratochvílí co mi uno přinášelo
o 06.01.2014, 14:53 | AR
Co je divného na tom pouštět světla posuvnýma vypínačema? A silně pochybuje že to bude verze s digitálem.
o 06.01.2014, 15:30 | Veider | Upraveno: 2014-01-06 15:32:46
TVL ten digitál, to je dobrej Star Trek :-P Chybi už jen WARP tlačítko.
o 06.01.2014, 15:45 | Samantus
a uz to zase jede... nezklamali jste :-)
o 06.01.2014, 15:51 | AR
Dobře namazanej stroj vždy jede ;)
o 06.01.2014, 16:04 | MiniMike
AR: je videt, ze si to vubec necetl a jen se pripojil k ostatnim... :-) kdyby sis to precetl tak "Digitální přístrojová deska Uno 75SX - vše funkční."
o 06.01.2014, 16:47 | CRK
Mám vážný zájem, cena je v korunách nebo bonech? :)))
o 06.01.2014, 17:25 | Tuner#2
MiniMike: Like, ale u AR mě to ani nepřekvapuje :)

A kde zbytku snad jako Samantus. Investice v tom jsou podle popisu nemalé a pro našince to bude mít cenu možná i o dost vyšší než je požadovaná kupní cena.
o 06.01.2014, 17:59 | Reprák
Tak zatím ještě slušně a pro neznalé.

Zkuste sehnat nějaké uno. Nedělám si prdel, klidně ho kupím za podobné peníze. Krom toho červeného na bazoši za 22tis které je vyvareny vrak.

Uz jsou davno pryč doby, kdy se uno všude válelo a bylo za pár kaček. Dneska už una nejsou a pokud ano tak shnilé na sráč a jezdí s tím zbytek cikánů.

Tohle je ale jiná liga a kdo by si tak 5 let počkal, bude cena tak 3x taková. Podívejte se na mobile.de za kolik se tyhle kousky prodávají.

Je to pocit jezdit se starým autem, karburátorem.
Kdo si dělá prdel, jezděte dál ve svých stočených oktáfkách na hlínách s metlou f tedeíčku ;)

cena je směšná vzhledem k tomu co jsem do toho una sehnal.

Jinak budíky jsou schválně 75sx. Protože to není turbo.

Turbo budíky digi mám také.

o 06.01.2014, 18:08 | Reprák
btw těch 33kw je ale na 715kg...

a ta 75 ma cenu tak 2-3x vyšší, ale ne tady ve vidlákově.
o 06.01.2014, 18:10 | Rudi
otázkou za kolik se inzerujou a za kolik se v reálu prodaj, ale tak cena je na každým :-)
o 06.01.2014, 18:12 | tesil
By clovek nerekl, jaka je takovy UNO, vyhodna investice.
o 06.01.2014, 18:16 | CRK
Proč by to mělo bejt jinak, reakce byly poměrně slušný a že se nestotožňujou s obdivem tebe a dalších asi 5 lidí ke starý krabičce, tak to snad není nic strašnýho, tak to prostě je... Ale když si představím, že by mě v tom autě někdo známej a asi i neznámej :D viděl, jak s tím někam přijedu, tak bych se asi hanbou propad...
o 06.01.2014, 18:20 | tesil
Jeste vetsi hodnotu by mohl mit treba Fiat Duna:-)
o 06.01.2014, 18:21 | Reprák
naopak, proto s tím jezdím rád. kdyby to byla shnilotina, styděl bych se... ale kazdej si rekne, hele uno turbo, hmmm to tenkrat byla kara..a nevypada zle ;)))

navic slusny UT MK1 nejde pod 3500E v origo stavu. Spíš kolem 5000E
o 06.01.2014, 18:21 | gizmi
Koukam tady se to zase rozjelo :D

Reprák: pochopim jizdu ve stare Honde, ve starem BMW, ve starem Merglu, atd atd.. ale UNO? :o) Kdyz uz mit strach z jizdy, tak alespon v necem ikonickem, v necem co jede, v necem co zni, atd.. Jinak plne souhlasim s tim, ze uz nejsou. Otazkou je - je to skoda? U turbínky ano, ale u tohohle? To vazne koupi jen blazen nadsenec - hod to na ebay, mobile, atd. V CR tohle nikdo neoceni a obavam se, ze i ve svete to nebude valne. PS: hlavne bych dal jine fotky, na te jedne je nejake flekate.

Tesil: :D :D Noooo..
o 06.01.2014, 18:22 | worm03
Reprák: to sem tak blbej nebo si opravdu myslel, že kdo nedá strašný prachy za starý ošklivý auto uno 75, tak je vlastně vidlák? to né...
o 06.01.2014, 18:24 | Reprák
takhle, ne kazdej musi mit stejny pocity jako já. Ale fanda je mít bude, protoze tyhle auto prostě nejsou a nebudou.

A není a nebude to 530D. Kdybych chtěl jezdit v suprovym autě, tak si koupim suprový auto, jenže z tohodle jsem tak nějak vyrostl, protoze dneska jezdi v suprovym autě každá zadlužená socka až po uši :). A tohle není auto na bezny jezdeni (bezpečnost) ale pro radost. Nic vic ani se od toho nic vic neočekává.

o 06.01.2014, 18:25 | Reprák
Jo, stara Honda :) co od tebe gizmi čekat ze bude jako první auto. Tak pro tebe je to Honda, pro mě je to Uno :) Pokud vim, tak první kdo VTičkařům protahoval ksichty jsem byl já :)

neber to zle, je to nostalgie, stejně jako stará crx, která bude uz vzdy stoupat na ceně.
o 06.01.2014, 18:25 | tesil
Co si jako kazdej rekne: UNO turbo, hmmmmm a jeste k tomu 1.0 karbec, hmmmmm....:-)
o 06.01.2014, 18:32 | Reprák
Tak jinak. Kdo nemá zájem koupit a chce rozdávat moudra, ať si je nechá pro někoho, koho to bude zajímat. Chápu určitou diskuzi, ale i kdybych za něj chtěl milion, nebo litr, mnozí z vás to prostě nechroupnou. Někdo jako mladej jezdil škodovkou, někdo hondou, někdo žabožroutem a někdo makaronem.
o 06.01.2014, 18:37 | gizmi
Reprak: stara CRX = 1g ... byl jsem prvním člověkem v CR, kdo ji dotahl na Vckovy znacky a malokdo o ni vi tolik co ja. Nakonec sla za 50t a to byla opravdu vymazlena. Ve vysledku koupis ji dneska za 200t, ale koupis ji ve stejnem stavu za 20t :) A to same to tve UNO. Blazen za to da kolik chce, chytrej si pocka na ulozenku prodavanou za prepis, nebo vsimne. U techto aut to docela i hrozi, beztak jsi ho sehnal asi podobne. Jinak k tomu protahovani ksichtu: "to ale nebylo s timhle motorem, vid? " a o tom to je - jak jsem psal, byt to turbinka ve stavu co pises, dostanes za ni v klidu i 100t. Tohle je jebka motor, takze to svezeni tam fakt neni = nevidim duvod, proc by si to nekdo mel prat. Na druhou stranu - fakt ti to preju a nabidni to v DE (mobile, ebay, atd) ... v CR si kazdy zatuka na celo (ti slusnejsi), nebo se ti bude smat (zbytek - jak vidis sam v tomhle inzeratu)..
o 06.01.2014, 18:40 | tesil | Upraveno: 2014-01-06 18:42:32
Hele ja zacinal v 94. roce jezdit se Scorpiem z roku 85. 2.0 karbec. Myslis, ze ma dnes nejakou hodnotu? Taky uz s karbecem nejezdi zadny.
o 06.01.2014, 18:43 | Reprák
Shanel jsem takovy uno 3 roky a nez jsem ho sehnal, par jsem jich projel. Za prepis to bylo pred peti lety, ne dneska..

moje UT melo vzdy seriovy motor i turbo ;)

//suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-uno-turbo-i-e-3-porte-tetto-apribile-cingoli-macerata/179779049.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=42&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

[ Link ]

[ Link ]


Jinak mas pravdu i nemas. Ty se vyznáš v tomhle, já zas tohle. Jak dlouho jsem shanel jenom zadni lam dvere a origo slusna kola?

Ulozenka uz to bude. Jinak tyhle motory jsou slusne a daji se dost upravit. I ten litr. Mel jsem v planu tam dat 1,4 16V, neni cas, myslel jsem ze bude, ale nebude. Proto jde pryc za smesnou cenu. Pro me ma cenu daleko vyšší. ;)

chapu ze nekdo nesdili muj nazor, o tom to je. Ale nejaky urazky na tohle auto mi jsou proti srsti...
o 06.01.2014, 18:53 | gizmi
Reprak: dily jsi nahanel asi tak dlouho, jako ja original kozene potahy sedacek, original laminatovy blatnik a origo kola k paketu. Ja te defakto i chapu, oba jsme pacienti. Jinak nevyplati se ti ho rozprodat na dily? Jen budiky prodas v DE snadno (tyhle hracky Nemci kupuji radi a za nemale penize), kola to same.
o 06.01.2014, 18:57 | Reprák
Mám to na mobile.de za 1350E.

Psal mi jeden, ale je az od nekud z Holandska...

Takhle, nejde mi ani tak o ty penize co za to dostanu, spis o to ze to nekdo vyuzije lip nez ja ;)

Bohuzel, prace je narocna, barak a rodina taky ... JInak myslim si ze penize ktery za to chci jsou smesny.

nekteri tady debatuji jak kdybych chtěl 200k ;)
o 06.01.2014, 18:58 | gizmi
Reprák: napsal jsi to sám. Není to golf 3 TDY na hlínách co rotuje za 4litry na 100 pri rychlostech svetla :D
o 06.01.2014, 18:59 | Only_One
hele problem je, ze to chvalis jako turbo, vypada to jako turbo, ale i těch 33kw je fakt málo a je to lemra líná a prostě to není turbo. Což dost nekoresponduje s tou poznámkou o nějakém pocitu z jízdy, která to tady rozvášnila :-). Technicky to nevyniká, není to ani nijak zvláštní unikát a ještě jsi ho předělal z originálu na takovej polotovar. Pokud bude nějaké uno mít někdy velkou cenu, tak to bude vždy jen turbo a pak zcela originální kusy a ty jsi tak nějak mezi tím.. No a pokud si myslíš, že za 5 let to ztrojnásobí cenu, tak to někde zaparkuj, protože lepší investici těžko uděláš
o 06.01.2014, 20:05 | Lichka
Já nevím. Každý má něco na co je pacient a něco co by při prodeji nadcenil kvůli tomu, že pro něj to auto má "duši". Nevidím problém v ničem co Reprák napsal. Bude to sice líné, nic moc pohodlné.. Ale stodváca a rapid je taky lenost sama a taky se v podobným stavu prodávají celkem mastně. Toť můj názor.
Jinak až bych musel jednou prodat mého Probíka, tak by pro mě bylo asi hlavní to, aby šel do dobrých pracek.
o 06.01.2014, 20:05 | Reprák
heh :)

Obě moje "rodinný" auta jezdí líp než Uno Turbo, ale nikdy s nima nebude takovej zážitek. Stejně jako s každou krabičkou se silnym motorem. Jezdit dneska s UT beznym provoze, nebo jezdit jako tenkrát mi prijde prinejmensim zbytečný. Neni potřeba mít 180 koní v 800kilovym autě. Jde o ten pocit ridit neco tak staryho, co kdysi koupil někdo v tuzexu, občas. Asi to nechápete ale smysl toho tady neměla být debata, že to není turbo. Ono to tak vypadá a to je účel. Kdybych chtěl, býval bych koupil si koupil turbo. Na dnešní poměry je to stejně rychlý jako Fabyje HTP nebo pežot 1,4 (to jede jeste hur). Takze to nejede zas tak hrozně. Jde o to ze to je auto z roku 1985 který funguje, je jich málo a neni shnilý skrz naskrz - to je ten pocit.

A opakuju se, chapu ze nekdo nesdili muj nazor.
Jinak puvodni dily davam všechny k autu - kdyby chtěl někdo předělat zpět na 45tku - dvere, koberec, palubovka, plecháče s originál pokličkama.
o 06.01.2014, 22:12 | Lukasino
"06.01.2014, 18:21 | Reprák
naopak, proto s tím jezdím rád. kdyby to byla shnilotina, styděl bych se... ale kazdej si rekne, hele uno turbo, hmmm to tenkrat byla kara..a nevypada zle ;)))"

A o tom jsem přesně mluvil, bastl 1.0 rádoby turbo :( Kdyby to byl alespoň originální stav ;o)
o 06.01.2014, 22:36 | Hanes
Nechtěl jsem se přidávat do diskuze, Cenu beru, stav pěknej, jen bohužel napadeno kutilem, na tom aute jsou díly které na něm nikdy z výroby nebyly, jsou to doplňky co patřej na nejlepší model.
Pokud to inzeruješ jako auto koupené v tuzexu tak by mělo vypadat jako auto koupené v tuzexu, beru originál stav a neřeknu ani slovo, tohle originál stav není a pokud budu chtít uno tak budu koukat po originál stavu bez předělávek, uložim ho a budu čekat.

Reprák to sice bere za dobrej konec, prodává "perspektivního" veteránka za cenu za kterou hnilé uno do takového stavu nebude schopnej nikdo dostat, ale za mě provedené úpravy jsou z hlediska historie spíš k horšímu než aby tomu pomohly.

Toto není kritika, jen jiný úhel pohledu.
Svého kupce najde, toho bych se nebál.
o 06.01.2014, 23:06 | M.a.R.i
Nechápu co řešíte. Taky jsem se trošku pousmál tomu "Když chcete zažít ten pocit". Ale očividně majitel má auto rád, tak to psal v zapálení, které je přirozené.

A ty kydy o ceně nechápu. Sice není v origo stavu, ale je to zachovalej kousek. A cena mi přijde adekvátní, pokud je opravdu v takovém stavu.

UN tady byla dřív strašná kopice a jezdil s tím každý, ale časy jsou už někde jinde (jako třeba zmiňovaný Š105,Š120,RAPID apod).

Nikdy pro mě UNO nebylo nic zajímavýho, ale i tak bych si nedovolil komentovat cenu. Podle mě je naprosto OK a za ty prachy se prodá (už jenom kvůli 5.dveřím, palubce a kolům). Pokud bych to bral ekonomicky, tak bych tyhle věci prodal zvlášť a pak prodal auto v origo stavu. Ale pokud bych to bral srdcem tak chápu, že auto stavěl s nějakým cílem a je mu to líto rozprodat.

o 06.01.2014, 23:41 | Tuner#2
M.a.R.i. Jsem rád, že lidi se zdravým úsudkem a názorem se tady ještě najdou ;)

Jinak jako vždy v inzerci kýble hnoje k něčemu o čem 95% diskutujících nemá ani páru...
o 06.01.2014, 23:55 | Proffesor_W
cena mi taky prijde absolutne v poradku
o 07.01.2014, 21:44 | Reprák
Díky za podporu.

Dnešní foto na tom samem místě. Lak je originalní a nikdy jsem to neleštil...

foto k příspěvku  od Reprák

o 07.01.2014, 21:45 | Reprák
fotky nejsou upravované

foto k příspěvku  od Reprák

o 08.01.2014, 13:55 | Kesam
Krasavec ať se prodá.
o 09.01.2014, 13:33 | Kesam
:-)

foto k příspěvku  od Kesam

o 09.01.2014, 15:10 | tykeev
Kesame, nechápu, proč někdo fotí RENAULTA <-> u FIATa :-))))))
o 09.01.2014, 17:02 | gizmi
Kesam: konecne lepsi fotky! Moc pekny ;) Tolik jich asi opravdu jezdit nebude.

Tykeev: beztak je to Kesam v kalhotkach :D
o 09.01.2014, 17:30 | Kesam
Na to sem dneska narazil na FB tak am to sem ien tak šoupnul:-D
o 12.01.2014, 14:03 | Reprák
cim dal tim vic premyslim o stahnuti inzeratu. Dneska jsem se byl projet, oplachnout to a kdyz jsem jel k benzince, prijeli za me policajti a ptali se me jestli to je original a ze to je moc pekny :) a to potěší ;)

foto k příspěvku  od Reprák

o 12.01.2014, 14:03 | Reprák
samozrejmne, vady laku na svoje leta ma, ale minimalni

foto k příspěvku  od Reprák

o 12.01.2014, 14:04 | Reprák
Dal jsem si tyden na to se rozhodnout

foto k příspěvku  od Reprák

o 12.01.2014, 14:04 | Reprák
;) uz nebudu spamovat

foto k příspěvku  od Reprák

o 12.01.2014, 20:53 | andre.fuchs
moc pěknej kousek,za tou cenou si stůj,určitě se nějakej fanda najde,tohle bylo moje první auto,měl jsem stejný motor se 4kvaltem,to jezdilo za 4l benzínu...
o 19.01.2014, 18:28 | Reprák
No, lehce víc jsem slevnil ;) Nebudu už mít garáž a nechci ho nechávat venku. NC 20tis ;) ale smlouvat už nebudu.
o 19.01.2014, 20:02 | Collin
Tak týden je pryč.. Jak si se rozhodl?
o 20.01.2014, 00:11 | tappaja
Nova cena 20, vidim...
o 20.01.2014, 09:13 | Collin
Cenu vidím,ale narážel sem na to co psal.. Že si dá týden na rozhodování, zda stáhnout inzerát či nechat..
o 20.01.2014, 14:18 | Reprák
No tak srdce říká ne, rozum ano.
Protože budu co nevidět řešit barák a nebudu na Uno mít vůbec čas, který už teď skoro nemám :(

Takže rozum bohužel vítězí.

A kdo kdy stavěl tak pochopí že každé místo i kačka dobrá ;)
o 20.01.2014, 14:31 | AR
No ale zase prodejní cena una je ve srovnání s investicí do baráku plivnutí do moře ;) a pokud ho máš tak rád, tak někde uložit a pak postavit k baráku pod pergolu/garage ;)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3824 sekund.