Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Přestavbová sada na etanol E85

 o Navštíveno 5732x o
o 04.02.2014, 11:54 | Raimmii
prodám přestavbovou sadu etanol E85 flexfuel, plně funkční, jednoduchá montáž. Stáří půl roku. Důvod prodeje je prodej vozu.

specifikace: [ Link ]

Mám dva kusy, cena za kus.

1490kč
722325224
roman28@post.cz

foto k příspěvku  od Raimmii



o 04.02.2014, 11:55 | Raimmii

foto k příspěvku  od Raimmii

o 04.02.2014, 12:50 | FanDa
lze to pouzit na Octavii 1.8 20V?
o 04.02.2014, 13:31 | Raimmii
pokud budou sedět konectory tak ano, měl jsem to na Audi, takže koncernový konektory
o 04.02.2014, 17:21 | Raimmii
takže konektory jsou Bosch EV1
o 04.02.2014, 18:49 | tomi666
Jednu bych si do zítřejšího večera zamluvil, jestli můžu :)
o 04.02.2014, 19:02 | FanDa
Pokud se dohodneme na 1500,- vcetne posty, tak bych vzal jeden kousek.
o 04.02.2014, 19:49 | Raimmii
zájemců je zatím dost, takže pro zatím platí cena 1490kč + pošta

tomi666: dobře, ale dej vědět co nejdřív prosím
o 04.02.2014, 20:01 | jura.j
made in EU , je možný zjistit kdo konkrétně ?

díky
o 04.02.2014, 20:10 | Raimmii
nemám to jak zjistit....
o 04.02.2014, 20:45 | manolo
hosi...
uvedomte si jak ma etanol fungovat. tahle krabicka je pouhe siditko.
o 04.02.2014, 20:53 | jura.j
ale vypadá to , že to funguje , minimálně půl roku v 1,6 octavii a v pohodě :o)
o 04.02.2014, 21:16 | Raimmii
manolo: jestli nemáš zájem, zdrž se kiomentáře, děkuji
o 04.02.2014, 21:24 | manolo
Raimmii
sorry, jsem na klubu. ty vydelas na par piv a nekomu tim zrusis motor za xx tisic a tohle neni klubactvi.

U e85 je potreba zvetsit masivne predstih a tlak na vstriku, tak samo zvetsit i objem vstrikovace. Tzn. tvoje krabicka elektronicky osidi, rekne: hele, vstriku, zustan otevreny namisto 0,5s napr 0,9s a o to vic tam protece paliva. Tzn. ze zvysis o 30% spotrebu, ale nemusis navysit vykon. je potreba dat o 30% vetsi vstrikovace, aby dokazali dodat o 30% vice daneho paliva za stejnou dobu.

Veskera tato uprava musi probehnout v ridici jednotce, ne nejakou carovnou krabickou s jednim odporem. Tuto krabicku presne na dilne mame.

sorry, ale ahc bylo vzdy o radach, ted je to o prodat a zmizet
o 05.02.2014, 09:21 | Raimmii
já už jsem tu léta, a neprodávám nic co by někomu ublížilo, na netu je toho dost, v zahraničí používáno několik let. Navíc moje krabička funguje jak má, spotřeba nevzrostla vůbec, výkon to zvedlo taky. Mám to odzkoušené, vím co prodávám.

navíc, po prodeji rozhodně nikam nikdy nemizím :-D
o 05.02.2014, 13:09 | Jozzo
"moje krabička funguje jak má, spotřeba nevzrostla vůbec, výkon to zvedlo taky. Mám to odzkoušené, vím co prodávám"
buď se s autem nejezdilo a nebo jsem si tu pohádku měl přečíst před spaním, možná by se mi lépe spalo...
o 05.02.2014, 13:40 | Raimmii
a ty máš zkušenosti že něco píšeš? Já ano. Auto po natankování E85 lépe táhlo, spotřeba průměr furt 12,4- 12,5l ať je tam natural nebo E85 jednotky byly a A8 4,2 V8
o 05.02.2014, 13:56 | .mycTD
predem se omlouvam, ze mam dnes v inzerci takovej vysiraci den, ale napadaji me prinejmensim dve otazky:
1. jak muze byt spotreba furt stejna, kdyz ta krabicka (na tom se asi shodneme) primarne prodluzuje delku vstriku = zvysuje davku paliva
2. proc to v tom aute nezustalo? to ty 3.000 meli takovy vliv na prodejni cenu?
o 05.02.2014, 14:09 | Raimmii | Upraveno: 2014-02-05 14:10:11
píšu co mě ukazuje palubák, i dojezd seděl

když prodávám auto pod cenou tak hrají roli i 3tis
o 05.02.2014, 14:23 | .mycTD
tim by se to vysvetlovalo, bo palubak pochopitelne nevi nic o korekcich vstrikovacu a dal pocita impulsy, ktere jdou z origo jednotky.
o 05.02.2014, 14:34 | tomi666
Tak blokaci ruším, známý ji nechce. Díky :)
o 05.02.2014, 16:52 | Raimmii
.mycTD: to by mi neseděl dojezd, ten seděl na kilometr přesně, vyzkoušeno

tomi666: jasan ;-)

jinak prozatím obě jednotky zamluveny
o 07.02.2014, 09:26 | manolo
Raimmii: lip ti to jelo pocitove? jakoze ses treba dobre rano vysral? nebo si to opravdu, tak jako ja odbrzdil na valcich a videl si tu blbost sam?

Fyzika je dana. Krabka prodlouzi dobu vstriku sizenim odporu v elektrice. Tzn spotreba bude o 30% vyssi. Vykon vsak v tvem pripade ne. E85 do agregatu potece pouze o 30% dyl treba. Thats all.

Dale taky zalezi kde e85 tankujes. Kvalita e85 je ruzna. Nekde kde se nadrze necisti a e85 netece casto z toho potrebne latky po par tydnech vycpi.

Matematicky - litr benzinu 36,- a lit e85 tusim 28. Bavime se o uspore 4000,- za rok? Dojebany motor za 40 000,-?
o 07.02.2014, 10:15 | gizmi
manolo: na druhou stranu znam mraky lidi, ktery jezdi na Ecko i bez teto jednotky 50 na 50 s naturalem a maji najeto uz pomerne dost. Na Honda-clubu ma tuhle blbinu pomerne dost clenu a kdyz to osadi na motor, ktery ma hodnotu do 5t, tak asi proc ne. Kazdopadne LPG je asi daleko lepsi investice, to se shodneme.
o 07.02.2014, 17:27 | Raimmii
manolo, nebudu už Ti na to reagovat, mám s tím svoje zkošenosti, už v několika vozech, u nás je třeba natural za 37 a ečko za 25. jede to pocitově líp jako když jezdíš na 95 a pak dáš 100okt. Nikoho nemám zájem o něčem přesvědčovat.

Jinak jedna jednotka dnes odeslána, jedna je ještě volná

o 07.02.2014, 17:28 | manolo
raimi: pocitove mereni vykonu je skvele...

odbornik kazdym coulem
o 07.02.2014, 18:01 | Raimmii
a ty si budeš měřit výkon a dávat x tisíc za válce, jestli když to jede líp na 100oktanů kolik Ti to zvedlo výkon?
o 07.02.2014, 18:14 | manolo
raimi budes se divit, ale u auta jsem si zmeril vykon na 95/98/e85... nemam problem si na ty valce dojet, kdyz me ta infirmace zajima. Ted, v pristim tydnu, jedu merit zmenu vstriku a zmenu turba. Kdyz uz neco delam, chci vedet proc to funguje nebo nefunguje. A kdyz me benal jede na 100ps a e85 pri vetsi spotrebe na 80ps tak to resim. Ber ze se 90% lidi honi za vykonem vyfukama, coolerema, otevrenyma sanima, cipama atd a ani nevi jaky to ma seriovy vykon atd...
o 07.02.2014, 18:22 | jura.j
už se herdek uklidnite vy dvá.

spůsta lidí kolem mě to má , negdo ředí 1:1 a jezdí pocitovo lepší.
druhým to jede stejně , ale věc to žere , mě to třeba mezi 2000 - 2500 otáček motoru nejelo vůbec a potem by se to urvalo.
kamarád má " krabičku " na 1,6 octavii , ježďá kolem 5L a je vysmátý.

tož se tu zbytečně nehádejte , stejně nic neuhádáte.

o 07.02.2014, 18:52 | gizmi
juraj: presne tak, na honda-clubu byl taky velky bůůům, asi 10 motoru to odrovnalo, par lidi na to odladilo jednotku a jede jim to pry i lepe a ve finale jakmile zacalo byt chladno, tak 9 z 10 na to nadava, protoze nemuzou nastartovat :D :D Kazdy sveho stesti strujcem..
o 08.02.2014, 10:53 | Raimmii
jedna jednotka stále aktuální, rychlé jednání pošta zdarma

o 08.02.2014, 18:43 | Raimmii
druhá taky pryč, takže vše PRODÁNO ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3483 sekund.