
Navštíveno 5732x

prodám přestavbovou sadu etanol E85 flexfuel, plně funkční, jednoduchá montáž. Stáří půl roku. Důvod prodeje je prodej vozu.
specifikace:
[ Link ] Mám dva kusy, cena za kus.
1490kč
722325224
roman28@post.cz


04.02.2014, 12:50 |
FanDa lze to pouzit na Octavii 1.8 20V?
pokud budou sedět konectory tak ano, měl jsem to na Audi, takže koncernový konektory
takže konektory jsou Bosch EV1
Jednu bych si do zítřejšího večera zamluvil, jestli můžu :)

04.02.2014, 19:02 |
FanDa Pokud se dohodneme na 1500,- vcetne posty, tak bych vzal jeden kousek.
zájemců je zatím dost, takže pro zatím platí cena 1490kč + pošta
tomi666: dobře, ale dej vědět co nejdřív prosím
made in EU , je možný zjistit kdo konkrétně ?
díky
hosi...
uvedomte si jak ma etanol fungovat. tahle krabicka je pouhe siditko.
ale vypadá to , že to funguje , minimálně půl roku v 1,6 octavii a v pohodě :o)
manolo: jestli nemáš zájem, zdrž se kiomentáře, děkuji
Raimmii
sorry, jsem na klubu. ty vydelas na par piv a nekomu tim zrusis motor za xx tisic a tohle neni klubactvi.
U e85 je potreba zvetsit masivne predstih a tlak na vstriku, tak samo zvetsit i objem vstrikovace. Tzn. tvoje krabicka elektronicky osidi, rekne: hele, vstriku, zustan otevreny namisto 0,5s napr 0,9s a o to vic tam protece paliva. Tzn. ze zvysis o 30% spotrebu, ale nemusis navysit vykon. je potreba dat o 30% vetsi vstrikovace, aby dokazali dodat o 30% vice daneho paliva za stejnou dobu.
Veskera tato uprava musi probehnout v ridici jednotce, ne nejakou carovnou krabickou s jednim odporem. Tuto krabicku presne na dilne mame.
sorry, ale ahc bylo vzdy o radach, ted je to o prodat a zmizet
já už jsem tu léta, a neprodávám nic co by někomu ublížilo, na netu je toho dost, v zahraničí používáno několik let. Navíc moje krabička funguje jak má, spotřeba nevzrostla vůbec, výkon to zvedlo taky. Mám to odzkoušené, vím co prodávám.
navíc, po prodeji rozhodně nikam nikdy nemizím :-D

05.02.2014, 13:09 |
Jozzo "moje krabička funguje jak má, spotřeba nevzrostla vůbec, výkon to zvedlo taky. Mám to odzkoušené, vím co prodávám"
buď se s autem nejezdilo a nebo jsem si tu pohádku měl přečíst před spaním, možná by se mi lépe spalo...
a ty máš zkušenosti že něco píšeš? Já ano. Auto po natankování E85 lépe táhlo, spotřeba průměr furt 12,4- 12,5l ať je tam natural nebo E85 jednotky byly a A8 4,2 V8
predem se omlouvam, ze mam dnes v inzerci takovej vysiraci den, ale napadaji me prinejmensim dve otazky:
1. jak muze byt spotreba furt stejna, kdyz ta krabicka (na tom se asi shodneme) primarne prodluzuje delku vstriku = zvysuje davku paliva
2. proc to v tom aute nezustalo? to ty 3.000 meli takovy vliv na prodejni cenu?

05.02.2014, 14:09 |
Raimmii | Upraveno: 2014-02-05 14:10:11
píšu co mě ukazuje palubák, i dojezd seděl
když prodávám auto pod cenou tak hrají roli i 3tis
tim by se to vysvetlovalo, bo palubak pochopitelne nevi nic o korekcich vstrikovacu a dal pocita impulsy, ktere jdou z origo jednotky.
Tak blokaci ruším, známý ji nechce. Díky :)
.mycTD: to by mi neseděl dojezd, ten seděl na kilometr přesně, vyzkoušeno
tomi666: jasan ;-)
jinak prozatím obě jednotky zamluveny
Raimmii: lip ti to jelo pocitove? jakoze ses treba dobre rano vysral? nebo si to opravdu, tak jako ja odbrzdil na valcich a videl si tu blbost sam?
Fyzika je dana. Krabka prodlouzi dobu vstriku sizenim odporu v elektrice. Tzn spotreba bude o 30% vyssi. Vykon vsak v tvem pripade ne. E85 do agregatu potece pouze o 30% dyl treba. Thats all.
Dale taky zalezi kde e85 tankujes. Kvalita e85 je ruzna. Nekde kde se nadrze necisti a e85 netece casto z toho potrebne latky po par tydnech vycpi.
Matematicky - litr benzinu 36,- a lit e85 tusim 28. Bavime se o uspore 4000,- za rok? Dojebany motor za 40 000,-?

07.02.2014, 10:15 |
gizmi manolo: na druhou stranu znam mraky lidi, ktery jezdi na Ecko i bez teto jednotky 50 na 50 s naturalem a maji najeto uz pomerne dost. Na Honda-clubu ma tuhle blbinu pomerne dost clenu a kdyz to osadi na motor, ktery ma hodnotu do 5t, tak asi proc ne. Kazdopadne LPG je asi daleko lepsi investice, to se shodneme.
manolo, nebudu už Ti na to reagovat, mám s tím svoje zkošenosti, už v několika vozech, u nás je třeba natural za 37 a ečko za 25. jede to pocitově líp jako když jezdíš na 95 a pak dáš 100okt. Nikoho nemám zájem o něčem přesvědčovat.
Jinak jedna jednotka dnes odeslána, jedna je ještě volná
raimi: pocitove mereni vykonu je skvele...
odbornik kazdym coulem
a ty si budeš měřit výkon a dávat x tisíc za válce, jestli když to jede líp na 100oktanů kolik Ti to zvedlo výkon?
raimi budes se divit, ale u auta jsem si zmeril vykon na 95/98/e85... nemam problem si na ty valce dojet, kdyz me ta infirmace zajima. Ted, v pristim tydnu, jedu merit zmenu vstriku a zmenu turba. Kdyz uz neco delam, chci vedet proc to funguje nebo nefunguje. A kdyz me benal jede na 100ps a e85 pri vetsi spotrebe na 80ps tak to resim. Ber ze se 90% lidi honi za vykonem vyfukama, coolerema, otevrenyma sanima, cipama atd a ani nevi jaky to ma seriovy vykon atd...
už se herdek uklidnite vy dvá.
spůsta lidí kolem mě to má , negdo ředí 1:1 a jezdí pocitovo lepší.
druhým to jede stejně , ale věc to žere , mě to třeba mezi 2000 - 2500 otáček motoru nejelo vůbec a potem by se to urvalo.
kamarád má " krabičku " na 1,6 octavii , ježďá kolem 5L a je vysmátý.
tož se tu zbytečně nehádejte , stejně nic neuhádáte.

07.02.2014, 18:52 |
gizmi juraj: presne tak, na honda-clubu byl taky velky bůůům, asi 10 motoru to odrovnalo, par lidi na to odladilo jednotku a jede jim to pry i lepe a ve finale jakmile zacalo byt chladno, tak 9 z 10 na to nadava, protoze nemuzou nastartovat :D :D Kazdy sveho stesti strujcem..
jedna jednotka stále aktuální, rychlé jednání pošta zdarma
druhá taky pryč, takže vše PRODÁNO ;-)