
Navštíveno 4023x

Zdarec
Je to rok 1976 puvod Rakousko.Na cz papirech. Technicka do 7/2015.
Motor po GO(hlava-nove vent. sedla, nove voditka ventilu, zabrousene ventily, serizene vent. vule, novy rozvodovy retez) vybrus, novy olej+olej. filtr. Nove kladivka zapalovani, nove svicky, nova baterka atd atd... Vice foto/info klidne po tel nebo mailu. Je k tomu spoustu nahradnich dilu+dobove cestovni kufry.
V kvetnu ocekavame prcka tak nebude cas.
viktormikeska@gmail.com
728235856
Cena:60000,-

mnoo, ta rz na placáka.... krásný zákaz řízení na půl roku :)
Jde videt a nebyl problem pri kontrole. Navic neni problem ji vic zohnout ;-)

17.02.2014, 17:22 |
Ladic tvl jestli to za ty prachy prodáš, tak to pak sem napiš....

17.02.2014, 19:18 |
Nora jj, cena hodně sci-fi...
Panove pokud umite cist tak je to D. Coz znamena nedelena hlava. Takze nejlepsi reseni z techto motoru. Ale vyrobeno o hodne min kusu nez beznych ,,B,C,,. Becek i Cecek je mraky. A cena je pouze o 5tis vyssi nez jsem do toho vlozil.
Takze prosim bez ZBYTECNYCH OT!!

17.02.2014, 20:02 |
Hanes | Upraveno: 2014-02-17 20:12:37
Jen me rve zily to ze se vezme pekna motorka, misto sedla se potahne prkno, blatniky se orezou flexou, zbytek se necha puvodni a vydava se to za CAFE RAcer. Ale je to modni zalezitost, jsou i kluby a poradaji se srazy, takze se proda.
Puvodni upravy cafe racer mely z motorky dostat to nejlepsi,takze hlinikova nadrz,ceriani vidle,borani rafky,buben idealne ctyrklic,riditka na vidlich,otevrene filtry, konikce vyfuky ala norton. to je cafe racer.

17.02.2014, 20:14 |
Phitypaldy | Upraveno: 2014-02-17 20:17:56
Nekomu se libi cafe... nekomu street, nekomu cestovni, nekomu original....
Toto je yamaha ne nortot, triumph, triton...
Kdybych mel cas tak to treba dodelam do stavu ala norton. Ale ted bude potreba penez i casu jinde.

18.02.2014, 10:53 |
Nora Phitypaldy: vůbec jsi nepochopil, co ti Hanes napsal.
V původním stavu máš větší šanci tohle prodat, než takový rádoby caferacer...
Nora: hanes svuj prispevek z editoval takze to je odpoved na neco co uz tam neni.
Jinak to chapu moc dobre.

18.02.2014, 11:53 |
Hanes Pravda, v podstatě je to třetí verze napsaná bez vulgarismů, bohužel mi to v mobilu rovnou odesílá, bez náhledu.
Nicméně to co se v ČR děje pod názvem cafe racer je ulpně mimo tomu co pojem cafe racer znamená ve světě.
V japonské klasice já žiju, mám několik motorek co v té době znamenaly světovou jedničku teď renovuju dvě hondy cb450K1 ročník 68 a 70. 750 four a xs 650 má otec vše ale renovováno do originál stavu.
Moje představa cafe raceru je popsaná nahoře a takto upravené motorky se dají nazývat cafe racerem.
Bohužel u nás se vymění sedlo, ořežou blatníky, dají vlaštovky řidítka a je hotovo. Nulové investice a hurá se s tím prezentovat, takto překoplých motorek je plná inzerce a kazí to představu lidí co o něčem takovém přemýšlí myslí si že je to tak dobře.
Jenže kvalitní cafe racer tě vyjde jen v komponentech přez 100tis bez nákupu motorky.
XS 500 je výborná motorka, motor předběhl dobu, škoda že se neujal tak dobře jak měl, ale určitě bude lépe prodejná v originál stavu než takto i když jak jsem už psal, svého kupce si najde a bude z ní nadšený.
Hanes: rozhodne nesouhlasim ze caferacer je nutne jen neco nazdobeny ultradrahejma dilama, z meho pohledu spis naopak...

23.02.2014, 22:03 |
Phitypaldy | Upraveno: 2014-02-23 22:06:23
assasin: amen ;-) Uz jsem se naucil respektovat to, ze se tady pokazde najde nekdo takovy. Tim nechci nekoho shazovat nebo urazet. Ale ja tu neco prodavam a je zcela na me co za to chci. Takze tomu kdo to nechce to muze byt u prdele. Nikomu to nenutim. A druha vec je ta, ze o stylu ,,caferacer,, neco malo vim a pohybuji se v tom cca 15let. Nikde jsem nenapsal, ze je stroj hotov.
Cituji: (kniha ,,the ton,, )
Pokud jde o café racer jako motorku, je podomácku upravená na rychlost a co nejlepší ovládání, spíše než na pohodlí. Vzorem jsou speciální stroje ze závodních tratí, čili jednoduchá a přehledná technika, už ale schopná poskytovat silné zážitky a vysokou rychlost. Kapotované café racery se vyskytují minimálně, často je tu ale kulatá polokapota či štítek. Celkově se stavbou přibližují dobovým strojům z Grand Prix, pro sportovně nataženou pozici těla jsou vybaveny dlouhou nádrží, ideálně z leštěného hliníku, a maličkým dozadu vysunutým sedlem, za nímž následuje aerodynamický bobek. Sólosedlo je víceméně povinnost. Jednoduchá nízká řídítka zlepší kontrolu nad rychlým motocyklem, skloněný řidič není tak vystaven náporu větru a může jet rychleji. Setkáme se se dvěma variantami řídítek, dvoudílnými clip-on šroubovanými na vidlice nebo clubman ve tvaru písmene M, která se uchytí do standardních držáků, ale jsou umístěna nízko a vpředu. Z toho vyplývající ergonomie často také vyžaduje posunutí stupaček směrem vzad. Nejzadnější částí stroje by mělo být kolo, přečnívající blatníky jsou věci na škodu. Café racer je syrový a hrubý vysvlečený stroj, s motorem vyladěným na maximální výkon. Lehký, štíhlý, dobře ovladatelný motocykl, který jeho majitel postavil dle svého vkusu a technických dovedností. Stejně jako chopper tak trochu odráží osobnost majitele. Nejlepším příkladem takových mašin z minulosti jsou doma vyráběné kombinace rámů Norton Featherbed s motory Triumph Bonneville nazývané Triton. Používaly nejdostupnější a zároveň nejsportovnější motor a nejlépe ovladatelný podvozek té doby. Kdo neměl dostatek financí spokojil se s Tribsa – motorem Triumph v rámu BSA. Dnes se možnosti otevírají a kombinace motorů, rámů a doplňků jsou téměř neomezeny.