
Navštíveno 7444x


11.03.2014, 21:50 |
kasa.d | Upraveno: 2014-03-11 21:58:32
Prodám svůj povoz
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Overland
rok výroby: 2007
koupeno nové v ČR
motor: Mercedes-Benz 3.0 CRD
výkon: 160kW/510Nm
převodovka: automatická 5-st.
pohon 4x4
stav tachometru: 190.000km
STK+EM: 10/2015
kategorie: N1 - nákladní automobil :-)
Výbava:
automatická klimatizace
vyhřívaná přední sedadla
el. nastavitelná sedadla
el. nastavitelné pedály
el. nastavitelná vyhřívaná vnější zrcátka
palubní PC
tempomat
multifunkční volant
výškově nastavitelný volant
parkovací senzory vpředu i vzadu
monitoring tlaku v pneu (pouze letní kola)
dešťový senzor
ABS
ESP
Tažné zařízení na 3.500 kg
hagusy + originální příčníky
Servisní knížka
Audio:
Boston Acoustic
288 W digitalní zesilovač
6x repro
HU na 6CD/MP3 s ovládáním na volantu
Jsem druhý majitel, první byl můj šéf který jezdil výhradně do značkovýho servisu. Já dělal běžný servis (olej, filtry, náplně) v běžných autoservisech. S autem ježděno z 90% po dálnici, nikdy nebyl v těžkým terénu (polní a lesní cesty minimálně). Nikdy nebouráno (drobný šrámy na laku jsou).
Před měsícem výměna žhavičů + modul žhavení, palivový filtr.
Vzduchový a kabinový filtr cca rok.
Olej a fitr budu dělat v nejbližší době.
Momentálně hučí přední ložisko který před prodejem vyměním nebo dám odpovídajícíslevu.
K autu mám 2 kompletní sady kol:
Letní originál 18ky výrobce BBS s pneu 245/60 R18 vč. snímačů tlaku v pneu, vzorek už nic moc, ale na odježdění léta ještě vydrží. Ovšem 1 guma proražená na konci října - neopraveno.
Zimní sada alu Dezent s pneu 235/65 R17 Nokian momentálně na autě.
2x klíč s DO
2x klíč od tažného
manuál v CZ
servisní knížka
Pevná přepážka zavazadlového prostoru (N1) momentálně vymontovaná, samozřejmě jí nechám k autu.
K vidění v Jihlavě po předchozí domluvě.
Cena: 350.000,- Kč - možnost odpočtu DPH
(rozumný dohodě se nebráním)
kontakt:
kasa.d (zavináč) seznam.cz
602 526 194 - může se stát že v práci nevezmu
O víkendu nadělám lepší fotky a dodám.
Kdybych něco zapoměl ptejte se
Já mám za, že Mercedes-Jeep byl 2,7 CRD aka CDI, ale 3,0 V6 je VM Motori (I), pokud se pletu, tak mě ukamenujte;-)
Pletes se tuze, do WK se nedaval VM Motori vubec. V Motori se daval do starsiho modelu a to o obemu 3,1 a pak az 2,8 do wranglera.
Jedna se o motor s oznacenim MO642
Tu možnost přiznávám;-). Jezdil jsem ještě loni aktuálním GC s 3,0 CRD a to byl VM Motori. Docela by mě překvapilo kdyby mezigeneračně změnili 3,0 CRD MB za 3,0 CRD VM Motori...
TicTac: je to tak ;) mezigeneračně přešli z VM na MB a pak zpět na VM :D
Lukasino: Děkuji za vysvětlení, to je pro mě docela překvapení. Takže po stránce motorické ušlechtilosti je lepší vzít tohoto než funglovku;-). Omlouvám se za OT a přeji rychlý prodej pěkného auta. TT.
no to se zase tuze mejlíš :-) v novém WK2 je ten motor od itala výbornej

12.03.2014, 14:19 |
Bucci krásnej kousek, ale fakt chceš říct, že tohle je N1? to jako papíry na náklaďák?
Bucci: N1 kvůli odpočtu, stále je to do 3,5t - papíry B
Only_One: už jsem tady nechtěl psát, ale přinutil jsi mě:-).
Nemejlím se, jen ty špatně čtěš. To tvrzení má na konci smajlíka a bylo myšleno v žertu, protože proč? Protože o post výše jsem psal, že s aktuální Grandem coby služebákem jsme toho loni najel víc než dost a jeho kvality důkladně znám. Jediná co jsem nevěděl byl fakt, že mezigeneračně proběhla změna výrobce motoru 3,0 CRD.
Takže myslím, že vše je jasné a tuto debatu můžeme v klidu uzavřít;-)

12.03.2014, 14:24 |
TicTac | Upraveno: 2014-03-12 14:25:18
Double post.
eh já jsem asi ze sluníčka trošku mimo, ale byl jsi s novým grandem spokoneje nebo nebyl? ja to z toho nějak nemůžu pochopit. Já jsem s 2012 taky pár desítek tisíc najel a za mě naprosto super až na 5°automat starej od MB ten byl slabší.

12.03.2014, 14:44 |
TicTac | Upraveno: 2014-03-12 14:45:07
Only:One: Nevadí:-).
Jo, byl jsem velice spokojen. Pokud tě zajímá názor, tak pár postřehů: Motor super, střídal jsem to s 5,7 HEMI a pocitově jsem měl 3,0 CRD radši (samozřejmě i proto, že jsem s 3,0 CRD stavěl na pumpě každých 1000 km místo 500 km s 5,7 HEMI:-), převodovka má sice jen 5 kvaltů, ale pro mě to problém nebyl. Často se lidi točí na malém kufru, což mi taky nevadilo to mi spíš nevyhovovaly 20", které ani vzduchový podvozek nekompenzoval na můj vkus komfortní jízdu a taky malé přední sedadla (vzadu jsem nikdy neseděl:-).
Když to srovnám s manželčiným XC90, tak bych šel do Granda, protože má lepší motor, lepší pohon 4x4 a líp vypadá. Na druhou stranu má poloviční kufr, méně prostorný interiér, horší sedadla a vyšší spotřebu/provozní náklady.
Dodávám něco málo fotek

Tohle auto mě zajímá, v horizontu 2-3 měsíců budu shánět povoz a toto je jeden z kandidátů. Mohl bys sem prosím napsat, pakliže už jsi to řešil, co stojí spotřebák (kotouče, desky, repas převodovky, vstřiky, výfuk...)? S jakou spotřebou jezdíš?
Ted jezdím jen krátký trasy (proto prodávám) a spotřeba dle PC 11,7 a reálně to asi sedí, neeviduju si kdy a kolik tankuju.
Díly nakupuju tady
[ Link ] Já na tom nic zásadního dělat nemusel ...
Dnes výměna oleje a filtru.
Redukce ceny na 319.000,- vč DPH