Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > Honda Legend 3.5 V6 s profi LPG,260tisKm,ČRpův,r97,151kw

 o Navštíveno 7973x o
o 09.03.2019, 19:14 | m
Cobyne, dám vám to i sem. Jelikož jsem magor do těchhle starejch keplů a tehdejší vlajkový lodě mi hodně říkají, nabízím i tady svojí Hondici. Je to především polykač dálničních km, kdo v tom někdy jel (ať už vpředu nebo vzadu), má to auto rád. Jelikož jezdim několikrát do roka Slovinsko, auto se mnou na dálkách zažilo nejvíc (mám nájezd třeba 100 ročně). A kdo měl někdy starou Hondici, ví, že tyhle auta ve štychu nikoho nenechávaj a já musim potvrdit. Ale jelikož jsem pořídil Lexuse (má víc kvaltů, válců, kilovatů a vejfuků) tak mi přijde škoda nechat tohle auto stát a uloženku z toho dělat nebudu. Asi.

Níže zkopírovaný text z bazoše.

Honda Legend 3.5 V6 s profi LPG,260tisKm,ČRpův,r97,151kw

Legend ve velmi dobrém stavu, zástavba LPG s přimazáváním/dochlazováním - samozřejmě zapsáno v TP. K autu buď oboje kola na fotkách - R19 Schmidt nebo z faceliftu originál Acura R16+zánovní zimáky. Nebo jen jedny a z ceny shodím 5tis. To samé pokud nebudete na 22 let starém autě zkoumat každý důlek, dám dalších 5tis dolů. Jinak vám je můžu za ty samé peníze nechat vytáhnout, slevu nedám a budu s pobavením koukat, jestli potom auto koupíte. Auto je v hodně dobrém stavu, motor není slyšet ani že běží, převodovka v pořádku, originál kilometry, originál původní techničák - koupeno jako nové v Hondě v Čechách, za celou dobu 2 majitelé. Teď nové destičky všude, minule dělané i kotouče, nový olej, pořízena nesehnatelná zadní světla z faceliftu - včetně celé nutné kabeláže, viz foto - v případě slušného jednání dám k autu, stejně jako původní dobová originál kola R16. Mám ještě jedno pojízdé úplně stejné auto s 500tis najetými km, které jsem si pro jistotu koupil jako dárce orgánů. Můžu také prodat - třeba za 8tis. Má bezchybný motor a převodovku, kola R18, platné doklady s platnou STK. Jsem normální člověk a normálně se se mnou dá domluvit a na lecčems domluvit, ale slušně a stůjte nohama na zemi.

Výbava: 3x parkovací kamera (vzadu 2)
Velké radio s internetem, telefonem, androidem a navigací, kůže nepoškozená s výhřevem, el sedadla šíbr, výkonná klima atd atd
K autu je kompletní sada 4 klíčů a dálky k centrálu
Technická na rok, EKO PLACENO
Odnímatelné tažné

Vady: k dokonalosti by chtělo nalakovat př a zadní nárazník, vyměnit vadné čidlo ABS, nalakovat víko kufru na kterém je teď folie v barvě auta a pod ní je poškrábané od věcí.

KOROZE na autě NENÍ - na všech ostatních v inzerci věřte že jo, kdo zná, ví.

V případě zájmu mi volejte na 721900t.ř.i.33

Cena 60

více foto tady, ať to sem zbytečně netlačím: [ Link ]


o 09.03.2019, 19:15 | m | Upraveno: 2019-03-10 18:16:22
foto

foto k příspěvku  od m

o 10.03.2019, 16:48 | dalio
nedává mi spát …. koukám na ni už asi po sté
o 10.03.2019, 17:14 | m
tak tu je nový inzerát :)
[ Link ]
o 10.03.2019, 17:15 | m

foto k příspěvku  od m

o 12.03.2019, 19:32 | Losky
dej to na FCB do Honda Clubu. Tam nad tím budou slintat, když vidím, jak tam opěvují 20 let staré Civicy
o 13.03.2019, 08:01 | dogeatdog
Teď mě to trochu zmátlo, to auto dostalo pecku na levý předek?
Jestli ne tak bych asi tu fotku s ťuklým autem dal pryč ať to nemate.
o 18.03.2019, 10:28 | Seat Power
Sakra,kdyz sem pred zimou shanel japonce tak tohle bych bral hned...ale uz mam koupene...tak preji prodej do dobrych rukou,nejlip nejakemu fandovi
o 23.03.2019, 19:41 | Tea
m: mohl by jsi mi prosím napsat, jak jsi přišel k tomu ťuknutýmu legendovi, klidně SZ. Velmi se podoba mýmu bejvalymu. Díky.
o 24.03.2019, 14:53 | m
tea: ma brnenskou znacku, pry je od nekoho z blanska a nema zaplaceny eko, ja ho koupil v cesky trebovy a krome prevodovky a motoru je to auto docela total srot. najeto 500 tis km
o 24.03.2019, 20:20 | Tea
m: toho legenda jsem měl 14 let a najel s ním 230 tkm, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl. Od loňského léta jsem s ním už nejezdil a v polovině ledna když jsem jej chtěl dát na eko, tak jej na poslední chvíli odkoupili ti exoti z třebový s tím, že jej dají do kupy, že prý to jsou fandové, tak jsem byl rád, že ho třeba zachrání, přepsal se na ně zdarma ZTP, ale dle SPZ není dodnes pojištěný, tak to bude pěkná pálka od CKP asi.
o 24.03.2019, 21:38 | m
tea: tak ty kupní smlouvu máš, ne? takže jsi v poho. Mě to blázni prodávali asi týden potom, co to na sebe napsali na ztp s tím, že je jim jasný, že eko nikdo nebude chtít platit, tak ať auto jezdí normálně přihlášené na ně. Prodával to na FB původně snad za 35, já ho nabral za 7,5 a dostal jsem k němu 3 nové zadní destičky, olejový filtr, 4x kotouč na stočení a nový kloub poloosy na výměnu. Musím ale říct, že motor a převodovka jsou na ty km úžasný. Vzal jsem ho hlavně kvůli palubce a rádiu, které je původní, kdyby to někdo chtěl, protože v tom mém je trochu vytuněnost a to ne každému voní. A mít motor a převodovku do foroty taky není k zahození..
o 24.03.2019, 21:52 | Tea
m: smlouvu mám a je to hlavně na ně přepsaný. Nechápu takový jednoduchý lidi, asi si na nich nikdo z dávek nic nevezme, zřejmě to od začátku mysleli na kšeft. Vzali to za 5t a ještě zaplatili evidenčku. Ty díly jsem tam nechal u toho v kufru, ten kloub je sice novej, ale tuším, že tam nepasuje, je na zřejmě předchozí generaci, naposledy jsem tam v létě nechal dělat zadní náboj a přední ramena. Převodovka řadí naprosto v pohodě, ve 300tkm jsem nechal dělat v Hondě olej s filtrem. Motor potřebuje vyměnit olej s filtrem dával jsem tam Mobil1 5W50, musí se dolívat, rozvody jsou dělaný v Hondě taky kolem 300 tkm, jsou tam dvoje a už by taky chtěli.
o 25.03.2019, 03:58 | m
nejvíc mě na.ralo, že ty zadní desky jsou tam jen 3 a za boha nemůžu najít tu poslední - asi jí sežrali. Ty kotouče jsou myšlený jako na stočení? A ramena jsi dělal obě - levaso i pravaso? A ještě má takovou divokou spínačku na šperhák, neorigo centrál ovladače, žádnej klíč a chudák teplota vody budík je pořád na MAX a ještě výš.. :)
o 25.03.2019, 20:07 | Tea
Brzdy: nevím jestli je to vlastnost jen toho mýho, ale pravidelně do 10tkm se zvlnily přední kotouče, zkoušel jsem všechny ruzny značky, pořad to samý, tak jsem měl 3-4 sady, vždycky nechal stočit a přehazovali se, nejezdil jsem nijak svižně, ale často tahal vlek. Kotouče jsou na stočení.LZ kolo má zadřenou brzdu, dělal to nějakej garážník, tuším tam ani nejsou desky a přestřihlý lanko ruční - je to časovaná bomba, bacha na to, k tomu měly být ty desky ale už se to nestihlo udělat. Ramena horní by měli být obě, měnili se vícekrát, Nipparts vydrželi jen chvíli. Spínačka se jednou rozsypala, origo klíč se přilepil k imobilizéru, startovalo se šroubovákem. Původní ovladač, jak byl bez klíče tak někdy někam zapadl, nechala se namontovat neorigo dálka a pověsila se na původní jednotku v kufru. Ten teploměr přestal ukazovat když se to nastartovalo před prodejem, zůstal viset, ale nic se nepřehřívalo. Dlouho jsem to nechával servisovat v autorizáku v Hondě, dle VIN vyjedou i historii.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.343 sekund.