auto 1985, najeto 302 000(mam do od 27200)
motor:
kompletne pretesneny(vsechny gufera, vsechny tesneni, vycisteny, vymeneny olejovy cerpadlo, novy rozvody, naplne, zhavice). Nova spojka, odesla prevodovka, takze ta je taky vymenena, odlehceny setrvacnik a dopasovany kanaly, baterka 74Ah, nove postavene a vyzkousene vstrikovaci cerpadlo, repas altiku
podvozek:
(kotouce, desky, pakny, bubny, prasatka, novy lana rucni brzdy jsem menil pred cca 40tis), tlumice bilstein. 6x14" alu origo VW
ma to tazne
interier: volant z 89ky(4ramennej misto dvouramennyho hnusnyho kola Smile ), siroky packy pod volantem, radicka a manzeta z GTD, sedaky z G3(modre, u ridice stavitelna vyska, naklon a bederni operka, loketka vzadu), nikde nejsou prorezane diry na repro a pod. 4x repro v origo mistech. Zadni tapecaky ve dverich jsou KO(zatikala tam dlouho voda) Jinak je interier pekny, v kufru je puvodni koberec na podlaze i na podbezich.
koroze: napadeny jsou pouze ridicovy a spolujezdcovy dvere(puchyre, u ridice asi 5cm, u spolujezdce min, ale nepostupuje to dal, neni to skrz, jen pod lakem), jinak zdrave, zespod uplne ciste, vsechny lemy ok, trosku tuknuty PP blatnik
Na oknech znackove folie od firmy Cartint, ale je o zatmaveny ponekud vice nez je zdravo. Auto jsem si koupil puvodne jen na odjezdeni zimy, ale nejak se to zvrhlo.
cena 20tis, na zimakach, po dohode muzu pridat i nejaky dily, jako motor 1,9TD AAZ 55kw, kompletni ale rozebrany(chtel jsem udelat GO nez pujde do auta), zadni napravu z g3 s novyma silenblokama(je o 3cm sirsi), silenbloky na predni napravu, polosy, prevodovku, spojku
cena 20 000kč + neco za vypsane dily
