Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > Na co nejvice koukat pri koupi ojetiny?

 o Navštíveno 761x o
o 21.03.2008, 20:35 | Kicker18 | Upraveno: 2008-03-21 20:35:45
Zdar na co nejvice koukat pri koupi ojetiny?


o 21.03.2008, 20:39 | trlon
záleží na značce ale jáse osobně dívám na stav tachometru,lemy,prahy,držáky u motoru,masku(jestli je dotlučená od much a kamínků)lemy,osezené sedáky,volant ohmatyný,řadička,nápravy a celý podvozek...
o 21.03.2008, 20:40 | Kicker18
Mno zajima me to celkove u vsech aut ale tedy bude to u opelu vectra b.
o 21.03.2008, 20:51 | maca123
Stav tachometru je absolutně nic neříkající údaj, v dnešní době si stačí říct o kolik dolu..
o 21.03.2008, 21:01 | JP
Zkoukni karoserii, zvlášť jestli seděj odstíny dílů a jsou rovnoměrný spáry, když někde ne, tak to v tom místě prolez pořádně. Interiér snad umí prolézt každej, oblejskanej volant, sešlapaný pedály / koberec pod nima, řadící páka... Motor by měl mít stabilní volnoběh zastudena i zatepla a normální zvuk, když nebude umytej, koukni kudy z něj co teče. Neměl by čoudit vejfuk (bílá-modrá-černá:)), ale může to bejt třeba jenom usazená voda v tlumiči, když to dlouho stálo. Mrkni taky na gumy, jestli nejsou nerovnoměrně sjetý (problémy s podvozkem). Při projížďce by měl motor táhnout tak nějak rovnoměrně (žádný propady, cukání apod.), ale to samo záleží na tom co je to zač:). Při brždění na rovnym povrchu by neměl nikam táhnout volant.

Na tachometr se většinou koukám až když to koupim, to je v ČR totálně nicneříkající údaj.
o 21.03.2008, 21:02 | JP
a sakra, tak maca123 mě s tim tachometrem předběh:))
o 21.03.2008, 23:14 | maca123
JP: ale aspon to máme rozdílný, já tam mam mezeru :)
o 22.03.2008, 06:14 | Petura
jen ještě třeba dodám, zkusti stáhnout kousek gumy kolem dveří, tam jsou vidět body od sváření a "robotický" svár od "lidského" sváru "céóčkem" pozná i laik a to ti zase napoví že to auto bylo plesknutý a díl byl měněný, dál pokud bys měl pochybnosti vyházej všechno z kufru včetně rezervy a podívej se zda tam nejsou nějak zdeformované prolisy (vlna), to by zase svědčilo o tom, že auto dostalo ránu na zadek a rána ze zadu je kolikrát horší než rána ze předu, laik nic nepozná ale auto pak může mít víc jak dvě stopy, díky rozhozené geometrii a křivou karoserii a tím špatně usazenou zadní nápravu ...
rozhodně si vem někoho zkušeného sebou a nebo si vyber bazar, ze kterého si už někdo z tvého okolí auto bral nebo o kterém sám víš, že to nejsou šejdíři a v případě problému tě nepošlou kdo ví kam ...

třeba známému z práce se stala ta věc, že koupil koktu a po měsíci se mu potkala, tak zašel do bazaru kde jí koupil, co jako s tím budou dělat (šlo o dovoz), a v bazaru samozřejmě zkusili to, že se jich to netýká, ale nenechal se obalamutit a ve finále se dohodly že oprava půjde na půl a i tak se stalo a auto už má druhým rokem a jezdí bez problémů ...
o 22.03.2008, 07:53 | Pekys
jen doplním k Peturovi, uchycení předních blatníků a kapoty by mělo mít zalakovaný neorvaný šrouby. Pokud na nich bude vidět shrnutá barva, tak to bylo bouchnutý. zkontrolovat čísla skel, je na nich rok výroby, kterej by se měl shodovat s rv auta. V místech co doléhaj dvoře u B sloupku, tam to bývá většinou lehce sedřený od tý gumy. Pokud ne, mohlo to bejt stříkaný kvůli ráně z boku. Stříkanej lak poznáš tak, že jsou v něma takový malinký důlky. Nikdy to nebude už hladký tak jako z výroby.
Pokud má auto servisku, tak kouknout co a jak, jestli není podezřelej poslední stav km. Když k tomu dostaneš i faktury, máš jistotu že se o to někdo staral.

Pak klasika vyzkoušet všechnu elektriku, okna, klimu, abs, atd.
o 22.03.2008, 20:20 | brenky
no, nejlépe si vem sebou nějakého zkušeného mechanika.
Dívej se na mezery mezi jednotlivými díly jestli to pasuje k sobě, odstíny barev, pak je to opel takže koukej na stav lemů a prahů (ještě nebyl pozink :o( ), na chod motoru, brzdy, tlumiče, čepy, výfuky (všechny díly) a pokud máš možnost, tak během předváděčky zajeď na diagnostiku ať víš co s tím bylo nebo je.
držím palce.
o 22.03.2008, 23:48 | JP
S těma datama na oknech to neni tak jednoduchý, už jsem viděl několik novejch aut co neměly všechny skla stejný. Taky to často bývá jen výměna po vykradení čunětem co si neumí odemknout dveře atp. Ale orientačně se to použít dá...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3277 sekund.