
Navštíveno 2682x

předběžně k prodeji můj wintercar, r.v.1997, motor najeto poctivých 145 tis, věřit tomu nikdo nemusí, ale kdo zná TDi, tak to pozná :o) původně to bylo pracovní auto, takže je to znát na kosmetickejch vadách laku
má tažný, střešní nosič, 4x kotouče, 15" alu + 14" plechy, nefunkční klima (manual)
2 vady: nefunkční čidlo ABS (500Kč, nedostal jsem se k tomu) a váha vzduchu z jinýho motoru, takže to jede při plnym zatížení na 60%, čili asi jako TD, nemám čas na to to dávat do kupy
cena 59.oooKč s Alu, bez 55.oooKč
.


16.07.2008, 11:37 |
Escudo | Upraveno: 2008-07-16 11:38:51
kontakty pod nickem, do práce bezúdržbový auto, vyměnil jsem ho kvůli pomatení mysli :o)
to je uplně zadarmo s timhle motorem :)
hezky jede a málo dlabe :)
tj, s touhle váhou bere 4,5 l ať jedeš jak chceš :o)

16.07.2008, 17:45 |
Rudi s tou spotřebou, že je furt 4,5l to nebude tak stálý, záleží na jízdním stylu, ale aj tak ideál varianta 81kW
no ona tě ta váha vzduchu nenechá jet natolik aby jsi jel za víc :o) možná něco přes 5, he he, z tohodle pohledu super
ten motor bere naprosto normálně spotřeb 4,5 i se zdravou váhou......přes 5 by šlo ale to by musela bejt echt zácpa a honičky přes prahu :)
ač nejsem vůbec příznivce nafty tak tohle je dobrej motor ale nesmí se to honit moc nebo se mu zkroutí hlava...... :)
do prahy ideál, na dálnice to neni :)
nejaka koroze? lemy, prahy, spodky dveri? vybava krom nefunkční klimy? diky

17.07.2008, 11:46 |
Escudo | Upraveno: 2008-07-17 11:56:10
Antonio: dá se říct že koroze neni nikde a pokud, tak jen puchejřky pod lakem pod kapotou, všechno bylo zbroušeno, dveře OK, spodek nevim, musim mrknout, snad nic hroznýho. Výbava, no v elektrice to neni, bude tam OEM rádio, centrál, odpojenej alarm po původnim majiteli - netušim proč, původně 2x bag, údajně jsou, nerozebíral jsem, možná ne. Nic jinýho mě nenapadá. Auto je technicky 100% spolehlivý a bude jezdit bez šáhnutí, jezilo každodenně poslední cca rok, zimní starty na otočení, ideál do práce, ne na parádu :o)
jinak klidně ti nafotim detajly, v pátek by měl bejt vyměněnej kloub, kterej dělal neplechu, je tam pravidelně měněnej olej atp. Brzdí v pohodě
a je to docela bezpesny auto :) muzu potvrdit, vyzkouseno na vlastni kuzi ... :/
jestli prodam ve stredu golfa ozvu se
Nismo neni ti spatne?:o)))

29.07.2008, 11:39 |
kulík mně jenom berou ty hlášky že s Tdi se jezdí v pohodě
za 4,5 nafty:))),možná občas jo,já se dostal s 81kw pašíkem na 7,5l nafty,a to bylo auto udržované žádný šrot.
Jěště že tu nejsou lidé co s tím jezdí za 2,5 litru:)
Jindrs: ok, budu rád :-)
kulík: no asi je to stylem jízdy, nemám důvod tu popisovat nesmysly obzvlášť když vim že to tu pak může kdokoliv rozepsat že sem kecal. Mám 81kW v A3 s velkejma vstřikama, velkym turbem a softem a průměr 6l, je to spíš meziměsto než město, ale za 7,5 bych musel jet fakt stylem prase
a vůbec, nemám problém s tim tanknout za 340Kč naftu a projet se s případnym kupcem na výlet 100km tam a zpět pokud bude čas :o) kolik je cca v nádrži uvidí každej
Co by jsi komu předváděl,každý kdo tyto auta zná ví, že styl Prase (nebo ze zataženou ruční brzdou :)) je za 7L - jinak v pohode okolo 4,5.
Zbytečná ztráta času a projetých peněz :))

31.07.2008, 18:06 |
clown na 7 litru nemusim jezdit jak prase ..,
staci z vaclavaku na jiloviste a jsem tam za 7.2 s O1 ..,
ano pokud nikde nestavim a jedu furt je to za 5l v klidu
motor pomalu nesmrtelnej, auto pekny :o) Escudo je magor :o)
no s passatem sem diky PDcku nejezdil pod 7 ani kdybych se na pravy predlokti postavil, ale s G3 GT TDi kolem 5ti v klidu