Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > K: Oil Catch Can

 o Navštíveno 1803x o
o 10.08.2008, 11:24 | tappaja
Nejakej levnej nemate nekdo neco?


o 10.08.2008, 17:37 | Mišell | Upraveno: 2008-08-10 17:38:39
Mám tenhle,na boku má i nápis HKS :)) Novej,nepoužitej. Jo a na boku má měrku. Stál cca 1500,- ,ale na ceně jsem schopnej se domluvit,protože mi je momentálně k ničemu.

foto k příspěvku  od Mišell

o 10.08.2008, 18:27 | tappaja
Vzal bych ho za 900 vcetne posty, prachy predem na ucet, poslu adresu. OK?
(vzhledem k tomu, za kolik chodi to samy z ebaye)

Mas k tomu nejakou svorku na prichyceni?
o 10.08.2008, 18:29 | LadaN
Asi jsem blbej, ale nevím ani k čemu to je. Vypadá to ale zajímavě.
o 10.08.2008, 18:33 | tappaja
Hadice v odvetravani vika jde do zpet do sani, a protoze to nasava vypary, olejovou mlhu, a ta zasira sani, klapku, vmontuje se to do cesty. A slouzi to prave k odlucovani oleje.
o 10.08.2008, 18:43 | Mišell
Souhlas,takovou nějakou cenu jsem si představoval. Je k tomu veškerý příslušenství,co k tomu bylo-kus hadice,pár šroubků,dvě ty zlatý připojovací trubice ještě jinýho průměru,a spony na hadice. A ještě k tomu je takovej kus plechu,kterej jsem koupil a myslel,že to za něj přidělám. Pošli mi adresu na mejl(v profilu),napíšu ti č.ú. a nejpozději do středy skočim na poštu. Jo ještě dole,jak je ta šedivá tečka,tak tam je to trochu rejplý,velikost toho odpovídá.
o 10.08.2008, 18:48 | tappaja
Poslano na email...
o 10.08.2008, 21:09 | kucik | Upraveno: 2008-08-10 21:09:51
Sorry,že ti sem lezu, ale nemá ještě někdo 1?-já taky sháním,tenhle je moc pěkný
o 10.08.2008, 23:32 | hoff
jsem si to nechal vyrobit-okopírovat z nerez plechu a s odstupem času zjištuju že to nemá moc smysl. Po cca 100km je to plné vysrážené vykondenzované vody a osobně mě nebaví to každou chvíli vypouštět. Pokud to nechám, probublá to hadicí do sání a je to možná horší než lepší. Kdo počítá s tím, to každou chvíli odkalovat/vypouštět, tomu to účel splní, ale jinak nic moc. Mám to na Mazdě 1300ccm
o 10.08.2008, 23:51 | kucik
čeče myslim,že tam má být ještě nějaký filtr vevnitř,takže jestli máš jen udělaný tvar zvenku,tak to nebude to samé
o 10.08.2008, 23:57 | Rajdlos
je v tom vevnitr "dratenka", ktera separuje olej od mlhy, dobry OCC se da krasne vylevat, je jasny pokud si tam nedal nejaky odlucovac, ze to fungovat nebude, to same nejaky sikovne vypoustedlo, jako to ma vestina OCC
o 11.08.2008, 07:00 | tappaja
Prachy poslany, viz email.
o 11.08.2008, 08:59 | ACEMajky
ja si tam dal petlahev a do ni houbicku, aby to do sebe nasavala :) - do sani mi to uz pak nevede, od instalace new vykonejsiho turba mi to zacalo desne sat olej (odvetravani origo vede pred turbo do sani)

Ted mam klid, ale obcas to zasmrdi na krizovatce do interieru, taky by se neco takovydleho hodilo
o 11.08.2008, 09:13 | Nismo.Power
vzhledem k tomu že jsem měl auto u kterýho se při 200+ do středního kopce nestíhal vracet olej a přepadával odvětránim tak OCT neměl smysl..... vyřešil sem to jako moudrá většina pet flaškou kterou sem čas od času vyprázdnil :) ale pokud vše funguje jak má tak OCT je výborná věc kterou často většina "tunerů" opomíná :)
o 11.08.2008, 10:13 | tappaja
ACE: Do sani by se to vratit melo, to tam dela ten potrebnej podtlak, pres PCV ventil.
I kdyz moje auto nejezdi pres 200+ ani z kopce, chci aby to nejak trosku vypadalo, takze jsem pet flasku nemoudre zamit.
o 11.08.2008, 10:33 | ACEMajky
tappaja - jakej podtlak? jakej PCV ventil - domam mam escorta MK VII 1,8TDcko
o 11.08.2008, 10:39 | Nismo.Power
jj, minimálně to hezky vypadá :) . . . . pet flaška nebyla vidět tak mě to tak nebralo ...... každopádně při správný funkci se olej vůbec nesmí k odvětrání dostat :)
o 11.08.2008, 10:41 | tappaja
proste ta hadice z vika vede do sani. V sani je podtlak, ze jo a odsava ty pary. Ale aby je neodsaval i za volnobehu (kolisajici otacky, emise atd) je tam vetsinou PCV ventil, kterej az se zvysenejma otackama, kdy tam tlak ve viku vzroste, otevre a teprve pak jsou ty sracky nasaty a spaleny.
o 11.08.2008, 10:48 | tappaja
"každopádně při správný funkci se olej vůbec nesmí k odvětrání dostat"

ukaz mi takovej motor

On se tam ten olej nedostava, ze by z toho vylozene tekl, jde o tu olejovou mlhu, ktera se ma zachytit prave v OCC a do sani jde relativne cistej vzduch, kterej nezasira klapku, sani...
o 11.08.2008, 11:18 | ACEMajky
tappaja - na mym 1,8TD ford endura DE prave zadny PCV ventil neni, jde to rovnou pres T trubku pred turbo a jak jsme vymenili origo turbo za turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak to zacalo tahat odvetravanim olej a to ze docela dost, po odpojeni a zaslepeni pred turbem a hozeni odvetravaci trubky do petlahve je klid - jenom ten smradek z podvika ventilu je obcas na krizovatce citit + zadnou klapku v sani samo nemam :)

Jediny co si mylsim, ze pod vikem ventilu by udajne mel byt takovy dekl a dratenka, ktera srazi prave ten olej, aby nesel do odvetravaci hadice a to my tam mozna pri GO nedali - uvidim az se ted budou delat rozvody, tak bych chtel pod viko kouknout
o 11.08.2008, 17:25 | Losky
Můžu se zeptat, jak jste to udělali s tou petkou??? Mám Lagunu II dCi a sání je pořád zaprasené od oleje. Díky
o 11.08.2008, 19:31 | hoff
Rajdlos - mám dosti povedenou kopii, uvnitř hrubší drátěnku a přepážku. . . . přesto mě tam ta vysrážená voda štve. Náznak oleje je vždy na vrchu na hladině.
o 11.08.2008, 20:24 | Rajdlos
tappaja: ACEMajky bude mit tezko v sani podtlak :-)
neni klapka neni podtlak

hoff: no mas to evidentne spatne udelane, viz tappik, tohle ma separovat jen olej od olejove mlhy, Tobe to evidentne bere i vodu = spatne
o 11.08.2008, 21:38 | tappaja
No von tezko, nezaregistroval sem, ze ma diesela. :o)
o 11.08.2008, 22:09 | hoff
Rajdlos - kde bych tam vzal vodu :o))) nebo jsem nepochopil jak jsi to myslel. . . .

ta voda se tam kondenzuje z par - odvětrání klikové skříně, jelikož je nádoba chladnější než motor. . . už mě napadlo, dát ji jinam, tak aby se ohřála na cca 60-70st. někam nad nebo poblíž výfuku nebo svodů
o 11.08.2008, 22:19 | Mišell
tappaja: Našel jsem i doklad,takže budeš mít ještě rok záruku:)
o 11.08.2008, 22:40 | Nismo.Power
rajdloš bude mít radost tapíku .. . . . . motor to dělá CA18DET . . . . . , pokud má zasranou vracečku tak při těch 200+ do toho kopečka se ho většina drží v hlavě dokud nedosáhne odvětrání :)
na takový S13 to jednoduše lze poznat když vás předjede třeba 220-240 tak vás vohodí recyklovanym olejem :))) nějaký kousky to dělaj fakt fest a nějaký jen trochu nebo vůbec...... opět záleží na mazání jak bylo vedeno

hoff : jako rajdloš..... tam máš někde chybku třeba v tísku pod palicí.......neztrácí se ti lehce voda z nádobky ? :)
o 11.08.2008, 23:35 | hoff
Nismo.Power - kdepak, to co vypustím není kam nalejt 8O) a možná bych už měl znovu objem chladící soustavy do rezervy . . . Ale jak říkáš, to bylo první co mě napadlo a zděsilo! Bohudík se tam ta voda fakt sráží . . .
o 12.08.2008, 00:35 | Nismo.Power
to pak ale nevim teda odkud se bere :)) leda by jsi říznul špatnou hadici :D
o 12.08.2008, 09:22 | Losky
Může mi někdo poslat foto té lahve?
o 12.08.2008, 11:25 | ACEMajky
ja osobne jak sem psal mam jenom pet a do ni zasunoutou odvetravacku z vika a diru v sani zaslepenou - v lahvi mam kuchynskou houbicku aby sakla olej a tot vse :) - nekdo to strka do nosniku, aspon to konzervuje :)
o 12.08.2008, 15:25 | hoff
Nismo L O L !!

Vsak ve vyfuku se ti taky srazi voda nez se zase vypari, bohuzel tady se nevypari . . .
o 12.08.2008, 15:31 | Nismo.Power
ale do vejfuku se ti má jak ta voda dostat :)
o 12.08.2008, 17:26 | hoff
Heh, tak si te zkontroluju a myslim ze mas taky k.o. tesneni pod hlavickou. . . . :-DDD
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3688 sekund.