Vzhledem k tomu že na auto nemám moc čas a bral jsem ho jako vyrovnání dluhu, rozhodl jsem se ho nabídnout k prodeji.
Takže auto je dovoz B po první majitelce z Brusselu.
První registrace je 9/1/2001 , výroba je 20/12/2000.
motor 1,6 NFZ 72kw
najeto aktuálně 70tkm, poslední servis v Peugeotu 03/2007 pri 66tkm, roční nájezd mělo auto cca 10tkm. Vše doloženo serviskou.
Oba klíče + kódová kartička
Auto má netovární alarm zn. Sonar (itálie) s pořiz hodnotou 500eur, který ovládá centrál. Originál klíč má KO baterku a tudiž nefunguje, musí se nakódovat. Ale nemá to smysl, neodjistí alarm...jen odemkne.
výbava:
grafitová šedá metalíza
klasická kabrio tj. 4x el okna, rádio na CD + ovl. volant, el. zrcátka vyhřívané, ALU Cyclone 15",4x airbag, vyhřívané zadní okno (je tam spešl větrák), servo, ABS, centrál, posilovač a teď to nejlepší ;-).
Auto je v zachovalé vínové kůži což je celkem rarita, vím pouze o jednom na SK.
el. střecha jde bez sebemenších problému a je v top stavu, možná by chtěla vyčistit, určitě by mohla vypadat ještě lépe. zadní fólie, dostala od majitelky lehce za uši a je poškrábaná, ale je to v normě a snad to má jít vyleštit .
Auto má nový lak, bylo bouchlé na levou stranu předku, foto před opravou mám. Vzhledem k tomu že s tím paní jezdila v městě bylo auto celé poťukané a ohrkané, takže sem to nechal komplet nalakovat, není to auto na běžný provoz tak musí trochu vypadat.
Měnil se blatník, nárazník, světla, čelo, kapota. Vše originál díly Peugeot, u tohoto auta jsem si hlídal opravy takže jsem nechtěl nějaké klepané díly. Pak z mechanických věcí: chladič (tekl), temorstat ...
Auto je bez investic, rozvody jsou původní, a sada s pumpou vyjde na 2000czk, ale neřešil jsem je vzhledem ke km.
Cena dohodou.
Mám i originál windstop peugeot, kdyby měl někdo zájem
