Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - ostatní > P: Trysky TDi z 81kW

 o Navštíveno 2759x o
o 02.11.2008, 15:00 | Escudo
nechce někdo upgrade ze svých 66kW? (AFN z Audi A3 TDi), dle diskuzí a brzd zvýšení výkonu na úroveň motoru 81kW, cenu nabídněte, odhadem 1500Kč, najeto maj tak 110.000km, nic jim neni


o 02.11.2008, 18:47 | peta34
na ALH pasuji? (mam dojem ze asi ne, ale pro jistotu se ptam)
o 02.11.2008, 19:01 | Escudo
hele to ti nepovim, leda by byl někdo zkušenější
o 02.11.2008, 19:51 | peta34
ok, zkusím se poptat na forech kde se tím zabývají
o 02.11.2008, 21:50 | Scream
pasovat budou do jakychkoliv vstrikovacu z motorů tdi s rotačním čerpadlem.
o 02.11.2008, 22:53 | Pagoš
jako Scream
o 03.11.2008, 15:51 | Losky
to stačí jen vyměnit vstřikovače a už to má 81kw??? Nebo úprava jednotky + vstřiky?
o 03.11.2008, 15:57 | Escudo
jednotka nein třeba upravit, stačí jen výměna, je to otázka 15 minutek
o 03.11.2008, 16:00 | peta34
no jo, jenže tohle jsou jen trysky jak je tu napsané, takže by se muselo udělat nastavení otevíracích tlaků a to jde prej jen na stolici...pokud by to byly komplet vstřiky, tak stačí přehodit a nejlépe upravit mapy v jednotce a jede to jak z praku :)
o 03.11.2008, 16:08 | djmajk
kdepak, stačí jen přehodit trisky, neni z toho hned 81kw, ale kolem 10kw to přidá a auto krásně ožije. Brzdu potřebuješ potom k individuálnímu chipu a to bys pak z toho měl dostat přes 90Kw, záleží jestli máš TDi AGR nebo ten novější s BOSCH elektronikou.
o 03.11.2008, 16:09 | Escudo
to je nesmysl, já jsem měnil taky za větší 764 na svém a stačilo jen kus za kus, spotřeba stejná, ale jelo to mnohem líp a motor neztrácel dech v otáčkách
o 03.11.2008, 16:10 | Escudo
dj mě předběhl :o) díky
o 03.11.2008, 19:03 | peta34
Escudo : chceš říct, že jsi vyměnil jen za trysky za ty race 764 bez upravy softu a hned jsi poznal rozdil? me se to nezda, dyt preci to musi byt nekde poznat, min. ve spotřebě nebo jinde. trysky mas od DP a nebo z kama ? a na jakem aute?
o 03.11.2008, 19:18 | KaCzaba
je to poznat bez jakykolli upravy dal softu nebo vymeny turba,cehokoli.
mam to na R5 TDI pouze ty trysky a rozdil je moooc znat
o 03.11.2008, 19:29 | Escudo
peta: Audi A3 ´99, trysky jsou Bosch 764 od mvoleska, nevim proč bych si měl vymejšlet :o) myslim si že to na tomhle foru nemám moc zapotřebí... Je to znát vcelku dost
o 03.11.2008, 19:32 | Escudo
peta: btw, to máš o ty trysky zájem nebo se jen navážíš do inzerátu když o tom nic nevíš...?
o 03.11.2008, 19:40 | Aleshak
a nemají se trysky po ujetí 100.000km měnit za nové? z hlediska údržby?
Prodával bych je jen jako náhr. díl a ne na zvýšení výkonu, sorry za ot, ale musel jsem :o((
o 03.11.2008, 19:45 | peta34
Escudo : nenavážím se, uvažoval jsem o koupi, ale zjišťuju si prvně co všechno je potřeba a jaké to má důsledky než to koupím (nemyslím to zle) !
o 03.11.2008, 19:57 | Escudo
Aleshak: je dost možný že tenhle interval je někde popsanej, člověk co mi dělal motor doporučil prodej s tim že josu jak nový, máme doma tenhle motor 4x, z toho jeden má najeto 270k km a původních tryskách, další cca 180k a taky tak, výkon to rozhodně motoru 66kW zvýší, čili bych to neviděl tak černě
o 03.11.2008, 19:58 | Escudo
peta: v pohodě :o)
o 03.11.2008, 20:02 | Aleshak
jasný v pohodě, jen jsem chtěl bejt chytrej :o)))
o 03.11.2008, 20:03 | Escudo
:o)
o 03.11.2008, 21:04 | djmajk
tak já bych si je vzal z hlediska údržba za 1500 aj s poštou :) Ty moje už maj 260 000km tak když se teda maj měnit :)

to PETA34... kdybys chtěl dat rovnou race 764, tak ten soft už upravit musíš, nebo propálíš písty na TDi 66kw... na 81kw se to může měnit bez úpravy softu..
o 03.11.2008, 21:20 | Escudo
djmajk: neni problém, tady bude pošta směšná :o) tak mi hoď adresu někam kam chceš, všechny kontakty pod nickem :o)
o 03.11.2008, 21:22 | Scream
doporučenej servisní interval je 14O tis km.
o 03.11.2008, 21:24 | djmajk
latr safr, pohled na účet mi překazil plány... zapoměl sme že jedu ve středu pro auto... tak zatim to odkládám...
o 04.11.2008, 05:08 | Knightey-
jak psal Scream, ty trysky by se meli cca po 150tis km beu nechat vycistit a premerit a nebo davat novy ale kdo to dela ze? :)
o 04.11.2008, 11:53 | Scream | Upraveno: 2008-11-04 11:57:20
ne vycistit, ale dat novy. Nedela to neikdo, protoze jsme v ČR, kde rozvody znamenaj řemen... Já to třeba dělám, každý moje tdi co sem zatim měl a v rodině máme dostalo nový trysky. Psat sem to nechtěl, ale když jsme u toho, ty trysky podle me nemaj cenu nikam instalovat. Nikdo neřiká, že nenajedou dalsi kilo ale ten interval si níkdo nevycucal z prstu. Navic pri cenach novejch 764....
o 04.11.2008, 12:08 | Adler
scream nac prijdou novy 764?
o 04.11.2008, 12:22 | Escudo
asi 5,5k
o 04.11.2008, 20:54 | Aleshak
to djmajk: nesmysl 764ky ti nepropálej písty u 66kW, už se to všude řešilo, na dieselpower atd... stačí hledat a číst až do konce :o)
Mam AHU 66kW+764ky a jezdim...
Záleží na mnoha okolnostech, ale v žádnym případě se to nedá brát jako samozřejmost, tak abys věděl!!!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.444 sekund.