
Navštíveno 2759x

nechce někdo upgrade ze svých 66kW? (AFN z Audi A3 TDi), dle diskuzí a brzd zvýšení výkonu na úroveň motoru 81kW, cenu nabídněte, odhadem 1500Kč, najeto maj tak 110.000km, nic jim neni
na ALH pasuji? (mam dojem ze asi ne, ale pro jistotu se ptam)
hele to ti nepovim, leda by byl někdo zkušenější
ok, zkusím se poptat na forech kde se tím zabývají
pasovat budou do jakychkoliv vstrikovacu z motorů tdi s rotačním čerpadlem.

02.11.2008, 22:53 |
Pagoš jako Scream

03.11.2008, 15:51 |
Losky to stačí jen vyměnit vstřikovače a už to má 81kw??? Nebo úprava jednotky + vstřiky?
jednotka nein třeba upravit, stačí jen výměna, je to otázka 15 minutek
no jo, jenže tohle jsou jen trysky jak je tu napsané, takže by se muselo udělat nastavení otevíracích tlaků a to jde prej jen na stolici...pokud by to byly komplet vstřiky, tak stačí přehodit a nejlépe upravit mapy v jednotce a jede to jak z praku :)
kdepak, stačí jen přehodit trisky, neni z toho hned 81kw, ale kolem 10kw to přidá a auto krásně ožije. Brzdu potřebuješ potom k individuálnímu chipu a to bys pak z toho měl dostat přes 90Kw, záleží jestli máš TDi AGR nebo ten novější s BOSCH elektronikou.
to je nesmysl, já jsem měnil taky za větší 764 na svém a stačilo jen kus za kus, spotřeba stejná, ale jelo to mnohem líp a motor neztrácel dech v otáčkách
Escudo : chceš říct, že jsi vyměnil jen za trysky za ty race 764 bez upravy softu a hned jsi poznal rozdil? me se to nezda, dyt preci to musi byt nekde poznat, min. ve spotřebě nebo jinde. trysky mas od DP a nebo z kama ? a na jakem aute?
je to poznat bez jakykolli upravy dal softu nebo vymeny turba,cehokoli.
mam to na R5 TDI pouze ty trysky a rozdil je moooc znat
peta: Audi A3 ´99, trysky jsou Bosch 764 od mvoleska, nevim proč bych si měl vymejšlet :o) myslim si že to na tomhle foru nemám moc zapotřebí... Je to znát vcelku dost
peta: btw, to máš o ty trysky zájem nebo se jen navážíš do inzerátu když o tom nic nevíš...?
a nemají se trysky po ujetí 100.000km měnit za nové? z hlediska údržby?
Prodával bych je jen jako náhr. díl a ne na zvýšení výkonu, sorry za ot, ale musel jsem :o((
Escudo : nenavážím se, uvažoval jsem o koupi, ale zjišťuju si prvně co všechno je potřeba a jaké to má důsledky než to koupím (nemyslím to zle) !
Aleshak: je dost možný že tenhle interval je někde popsanej, člověk co mi dělal motor doporučil prodej s tim že josu jak nový, máme doma tenhle motor 4x, z toho jeden má najeto 270k km a původních tryskách, další cca 180k a taky tak, výkon to rozhodně motoru 66kW zvýší, čili bych to neviděl tak černě
jasný v pohodě, jen jsem chtěl bejt chytrej :o)))
tak já bych si je vzal z hlediska údržba za 1500 aj s poštou :) Ty moje už maj 260 000km tak když se teda maj měnit :)
to PETA34... kdybys chtěl dat rovnou race 764, tak ten soft už upravit musíš, nebo propálíš písty na TDi 66kw... na 81kw se to může měnit bez úpravy softu..
djmajk: neni problém, tady bude pošta směšná :o) tak mi hoď adresu někam kam chceš, všechny kontakty pod nickem :o)
doporučenej servisní interval je 14O tis km.
latr safr, pohled na účet mi překazil plány... zapoměl sme že jedu ve středu pro auto... tak zatim to odkládám...
jak psal Scream, ty trysky by se meli cca po 150tis km beu nechat vycistit a premerit a nebo davat novy ale kdo to dela ze? :)

04.11.2008, 11:53 |
Scream | Upraveno: 2008-11-04 11:57:20
ne vycistit, ale dat novy. Nedela to neikdo, protoze jsme v ČR, kde rozvody znamenaj řemen... Já to třeba dělám, každý moje tdi co sem zatim měl a v rodině máme dostalo nový trysky. Psat sem to nechtěl, ale když jsme u toho, ty trysky podle me nemaj cenu nikam instalovat. Nikdo neřiká, že nenajedou dalsi kilo ale ten interval si níkdo nevycucal z prstu. Navic pri cenach novejch 764....

04.11.2008, 12:08 |
Adler scream nac prijdou novy 764?
to djmajk: nesmysl 764ky ti nepropálej písty u 66kW, už se to všude řešilo, na dieselpower atd... stačí hledat a číst až do konce :o)
Mam AHU 66kW+764ky a jezdim...
Záleží na mnoha okolnostech, ale v žádnym případě se to nedá brát jako samozřejmost, tak abys věděl!!!