
Navštíveno 979x

brácha kůpil A3 r.v. 2002 , 1,9 tdi 74 kw a dnes se projevil první problém.
jede jede a naráz je bez výkonu - motor netahne ,
dyž se podaří , jede normálně.
měl sem to na diagnostice a hlásí to sporadicků chybu
regulace tlaku sání.
kamoš má pašíka 81 kw a měl podobný problém , první natáčání lopatek v turbu a potom vysoký plnící tlak v sání , ostával mu zavřený přepůšťací bazmek tlaku turba.
je možný že bráchovi ostává zasej otevřený a turbo prostě nenatlačí ?
díky za tipy
odstran tu chybu :)
Jinak to ze jede jede a najednou ne, to je ze motor se prepne do nouzoveho rezimu :) Protoze neco tam neni v poradku, tak aby se tam neco neznicilo.
klasika jako octavky-váha vzduchu,lopatky na turbu.ventil 95
to Knightey- jako autoeletrikář to trochu ovládám , spíš ně šlo o teoretický potvrzení možnosti , že je problém v turbu - esi má nebo nemá natáčací lopatky
a prostě se enom seká - viz. problém 81kw verzí.
mám radši benál s fíčkem , kadla kadla nemosím
jj taky muze byt zasrany to turbo a zasekavat se lopatky :)
Ci jak tu pise filip146, klasika ten ventil n95 ci ta vaha. Docela dost se da zjistit podle logu pres VAG. Dale zkontrolovat vsechny podtlakove hadicky, jestli neni nejaka praskla ci prodrena atp.
Kamosovi delalo to samy, mel prodrenou jakousi hadicku k regulaci turba.
jj typicky no :)
Tamty hadicky od vyrobce stojej za prd :)
Neni na nich poznat jestli jsou nekde spuchrely ci ne, protoze je na nich ta latka.
Dobry je kdyz se to uz dela je kompletne vymenit za ty silikonove a odolne vuci teplote. Ty se jentak neprodrou nespuchrej atp :)
no mysím dyby to dělala hadica , tak to nejde pořád ,
ale vag hlásí sporadicků chybu , takže se asi sem tam neco přidře

07.12.2008, 16:31 |
Timbo taky bych tipoval ten ventil nebo ty hadicky proste nekde uchazi tlak je to nejcastejsi zavada krome ty vahy.
Hadicky dokazou TDickare tak potrapit az to neni hezky :D
Jinak ten ventil to turbo :)
No s tim autem jsem jel z Prahy do Brna, nedelalo to porad, jen proste obcas, buch a byl z toho diesel, stacilo zastavit, znovu nastartovat a jelo se dal. Pak sem to uz vychytal, ze sem jen vypnul-zapnul zapalovani za jizdy a jelo to.
Jemu po vymene rozvodu nekde blbe prichytili hadicku a ta se prodrela o nejakou kladku, remenici ci co.
na 66kw mi to dělaly hadičky, prostě to půl D1 jelo normálně a v polovině přestalo, po městě jezdilo normálně
ja mel na TDI 66kw vysoky plnici tlak. Oprava jenom serizeni...
2tommas: To jako cerpado davalo moc vysoky tlak nafty?
Kolik takove serizeni cerpadla (Bosch/Lucas) vyjde?
Vim ze se to dela na stolici, to musi asi z auta ven co?
dělá to při překročení cca 2000 ot.sspadne ti do nouzáku a je to jako když tě někdo čapne za prdel. vypneš zapalování a jedeš v pohodě až tam máš cca 2000 ot spadne ti to do nouzáku a ... taky to může být taková podtleková nádobka pod turbem, jestli máš natáčecí lopatky.zkuz tam zespodu sáhnout a je tam taková tyčka která musí jít volně zatlačit nahoru a musí se sama vrátit.já ji měl nádobku prorezlou a praskla mi membrána so je uvnitř. (je to něco jako podtlakový regulátor jak byl u rozdělovače na strých škodovkách.)koupil jsem novou baňku a jelo se...
BATMAN: nn, plnici tlak turba...
spatna N95ka,presne toto iste mal bracho,vymenil vahu vzduchu chvilu OK a o5 strata vykonu,dal precistit turbo chvilku OK a znovu,vymenil N95ku a vsetko bolo OK ( je to ventil na hadici co ide z intercooleru )
mel jsem ted stejny problem - vymena ventilu N95, hadicek a vycisteni turba, nyni vse OK
kořeni , bude to turbo , vypnút a natočit nepomože , dělá si to co chce , brácha hlásil , že to udělá většinů dyž se zehřeje , ale néni to pravidlem , až to relativně schládne tak všecko OK , vypadá to na stejný turbo co je ve starých 81kw kadla kadla , tatík má 66kw po čipu na 96kw a neví že tam nejaký fíčko má ,
tzn. no problém , jinak hadičky po kontrole OK ,
ten N95 by to napsalo ve VAGu nebo ne ?
Tak kup nové turbo, když si nenecháš poradit. Co vůbec chceš?
potřebuju jakůs takůs jistotu , nemám čas dělat zbytečnosti , nedělám ani na svojím autě , důvod nekeří všímaví znajů , takže bráchovo mosí byt jistota a pryč , čekal sem esi se nekemu nestalo to stejný ,
turbo je asi jasný , stejně čuchám , že nejak moc háže ojlej takže to sfůknu při jedným.
to: camron: nebyť nervní , sů lidi , keří se s řešením problému podělijů a poradijů , esi se ti na tem neco nelíbí tak sem nelez , kapi ?
1/ Až nebudeš mluvit mongolsky, tam možná kapi
2/ Mám pocit, že ti zde několik lidí fundovaně poradilo, kde je zakopán pes a ty si furt meleš svou. Tak prostě vyměň turbo, pokud si myslíš, že je to tím a je to vyřešené ne?
jen bych upřesnil, není to N95 ale ventil N75 (zřejmě je tu moc nokiářů :-D)
jen bych upřesnil, není to N95 ale ventil N75 (zřejmě je tu moc nokiářů :-D)
jen bych upřesnil, není to N95 ale ventil N75 (zřejmě je tu moc nokiářů :-D)
to camron:
1. ogare , odkáď ty si ? tvoja řeč zní jak poď na mě z boku :o)
důfám , že nejsi jeden z tech chytrých čížků , co si tu od nás kůpí burčák a potem z něho týdeň sere :o))
2. su prostě enom zvědavý aj dyž chybama se člověk učí
to peta34: už sem to postřehl :o)