
Navštíveno 724x


07.12.2008, 22:11 |
Losky Ahoj, za jízdy mi okolo 2000 - 2500 ot/min začne chrastit něco pod čelním skle v motoru. Začalo to až když jsem vyčistil EGR ventil. Známej mi říkal, ať kuchnu sání a sáhnu na vrtulku u turba. Má malou vůli ve všech směrech. Prý vrtulka škrtá o stěny turba. Olej taky trochu papá. Za posledních 5000 km jsem dolil 0,5L oleje. Myslíte, že to je turbo? Bílý kouř z výfuku nejde a turbo nepíská. Jinak to dělá jen při jízdě. Na neutrálu na to můžu šlapat jak chci a nic nechrochtá. Moc Vám díky za rady.
Jedná se o lagunu II, dci

07.12.2008, 22:22 |
Komba Jestli to je to turbo,tak tim že má vůli a jenom při jízdě rachtá.Tak mě napadlo že při záběru je víc namáhaný a jet tam větší tlak a tim se ta vůle projevuje....
To jenom můj postřech,ale muže to dělat cokoliv a nemusí to tak fungovat
viděl bych to na turbo......... pokud má ve všech směrech jak řikáš tak je KO neb smí mít vůli jen ve směru nahoru/dolu nesmí mít dovnitř/ven ta osička....... u laguny bych se tomu ani nedivil tam je ten nejhorší motor co kdy udělaly......... resp. asi popiš co pro tebe znamená "malá vůle" turbo ti točí klidně 100 000ot takže sebemenší vůle je zlá když si to představíš, ale všeobecně dobrá je do 0,5mm nahoru dolu , špatná 1mm a víc....... dovnitř a ven 0 , víc je špatný :)
Komba : většinou to je právě naopak, chrastí když neni v záběru, když se roztočí s většim tlakem tak se samovolně vystředí i když má vůle :)