Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jake levné ,,sportovní,, auto?

 o Navštíveno 16225x o
o 22.12.2008, 19:46 | xxfavo | Upraveno: 2008-12-22 19:47:12
potřeboval bych poradit jaké auto by splňovalo požadavky na sportovní svezení?Nepotřebuju trhat rekordy v maximálce.Jde mi spíše o sportovní zažitek za volantem na okreskách, ,,s dostatkem zpětné vazby ve volantu,přesným řazením a davkovatelných brzdách,, . Mělo by být klasicky 5-ti místné,nejlépe s obsahem do 2000ccm a s cenou do +-80000KC.Další pro mě hodně důležitý požadavek by byl finančně dostupný servis,spolehlivost(chci jezdit a ne pod tím ležet) a dostatečné množství exemplářů v dobrým technickým stavu.Takže asi nic exotickýho.Za každou radu díky:)


o 22.12.2008, 19:54 | Verano
honda prelude
o 22.12.2008, 19:55 | ebeerman
To že má být 5-ti místný tě docela omezuje,spousta zbytečný váhy :)))
o 22.12.2008, 19:58 | mishan
jj souhlas s ebeermanem.. pokud chceš sportaka, tak 2 max. 4 mist a do 2000 ccm určo něco se šnekem...:-)
o 22.12.2008, 19:59 | xxfavo
jako nemusi mit 5-dveri,ale proste,aby se do nej vlezli 4 lidi:)
o 22.12.2008, 20:08 | Thullo
PROBE :o) sice jen 120kW ve 2,5 V6 24v ale zato prima auti :o) neco malo jsem jich uz projel... :o)
o 22.12.2008, 20:15 | Ondry 2.0 20v
Thullo Probe land :-D jakej je rozdíl mezi 24v a GTčkem?jako o kolik koníků?jenom mě to zajímá :-)
o 22.12.2008, 20:19 | hutchins
co tak escort RS, docela svižné svezení, dobrá dostupnost a cena ND, dají se sehnat ve slušném stavu
o 22.12.2008, 20:21 | Lukasino
Bravo GT? Delta turbo?
o 22.12.2008, 20:38 | xxfavo | Upraveno: 2008-12-22 20:39:53
no spis bych chtel,jestli by jste mi dokazali rict v cem je to auto dobre.Jak se v nem sedi,jestli jde citit ve volantu ,,styk,, s vozovkou.a preferoval bych vazne,aby tam byli 4 mista k sezeni.
Jo a ted mam 1,9dti takze si myslim ,ze vetsina aut kolem 2 litru v benzinu bude rychlejsich.Ve fiata moc duveru nemam:)podle toho,co si s nim prozil kamos,i kdyz s 1,6.
o 22.12.2008, 20:39 | Only_One
na pět míst se vykašli
Toyota MR2
o 22.12.2008, 20:40 | Skylinee
prelude,civic VTI
o 22.12.2008, 20:51 | Augi | Upraveno: 2008-12-22 20:55:11
BMW 323 coupe E36 samozřejmě
o 22.12.2008, 20:53 | car_tuning
ford escort RS
o 22.12.2008, 21:01 | M.a.R.i
MR2 :-)
o 22.12.2008, 21:05 | Midnite
clio 1,8 16V nebo 2litr...
o 22.12.2008, 21:13 | TomsonT
Jako Augi.
o 22.12.2008, 21:15 | ebeerman
Když píšeš o těch 4 lidech pořád,tak předpokládám že to auto plánuješ využívat každodenně nejspíš že?že to nebude čistě víkendovka...v tom případě to ale vždycky bude o kompromisu...
o 22.12.2008, 21:15 | xxfavo
jo jo mr2 je krasna,kdysi jsem mel moznost se v tom nechat svizt a ten motor za zady je rachot.Chci,ale auto na normal pouzivani takze toto vazne ne:)
zatim mi z tech vasich moznosti vychazi nejlip ta prelude,civic vti,escort RS(ale pokud se nepletu tak je to 2 litr a tech jsem na netu moc nenasel) a to clio.BMW by nemuselo byt taky spatny,ale nejak me nelaka.A jaky jsou pro a proti u techto aut a jak je to s moznosti je nekde sehnat?Ktere vydrzi nejvic a jak je to s jizdnima zazitkama v nich?Zatim jen ciste z dojmu u pocitace u me vede civic vti kvuli tomu ze toci 8000:)...jo a to tu nikdo nema imprezu?klidne i obyc 2 litr nebo 1,8?prej je to taky fajn svezeni...nemusim byt nejrychlejsio na ceste ,ale za volantem si chci pripadat bezpecne a hlavne zazit husi kuzi:)ja vim,ze je to individualni podle cloveka.
o 22.12.2008, 21:17 | xxfavo
ebeerman:jo jasne hledam kompromis,kterej nebude uplne vylitanej :D
o 22.12.2008, 21:21 | Midnite
xxfavo: nejakou dobu sem ridil 1.8 16V clio a muzu ti rict ze je to fakt supr masinka..
o 22.12.2008, 21:22 | ebeerman | Upraveno: 2008-12-22 21:24:04
Co třeba tenhle [ Link ] sice cena trochu vyšší ale zase 6G VTI pod 80 nevím,a 5G už předpokládám zase už je kapku starší než máš představu:)) Jinak Honda - Power of dream :))) Prelude taky dobrá volba,ale v Civicu zas přecejenom odvezeš něco víc:)
o 22.12.2008, 21:24 | Aligátor
fiat punto 1,4 turbo
citroen saxo vts
nebo si kup š.favorit
prodej - Škoda Favorit 136 L
Cena: 75 000 kč
Popis: Prodám Škoda Favorit 136 L, vozidlo otestováno pro rok 2008 do SA 1, sportovní průkaz, homologační listy, tlumiče ,, A“ Sachs, předek-zadek unibal, strmé řízení, sedadla Sparco, pásy 6. bod Sabelt, kaplička, brzdy Ferodo 3000, vyztužené ramena, velká lyžina Dural, motorace dle dohody, spousta ND.
o 22.12.2008, 21:46 | mishan
xxfavo: tak imprezu jedině STi to jo, ale tu za 80k určo neseženeš :-D na to zapomeň zrovna :-)
o 22.12.2008, 21:51 | xxfavo
jo klidne bych bral i starsi rok vyroby,ale jak jsem psal jde mi o spolehlivost.Jestli pod tak starym sportovnejsim autem nebudu porad lezet?jinak treba ja jsem jel v r19 1.8 16v a jede to celkem pekne,ale tady tech aut je uz malo.A dyztak ke kazdymu autu kdyby jste mohli napsat na co si dat pri koupi pozor a co jste konkretne na tom aute resili za opravy?A co to subaru?:)
o 22.12.2008, 21:52 | pitona_bg
[ Link ]
tadi je jedno do 60 000
o 22.12.2008, 21:53 | Aligátor
jj ale éček :-))
o 22.12.2008, 21:55 | mishan
xxfavo: jako pokud chceš pořádné svezení a ovládání, tak podle mě zadokolku nebo 4x4 a min. 170ps+ ideal tak turbo kolem 200ps a seš vysmátej, já taky něco hledám ale mě bude stačit asi E36 se 150ps :-)
o 22.12.2008, 22:01 | xxfavo
nemam bohuzel moznost si sednout do vsech aut....i kdyz v bazaru by se to dalo...ale ta chvilkova projizdka cloveku tolik neda,kdyz aspon trochu nevi ceho si na tom konkretnim aute dat pozor.
A pro upresnenim nejsem zadnej velkej letec a vetsinu casu stravim bezpecnou jizdou.A kdybych vzal treba to VTi kdyby se dalo sehnat v dobre cenne sere se tam neco konkretniho nebo jsou ty motory ,,nesmrtelny,, pri takovem vykonu?
o 22.12.2008, 22:09 | Briann
Take sem tuto otazku resil a dovolim si tvrdit ze za cenu +/- 50litru nenajdes lepsi auto nez Mazda 323turbo 4x4...jede to neuveritelne,extremne se tam nic nekazi a da se i sehnat.Urcite do ni zase a znovu rad pujdu.
o 22.12.2008, 22:32 | xxfavo
Briann:Mrknu se na netu,ale neni to zrovna bezny auto a preci jen starsi.Jen me zajima,kde ji mam hledat a jak dlouho ji mas a jaky zavady jsi resil a kolik jsi na ni najel?
o 22.12.2008, 22:46 | Knightey-
CRX? :)
o 22.12.2008, 22:55 | Biturb
Honda, BMW
o 22.12.2008, 23:23 | cupra.165
Jednoznacne mx5 ,bohuzel vzadu mista asi moc nebude..respetive zadne :-) jinak to ostatni dle me splnje,auto pro zabavu,dostatek zpetne vazby,mene narocny servis a poruchovost a i ta cena by se dala zkousnout
o 22.12.2008, 23:52 | Kacko
MX 3 take neni k zahozeni.. 4 se vejdou a velky kufr(vejde se dospely clovek celkem pohodlne)
- 1.8 V6 ma 133koniku a 1125kg
- cena kolem 50-60 tisic
- za zbyvajicich 20k muzes auto treba upravit
- je to drzak

[ Link ]
o 23.12.2008, 00:01 | JP
Nismo je nepřítomen???
o 23.12.2008, 00:11 | mishan
JP: Nismo se odstěhoval do Humpolce :-)))) asi shání dárky :-D
o 23.12.2008, 00:27 | pirkrb
skus peugeot 206 gti jede super a za ty prachy ma i dost slusnou vybavu kuze klima atd.
o 23.12.2008, 00:31 | JP
Tak teda za Nisma:-))

foto k příspěvku  od JP

o 23.12.2008, 00:35 | nocarret
20VT jasná volba JP co blbneš?? .-)))
o 23.12.2008, 00:45 | Rudi
za tudle cenu seženeš většinou plečky...
o 23.12.2008, 00:47 | Syrup | Upraveno: 2008-12-23 00:49:29
pirkrb: 206 gti do tyhle ceny nesehnatelna ve slusnym stavu, navic GTI je u 206ky dost zavadejici. Ten dvoulit je pekne linej a dosti nahovno, zere to jak tank, nejede to ... kdyz uz tak RC, ale to by tu castku musel tak ztrojnasobit

a tay se divim, kde je Nismo???? :-))) myslim ze za nej 240 SX, S13 apod. :-)
o 23.12.2008, 00:54 | ruffrider
BMW 325 e36
o 23.12.2008, 01:09 | JP
nocarret: Psal, že Fiata e e a já mu to rozmlouvat nebudu:-) 20VT se snad ještě za tyhle peníze neprodávaj, ne? A nechceš snad srovnávat hnusnej Italskej krám s jednim z nejlepších aut světa proboha?
o 23.12.2008, 01:28 | Kacko
JP,nocarret: ono 20VT neni zrovna auto pro sportovni zazitky na okrskach..
o 23.12.2008, 02:45 | JP
Proč by nebylo? Netvrdim, že na to nejsou mnohem lepší auta, ale v tý cenový kategorii mě jich zase tolik nenapadá... Sice je to předohrab a má docela těžkej předek, ale zase nemá takovej problém, když člověk udělá chybu.
o 23.12.2008, 08:39 | fredy
jednoznačne 20VT ale připrav se na dražší údržbu, nemyslím tím cenu dílů ale počet :)
o 23.12.2008, 08:45 | RedBaron
Jednoznačně BMW 325i E36, jenom si dej setsakramentský pozor ať nekoupíš mrdku ale krásný nerezlý kousek s tuhým podvozkem, kde nic neklepne. Řízení je prosté veškerého vlivu pohonu a řídí předek, zadní hnaná kola dovedou řídit zadek když to člověk umí. Podle mě jestli sportovní, začal bych zadokolkou, protože člověk nejlíp vnímá a pochopí všechny síly, které na auto při různých režimech působí a naučí se co s tím.
o 23.12.2008, 09:20 | cupra.165
Ja bych rekl,ze ta e36 bude uz tezka,takze e30 325i se samosvorem
o 23.12.2008, 09:28 | OMEGA
S E30 jsem se zatim ve svym zivote vyblbnul nejvic, jakmile to auto clovek dostane do ruky, dela si s tim co chce a je to parada! Akorat to nesmi byt po smrti, at uz spodek, nebo motor.
o 23.12.2008, 09:33 | Bullman
jedine Honda CRX, s tou jsem byl nejvíce spokojený
o 23.12.2008, 09:36 | gigo
Hondu Civic VTI jsem nějakou dobu vlastnil a je to těžká návykovka. Jízdní vlastnosti velmi dobré, pokud je podvozek ok. Návykový je přechod nad cca 5.500 ot/min. :-) Brzdy jsou k tomu výkonu trošku slabší, ale dá se to poléčit např. kompletními brzdami z Integry a to je pak o něčem jiném. Je pravda, že na tohle auto vzpomínám jen v dobrém jak po jízdních stránkách, tak i co se závad týče. Najeto mělo kolem 180 tisíc a za rok provozu se opravovalo minimálně. Hond máme v rodině několik a jsou to spolehlivé káry. Zase je tam jedna věc...je to předokolka :-/

Ono totiž, jak jednou vyzkoušíš zadohrab a naučíš se s tím, tak nebudeš chtít měnit. Já si prošel právě VTI pak quattro a teď zadek (M3)...jasně vyhrává zadohrab na zábavu. Ale zadohrab bez samosvoru by mě třeba nelákal. VTI bych si klidně zase pořídil jako cenově dostupnou hračku, protože jak jsem psal...jen příjemné vzpomínky.
o 23.12.2008, 10:02 | Briann
[ Link ] samozrejme cena je out ale tadydle to auticko si vytre zadek e vsim co tu je napsano..na to bych dal ruku do ohne.-)
o 23.12.2008, 10:06 | rencek
Ja jsem měl nekolik let R19 1,8 16V - na okresku dobry svezeni, to clio 1,8 ma stejny motor a je o dost lehci, takze jede jak splašeny. Ale je to rencek, takze furt nejaky drobny problemy a moc motoru se nedozije pres 200tis. Ale zase jsou to levny auta, takze bys mel rezervu penez na opravy a servis.
To same honda crx - kdyz je to auto ok, tak na okresky super zabava, hlavne odezva řízeni se mi libila. Ale sehnat peknej kus... je to uz starsi docela.
Jak pisou ostatni, Saxo vts, bmw325, astra gsi, civic, Ibiza 2,0, punto turbo atd...
Ale spis bych koupil auto tak do 50ti tisic a zbytek venoval na servis, aby to svezeni k necemu bylo. Dat novy brzdy a treba koni tlumice + ostatni udrzba..
o 23.12.2008, 10:12 | rencek
Jo a na tu imprezu asi fakt zapomen, máma ma imprezu 1,6 - jel jsem i v 1,8. A jako je to dobry auto, ale ze by to bylo sportovni svezeni... Pomerne velky auto a motor takovej nic moc. Ale jasny ze pohon 4x4 je bomba, hlavne na zimu no. Chce to maly lehky auto s tocivym motorem a udelat podvozek a mas srandy kopec :-)
o 23.12.2008, 10:32 | Midnite
rencek: známý má clio 1.8 16V a má najeto poctivých 370tis km...
o 23.12.2008, 10:37 | Vonox
r19 16v bych fakt nebral kdyz hledas sportovni auto taky bych to videl na toho civica nebo prelude mame v rodine preluda je mamky 98 rok 2.0i tiptronic neni to jako vtec ale svezeni je pekny , pekne drzi podvozek moc pekne kdyz mi ho puci tak me ta jizda bavi :)
o 23.12.2008, 10:42 | mr.brain | Upraveno: 2008-12-23 10:50:22
rencek: ono spis je to o tom zachazeni, 16V z R19 je dost haklivej... A pokud ho tocis i za studena, tak jsou s tim problemy a je treba delat hodne casto GO (ojnicni a klikova loziska :/) i po 100 000 km

Imprezu sice ano, ale jedine 2,0 GT anebo WRX ci STi (takze jako mishan)... To GT se dá sehnat kolem 100k, ale v podivným stavu, novější WRX nebo STi je non-sense za tyhle peníze a pojízdný...

A co jsem tu četl, tak za mě taky Civic anebo BMW :)
o 23.12.2008, 11:30 | Kacko
JP,fredy: 20VT je supr auto. Je krasne a rychle. Ale v serpentinach nic moc. Odezva podvozku oproti napr. MX3 je minimalni. Pokud chces mit krasne a rychle a buracejici auto - 20VT. Pokud chces mit pozitek z jizdy nekde v serpentinach, tak neco jineho..
To uz je 20VT za 80k? Doufam snad ne..
o 23.12.2008, 12:23 | TheTimo
Kacko:

20VT seženeš ve velmi dobrém stavu od 100000...

mohu Tě ubezpečit, že i s tímhle autem si v serpentinách užiješ až moc. Sic nemám 20VT, ale jen 16VT a hooodně na zemi, vím to moc dobře...

Za mě jeznoačně Fiat Coupé, lepšího a rychlejšího psorťáka do této ceny neseženeš...
o 23.12.2008, 12:41 | Tvrdak
Za nisma: Nissan 200sx, sezenes i v dobrem stavu. Na rozdil od vetsiny nabizenych je to zadokolka takze zabava zarucena :) o detailech a vozech na prodej najdes vic na klubovym foru 200sx.cz :)
o 23.12.2008, 12:42 | Kacko
TheTimo:
Ja 20VT mam, v serpentinach se da uzit spousta zabavy, ale napriklad s MX3 je to uplne o necem jinem.
Sice mnohem mensi vykon, ale v tech zatackach se te 20VT zvladne udrzet(pokud nejsou do kopce).

Nerikam, ze 20VT je spatne auto(je to supr auto), jen pro ten pozitek v zatackach bych volil neco jineho.

Jinak presne jak pises - nic lepsiho a rychlejsiho za ty penize nesezenes.
o 23.12.2008, 12:46 | TheTimo
Kacko: :o)
o 23.12.2008, 12:49 | texmur0
BMW E36 2,8 :-)
o 23.12.2008, 13:33 | Briann
U toho Fiatu a Bohuzel i 200sx jste opomeli dost zavazny nedostatek a to spolehlivost...a prosim nerikej me nikdo ze jsou to spolehliva auta...
o 23.12.2008, 13:46 | Ondra127
Snim ci bdim, ale nikde tu nevidim legendu na vrchy - sice predokolka, ale lehoucka, maly objem a v zakladu 101 koniku.. Sice ne velka maximalka, ale celkem lehce upravitelny a podvozkove naprosto super, coz urcite potvrdi treba Lander, jemu to auto par poharu vyneslo.. Ano, rec je o Suzuki Swift GTi, koupi se za par korun a zbytek z planovaneho rozpoctu muze jit do uprav - tuzsi podvozek, rozpery, uprava motoru atd.... A myslim, ze pak tezko bude na serpentyny hledat v dane cene konkurenci...
o 23.12.2008, 14:40 | xxfavo
diky vsem:)ta spolehlivost hraje dost podstatnou roli.A jinak co treba ten prelude v 2.0 16v?spolehlivost a da se v nem cestovat ve 4 lidech?
o 23.12.2008, 15:15 | TheTimo
Nevím jak Vy, ale já si nekupuju sporťáka na denní lítání do práce nebo jako jediný auto. Mám Fiata Coupé jako víkendovku a je to jen a jen o lidech a údržbě, čili si dovolím s Briannem nesouhlasit, byl jsem loni s Coupé ve Francii u moře, letos v Košicích, bez problémů, obojí, takže asi tak...
o 23.12.2008, 15:17 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 23.12.2008, 15:19 | JP
Briann: U takhle starejch aut už je úplně jedno, co je to za značku. Záleží čistě na konkrétním kusu, resp. na tom jak se k němu chovali předchozí majitelé. Já mam Coupé 16VT (údajně nejnespolehlivější motorizace vůbec) skoro 4 roky a když nepočítám asi 3 drobnosti opravitelný do 1.000,- a spotřební věci, tak se tam nevysypalo nic. Je teda pravda, že v zimě odpočívá v garáži, když neni sucho.
o 23.12.2008, 15:22 | Squere
jako ondra :-)

pokud chceš motokáru tak bych šel do něj, daj se za tcenu kolem 50k sehnat se 130-140 koníkama a s váhou kolem 800 kilo je to super svezení :-)
o 23.12.2008, 15:25 | TheTimo
Swift GTi je pila, motokára, ale zas mikroautíčko mno...
o 23.12.2008, 15:39 | Ondra127
Timo: Ondro, ja to auto mel a vim, ze i v peti se da cestovat, ve 4 krasne v pohode... :-)))) A na sprintech me kazdej nenavidel:-))))))
o 23.12.2008, 15:39 | JP
xxfavo: Prelude 4G 2.0 měl brácha a je to super auto. Sypalo se to o dost víc než moje Coupé (rozdělovač, řídící jednotka, ABS, pak to čas od času z neznámý příčiny nestartovalo zahřátý) a hlavně to oproti Italovi(!) kterej nehnije vůbec hnilo jak nějakej starej Ford a to to na ty místa nebylo bouraný (klasika zadní blatníky, dál celkově pod zadním nárazníkem, vepředu kapota kde byla pravda omlácená od kamínků...).

Ale jízdní vlastnosti super, na 2.0 to jede fakt dobře a podvozek je už v sérii bezchybnej. Jenom ty brzdy... jednou si zaprasíš a kotouče jsou zkroucený. Tam bych viděl první místo pro upgrade... Designově je to taky pecka, ale to musí posoudit každej sám. Exteriér skvěle vyváženej, stačí dát pěknej lak (ideálně hlubokou pastelovou černou), kola, bílý blikače a víc už to jenom kazí. Interiér sice netradiční a povedenej, ale proti Coupé mi díky tomu barevnýmu pruhu přijde trochu obyčejnej. Ale má super sedačky (dobrý boční vedení, což Coupé neumí). Taky je to nižší, takže na vyvýšený chodníky a podobný prasárny opatrně:-). Zadní sedačky jsou použitelný tak pro děti, je tam místa asi jako v Alfě GTV, tzn. o dost míň, než v Coupé. Já tam jel několikrát trasy do 20km a víc bych asi nedal - hlavu jsem musel mít přiohnutou a kolena zafixovaný přední sedačkou v jedný poloze...
o 23.12.2008, 16:01 | Briann
Ok pokud ma nekdo pozitivni zkusenosti s italem preju mu to a asi zbytku sveta s italskejma autama nezbejva nez jen zavidet.Prelude plati za uplne top ve spolehlivosti..a pokud se nekomu na preludu vysere ridici jendotka musi mit oooopravdu hoooodne spatnyho mechanika...
o 23.12.2008, 17:03 | fredh
jj, swift gti, to svezení na okresce je něco super, dá se lehce a za pár peněz upravit, ale chce to trefit dobrej kus.
taková malá motokára, brzdy gut-když je zrepasuješ, řízení je bez posilovače takže cítíš úplně každej pohyb a když pak proženeš někoho v tdi tak je to dobrej pocit
o 23.12.2008, 17:23 | JP | Upraveno: 2008-12-23 17:31:25
Briann: Zbytku světa, proboha... trochu objektivity. Já třeba osobně neznám nikoho, kdo Itala měl a má s nim špatný zkušenosti. Každej koho znám a nadává na Italy je většinou Japonco/Němcofil, kterej Itala nikdy neměl, ale "ví", protože "slyšel", případně "viděl" u kamaráda...

ad Prelude, nevim na jakej patří top, ale aby auto z toho roku ve stejný cenový relaci (když bylo nový) hnilo, to mi nepřijde OK. Porucha řídící jednotky souvisela s ABS a jenom já jsem to samý viděl ještě na 2 Accordech se stejnym motorem. I když jsem u toho osobně nebyl, diagnostikovali to přímo v Honda servisu (kde to do tý doby většinou servisovali - bylo to koupený nový v ČR se serviskou) s tim, že to neni nijak výjimečná závada, takže má asi Honda oooopravdu hoooodně špatný mechaniky. S tim rozdělovačem stačilo zagooglit a bylo jasný, že to taky neni nic, co by se běžně nedělo. Odpovídala tomu i cena toho dílu na vrakovištích... Rozhodně mi přijde jako horší závada to, že vůbec nenastartuju, než to, že se mi na Fiatu rozsvítí nějaká kontrolka, která svítit nemá.

Je mi fuk nějaká pověst Japonců nebo Italů, prostě řikám, že mam s oběma autama reálný zkušenosti (u Coupé se 2 kusama) a Prelude se při podobnym nájezdu sypala víc, než obě Coupé dohromady, i když zase taková tragédie to taky nebyla. A ta Prelude rozhodně nebyl žádnej vrak před smrtí...
o 23.12.2008, 17:30 | xxfavo
Takze podle toho,co tady ctu bych vypustil fiat coupe v turbo,protoze dve auta kupovat nebudu a na huntovani po meste mi prijde turbo moto skoda.Jestli se pletu tak me opravte.Prelude teda taky skrtam.Prozatim:) a tak zustava VTI od hondy a ted me napadl focus?co vy an to?prej ma super jizdni vlastnosti a komunikativnost s ridicem ujde.A hlavne je jich hodne.Hmm?:)
Mazdu 323 turbo bych taky smazal,protoze to urcite neni bezny auto:)
o 23.12.2008, 17:34 | TheTimo
na FoFo se zeptej Fordíka, jenže starší FoFo je tragédie a past na peněženku, což by u Tvojí částky bohužel asi tak i bylo...
o 23.12.2008, 17:35 | JP | Upraveno: 2008-12-23 17:40:37
xxfavo: Proč dvě auta? Takhle to používá jenom TheTimo a já:-)) Většina lidí s tim jezdí jako s normálním autem. Můj brácha taky, i když je to jen 1.8. Ale do města jako třeba Praha bych si taky vybral něco jinýho, protože na kostkách je to relativně tragický. Ono celkově se tahle nová informace, že chceš to auto huntovat po městě moc neslučuje s autem ušitym na okresky... Prelude neškrtej, je to fakt dobrý auto, alespoň se svez. Focus bez RS neni sporťák, to je hodně slušná nákupní taška:-)
o 23.12.2008, 17:35 | xxfavo
TheTimo: klidne napis,co si o tom aute myslis.Treba tady to cely tema pomuze nejen me pri dalsim rozhodovani:)
o 23.12.2008, 17:37 | xxfavo | Upraveno: 2008-12-23 17:39:12
JP: je pravda,ze od te doby,co tu tak diskutujem se mi zacala ta honda libit,ale nesplnuje to ze bych v ni jezdil semtam ve ctyrech,ale cenou je OK:) tak neskrtam a dam na tvoje rady:)Jsem z malyho meste tak bych to tak spatne nevidel:)ale nejak si proste na tu naftu ne a ne zvyknout:)i kdyz podle me nejde o to jestli to ma diesel nebo benzin ,ale o to jak se s tim autem clovek szije...
o 23.12.2008, 17:42 | Ondra127
Focus je dobrej podvozkem, ale to je vsechno, motor 1,6 100 PS nebo 2,0 s tusim 85 kW, neni takovej zazrak.. Velmi hezke svezeni je FoFo ST s 2,5 V5 Turbo, ale tam je cena trochu jinde..
o 23.12.2008, 17:47 | xxfavo | Upraveno: 2008-12-23 17:49:03
Ondra127: vzhledem k tomu,ze bych se z dieselu dostal na benzin a ten 2.0 by mel mit nejakych 92kw tak si myslim,ze na sviznejsi jezdeni by to mohlo stacit.Vytahnou ze zatacky by to trochu umet mohlo.Ono jak pisu to sportovni v uvozovkach.takze pokud by se naslo i ,,nakupni auto,, s citelnym podvozkem a fajn rizenim tak by se to jako alternativa vzit dalo.Jinak treba na co je ten focus nachylnej?A troufnete si treba teda srovnat pro a proti civic vti,focus 2.0,prelude 2.0 ?:) ja vim jsu otravnej:D jinak 2,5 v5 turbo bych chtel aspon ridit:)
o 23.12.2008, 17:52 | Ondra127
Jak uz bylo napsano, s otazkami na Focus se obrat na clena Fordik.. Ja s nim moc zkusenosti nemam.. Ja za sebe doporucim Swifta GTi, kterej udela spoustu prace a potrapi hodne silnych aut.. Navic to neni zadnej exot a na vrakacich je dilu spousta..
o 23.12.2008, 18:36 | Kacko
xxfavo: A ta Mazda MX 3 jak jsem navrhoval se ti nelibi?
- 96KW/1125kg
- pro 4 dostatek mista
- velky kufr
- sedacky se daji sklopit do skororoviny
- dobry vzhled
o 23.12.2008, 18:39 | xxfavo | Upraveno: 2008-12-23 18:40:23
MX 3 neni vzhledove spatny,ale prijde mi ,ze tzo vazne neni auto pro 4 lidi:)A cim je dobry?Jinak to myslis motor V6?
o 23.12.2008, 19:02 | Kacko
xxfavo:
No na obcasne prevazeni 4lidi je v pohode. Vezl jsem v ni i 6lidi. Prostor vzadu je srovnatelny/vetsi s Fiat Coupe.
Ano myslim 1.8 V6 24V

Vyhody:
- opravdu _velky_ kufr
- celkem slusny podvozek
- prevezl jsem v tom sebe + 180cm lednicku aniz by koukala z auta(aniz bych si posouval sedacku ridice)
- motorove je to drzak - ja mam 234tisic a slape jako hodinky
- V6 nema spatny zvuk
- rad se necha vytacet k 7000ot
- libi se slecnam;-)

Nevyhody snad ani nevim.. Musel jsem nechat pretesnit motor po predchozim majiteli a koupit nove sterace. To vse a to jsem s tim najel 15000km. A to ten motor vubec nesetrim!
Spotreba 8-13l. Jezdim jak dobytek + po Praze a dlouhodobe mam spotrebu 10l.
o 23.12.2008, 19:29 | nocarret
stav se svezu tě půjčim zamiluješ nedáš dopustit vsadim se uvidis .-)))
o 23.12.2008, 19:29 | JP
Cože? Srovnatelný s Coupé?:-) Tak to asi máme jiný Coupé, nebo jinak nastavený sedačky, já jsem jel v mx3 1.6 vzadu asi před týdnem a sotva jsem se tam nalisoval, hlavně teda co se nohou týče... Jinak je to dobrý auto, má dobrej podvozek a asi je fakt docela nezničitelný, protože ta kamarádova 1.6 už zažila neskutečný prasárny (xx tkm bez údržby, 40tkm na jeden olej...) a pořád jezdí. Ale 1.6 moc nejede, musí se to pořád hrozně točit.
o 23.12.2008, 19:35 | JP
nocarret: Ale to co máš ty se nedá koupit za 80tkč, ne?:-)
o 23.12.2008, 19:38 | zipp
Co Opel Calibra? Motor 2.016V je taky moc dobrej..krásně jede, na takovej obsah málo žere... měl sem calibru dva roky a nemůžu si stěžovat..... nic se mi tam nevysypalo a je to krásnej sporťák. 4 lidi se vlezou krásně - vzadu je víc místa, než v octávce
o 23.12.2008, 19:44 | Kacko
JP:
No me to rekli lidi, ktere jsem vozil vetsinou vzadu v mazde(ma pritelkyne + kamaradova). Moje pritelkyne ma tak 180cm a kamosova 170cm. Ja vzadu snad nikdy nesedel. Ale kdyz se sklopi zadni sedadla(a sklopi sedak), tak si tam dva lidi luxusne lehnou;-)

Jinak i 1.8 se musi tocit, jinak to neni zabava:-)
o 23.12.2008, 20:09 | Kacko
nocarret,xxfavo: Jo tohle Coupe 20VT umi:-) Kdo se s nim projel ho chtel! Miluju to auto od prvni projizdky!:-) Krasne, rychle, zvuk..

Ale objektivne - podvozkove nic moc, navic sedacky maji nicmoc bocni vedeni.. na okrsky fakt ne.
o 23.12.2008, 20:15 | JP | Upraveno: 2008-12-23 20:15:44
Jo, o těch sedačkách kamarád taky něco řikal, nejen ležet se tam prej dá:-))
o 23.12.2008, 20:21 | nocarret
ja ho koupil pred 7 mi rokama za 70 .-) jak je ted tak asi za 80 ne no .-)
o 23.12.2008, 20:23 | Kacko
JP: "sedacky suk.. poloze" - tohle rikam fakt rad:-D
o 23.12.2008, 20:29 | Phitypaldy
Mitsubishi galant V6 2.5L super svezeni pro 5 lidi a znacka mluvi za vse ve spolehlivosti.
o 23.12.2008, 21:41 | DITR
mám SAXO VTS za dobrou cenu
o 23.12.2008, 23:18 | Nismo.Power
sem tu nebyl tak soráč JP ;-))))

nevim no, S13 v turbu v týhle ceně sežene vpoho a určitě to bude společně s coupé top na maximálku i zrychlení ale pod obojím se sem tam člověk proleží když se sere na údržbu .......

swift gti dobrá volba ale sehnat neshnilýho je nereálný u nás, na okresky super motokára ale směrem rovně to taková sláva neni

saxo vts jede proti swftu líp a na okresky taky super, ale aby se poladilo tak to je docela pálka ceny ale na oplátku pak slouží a jezdí jak raketa s řj, vačkama, vejfukem

probe : pocit tahu od 2,5 tam je ale neni to do 2.0 jak chce nicméně asi s 2.5 to moc nejede záchvatně

MX3 mi příjde stejně odporná jako Nissan 100NX . . .. obojí těžkej ekl dle mějch očí teda......

Galant : super držák ale taky to neni závodník spíš na cesty.....

v týhle ceně prostě bych vybíral v okolí S13 nebo coupé obojí v turbu jedině jinak se nesvezeš ale vzhledem k přechodu z favorita bych si vybral něco aby si to neobmotal komplem prvního kandelábru což S13 máš RWD a nejlehčí zadek takže to chce dobrýho řidiče a coupé je nedotáčivý od výroby tak nevim no....... pokud nevadí menší tak saxo nebo swift ale to sou zase dost pekáče
o 23.12.2008, 23:43 | nocarret
ty mě překvapuješ chlapče a děláš mi i radost .-)
o 24.12.2008, 08:30 | Squere
no občas se někdo ze suzuki klubu utrhne a prodává kompletně vyvařenýho Swifta, cena je tak do 50k a s tim že je to pekáč :-) je to holt už starší kousek a 20 let v pohybu se někde projevit musí. Nehledě na to že v tý době se asi ještě moc na bezpečnost nehrálo :-)
o 24.12.2008, 10:10 | xxfavo
tak kazdopadne jak to tak vidim se chce v aute svizt a pak nejak uvazovat...
o 24.12.2008, 23:35 | hifim@ni@k | Upraveno: 2008-12-24 23:36:35
Pořádné téma :-) Také sem těžce vybíral a vítězem byl Fiat Coupe 20V Turbo. Chtěl jsem si užít zrychlení. Co se týká ůdržby, tak jsem přečetl kdeco a vypadá to, že Fiat je to naštěstí jen podle jména. V nějakém zahraničním časopisu nedoporučili provedení s turbem kvůli jeho záludnému chování.
Ale v reálu by to bylo na mně moc malé auto. Takže nakonec kompromis a vyhrál Peugeot 406 Coupe 3.0V6 24V.
o 22.01.2016, 13:52 | Example
Takže ta Honda Prelude vyjde nejlépe :)
o 22.01.2016, 15:02 | jackobo
reagovat v 8 let starym topicu, to je slusny retro :-D
o 22.01.2016, 15:22 | nocarret
hehe no moje bude teď tak za 50 :-D
o 22.01.2016, 15:22 | nocarret
hehe no moje bude teď tak za 50 :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3839 sekund.