
Navštíveno 1035x

docela bych uvital nejaky rozumny nazory, komentare, zkusenosti na tohle auto nebo motor.
Mam nabidku na AR 166 2,4 JTD , r.v. 2005, najeto pod 100 000km, plna vybava s nejakym extra. Cena se mi zda relativne smesna - je to pod 200 000,-
Auto po prvnim majiteli, CZ, nebourane, ze spolehliveoho zdroje.
Co snad tam je za hacek tak je to pred nejakym velkym servisem.
motor ok, slabina 166ky je prekombinovana zadni naprava -tam kdyz te potka vymena vsech ramen, tak se z toho osypes.

23.12.2008, 12:23 |
dddd no, ale cena asi špičková
Kamarát čo opravuje hodne Italov vravel, že 2.4JTD je jedno z najlepších motorov od Alfy a Italov vobec! Samozrejme to chce starostlivosť ale. Tak len toľko som schopný dodať k tomu :o)
no kdyz opomenu fora kde se dozvim jen, ze kazda alfa romeo je zivy organismus se srdcem, a jako s takovym je treba zachazet.... tak mam zatim smiseny info. Motor udajne v pohode, ani ta elektrika uz nezlobi.. (skoro), rozhodne pry pokrok v kvalite zpracovani proti te pred faceliftem, nicmene porad auto nakladny na servis a opravy.
Co jsem ted koukal tak kdyz to clovek tukne tak jiny zdroj nez origo dily nejsou, coz me u auta pro rodinu trosku sere..

23.12.2008, 15:57 |
choze ježiš tebe to ještě nepustilo? :-))))
Mam ted celkem nove 2.4jtd v kappe (100kW verze), co se tyce motoru, tak parada, dily stoji rozumne, jen to ma par castych vad:
- kolisava teplota - ani novy termostat to nevyresi
- po 150tis km zacne rachtat olej cerpadlo - druhovyroba neexistuje, novy min. 7500,-Kc
Jinak svezeni pekny a spotrebu mam prumer cca 8l a to to nesetrim :)

23.12.2008, 18:29 |
zipp já mám taky jtd 100kw verzi a nemůžu si stěžovat.... krásně jede, krásnej zvuk, dá se s ním jezdit za málo.....
jestli máš na havarijní pojistku tak si to kup. Dardu co na to stojí plechy a píčoviny by jsi neudejchal. Jinak stačí málá rána na předek a rádo se tomu ohýbá ta kurevsky dlouhá 5-válcová klika. Tak opatrně nebo se smíchy nedržíš
... já bych se tomu vyhnul obloukem

23.12.2008, 23:57 |
Luigi Pětiválec je docela držák,mám to ve Fiatu a ačkoliv na tyhle auta moc nejsem,i když ve Fiatu dělám,tak musim říct, že po většině stránkách v pohodě i když má 260000km, je po čipu a dostává čočku...
jinak že starší díly na 166 nejdou sehnat a origo stojí ranec je samozřejmě pravda...

24.12.2008, 02:04 |
Drtič free.tree: Můžeš nám tady objasnit proč?
sak je to ten vole ital!
...a svara prastrycova synovce mel taky jednou nejakeho teho vole itala. a dycky dyz jedu kolem, tak fiat pred barakem nestoji, takze to ma beztak furt nekde v servisu!

24.12.2008, 12:51 |
Drtič Nene, věřím, že má osobní zkušenost ;-)
No koukám že tenhle člověk než k tomu pětkovýmu bavoru dojde, tak šlápne asi tak ještě 11x vedle :o)))
no alepson si ho pak bude o to vic vazit :-))
H-H co je na té ceně tak úžasné, dle mě normální, možná dražší...dyť např. focusy o rok mladší jsou za podobnou cenu
crestiku co to proboha srovnavas?
Ze koupim za stejny prachy focuse kterej stal 2x tolik? Ty alfy stojej 1,5 mega novy, takze trilety auto za 200 si myslim je vcelku dobry za auto ktery se da srovnat s A6tkou nebo 5tkovym BMW....
Jednak je to uplne jina trida, druhak focus je dobrej mozna jako sluzebni auto ale jako auto ze kteryho mam mit radost a ze kteryho nebudu nasranej sotva se na nej podivam bych si neco takovyho rozhodne nekoupil. Takze nevim proc si mam za stejnou cenu kupovat socialni hnusnej poruchovej nemeckej srac, kdyz muzu mit v plny nalozi velice hezkej italskej jeste vetsi srac...
ten člověk co to prodává za 200, ví proč za to chce 200 a ne 400 :-). AR se kupuje srdcem a ne rozumem. Když si to koupíš budeš asi spokojen, ale nesmíš to nepojištěný rozbít. Taky čekej, že budeš jezdit ve velkým autě a do i cena servisu tou bude odpovídat. Ne všechno se na tom nechá udělat doma nebo u šikovnýho mechanika. Je to prolezlý elektronikou odpředu dozadu.
Předpokládám, že za čas, až to budeš prodávat zjistíš jaký pomníček máš doma :D
jo v tom ostatnim mas naprostou pravdu, proto musim asi spis najit jinou variantu,
Jak jsem psal, bude s tim jezdit i zena, takze je mozny ze se to nejakymu stouchanci nevyhne, a co jsem koukal na tohle auto neni ani prichytka calouneni jako neorigo dil....
Jinak cena servisu nevim, ten clovek co to mel doted s tim jezdil pravidelne do servisu na prohlidky, a to auto nepotrebovalo nic nad ramec beznyho servisu, sam rikal ze po ty predchozi modelovy rade byl u tohohle auta prekvapeny ze vsechno funguje... No uvidime, treba to nakonec bude 5tkovy BMW no...

26.12.2008, 11:36 |
Ferro | Upraveno: 2008-12-26 11:38:23
2,4JTD je motor naprosto v pohode spotreba u 103kW je do 7l tuto bude tady bude tak o 1l vis, u chiplej kousku z roku kolem 00 se obcas objevujou problemy z vybrujcim setrvakem. Zadni naprava je trochu slozitejsi(viz obr.) ale zase zadnej extrem. U tuto roku a km by te nemel min 50k km cekat zadnej vetsi servis. Za tu cenu je to super kara a audi ani bmw ti za takovou cenu nic lepsiho nenabidnou jen jde o to jestli vtom neni nejaky hacek protoze ani v DE tento rok za takovou cenu neni. Jedina nevyhoda je nizka cena pri prodeji protoze unas lidi nevidi rozdil mezi fokusem a 166. taky nevim jesltli to je idealni auto pro zenu je to precijenom dost velky.
hacek v tom neni. co se stavu vozidla tyce.
Auto znam, je to jednoho zakaznika u kteryho vim ze je to puntickar, ferovej clovek a hlavne fadna tyhle znacky.... Cena je takova, za jakou mu to nabidli protiuctem u AR kdyz si chtel vzit novy auto, takze kdyz jsem zminil ze by se mi tohle auto libilo tak rekl ze to radsi necha za ty prachy me nez tem smejdum co to obratem daji na prodej o kilo draz...

26.12.2008, 16:10 |
Ferro tak vtom pripade bych to neresil..
je to 2,4JTD 10V 110kW nebo 2,4JTD 20V 125kW? tak jako tak, suprovy motory a vetsina vrtochu je u techhle poslednich 166 odstranena.. Hlavne, na to ze to je kocar jako mercedes, ma to docela sportovní ambice, dobre to drzi. Zadni naprava i predni jsou sice docela drahej spas, ale není to o nic drazsi nez u bmw nebo jinejch lepsich znacek. Nevyhoda nejdou sklopit zadni sedačky. Jianc je to hodne dobrej a pohodlnej kocar s uzasnou prevodovkou a luxusem.
Reprak: tohle auto jsem videl na vlastni oci,udajne nebourany, top stav atd. Ale proc chybi vsechny plasty co zakrytovavaji motor mi nikdno nebyl schopny vysvetlit - v originale v motoru vidis jen stribrnej plast co kreje motor a nadrzku vyrovnavaci na chladici soustavu... stejne jako dalsi drobnosti jako odlisny barevny odstiny atd. Bazarnickej smejd ulhanej, klasicky kdyz na to prislo a zacal jsem se trochu nasirat, tak rekl ze nerekl ze to nebylo nikdy bourany, ale ze to je jako ze ted nebourany....
A pote chtel jeste licitovat o cene. To auto tam stalo za 279. Ted je za 219. A nechal by ho pod 200, nebo se da pri trose stesti narazit na neco jako zminuju ja.
A chlup draz se da dovezt z nemecka nebo italie nebourany po prvnim majiteli s kompletni historii a serviskou a nestocenyma km..,
Ale proste, ac se mi to auto hodne libi, tak ho pomalu zavrhuju, protoze vyjma ty odlisnosti a individuality ma jen samy zapory.

26.12.2008, 19:48 |
Dušan Alfa je super, mam u Kladna mechanika co dělá Italy, měl asi pět 156 a ted po sobě 166 3,2 a 166 2,4jtd. čipuje to někde v Brně a dělá i dost slušnou klenpířinu ( letos třeba dvě FX35 na kšeft). Servisoval mi 156ku za pěkný ceny. Vo 166 by ti dokázal vyprávět celej den a určitě ne nějaký kritický scénáře!

26.12.2008, 23:22 |
Ferro Jaky zapory mas na mysli? Vzdyt kdo tu nademnou napsal neco smysluplnyho tak to bylo jen kladny navic toho cloveka znas to je aspon pro me vetsi zaruka nez serviska od turka z de.
jeste bych dolnil Lukasina
kolisava teplota - neni zavada ale je to dano system mereni kde je udavana opravdu aktualni teplota narozdil od vetsiny ostatnich aut kde je udava prumerna.
a stim olejovym cerpadlem jsem se setkal jen na 100kW verzich a dela to retizek