Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zvýšení výkonu?Jak?

 o Navštíveno 730x o
o 30.12.2008, 09:53 | Daniela
Ráda bych věděla,jestli,a jak dá zvýšit výkon u benzinových motorů nějak výrazněji?Dají se taky nachippovat?Auta se určitě zbavovat nechci,ale kdyby mu šlo přihodit pár koníků...:-)Díky


o 30.12.2008, 10:03 | HIGHTOWER
chip v nějaké odborné ověřené firmě, která původní nastav. zálohuje
To je asi nejjednodušší, a pak už třeba HW úprava motoru, výfukového potrubí, s tím související i podvozku a hlavně zapomínané brzdy (když přidáš na výkonu, musíš ho mít taky čím zastavit)....
Ale asi chceš jen jednoduché, takže chip, co je to za auto?
o 30.12.2008, 10:21 | Daniela
G3,1.6,55kw,1997.
o 30.12.2008, 10:23 | HIGHTOWER
chip, výfuk, přímé sání to je asi to klasické a nejjednodušší....
o 30.12.2008, 10:36 | tappaja
U tohodle motoru funguje snad jen vacka+uprava SW v RJ. Vse ostatni je prakticky k nicemu.
o 30.12.2008, 10:41 | TheTimo
jako tappaja, osobně bych do toho nedal ani korunu, protože by to stejně nevedlo k téměř žádnému efektu...
o 30.12.2008, 10:43 | Daniela
Tappaja:Můžeš mi to malinko přeložit?:-)Co taková úprava obnáší a na kolik asi vyjde?
o 30.12.2008, 10:48 | Dave1984
jedině SWAP, v tvém případě VR6, nebo 1,8T, jinak bych se na to vykašlal a koupil jiné auto...
o 30.12.2008, 10:55 | tappaja
No onehda to absolvoval kamos, auto pak melo kolem 74kW, stalo ho to kolem 20 tisic. Takze asi vazne to nema smysl. A dej si pozor na ruzny hyper mega x-elektrodovy zapalovaci svicky, u 8mi ventilovejch motoru to obcas dela neplechu, takze spis se zamerit aby ten motor byl v co nej kondici a pak pojede asi nejlip.
o 30.12.2008, 11:10 | Daniela
Takže když to shrnu.Jedině úprava swap,jinak jiný auto:-)?
o 30.12.2008, 11:13 | Dave1984
nebo montáž kompresoru cirka 30000-50000Kč :-)
o 30.12.2008, 11:17 | Daniela
Dave:No jasně!....Ty vtipálku:-)
o 30.12.2008, 11:18 | Dave1984
ty si začla :-D
o 30.12.2008, 11:30 | Arnie_one
Ja teda nejsem odbornik, ale ten swap mozna vyjde na vic nez 30-50 tis :)
o 30.12.2008, 11:32 | Honza2.016v
www.motor-excel.cz ..je to motor stejnej jak ve feldě a tam nějakou úpravu nabízej..případně pan Muck ze studénky - [ Link ] .. tohle je jediný spolehlivý řešení jak na výkon u toholde motoru.Co si pamatuju,ta úpravu od pana mucka testovali kdysi ještě v AMR na CT1,a Vladimír dolejš si tu úpravu pochvaloval..přinesla 84kw a byla to poslední úprava vhodná pro běžnej provz...

chip byhc dával až nakonec,začal decentním šáhnutím do hlavy,úpravou vejfuku a sání + vačka..nakonec doladit řídící SW...

o 30.12.2008, 11:33 | JP
:-)))
o 30.12.2008, 12:45 | Daniela
Honza:Děkuji

JP:A ty se moc nesměj:-D
o 30.12.2008, 12:56 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
prodat a koupit neco jinyho
dneska bych u podruhy nemenil motor :-)
o 30.12.2008, 13:01 | Nevřis
..u tohodle motoru ..vyhozené peníze!!!
o 30.12.2008, 13:08 | JP
Daniela: To bylo na poslední příspěvek Dave 1984:-)

Jinak taky myslim, že koupit silnější celý auto bude levnější a spolehlivější, ale vim jaký to je rozhodování:-)
o 30.12.2008, 13:15 | Daniela
Jiný auto nechci,chtěla jsem mít jen představu.Myslela jsem,že to třeba nebude složitý.Tak to radši asi nechám,jak to je.

JP::-),rozhodovat neni třeba,mám jasno:-),jedině,že by se na autě začalo s..t něco závažnýho,pak by šlo,ale zatim jsem spokojená.
o 30.12.2008, 14:49 | Thomas987
jinak je možný ještě stáhnout setrvák, zrovna u tohohle jsem to dělal a ušetřil jsem tam docela dost materiálu (teda jako nezvedne to výkon, ale motor se potom líp a rychlejch vytáčí, takže je to takový pružnější) Jinak já na tom měl ještě sání, který jsem si dělal z nerezu a výfuk, no trochu to tomu pomohlo,ale pořád to bylo nic moc.....to byly teda asi ty nejlevnější ůpravy a dohromady mě stály pár korun, někde mám možná i fotky toho sání atd...
o 30.12.2008, 18:53 | kuchta
Přesně jako Thomas987.Osekal bych setrvák,kliku,ojnice celý to vyvážit.A dostat se tím na minimum roztáčený hmoty.Jinak nějakej čip je uplně k h***u.Asi takhle no.Jinak asi jako ostatní vyměnit za něco silnějšího.:-)
o 30.12.2008, 21:09 | crestik
kuchta: Bohužel, to cos vyjmenoval je přesně naopak. Snížení hmotnosti u setrvačníku, a ostatních věcí, je pro tenhle případ uplně na hovno. Písty, ojnice, atd se odlehčujou (pokud se nedaj uplně jiné) pro motor, co se pohybuje v podstatně vyšších otáčkách. A garantuju ti, že na rozjezdu 2plný, 3plný ...odlehčený setrvačník nepoznáš. Motor víc sere, že musí rozpohybovat tunu železa, a né nějakých 3kg navíc na setrvačníku. V podstatě by se dal rozdíl zjistit tak, že roztočíš motor v původním setrvačníkem např min - max, a pak odlehčený -> a ten pidi rozdíl se pak rozloží do vytáčení např 3jky, které trvá řádově několik sekund. Samotná úprava ŘJ třeba nebude mít nárust kW, ale pokud to bude kvalitní úprava, motor je pak pocitově "pružnější". Za sebe bych volil úpravu Čepka, tedy Motor-Exel. Dle mě nejlepší poměr cena/užit. hodnota, výkon o něco poskočil, v nejčastěji používané oblasti je všude +15-20Nm, dle mě za ty peníze pohoda.
o 30.12.2008, 22:45 | kuchta
Crestik:Věř mi že odsekáním nějakýho železa se motoru chce jít za plynem o hodně víc než když je to origo.Brácha měl golfa 3 1.8 8V 66Kw tak sme se do něj pustily,Osekalo se nějakejch 3-4kg (nevím přesně abych nekecal) a bylo to sakra znát.A to i při rozjezdu to co ty popíráš.Chip má smysl u přeplňovanejch motorů a ne u atmosféry.To maximalně bude žrát víc ale že by to bylo až tak znát na výkonu tak to bych neřekl.Možná půjde líp od spodu ale to samý ti udělá když dáš větší ventily.Chip je u tohodle motoru nesmysl.
o 31.12.2008, 08:50 | Daniela
Moc děkuji za rady,aspoň tak nějak vím,co a jak,kdybych do toho chtěla jít.:-)
o 31.12.2008, 09:33 | Honza2.016v
"osekávat" klikovku bez použití lehčích pístů a ojnic je nesmysl,protože totálně rozvážíš klikovej mechanizmus a odserou to hlavní ložiska na klice,protože je budeš namáhat praseckejma radiálníma silama..

Setrvák..ano odlehčit má smysl...ale ve zrychlení z klidu je poznat pouze na nižšší kvalty.V pružným zrychlení na vyšší kvalty to je to samý jak se seriovým setrvačníkem (viz [ Link ] ).

S odlehčováním ale pozor..seriovej setrvák je z litiny,která má mizernou pevnost.Odlehčením ji moc nepomůžeš a tak se může stát,že se setrvačník jednoho dne rozskočí a proletí kapotou,nebo přepážkou do interiéru.

Alu setrvačníky jsou sice lehký,ale nemám je rád.Díky kombinaci materiálů,které se ne vždy se povede spolehlivě spojit...Proto nechat vyrobit novej ocelovej setrvačník,kterej má dostatečnou pevnost (řádově dvojnásobnou oproti litinovýmu),a je na cca stejný váhový úrovni jako okrájenej seriovej-což bejvá 3-4kg lehčí než serie
o 31.12.2008, 09:37 | Thomas987
Honza2.016v: no hele tenhle setrvák u tohohle motoru je tak udělanej že při odlehčení nesnížíš jeho pevnost, vůbec nezasáhneš do míst mezi uchycením, ozubem a dosedací plochou..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3153 sekund.