Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Volvo V70 2,4i

 o Navštíveno 4099x o
o 31.01.2009, 11:49 | Zdeny_1 | Upraveno: 2009-01-31 11:51:25
Pánové,

kamarád mě požádal, zdali bych zde ndal doatz na ,majitele tohoto auta s daným motorem, ohledně provozních nákladů a spotřeby - má jít o motor 2,4i a model kombi s manuálem 5°. Jak vychází provozní servisní náklady - např. ramena, rozovody,co je třeba hlídat při koupi, co jsou chronické problémy a hlavně, jak se pohybuje spotřeba - jde o poměrně velké a těžké auto, tak já osobně se domnívám, že 10/100 je střízlivý odahd . Jak jsou na tom tato auta s korozí a obecně se spolehlivostí, elektronika, prostě co nejvíce info.

Děkuji. PS: mělo by jít o auto kolem r.v. 2004-2005. Respoektivě, ještě dotaz, jaká je vůbec optimální motorizace s ohledem na pořizovací cenu, životnost agregátů a minimalizace rizika větších servisních úkonů, jde o člověka, který jezdí jako starší pán (tedy něco jako já:-) do práce, s rodinnou k příbuzným a NENÍ to závodník, ale není taky louda.


o 31.01.2009, 12:25 | Šestikule
je to vlastně S60 s jinou kastlí, takže především velmi málo místa na zadních sedadlech, taky kufr není ve srovnání s konkurencí žádný přeborník. Na podvozku bacha na kapalinové silentbloky ramen, jestli už byly v rámci záruky vyměněny za plné. Atmosféra 2.4 byla 103 nebo 125kW, vzhledem k rozměrům vozu je lepší volit silnější verzi. Spotřeba těch 10 je takový průměr, záleží kde a jak s tím bude jezdit, dlouhodobě se dá jezdit i pod 10. Jestli to chce občas trochu protáhnout, ať jde do nějaké pětiválcové turbíny. Jinak je tam možnost 2WD nebo 4WD.
o 31.01.2009, 12:31 | Kounect
2.4 20V 125kW je všeznámej motor s jenom výbornýma vlastnostma. Hlavně co se týče spolehlivosti a výdrže, pak už se přidává jenom líbezný zvuk 5ti válce a z neduhů několik dětských nemocí, které občas některé tyto stroje potkají. ( mimochodem žabožrouti jej jako válečnou reparaci za motor 1.6D t R5 který Volvo použilo ve své řadě 3xx dostali tento 5ti vál do Safrana, to jenom kdyby jste někdo někdy našel že ten motor je Renault -> není! )
Do V70 z těhle let a pro človíčka co popisuješ doporučuju 2.4T = nízkotlaké turbo. Já mám 147kW, tyhle novější ročníky potom 152kW. Dá se s tim jezdit skoro jak s naftou ( to turbo zabírá před 2000 ) = spotřeba jde dolů v porovnání s neoturbenou 2.4. Každépádně i přesto 10 je maximálně nastřelených. Rodiče mají V70, starší kousek, převážně po městě ( obvyklá průměrná rychlost = 32km/h apod. a spotřeba na PP je 9,2, jasný ale, že to neni žádnej rychlej start nikde, pak se dostaneš k 12ti v poho, jako v jiném autě ).
Nicméně zde je pro info moje spotřeba, prvních 8000km je na benzín, tak si udělej obrázek sám, 10l je ale totálně přestřeleno, to auto neváží víc než cokoli jiného (o tolik :o)). [ Link ]

Obecně koroze no comment pokud to není zbořka, napatlaná antirezinem, spolehlivost celkově ok, za mě osobně na jedničku, ač si řekneš že je to Volvo, tak se tam nemá v podstatě co posrat ( ale možná je to způsobené tím, že na ostatní auta nahlížím stejně ). Elektronika ok, občas zlobí dálka, alarm, jinak jsem nic jiného nezaregistroval. U řízení motorů odchází elektronické škrtící klapky ( nutné čištění, práce na 3 hodiny doma, dělal jsem to poprvé, teď už za 1,5h zvládnutelné :o) ), semtam váha vzduchu, jinak ostatní čidla veskrze ok, nesetkal jsem se, že by někdo řešil snímač otáček, čidlo teploty, tlaku, klepání apod. U Volva občas samostatné zapalovací cívky, ale ty tenhle motor nemá, takže ok.
Najeto je s těma motorama už hafo a ukázalo se, že to jsou fakt držáci, dávali se už do 850 = 1992 do dnes.
Rozvody: 6500,- originál v servisu matroš když ví kde se ptát, není problém poradit ;o), dělají se po 160t km, olej po 20t km, nic jiného se obecně nemění, prostě to sprostě vůči servisům funguje. Samozřejmě najdou se KO kousky, ale určitě chápeš jak to je.

Hodnotím kladně, dobrá volba, spíš ale i z hlediska spotřeby doporučuju to nízkotlaké turbo než neoturbenou vůbec i když nevím v jakém měřítku se Ty koukáš na "ale není louda", třeba i ona naoturbená by mu stačila. Mě ne, svezení fajn, ale trochu výkonu navíc je fajn.
Psal jsem to trochu nekoordinovane, ještě trochu pospávám, tak kdyby ještě nějaká otázka tak se ptej...
o 31.01.2009, 12:39 | Kounect | Upraveno: 2009-01-31 12:41:40
Jo a není to v podstatě S60 kastle ( akorát palubka ) proto je na zadních sedačkách místa hodně ( ok, akorát :o) ale rozhodně mnohem víc než u S60 která je tím známá, takže nedegradovat V70 dle Volvího "nejdynamičtěji vypadajícího sedanu" tvořeného na úkor místa vzadu pro nohy a pro hlavu ).
Na silentbloky možná pozor, ale jeden stojí 1200,- a drží 100tkm v pohodě na Čr silnicích, netřeba nad tím přemýšlet.
o 31.01.2009, 13:44 | Zdeny_1
Takže, napiště tedy konkretní model a typ, jaký mu mám poradit: V70 2,4T ??
o 31.01.2009, 15:47 | Kindlik
a co nafta ? ta 2,4 d5 120kw ? jaké to jsou motory ? co sem koukal tak to jezdí docela za málo a docela svižně , ale nic o těch motorech nevím , zda jsou drahé na servis nebo tak .
o 31.01.2009, 19:24 | Kounect
Osobně V70 2.4T bez AWD, pokud bych chtěl 4x4 volil bych jinde než u Volva, bohužel jsou s životností na štýru ( úhlové převodovky ).
Ani s tou neoturbenou neudělá chybu, ale neudělá ani díru do světa, každopádně je to o jednu věc méně která se může vysypat ( já mám 210t km na origo turbo a stále tlačí 0,8 bar -> měřeno minulý víkend, kapka oleje na něm není ).
Ještě bych vypíchnul výhodu toho nizkotlakého turba, když ho přestane bavit, vymění vstřiky, turbo, ŘJ a má z toho T5 jako vyšitou ( 300 koní se dá, ale už to něco stojí ), jak popisuješ tak pro něho pravděpodobně nepředmětné.

Kindlik: 2.4 D5 96kW 120kW 136kW jsou common-raily, vývojově první diesely od Volva ( do té doby vše půjčené, malé diesely Renault, velké VW, později proslavený Audi 5ti vál z kterého koncepcí D5 vychází. Ale koncepce je to poslední co mají společného, 5ti válec v řadě.
Obecně perfektní motor, nejvíce odcházející dvouhmotové setrváky ( lidi tomu šlapou jak Passatum ) a ono jak to má krouťák tak to odchází ( cca 200-250t a výměna nutná, z vrakáče okolo 10ti, novej neorigo cca 20-30, origo Volvo s prací 50 ), pak vstřiky, to je dáno kvalitou paliv v Čr a trpí na to všechny automobilky s CR i BMW, MB apod. ( zde jsou ceny relativně ucházející, repas kit se dá sehnat okolo 7-8 tisíc se starejma na "protiúčet", ve Volvu opět klasická částka 40t s prací ).
Jinak je to v pohodě a není se čeho bát, žádné větší pasti tam nečekaji.
o 02.02.2009, 08:53 | Nismo.Power
2,4i se dá jezdit pod 7L , těch 10 je tak strop ale taky to bude tim že to je docela línej motor :) 150-180tis a škrtící klapka v tahu , oprava 30k .......
když už šel bych do turba, papá lehce víc a jede znatelně líp, jinak až na pár věcí to tak hrozný auta nejsou, kvalita zpracování sice je už dost dovná a životnost auta bych viděl max 250tis a pak to je střep ale jezdí se v tom velice pohodlně, všechno je ergonomický .........
ceny servisu u volva sou pálky, neorigo se dá docela levně, problém je v tom co se neorigo nevyrábí ;-)
D5 by se mi taky líbilo , docela jede a bere fakt málo ale co sem slyšel tak jetý brát až od nějakýho roku nevim jakýho :)
a když už naftu tak do malýho takže S60 max S80 ..... jel cem V90 v D5 120kw načipováno a totálně zabitý auto.....
o 02.02.2009, 09:37 | jp1
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3934 sekund.