
Navštíveno 2652x


09.02.2009, 11:07 |
Zdenek (A)
Mate nekdo zkusenosti se Scouttem? Ma to smysl nebo je to ulet?
dle mě spíš úlet , už jak v pořizovací ceně která je opravdu totálně nesmyslná, toho že to je jen o 3cm vejš a zvládá to prej sotva zasněženou silnici, lehčí terén a prej končíš, tvrdej podvozek a 17" to opravdu neni do terénu ale spíš popojíždění po horskejch cestách ..... haldex se prej nepouští na zpátečku tudíž zapadneš raz dva kdekoliv na parkovišti, prodávalo se to snad kolem 3/4mega a to snad základ což je směšný spíš bych se koukal po tiguan nebo tak něco.......

09.02.2009, 11:48 |
Zdenek (A)
Diky za info....... Mel jsem si vsadit ve Fortune, ze prvni odpoved bude od tebe ;-)
Mě to připadá jako trapná reakce na Allroada a jemu podobný auta. Při jeho ceně bych uvažoval o nečem jinym, i kvůli věcem co psal Nismo. Mě osobně porazil detail, a to imitace druhýho výfuku, kdy v nárazníku je pro něj udělanej hezkej rámeček, ale voila, druhej vejfuk jaksi není :-) Jestli potřebuješ auto do terénu, tak hledej něco jiného, jestli chceš jenom styl, tak taky :-)
no taky bych řekl ze to je takova oplastovaná parodie na SUV... volil bych něco jiného
2 Zdenek: nerád sa pridávam k davu, ale v tomto prípade úplne súhlasím s Nismom. Kamarát to kúpil žene na jazdenie do práce len preto, že na to má (on sám jazdí s ML 320CDI) a sám potvrdí, že to je nechutne predražená veľká sračka, ale keď žene sa to páčilo...

09.02.2009, 12:40 |
nome No pokud hledáš kombíka s 4x4 na hory tak bych to viděl na Legacy v kombajnu nebo outbacka. Už je i v dehtu i když mi to k tomu autu nějak nesedí :-)
Volvo XC60 :) to aspon vypadá solidně a má i docela dobrou průchodnost v terénu

09.02.2009, 12:51 |
Zdenek (A)
Netesite me :-) .....
Takze upresnim, po cem koukam. Nechci off-roada. Nechci auto vyslovene do terenu. Spise neco velikosti jako je octavia combi. Zadnou velkou pojizdnou stodolu! Vitam pohon vsech kol, klidne haldex. Rozumne naklady na provoz i na servis. Proc scout? Libi se mi to opticky, proto zjistuju dalsi veci. Zda se tedy, ze scout ne... Subarko by asi bylo good, ale prizovaci cena, servis a provoz asi bude na ponekud vyssim "levelu".... :-o
no oproti Scoutu to má absolutní průchodnost :-D
2 Zdenek: no ceny u Subaru... koľkokrát sa Ti tam niečo posere oproti Špuntu? :o) A potom, musíš vybrať motorizáciu, ktorá je hodne osvedčená a nezničiteľná. No a potom záleží na tom, či chceš nové, alebo staré. Za prachy čo dáš za Špunta, si kúpiš bývalé služobné kamaráta, vo verzii Spec. B kombi :o))))
[ Link ]
Rek bych, ze to splnuje to, na co je to staveny. Asi to nema ambice zdolavat metrovy zaveje a vysokohorsky prusmyky. Clovek se zepta na na auto na nase rozbity silnice a uz mu tu cpete H1 pomalu.
je to proste jen o fous zvysena oktavka s oplastovanym spodkem. S haldexem. Zadnej truck trial s tim asi zdolavat nehodla.
Pokud koukas po ojetine, proc ne, pokud novy, tak souhlas, ze je to predrazeny.
někdo první bejt musel ;-)
mnohem radši bych se díval po allroadu od audiny a bylo by mi jedno že ve stejný ceně bude o 3 roky starší neb i přes to vydrží ve výsledku víc ....... sice měchy sou na kokot ale nenaděláš nic :)

09.02.2009, 13:55 |
BadyS osobní zkušenosti se SCOUTem 2.0 benzín 110kW. Moje postřehy, mile překvapen z toho motoru, všichni zatracují pro velkou spotřebu a žádný výkon, ale opravdu se dá, chce to samozdřejmě hodně podřazovat, což spolu s 6ti manuálem není ideálka, protože se furt kvedlá :-( , ale jede slušně při plném zatížení 4mi lidmi, lyžemi a škrábáním se do Tater papal necelých 9l/100km. POdvozek není tvrdý, to nismo zase někde vyčetl, jakoukoli nerovnost dostatečně v interieru tlumí, žádná koza udrncaná to vážně není. Náchylné na boční vítr, tak to je asi klasika kombajn a ještě z tou vysokou světlou výškou. Do tater se vyšplhal bezproblémů, bez zaváhání či nasazovaní řetězů (předokolky musely nasazovat) ale samozdřejmě kvalitní nové obutí na autě bylo.
Já osobně bych ale nevěděl zda mě nestačí obyč okta 4x4, světlá výška +17mm není tolik a výbavou scout oproti eleganci taky nic moc nenabízí, krom zmíněného optického paketu, ale rozdíl cca 80kolíku při novém autě. Každopádně dneska se již nabízí s 1,8 TSi 118kW a to muže být ještě hezčí svezení, nezvažuješ-li traktora :-)

09.02.2009, 14:00 |
nome No Subaru v naftě s prakticky nové se dá pořídit kolem 700, benzín s minimálním nájezdem se dá pořídit za 0,5 mega většinou i se zárukou (subaru má 3 roky) servis bych až tak neřešil protože ta kvalita tam opravdu je

09.02.2009, 14:01 |
Zdenek (A)
Konecne osobni zkusenost ;-)
Co ten podvozek? Tezko bude u takoveho auta tvrdej podvozek, to je jasny. Neni ale zase moc mekky? Aby to pak nekdo neodnesl morskou nemoci! ;-)

09.02.2009, 14:08 |
clown Zdenku, koukni se na
[ Link ] na predvadecky a ty ceny :o(( smutny, kdyz za cenu skodovky koupis legacy / Forda Kugu a i jine :o))

09.02.2009, 14:20 |
BadyS No každopádně měkčí jak můj -35mm kostitřas :-))) ne popravdě já byl opravdu mile překvapen i když do té doby jsem měl předsudky, na jízdu komfortní, rychlejší průjezd zatáčkou samozdřejmě nese větší naklánění kastle (pro mě nezvyk), ale neřekl bych že auto je nejisté ve zvoleném směru, výmoly na cestě žádné tvrdé rány do interiéru nepřenáší a ani jinak auto nerozhoupají, kdo jezdí směr žilina, tak ví jaka libovka cesta místama :-) Co se týče potom šplhu na horách tak takové ty rozdrolené asfaltky s šutry bez problému utlumené, interiér bez vrzání. 4lidi + všichni výbava na lyže, batohy, vše se vlezlo do kufru a skivaku, rakev nebyla třeba
samozDřejmě, OMFG!!!!!!!!!
to Zdenek: mam firemni oktavku s paketem pro spatne cesty, takze je stejne zvysena jako ten scoutt + ochranne plechy pod motorem, a musim rict ze je hodne tvrda, vezl jsem rodice cca 70 km na chalupu po okrskach, jeli v zadu a byli vytreseni az hruza.
Muzes mit i 4x4 bez paketu scoutt a je levnejsi.
Ale stejne ja osobne koukam po Subaru.

09.02.2009, 14:30 |
BadyS se neposer vykřičníku
Asi jako clown, ja "škodovku" dát takový prachy je opravdu smutný přitom je to pořád jen oktáva na jinejch tlumičích..... + plasty
co se týče tlumičů je to pouze větší pružina i tlumič jinak sou shodný se sérkou a nemaj větší chod než normální oktáva maj tam dorazy..... kámoš má roomster scout skoro novej a taky krom plastů tam změna neni :)
stačí najít první recenzi která vše potvrdí :
"Jízda se Scoutem je velice příjemná, působí tvrdším dojem, ostatně jako celý podvozek, jenž se však velice dobře vyrovnává s nerovnostmi. "
jízda tim totiž je stejná jako běžnou oktávkou akorát se člověk valí vejš nicméně ty podvozky jako takový sou komfortní ale sou zbytečně přetvrzený........
tiguan/kuga/legacy . .. . .. . já osobně bych taky koukal po legacy neb posolit půl mega za jetou oktávu je volovina :)
zdenek: nečetl jsem to celý, ale podle tvých požadavků ti bude dle mě scout naprosto vyhovovat. pro osobní zkušenosti bych spíš doporučil forum skodahome než tohle, kde panuje vůči škodovce evidentní nevraživost a naopak na skodahome si nikdo na neprůchodnost terénem moc nestěžuje. není to žádnej hardcore offroad

09.02.2009, 14:44 |
Fresh ja mam OI 4x4, vim ze to neni Scout, ale pohon 4x4 ma stejnej. byl jsem s ni ted v jesenikach, mam zimni kola, ale vzorek uz spis jen na mesto (4mm), jeli jsme lesni zkratkou pres kopec, kde na ceste bylo tolik snehu, ze mi strejchal o podvozek, kdyz jsem musel zajet na nekolika mistech do krajnice a to i kdyz jsem jel do kopce, tek jsem se vsude uplne v pohode rozjel, jako by tam nic nebylo. Jizdni vlastnosti na suchu jsou taky super, na 15" balonech proletis zatackou diky 4x4 jako by nic, Muj nazor je, ze na skodu vse stoji pakatel a je toho vsude plno, oproti Subaru (sou to super auta, ale ceny ND jsou strasny) to stejny Audi ceny ND jsou proste jinde. Mam naftaka 74 kW PDcko a jezdim po meste v provozu, kratke vzdalenosti, do 7,5, mimo mesto 6 a dalnice pri 140-150 za 6,4 (spotreba podle dotankovavani a ne podle palubaku).

09.02.2009, 14:53 |
Zdenek (A)
Tvrdej podvozek je moje krevni skupina ;-) Kdyz vylezu ze svy kary do nejaky serivky, tak se bojim, ze se to prevrati. Je pravdou, ze to nechci do hardcore terenu, ale vetsiniu na silnici s moznosti si v zime dojet v klidu na hory a take dostat domu. Bydlim ten na kopeckach a obcase je to docela kovbojka se dostat domu, kdyz neco napadne. Plasty asi nejsou uplne nutny, ale libi se mi to ze 2 duvodu: opticky a urcite to auto chrani pred bordelem, kterej je na nasich silnicich vsudypritomny atd.....
Co se kvality skodovek obecne tyka, tak bych to nevidel tak cerne. Znam dost lidi co oktavkama jezdi a nemaji namitky. Na scouta jsem se tu ptal kvuli osobnim zkusenostem, pac jsem v tom nikdy nesedel a nevedel jsem, zda je v tom nejaka jina technika nez v bezne 4x4.....
Nejradeji bych samozrejme subarko, ale to se bavime o jinych cenach a jinych uzitnych hodnotach.

09.02.2009, 14:53 |
clown Luke .., ale zase kolik lidi ti prizna, ze si koupili predrazeny auto, kdyz uz ho maj :o)))
ano spousta lidi je spokojena .., pro spoustu lidi je to nejlepsi auto v zivote, coz vse chapu .. , viz muj sef .. Felda 1.3 > Oct 1.8 16V > Oct 1.9TDI81kw > Oct II 77kw, automat, danova pricka ... :o))) ale je to clovek, po kterem mam ja jeho auto .. rocne najede 20tkm .., ja 80 .. jemu O II staci .., ja bych do ni resil jiny sedacky a tu chrastici mrizku bych vyhodil ven :o)). O smyslu kombinace 77kw a DSG mne nepresvedcite :o))
dvojková oktávka už je dost spolehlivá o tom žádná ale pořád to je jen škoda :) a spolehlivosti třeba toho subaru to stejnak nedosáhne nicméně ten podvozek prostě je tuhej jak na každý dvojkový akorát je to vešj + plasty tot vše :)
Fresh : asi tak měsíc zpátky jsme jezdily v závějích dvě jedničkový oktávky na zimákách...... jezdily jsme za Kbelskym letištěm polňačku a pak i přes pole takže ono ti stačí na tohle i "jednokolka" hnaná občas na 2 kola se zimákem...... jedna okta myslim snížená, a u tý druhý nepřežila vana jinak se tam rozjedeš s čimkoliv :)
ceny ND na subaru bych vůbec neviděl tak zle stačí se podívat :)

09.02.2009, 14:58 |
BULOH Já mám klasickou O2 4x4 TDi, jsem s ní maximálně spokojenej, scout je podle mě předražený a je to jen oplastovaní 4x4.
Jinak je trošku tvrdší jak normální Oktávka, ale jede super a myslím že kdo viděl, co třeba vyjede na Walachoch na hřeben Beskyd, tak není co řešit.
clown : dvojkovou 77kw a DSG sem jel :)) ...... nevim nechápu nerozumim....... jediný co právě jen nemůžu nějak přenýst přes srdce ty škuby při každym přeřazení a to že při nějakejch 60ti tam byla snad 4ka v běžnym provozu....... ono celkově DSG bych si dal maximálně to nějakýho TOP koncern supersportu né do chrochráka kde je ta převodovka spíš nepříjemná :D

09.02.2009, 15:02 |
Syrup Nevim jestli mi to neuniklo, ale nenapsal jsi jestli chces novou/jetou, do kolika penez atd. .... premyslel jsi treba o Volvu? AWD ma taky a bude rozhodne lepsi nez octavka scout...

09.02.2009, 15:07 |
clown Nismo .. jezdim i s 2.0TDI PD, DSG .. za 6 v 55km/h :o) neresim, radim sport, tam je pri 50km stupen 2 az 4 :o) .. jen se tesim, az ji zdedim ..., co bude stat vymena ty dvoj spojky :o))

09.02.2009, 15:07 |
Fresh tak predemnou jel kamarad OII, predokolkou, s takrka novejma zimakama a ten kdyz musel zastavit v kopci, tak pak musel zcouvavat dolu, pac se nemohl rozjet. nicmene, od tebe jsem necekal jinou reakci :-) jsi proste nejlepsi!
Přijde mi, že už jí má Zdeněk doma, a jen si to chce obhájit :-)))

09.02.2009, 16:40 |
Zdenek (A)
:-))))))))) Blbost! Kdybych ji mel, tak uz tohle fakt neresim. Fakt se po necem koukam, ale zatim jen zlehka. Ted musim najit nejakyho blba, co to zaplati ;-)
Zdenku a to se jedna o uplne nove nebo starsi rocnik? Ted byly vyprodeje u subaru a cenovka o 28 procent dolu.Subaru se vyznacuje tvrdsima podvozkama a 4x4 mas zajisteny,takze takove legacy/forester si te s nima umim predstavit.. forester je samozrejme ten starsi 2006-2008,pokud hazet paradu tak legous. Co se tyce tech levelu,takl se rocni prohlidky pohybuji kolem 6000.- po 15000km. prvni velky servis by mel byt kolem 105 000km,tam uz je to trosku drazsi..zase jsou to spolehliva auta,3 roky zaruka nebo 100 000km,takze neni duvod jezdit do servisu..spotreba u meho 2.5turbo 230 koni je 10.5 pul,pokud to mas teda do mesta a trosku se rad opajis vykonem tak v tom budes teda okolo13-14l
Zdenek: Zas tak hodně bych to neřešil, OII, není špatná, mám ji 2.OTDI a velká spokojenost, táta OI 1.9TDi a také bez problémů, ty auta jsou na dost dobré úrovni, můžeš klidně koupit subaru, audi, nebo škodu a pokud se tě srát to nebo to, tak budeš nadávat. Pokud nebude tak budeš spokojenej. Chtěl bych se s ním svézt a když by tě to sedlo a vyhovovalo na ježdění, tak bych to neřešil.
naturalu 95 :-)
Slim..uz jezdis?Nahod taky foto fesaka...:-)
u toho scouta bych videl jednu velkou nevyhodu a to nema ani s kvalitou co spolecneho...a to kradez..protoze mit scouta,asi bych ani jednu noc neusnul :-(((

09.02.2009, 17:55 |
Zdenek (A)
cupra: Ale to plati o kazdem trochu lepsim aute, mozna o vsech. Cloveku nezbyva, nez to napechovat zabezpecenim a pojistit to.

09.02.2009, 18:07 |
Rudi osobně bych šel radši do toho subárka Forester.
Jel jsem taky ve scoutu a vůbec mě to nenadchlo, na to, že za to chtěj takovejch peněz.
2 cupra.165: jazdím, jazdím :o) Fotoze mám zatiaľ schválne len za tmy. Som tajomný vieš... :oD Máš facebook? :oP
Jak již bylo několikrát řečeno - pokud chceš nové, tak bych opravdu šel do Subaru, známej teď koupil Outbacka a ve srovnatelné výbavě ho vyšel o cca 150 000,- méně než OII. Jinak si myslím, že je OII hodně povedené auto, ovšem oproti OI méně spolehlivé ...
ee,nemam,to jde vedle me..neco sem o tom slysel.ale nikterak mi to nelaka :-)
Promin Zdenku za OT,uz mlcime :-)

09.02.2009, 19:00 |
PL113 A ty vůbec neřešíš jak v tom budeš vypadat? Vidět někoho vystupovat z OII s trapnýma plastíkama a rádoby dvěma výfukama (WTF) a někoho kdo vystupuje z Legacy, který si nehraje na tvrdáka...to je trochu rozdíl nemyslíš? To Legacy jsem uvedl jenom jako příklad, může to být cokoli jiného...
Prostě mně kdyby přijel zájemce o práci ve Scouttu, tka před nim zamknu dveře, páč takový člověk si neváží peněž a nedojde mu, že za stejnou sumu má desítky lepších aut na výběr! Takový člověk nedokáže hospodařit s penězi. S tímhle si moc obdivné pohledy okolí nezjednáš, spíš posměch lidí, co ví o co jde...
úplně vidím vedle sebe na křižovatce Legacy a scoutta, jak ten ze scouttu závistivě kouká na krásný proporce legacy!

09.02.2009, 19:05 |
clown PL ..., je fakt, ze Scouta bych mu nezavidel :o))
clown: a který auto neni předražený?
jinak teda ted prvě od Nisma čtu, že DSG škubalo, jezdil jsem v RS TDI v DSG a tam teda nemohla bejt o škubání řeč...
PL113: LOL, tak tim cos napsal jsi mě totálně rozsekal, takovou hovadinu jsem už dlouho nečet...
luke_288: prostě někteři lide jsou proti škodě a dělaj pro to vše aby ji zhnusily i jinym lidem
2 cupra.165: kuk mi do profilu na link :o)

09.02.2009, 19:39 |
PL113 | Upraveno: 2009-02-09 19:48:43
Luke...
lol, mě taky jedna věc rozsekala...škodovka je dobrá automobilka a vyrábí dobrá auta:)))
Spíše se snažíme vysvětlit, jak je zbytečný utrácet peníze za takové auto!
a to je napsaný kde? netvrdim, že je škodovka jakkoliv super auto, nicméně jsem hrozně rád, že si ji někdo (a je jich hodně) kupuje, protože bejt podle některých (tebe), tak je svět na silnici nechutně monotónní.
a ta glosa o tom, že bys před člověkem, co ti nese peníze a přijel ve scoutu zavřel dveře, ta mi, zvlášť v dnešní době, přijde fest stupidní, zvlášť, když spousta lidí nemá ve výběru služebáka moc na výběr.
bylo by dobrý psát věcný poznámky a ne kraviny...

09.02.2009, 20:12 |
PL113 | Upraveno: 2009-02-09 20:13:46
Luke, zjevně si ten můj příklad absolutně nepochopil...
tak znova pro nechápavce:
2 zájemci o práci u mě, jedno zaměstnání, 2 auta... Scoutt, Legacy...bral bych člověka z Legacy jako svého budoucího zaměstnance...lepší? nikde jsem o služebáku nic nepsal a už vůbec ne o nabídce peněz (a nesnaž se argumentovat krizí, hm?)...takže se nejdřív snaž pochopit to co napsal někdo jiný...
Monotonní:))))))))) tak to je vtip měsíce! Tobě nepřijdou silnice monotonní práve kvuli škodovkám??? Tak 70% trhu jsou práve škodovky:)))))...kdyby nebylo škodovky, bylo by se na silnici na co koukat...takhle je to 1,9TDI, stříbrná, popř. bílá...
Asi žiješ někde jinde...
Nedá mi to nevstopit do debaty.
Prosím aby se všichni koho nechala OI a nebo OII s pravidelným servisem ve štychu stát u silnice přihlásili a neházelo se tady pojmy typu nespolehlivá Škodovka bezdůvodně. Nejsem zastánce "píchnutý slepice" a vůbec nepreferuju jako top značku Škodovku. Jednu OI mám taky, většina lidí se kterýma se setkávám pracovně má OI, OII a k autu nemají připomínky, dá se říct, že si je chválí (stejně jako já). Prostorná, spolehlivá, dostupná.
Když někdo pokukuje po Scoutu, tak to je asi z důvodu servisu a nejnižších provozních nákladů. Pokud mu tady někdo nabídne místo toho Allroad, Volvo, tak si ťukám na čelo. Jedna servisní prohlídka v autorizovaným servise a bylo by Vám jasno.
Osobní zkušenost mám s OI 4x4 (bývalá práce). Opravdu se to vyhrabe ze sněhové závěje a dokonce s tunovým vlekem na kterém je naložený větroň. Je to osobák a prostě s tím neskočím do každý škarpy a nebudu nadávat, jak je to neschopný auto, že se to nevyhrabalo z metrový hromady sněhu. Chce si to najet s rozumem a pak není problém, opravdu tam je znám když se přidají zadní kola.
Ve Scoutu jsem jel jenom jednou, nezdálo se mi to nějak rozdílný proti obyč OII, jenom vyšší, takže asi nebude v krajnosti tak stabilní. Plasty kolem jsou velice praktický, obzvlášť při pražským parkování a na naše zasraný silnice to taky bude lepší, aspoň se to tolik neotluče od kamení. Design je otázka vkusu jednotlivce, mě se docela líbí.
Forester je výzva, ale zase menší dostupnost sehnat nějaký díly je docela mínus.

09.02.2009, 20:35 |
PL113 Já myslím, že je to zbytečné se už o něčem bavit...
na trhu je spousta čtyřkolek permanentních a škodovka se svym haldexem zrovna nevítězí a nepatři ke spicce...ten servis je relativní...kde se setri na cenach, zakonite se musi setrit na kvalite..osobni zkusenost!
Už sem psát nebudu...
Slim...a kua.to je strojovna,to chvalim,pan je fajnsmejkr. :-)

09.02.2009, 21:16 |
Etien (M)
muzu taky?
muj pohled na vec:
1) myslim, ze zdenek vylozene ctyrkolu nepotrebuje... mozna se pletu ;-)
2) O2 v kombiku by ho evidentne uspokojila... ma zkusenosti s koncernem, chce kombika a zaroven ne vylozene kravu
3) do tedka jezdi v podstate s "zehlickou", je zvyklej na nizky, tvrdy auto, ktery se nenaklani...
4) je zvyklej na sedacky se slusnym bocnim vedenim
5) chce neco relativne uspornyho, neb to bude kazdy den jezdit do prace a zpet cca 60 km
6) je ochotnej utratit prachy za scouta
... kdyz to podtrhnu a sectu... mne z toho vysla O2 RS kombi v nafte...

09.02.2009, 21:19 |
Pekis Posuzovat člověka podle auta? To je největší pitschovina, jakou sem kdy kdo napsal :)
A já kdybych se rozhodoval, jestli bych měl jít k tobě jako k zaměstnavateli, který zavírá dveře před tím, kdo přijede Scoutem, tak bych se otočil na patě a všem říkal, jaký jsi kretén.

09.02.2009, 21:38 |
PL113 Pekis:
když myslíš...auto řekne o člověku a jeho schopnostech se prosadit hodně...to by ses divil. Proč myslíš že úspěšní lidé mají pěkná auta? protože na to mají? Ano mají, a proč? Protože jsou schopní...proč myslíš že chudí lidé mají tuctovku? Proč? Protože mají pocit, že nedokážou uživit exkluzivnější auto...co to znamená? Že jejich myšlení jim zaručuje to, že budou pořád tápat v kruhu. To že si koupí lepší auto jim nutně nepomůže, ale změna myšlení a přístupu ano! Auto, motorka, hodinky nebo klidně i drahý oblek bývá první krok ke změně myšlení. Pokud si někdo koupí Scoutta bude si pořád připadat jako jeden z davu a ne někdo, kdo má navíc a dere se dopředu...
Kretén bys o mě mohl říkat jak bys chtěl (bylo by mi to úplně u zadnice), ale já bych měl jako zaměstnance schopnějšího člověka než ty, a ty bys byl furt na pracáku...kdo by na tom byl líp? Myslím to obecně, ne jako útok na tebe, tak se nečil!
Jinak všem co to nechápou jak to myslim, bych doporučil nějaké semináře s úspěšnými lidmi, nebo aspoň si promluvit s nějakym schopnym manažerem, aby pochopili, o čem mluvím...snad se tu někdo takový najde!
Ale to už jsou Flames...
:o) posuzovat lidi podle aut :-D tak to je drsný ...
Ja sem vzdycky vybiral auto podle toho na co ho potrebuju a s dobrým poměrem cena výkon hospodárnost a né podle toho co si o mě budou myslet ostatní :-D
2 cupra.165: ďakujem :o))))))))

09.02.2009, 21:51 |
Rudi PL: tvůj pohled na lidi, mi připomíná jednu otázku, co dostal známej od mladýho kluka asi před 7 lety v práci.
"Víte pane, já nedokážu pochopit, jak člověk kterej jezdí 120kou, teď může stavět barák za 2 miliony?"
Pokud se na lidi skutečně díváš, čím jezděj a pak je podle toho i vybíráš, tak hodně štěstí do budoucna.
Znám plno lidí, který jsou ve svým oboru vynikající a jezděj oktávkou nebo Fábií? Proč? Protože se jim líbí, plně jim dostačuje, dílů je hromada a to auto jim spraví každej.

09.02.2009, 21:57 |
Pekis Ou to je teda cimrmanovský krok stranou...budu mít na Scouta, ale budu na pracáku...trochu úlet ne?
A já mám tuctovou Oc I kombi na lpg...jako chudák a trouba si nepřipadám. V práci mám místo solidní a plat takový, že utáhnu hypoteku a teď i rodinu. A ani náhodou si nepřipadám jako nýmand, že jezdím v autě, jaké má půlka národa. Jistě, rád bych si vozil prdel v něčem, čím bych si honil ego a byl důležitý s parádníma hodinkama. Ale moje myšlení má hodnoty naštěstí jinde než v autě, obleku a dovolené...A že bych se nedral v životě kupředu, to rozhodně ne. Právě takové ovce ze stáda nesnáším, ale neposuzuju je v jakém jezdí autě.
Je to na debatu, protože každý argument se dá vyvrátit i podpořit a tady to nevyřešíme ;)

09.02.2009, 22:14 |
Q jdu mu sehnat sub-á-ru a v dieselu... :-)

09.02.2009, 22:19 |
Zdenek (A)
Q: Subaru udelalo dieselovej boxer! Neco jsem o tom cetl a jestli je to pravda, tak by to nebylo spatny ;-)
Ostatni: Nehadejte se kvuli hromade plechu na 4 kolech. Auto muze byt konicek, ciste uzitna vec, reprezentativni vec. Prvni jsem si prozil, ted je cas na druhy level ;-) Treti me ted nebere, ikdybych 100x chtel :-o Ale radeji bych se nekdy vratil do levelu jedna nez do levelu tri.... :-)))

09.02.2009, 23:31 |
Etien (M)
PL113:
tedy sorry, ale tohle je píčovina jako kráva. Jestli posuzuješ schopnost manažera či úspěšnost člověka podle auta, tak jsi trochu mimo. Pardon. Znám kvanta lidí, co si na nic nehrajou, protože nemusí, protože prostě umí. A jezdí meganem, octávkou nebo třebas focusem. Ale jedno je jisté, pracují poctivě, nad nikoho se nyvyvšují a na rozdíl od mnohých, kdo si vozí prdele v baworákách a mercedesech, za nimi je něco vidět, i když mnozí z nás to vidět nechtějí.¨
Přeber sito, jak chceš, ale tvůj názor je poněkud zcestný.
Zdenek(A): pokud se to skaut líbí, tak si ho kup a nenech se mást názorem lidí, jako je např. výše zmíněný P113 a jiní. Ono v tom jezdit nebudou a uvědom si, že njejeich názor nemusí odpovídat tvému cítětní. proto třeba mnoho lidí neneosí jen hadry od Bosse (mj. stejně předražená sračka ajko OZ Prostějov, s trochou nadsázky) a neneosí Omegy, protože tus amou službu udělaji Casia.
Za mě Scout klidně ano, líbí se mi dizajn a technice od Škody věřím, prrože jsem měl v životě škodovek 5 a až na Superba mohu říct, že tobyly okty (samý 1,9TDI a NIKDY - nikdy) mě nenechal žádná ve štychu, snad krom případu, kdy mi odešlo za jízdy relé žhavení a uto se zastavailo -oprava stála i s výjezedem 860Kč a jel jsem za 5 minut dál Obávám se, že u zmíněného subaru by to bylo trochu víc, rptože to relé, které tam u D nutně je, pochází ze stejného zdroje ajko u té škody - o tom si nedělám iluze taky.
Tož asi tak. Mj, zajisté jste shlédli, jak je na tom dle TUV např. spolehlivost Porche. Děs a and tuhle sračku snad není. A přesně takhle tu řada lidí hodnotí Sˇkodu. Jdu sát, mocně nasrán některýmu stupidními názory a výplody na jednoduchou otázku. Kdyby byla škoda vyrobená v americe, tak by řada lidí slintala blahem aseděla na oprdeli. Ale to je naše nátura.
LOL posuzovat charakter a um lidi podle aut :-)))))) tak to uz je i na tohle forum moc :-)

10.02.2009, 06:56 |
hanzz Už to tu asi padlo, ale opakování matka moudrosti :)
OII Scout vs. Subaru Legacy/Outback
4x4:
Haldex, tzn. pseudočtyřkolka vs. na světě nejlepšímu systému Symetrical AWD
nafta:
Předpotopní rachtavý TDI PD vs. Boxer diesel - jeden z nejkultivovanějších naftových motorů současnosti
benzín:
Výborný, ale něprověřený 1.8TSI vs. léty prověřené a nesmrtelné boxery (zejména 3.0R, ale to už je jiná liga)¨
Jízdní vlastnosti:
voda vs. oheň :)
Nemá cenu porovnávat spolehlivost. Subaru jsou stále naštěstí vyráběná přímo v Japonsku, ne někde v Turecku a podobně. Ceny náhradních dílů na Subaru opravdu nejsou o nic dražší než u jiných srovnatelných aut. S jedinou "nevýhodou", že se na Subaru nedají sehnat díly kradené v Boleslavi :) Interiér je věcí vkusu, ale neurazí ani u jednoho auta, kokta "vyhrává" velikostí kufru. A hlavně bych nezapomněl na možnost ukradení. Subaru se prakticky nekradou, stát mi pod okny Scout za 3/4 mega a více, tak asi klidně nespím.
Ale každý ať si koupí to, co mu bude dělat radost :)

10.02.2009, 06:59 |
hanzz
Hanzz:
s tvými argumenty se nedá, než souhlasit - skro ve všem. Ale je to věcí vkusukaždého, co si kopupí. Ta technika v SCouta zase tak hrozná není a nenalhávejme si nic, při stejné PC bude ve výsledku Subaru propstě dražší. Už jen na spotřebě, protože její lačný 2litr jsem ěl možnośt - byť jen zkušební jízdou asi 30km - řídit a čísla dle PC byla pro mě nepochopitelná a poružnost 2litru nevalná. Samosebou argument 3l už neobstojí, protože je vše výš - PC, spotřeba a zákonná. Tož tak. Jiank Legacy v kombi a 3litru se mi líbí a kdybych na něj měl (myslím pak a provoz, pořízení by problém nebyl), klidně bych se s ním smířil:-)
Zdenek: Jeden nám leží někde v bazaru. je to 2,0 benzin, slušná výbava. má něco kolem 70 ti najeto. možná míň. kdybych nestavěl tak jsem ho vyměnil za passata. na to cestování a moje potřeby jsem byl nadmíru spokojený. vice info na icq

10.02.2009, 08:52 |
hanzz Zdeny_1: Je pravda, že atmosféra 2.0 není žádný dravec, ale nepojede o nic hůř, jak 2.0 FSI. Ale s tou spotřebou to není tak hrozný (musíš brát ohled, že je to fulltime 4x4), dokonce generace od generace lepší. A naftový boxer je na Subaru až překvapivě střídmý. Každopádně, když novou koktu, tak jedině 1.8 TSI.
Já trochu nechápu, proč se do kontinentální Evropy nedováží Legacy/Outback 2.5XT a zároveň považuju za velkou chybu Subaru, že úplně přestalo (právě s přechodem na dvouapůl litr) do všech aut montovat osvědčený přeplňovaný dvoulitr, který byl ideální motorizací.
Kurva Amerika! :)
[ Link ]
2 Zdeny_1: jedno Ti poviem. Kým sa nezvezieš, nepochopíš. Obavy zo spotreby a podobných srágor nepatria sem, nakoľko to nie je údržbovo-náročná nafta, tak o čo viac dáš do benzínu, o to menej do údržby. A presne ako hovorí hanzz. Ber to tak, že to auto má fulltime pohon, z toho vyplíva väčšia váha komponentov k tomu potrebných. A aj s trojlitrom sa dá jazdiť za 8/100, priznajme si ale, kto to dokáže? Ja nie :o)))
PL: by mě zajímalo, kterej byznys děláš, že tvý zaměstnanci by mohli jezdit legacy, ale to je jedno.
dám poslední dva příklady:
- investor stavby, kterou máme na starosti, hodnota objektu cca 250mio, nic moc, ale stejně. na stavbu jezdí na kukačku ve Smartu...trochu zvláštní, když má byt za cca 30mega, v Praze hotel, projekty po celý Evropě a pak člověk jen tak mmch zjistí, že si koupil ferrko, jezdí Cayennem, XKR Jaguarem, ale přes tejden Smarte. no, prostě na první pohled neschopnej člověk.
- druhá situace- mladý bejvalej- z posledních sil si koupil vylítanou A8, kdy skoro ani na benzín nemá. mno, úspěšnej člověk
hanzz:rozumnej názor, 1.9TDI je dneska motor už fakt špatnej, sám s nim už pátej rok jezdim a ta zastaralost je opravdu znát...

10.02.2009, 09:28 |
cupra.165 | Upraveno: 2009-02-10 09:38:46
Tady jen ukazka jak jede 2 litrovy atmosfera boxer...nekdy mi ta Praha pripomina tuhle drahu co jedou :-D
U subaru je dle me lepsi i ta predni naprava,ktera neni tak krehka a neni pretezovana tezkym motorem. U te atmosfery je jeste vyhodá redukce
[ Link ]
jinak motoricky bude Subárko fakt někde jinde proti škodovce, nevim, jestli se do scouta dává 1.8TSI, ale 1.9TDI a 2.0TDI bych se vyhnul

10.02.2009, 11:18 |
hanzz Luke: Do scouta se 1.8 TSI dává. Před koncem roku to shodou okolností řešil šéf, jako nový auto na firmu. Se slušnou (ale ne nějak extra) výbavou to vyšlo na nějakých 850t bez DPH :) Ale on je stejně (nepoučitelně) naftovej a tak čeká na common-rail a zrušení přepážky N1.
Tak já bych se spolehlivosti u škodovky nebál, to rozhodně ne. Ale jak může někdo říct že se mu to LÍBÍ? Ani při přivření obou očí nemůžu v životě vypustit z huby že by se mi některá škodovka kdy líbila, možná 110R ze sedmdesátých let. I dvojková Oktávka je otylý bumbrlíček na malém rozvoru s bezpohlavním koncernovým designem, o Superbu škoda mluvit, takovej neohrabanej tvar už jsem dlouho neviděl ačkoliv třeba předek samotnej vypadá docela k světu. K roomsteru kterej je složenej ze tří různejch aut absolutně nepasujících k sobě nebo o ošklivý vysoký a tenký koze s prapodivnými tvary zvané Fabia II se taky těžko říká něco kladného... A vypláznout za oplastovanou Oktávku v kombíku málem milión za novou nebo půl miliónu za ojetou, to je čiré bláznovství, kterého jsme všichni denně svědky.
To třeba Legacy v poslední generaci je opravdu moc hezké auto a s tím novým dieselem bych ho bral všema deseti.
[ Link ] Za cenu scouta hodne muziky :-)
RB: mám kamaráda, kterýmu se líbí prsatý holky při těle a třeba já bych takovou holku rozhodně nahou vidět nechtěl...
Luke_288: tak s tím s tebou souhlasím, mít A8 nebo BMW 730 atd., není dnes žádné umění, ojtou jebku koupím do 250, a pak nemají ani na benzín. A to že někdo jezdí ve ferrari, ale není jeho a je psané na nějakou firmu o které ani nikdo neví co dělá, také velké umění. Takže soudit člověka podle auta je asi největší ubohost.
Nicméně to určitě tak jako výběr dalších věcí (oblečení, rasy psa, žánru hudby, filmů....) o člověku něco vypovídá. Je otázka jak to rozklíčovat, aby se nikdo neurazil.
cupra.165: souhlas, super auto, ale porovnávat TDi a benzínovej šestivál 2,5?
Za kolik budu jezdit se Subaru? Budu rád za 9l. Scout TDi tipuju 6,5l.
Tedy rozdíl je 2,5lx25Kč=62,5Kč rozdíl na 100km. Pokud ujede cca 30 tis/rok (tak nějak minimum, co asi lidi jezděj, tak mi do dělá 18750 Kč ročně jenom na PHM, za 5 roků to je 93750Kč.
Propad ceny Subaru za 5 let odhaduju tak na 400 tis, Octavia 300?
Teda jsem o cca 200 tisíc v plusu ve Škodovce.
Nic za tím nehledej, pokud bych osobně něco takovýho řešil, tak bych šel do Subara. Absolutně jinde jízdní vlastnosti, riziko ukradení v porovnání s Koktou nula (i když by to stejně řešila pojistka).

11.02.2009, 07:48 |
hanzz tommas: Propad ceny bude minimálně stejný, možná dokonce nevýhodnější pro koktu. Subárka si dost drží cenu. Rozdíl ve spotřebě nafta vs. benzín je jasný, ale to jsou jabka a hrušky. Předpokládám, že by se při koupi rozhodoval mezi 2.0 TDI a 2.0 Boxer Diesel, případně 1.8 TSI a 2.5 boxer (čtyřválec!) a tam to potom bude se spotřebou v podstatě prašť jak uhoď :)
Hlavně je třeba si uvědomit, že srovnáváme nižší střední a střední třídu!
Ale teoretizování je o ničem. V první řadě se to chce svést, srovnat rozsah výbavy, servisní nároky atd. a potom se rozhodnout, jaké auto ti bude "víc slušet" :)

11.02.2009, 09:34 |
Smrada (M)
Necetl sem to cely, ale dle meho je proste Scout drazsi nez ve skutecnosti umi. Proti OII nic nemam, kombik se mi libi (facelift uz trochu mene). Mam pomerne velke zkusenosti s jezdenim v OI combi (zrovna ted me vozi). Mame tady OII FSI, ktera ma najeto 180 000 a nikde nic nevrze, vsechno sedi. To muj Golf nebo Miluv Passat je v horsi kondici nez interier v tomhle. Kdyz si vezmes cenu Scouta = cena RS Combi TDI, tak bych asi sel do normalni OII Combi s paketem pro spatne cesty. Dle meho je pomer vykon / cena lepsi

11.02.2009, 09:53 |
RedBaron | Upraveno: 2009-02-11 09:54:00
tommas: Hm a co říkáš na tohle?
[ Link ]